Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаты:
|
1.4.2.1* заттың атын,
қимыл-әрекетін, сынын, санын білдіретін сөздерді ажыратып, орынды
қолдану;
1.3.6.1 жазу жолын,
жоларалықты, жолдың жоғары және төмен сызықтарын сақтап, әріп
элементтерін, әріптердің бір-бірімен байланысын көркем жазу
талаптарына сай жазу
|
Сабақ
тың басы
5 минут
Өткенді пысықтау
5 минут
Сабақ
тың ортасы
20 минут
Сергіту сәті
2 минут
Сабақты
қорыту
6минут
Қосымша тапсырма
2минут
Кері байланыс
5 минут
|
Өткен сабақты
пысықтау
Қимылды тап
Сөйлемдерден қимылды білдіретін сөзді
тап:
Айгүл сурет салып отыр. →
__________
Қоян секіріп жүр. →
__________
Асан кітап оқыды. →
__________
Құстар ұшып жүр. →
__________
Әкем жұмыс істеп жатыр. →
__________
Жаңа тақырып
Құндылық мақсаты:Туған елге деген сүйіспеншілігін
білдіре алу
ФС тапсырмасы
1-жаттығу
Оқулықпен жұмыс.
«Инелік пен Тиін» мәтінінің мазмұны бойынша жүргізілетін
жұмыстар:
1.Мұғалім оқушылардың назарын өзіне
аударады.
2Мәтінді өзі түсіндіре отырып
оқиды
3.Жеке оқушыларға
оқытады.
4.Мазмұнына байланысты сұрақтар
қояды.
-Бұл мәтін ба, өлең
ба?
-Тиін не істеп
отырды?
-Инелік не деді?
-Қайсысы дұрыс жасайды деп
ойлайсың?
ЕБҚ
«Инелік пен Тиін» ертегісін айтып
бер
Тиін мен инеліктің суреттерін
боя
ЕҚБ
Тиін туралы оқы және түсінгеніңді айтып
бер
Сергіту сәті
«Жылдам және тез»
ойыны
2-жаттығу
Ребусты шеш. Шыққан сөзден сөйлем
құра
Шешуі: Инелік
Инелік гүлге қонды.
Дәптермен жұмыс
3-жаттығу
Көркем жаз. Қимылды білдіретін сөздерді
тап.
Б із бақта тиінді
көрдік. Ол бізден қорыққан жоқ. Адамға әбден үйреніп
алған.
ҚЖ:
Суретті сөзбен толықтырып, сұрақтарға жауап
жаз
Кім?-қыз, мұғалім,
ана,
НЕ?- кітап, өшіргіш, ит. Есік,
кілт
Смайликтерге қарап жауап
береді.
?♂️ Бұл бала не істеп
жатыр?
? Ол не қылды?
? Балақай не істеді?
? Құс қайтті?
? Ол қазір не істеп
жатыр?
? Анасы не қылды?
? Олар не істеп жүр?
? Ол суретпен не істеп
жатыр?
? Бұл адам не істеп
тұр?
?
Қыз не істеп
жатыр?
|
Назарларын сабаққа
аударады.
Қимылды білдіретін сөздерді
айтады.
Тапсырманы орындайды
Мәтінді оқиды
Сұраққа жауап береді
Жеке жұмыс жасайды
Түстер атауын жылдам
оқиды
Тапсырманы орындайды
Әңгіме құрайды
Таратпа парақтармен жұмыс
жасайды
Кері байаныс береді
|
Көңіл күйлерін көтеріп
отыру
Тамаша !
Дескриптор:
Жаңғақтағы жазылған сөздерді буындап
оқиды
Сөздердің мағынасын
түсінеді
Тамаша!
Дескриптор:
Мәтінді жүргізе
оқиды
Мазмұны бойынша сұрақтарға жауап
береді
Тамаша!
Дескриптор:
Ребусты шешеді. Шыққан сөзден сөйлем
құрайды
Дескриптор:
Көркем жазу емлесін сақтап
жазады
Қимылды білдіретін сөздерді
табады
Дескриптор:
Заттың қимылын сөздерді ажырата
алады
Тапсырманы өз бетінше
орындайды
|
Суреттер
Суреттер
Суреттер
Оқулық
Суреттер
Таратпа парақтар
Түстер атауы жазылған
плакат
Оқулық
Оқулық
Жұмыс дәптері
Суреттер
Кері байланыс
тақтасы
|