Сабақ-тың кезең-дері
(уақы-ты)
|
Педагогтің
әрекеті
Психологиялық дайындық.
Мұғалім бүгінгі сабаққа балалардың көңіл күйін
көтеру мақсатында: Жаттығу жасау.
Балалар, біз не
істедік?
-Жаттығуды қай уақытта
жасаймыз?
-Бүгінгі сабағымыз не туралы
болмақ?
-Бүгінгі сабағымызда «Шынығу» тақырыбымен
танысамыз.
Шынығуға байланысты суреттер
көрсету.
Сабақ мақсатын
хабарлау.
Тақырыбы мен иллюстрациясы
бойынша мәтіннің мазмұнын болжайды. Заттың атын білдіретін сөздерді
табады,сұрақ қояды. Жаттығуларды көркем жазу талаптарына сай
жазады.
|
Оқушының
әрекеті
«Жылы
лебіз». Оқушылар
амандасады
|
Бағалау
Қол
шапалақтау
|
Ресурс-
тар
Смай-ликтер
|
Сабақ-тың
басы:
|
Өткен сабақты қайталау.
«Қақпаға допты соғамыз» әдісі
арқылы оқушыларға өтілген
тапсырмаларды қайталау мақсатында тапсырмалар
берілді.
Мақсатым: Өтілген тақырыпты
пысықтау.
Шапшаң жауап беруге
үйрету.
Дұрыс жауабы жазылған допты
қақпаға кіргізу.
І жолды Расул
оқиды
ІІ жолды Арлан
оқиды
ІІІ жолды Ерназар
оқиды
Дескриптор:
1.Сұрақтарға жауап
береді
2.Тапсырмаларды
орындайды
|
Доптардағы берілген сұрақтарға
жауап береді.
|
Смаликтер арқылы
бағалау.
|
Доптар,тапсыр-малар
|
|
Жаңа сабақ. Оқулықпен
жұмыс.
QR
әдісі арқылы өлеңді
тыңдау.
Өлеңдегі қимылды
жаса.
Дескриптор:
-
Өлеңді
оқиды.
-
Қимылды
жасайды.
Сергіту
жаттығуы:
|
Берілген тапсырмаларды
орындады.
Жаттығуды түрлерін
айтады
|
ҚБ Балалар бірін-бірі
бағалады
Дескриптор:
Шынығу жаттығуын
орындайды.
|
|
2.Сабақтың
ортасы:
30
мин
|
Дәптермен
жұмыс. Жеке жұмыс тапсырмасын
орындатамын.
Жеке
жұмыс/функционалдық
сауаттылық
« Көркем
жазу» әдісі
Мақсаты: Бұл әдіс оқушының
қажеттілігіне, жеке-дара мүмкіндігіне
бағытталған.
Өз бетімен жұмыс істеуге,
жазбаша жұмысқа негіз болатын
әдіс.
Тапсырма:
Дескриптор:
1. Сөйлемді
оқиды.
2. Көркем
жазады.
3. тапсырма. Тақтамен
жұмыс. Иллюстрация арқылы тапсырма
орындайды.
Тапсырма: Сөздерді тауып, жалғаумен
байланыстырады.
қала құс
күрек
шар лар доп тар үйрек
тер
футболшы дос
журналист
Мақсатым: Сөздерді тауып, тиісті
жалғаумен
сәйкестендіру.
Дескриптор:
1. Сөздерді тауып
жазады.
2. Сұрақ қояды,
сәйкестендіреді.
|
Жасырылған суретті тауып,
сұрақ қояды. Заттың атын білдіретін сөздерді
табады.
Суреттерді
сәйкестендіреді
|
ҚБ
«Мадақтамалар»
«Жүлдемен»
марапаттау
|
Оқу-лық,
көгер-шін
|
Ұжымдық жұмыс. «Кел,
ойлайық» әдісі
Тапсырма:
Мақсатым:
Тақырыбы
мен
иллюстрациясы бойынша мәтіннің
мазмұнын болжайды. Мәтіннен заттың атын
білдіретін сөздерді табады. Тапсырманы орындай отырып,
функционалдық сауаттылығын
арттырады.
Дескриптор:
1. Сурет бойынша мәтін
құрастырады.
2. Мәтінге тақырып
қояды
3. Заттың аттн білдіретін
сөздерді табады
Қорытынды: Күн тәртібін
сұрау.
Оқушы өз ойын жеткізеді, яғни
оқушыда коммуникативтік дағды
қалыптасады.
Мақсатым: Оқушының ойын еркін жеткізе
алуына жағдай жасау.
|
Сурет бойынша мәтін
құрастырады. Тақырып қояды. Заттың атын білдіретін сөздерді
табады.
өз күн тәртібін айтады,өз ойын
еркін жеткізеді.
|
«Күн тәртібі» кестесін
беру
Мадақтау
сөздері
|
Сурет
|