Материалдар / Заттың салмағын анықтаймын МАД
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Заттың салмағын анықтаймын МАД

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлық тәрбиеленушілер: - заттарды салмағы бойынша салыстырады; -заттарды саны бойынша салыстырып, олардың реттік нөмірін атайды; -көрнекіліктің негізінде қарапайым мысалдар мен есептерді шешеді. Көпшілік тәрбиеленушілер: -шартты өлшемнің көмегімен заттарды салмағы бойынша салыстырады. Кейбір тәрбиеленушілер: -салмақты анықтау үшін өлшемді таңдайды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қаңтар 2019
1318
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ТАҚЫРЫБЫ: Фермада. Заттың салмағын анықтаймын

Шымкент қаласы № 103 ЖОМ
Күні:Педагогтің аты-жөні: Сариева Мадина
Сынып/топ: мектепалды даярлық Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: 0
ҰОҚ оқытылу мақсаты

0.2.4.3.Шартты өлшемнің көмегімен заттарды ұзындығы/салмағы бойынша салыстыру
Күтілетін нәтижеБарлық тәрбиеленушілер: - заттарды салмағы бойынша салыстырады; -заттарды саны бойынша салыстырып, олардың реттік нөмірін атайды;-көрнекіліктің негізінде қарапайым мысалдар мен есептерді шешеді.


Көпшілік тәрбиеленушілер: -шартты өлшемнің көмегімен заттарды салмағы бойынша салыстырады.


Кейбір тәрбиеленушілер: -салмақты анықтау үшін өлшемді таңдайды.
Тілдік мақсатДағдыларын дамыту: -шартты өлшемнің көмегімен заттарды салмағы бойынша салыстыру алгоритмін құра алады; -заттың көлемі мен өмірлік тəжірибенің нəтижесінде салмақ туралы болжамдарын жасай алады. Көптілділік: ауыр-тяжёлый- heavyжеңіл- легкий- lightНегізгі терминдер мен сөз тіркестері: ауыр; жеңілПікір алмасу сұрақтары: – Қандай зат ауырырақ екенін қалай білуге болады?– Салмақты өлшеу үшін қандай аспап керек?– Екі затты салмағы бойынша қалай салыстыруға болады?Егер зат үлкен болса, оны ауыр деп айтуға бола ма?– Қандай зат екінші заттан ауырырақ екенін қалай білуге болады?– Қандай зат жеңілірек екенін қалай анықтауға болады?– Екі затты өлшемнің көмегімен қалай салыстыруға болады?– Қалай ойлайсың, өлшемдер бірдей болу керек пе?Жазу: Жиектеу, бояу
Өткен ҰОҚ алған білімАуыр-жеңіл



Жоспар Жоспар
Жоспарланған уақытЖоспарланған іс-әрекетРесурстар
І. Дұрыс әсерліКөңіл күй орнату5 минутШаттық шеңбері Дөңгелене тұрайықДостық үйін құрайықМатематикамен дос болыпБіз көңілді болайықБір,екі, үшБойға жинап күш Тәрбиеші:Күндей жадырап,Жұлдыздай жарқырап.Судай мөлдір таза көңілмен,Бүгінгі күнді бастайық!.Бүгінгі сабаққа дайынбыз ба?Міне жүрегіміздегі осындай жылумен сабағымызды бастаймыз.-Ал бүгінгі сабағымыздың ұраны:“Білгенімізді қайталаймыз,Білмегенімізді үйренеміз!” Суреттерге сәйкес төрт топқа бірігеміз:

Тақтаға сандарды ретімен және кері орналастырады (үш тілде санау)Балалар, тура және кері санайды. Карточкалардағы цифрларды дұрыс орналастырады.1,2,3,4,5,6,7,8,9,10  (1-ден  10-ға дейін тура)10,9,8,7,6,5,4,3,2,1  (10- нан 1-ге дейін кері)Ынталандыру.-Бүгін біз фермаға саяхатқа барамыз. Ал кеттік.-Балалар алдымыздан қандай ертегі кейіпкері шықты? -Ия, Бауырсақ. Ол атасы мен апасына бармақшы екен. Біз оған көмектесемізба, балалар?




Шаттық шеңбері





Презентация

















Кеспе сандар
ІІ. Мақсатты болжам.5 минут

















ІІІ. Тақырып бойыншажұмыс. 17 мин.



(Ұ) Мақсат қою (проблемалық жағдай). Қоян суреті– Бала үшін қандай өнімдер пайдалы?Балалар сүт өнімдерін атап шығады.-Біз оларды қайдан аламыз?Педагог екі қорапты көрсетеді. (Біреуінде сұйықтық бар, екіншісінде жоқ) ауыр затты анықтауды сұрайды. Балалардан сұрайды:– Қайсысы ауырырақ?– Қай қорап ауыр екенін қалай білуге болады?Мәселе туындайды. Көзбен олардың екеуі бірдей, ал қолға алғанда олардың біреуі ауырырақ.Педагог олардың əрқайсысын көтеруді ұсынады.

Əліппе-дəптермен жұмыс. Қасқыр суреті

1-тапсырма. Әр жұпты салыстыр. Қайсысы жеңіл? Белгіле. Онда суретке қарап, жеңіл жануарларды ٧ (қанатшамен) белгілеу керек. – Ең ауыр не? – Ең жеңіл не?Жануарларды ең ауырынан бастап сана.

Жұмбақ шешейік. Бір нәрсе екі аяқты, сабағы бар, Жейтұғын дастархансыз табағы бар. Жануар не берсең де талғамайды, Күніне қырық асайтын тамағы бар. Біз салмақты немен өлшейміз? ( Таразы)

Салыстыру. Аю суреті2-тапсырма. Таразының қандай түрлері бар? Таразымен қалай өлшейтінін анықта. Қоршап сыз.

Сергіту сәті: музыкалық би қимылдарын орындайды

Шығармашылық жұмыс: Түлкі суреті3-тапсырма. (Балалар суреттерін қаламмен бастырып, суреттерді бояйды.)

«Салыстыр»

Міне, осымен бауырсақ үйіне аман-есен жетті
«Бауырсақ» ертегісінің суреті

















Әліппе-дәптер



















жұмбақ













таразы













Әліппе-дәптер



. IV. ҰОҚҚорытындысыРефлексия.28-30 минутСабақты қорытындылау.Ө) Рефлексиялық бағалау: өз жұмысын бағалап қорыту.Өте жақсы балалар, сабаққа өте жақсы қатысқан балаларды айтып өтейін. Қызыл конфет-5Сары конфет-4Көк конфет-3 Сабақтың соңында оқушылармен кері байланыс «бағдаршам әдісі» бойынша жүргіземін:-Нені білдім,нені үйрендім?-Нені толық түсінбедім?-Немен жұмысты жалғастыру қажет?"Басбармақ" әдісі бойынша топтар бір-бірін бағалайды.Стикер жапсыруӘліппе-дәптер,Түрлі- түсті стикерлер


Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!