Материалдар / Заттың атын білдіретін сөздер 1 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Заттың атын білдіретін сөздер 1 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
платформалық жұмыстармен қамтылған ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Наурыз 2024
123
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
900 тг 675 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру ұйымының атауы


Пәні:


Бөлім:


Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып:

Қатысқандардың саны

Қатыспағандардың саны:

Сабақтың тақырыбы:

Заттың атын білдіретін сөздер/Бір минут

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

1.2.1.2. оқу түрлерін (тұтас оқу,мәнерлеп оқу, түсініп оқу) қолдану;

1.4.2.1. заттың атын,қимыл – әрекетін білдіретін, сынын, санын білдіретін сөздерді ажыратып,орынды қолдану;

1.3.6.1. жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғары және төменгі сызықтарын сақтап,әріп элементтерін, әріптердің бір – бірімен байланысын көркем жазу талаптарына сай жазу;

Сабақтың мақсаты

оқу түрлерін қолданады;

заттың атын білдіретін сөздерді ажыратады;

көркем жазу элементтерін сақтайды;

Құндылықтар

Талап: жасампаз, білімді ұрпақ

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы

5 минут


























Өткен сабақты пысықтау

5 минут

























Сабақтың ортасы

20 минут
















































Сергіту сәті

2 минут









Сабақты қорыту

8мин












Кері байланыс

5 минут


Амандасады;

Сабаққа дайындығын тексереді;
Жарқырап күн де ашылды,

Айналаға нұр шашылды.

Қайырлы күн!

Біз көңілді баламыз,

Қайырлы күн!

Сәлемдесіп аламыз,

Сәлеметсіздер ме, құрметті ұстаздар!

Мақсатымыз - білім алу,

Міндетіміз - еңбектену.

Біз білімді баламыз,

Күнде бестік аламыз.

Жалқаулықты тастаймыз,

Жаңа сабақты бастаймыз.





Балалар, біз денсаулыққа байланысты қызықты тақырыптар өтіп жатырмыз иә?!

Онда мен сендерді топтарға бөліп алайын:


1 – топ «Жүйрік»

2 – топ «Шымыр»


Өткен тақырыпта қандай ақпарттар алдық?

«Күн шуағы» әдісі (топтық жұмыс)


  1. Заттың атын білдіретін сөздерге қандай сұрақтар қойылады? (кім? Кімдер? Не? Нелер?

  2. «Кім» деген сұраққа қайсысы жауап береді? Сәуле, ат, қой (Сәуле)

  3. «Не?» деген сұрақтарға жауап беретін сөздерді көрсет: аспан,әже, аға (аспан)

  4. Тазалықты үнемі сақтау үшін не істеу керек? (қол жуу, тіс жуу)

  5. Жұмбақты шеш:

Жуған киім тазарып,

Өзі қалды тым арып? (сабын)

  1. Дені сау болуы үшін адам не істеуі керек? (тазалық сақтап, күн тәртібін сақтауы керек)

  2. Денсаулық сөзін қалай түсінесің? (дененің саулығы, ауырмау)

  3. Жеке бас тазалығы деген сөзді қалай түсінесің? (таза жүру, уақытылы тіс тазалау, таза киіну)


Жарайсыңдар!

Балалар, бүгін біз спорт түрлерінің адам денсаулығына пайдасы туралы білетін боламыз;


Сабақтың мақсаты:

оқу түрлерін қолдану;

заттың атын білдіретін сөздерді ажырату;

көркем жазу элементтерін сақтау;



Балалар, білесіңдер ма?

Адамға қатысты сөздерге кім? кімдер? деген сұрақтар қойылады;

ұстаз, ана,әже,әке,дәрігерлер


Заттар мен жануарларға қатысты сөздерге не? нелер? деген сұрақтар қойылады.


1 – тапсырма (жеке жұмыс)

оқулықпен жұмыс


«Бір минут» әңгімесін оқу

тұтас оқу,мәнерлеп оқу, түсініп оқу,спираль әдісімен оқиды;


2 – тапсырма (жеке жұмыс)

«Боулинг» әдісі

Берілген сөздерге сұрақ қой:


  1. Спортшы (кім?)

  2. Түйе (не?)

  3. Ұшқыш (кім?)

  4. Тақта (не?)

  5. Сауыншы (кім?)

  6. Ұста (кім?)

  7. Дорба (не?)

  8. Алмұрт (не?)


Жарайсыңдар!



3 – тапсырма (дәптермен жұмыс)

жазу жолын, жоларалықты, жолдың жоғары және төменгі сызықтарын сақтап,әріп элементтерін, әріптердің бір – бірімен байланысын көркем жазу талаптарына сай жазу;



СЕРГІТУ СӘТІ

4 – тапсырма

Суреттерге қара;

Сұрақтарға жауап жаз:



5 – тапсырма (жұптық жұмыс)

Берілген сөздерді кім? Кімдер? сұрағын жауап беретін сөздерге айналдыр:


Функционалдық сауаттылыққа берілген тапсырма

Саралау – диалог


Бала –

Адам

Әже –

Ата –

Дос –

Ұстаз –

Қыз –

Ұл –

Әке –

Көрші –


«Жеңімпаздар» әдісі арқылы кері байланыс береді


амандасады


Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыруға қатысады

















































ережемен танысады







оқулықпен жұмыс жасайды













Жаяу жүру өте пайдалы. Денсаулықты жақсартады. Көңіл күйді көтереді.



675тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!