І. Дұрыс әсерліКөңіл күй орнату5 минут | Шаттық шеңбері Дөңгелене тұрайықДостық үйін құрайықМатематикамен дос болыпБіз көңілді болайықБір,екі, үшБойға жинап күш Тәрбиеші:Күндей жадырап,Жұлдыздай жарқырап.Судай мөлдір таза көңілмен,Бүгінгі күнді бастайық!.Бүгінгі сабаққа дайынбыз ба?Міне жүрегіміздегі осындай жылумен сабағымызды бастаймыз.-Ал бүгінгі сабағымыздың ұраны:“Білгенімізді қайталаймыз,Білмегенімізді үйренеміз!” Суреттерге сәйкес төрт топқа бірігеміз:
Тақтаға сандарды ретімен және кері орналастырады (үш тілде санау)Балалар, тура және кері санайды. Карточкалардағы цифрларды дұрыс орналастырады.1,2,3,4,5,6,7,8,9,10 (1-ден 10-ға дейін тура)10,9,8,7,6,5,4,3,2,1 (10- нан 1-ге дейін кері)Ынталандыру.-Бүгін біз фермаға саяхатқа барамыз. Ал кеттік.-Балалар алдымыздан қандай ертегі кейіпкері шықты? -Ия, Бауырсақ. Ол атасы мен апасына бармақшы екен. Біз оған көмектесемізба, балалар? |
Шаттық шеңбері
Презентация
Кеспе сандар |
ІІ. Мақсатты болжам.5 минут
ІІІ. Тақырып бойыншажұмыс. 17 мин.
| (Ұ) Мақсат қою (проблемалық жағдай). Қоян суреті– Бала үшін қандай өнімдер пайдалы?Балалар сүт өнімдерін атап шығады.-Біз оларды қайдан аламыз?Педагог екі қорапты көрсетеді. (Біреуінде сұйықтық бар, екіншісінде жоқ) ауыр затты анықтауды сұрайды. Балалардан сұрайды:– Қайсысы ауырырақ?– Қай қорап ауыр екенін қалай білуге болады?Мәселе туындайды. Көзбен олардың екеуі бірдей, ал қолға алғанда олардың біреуі ауырырақ.Педагог олардың əрқайсысын көтеруді ұсынады.
Əліппе-дəптермен жұмыс. Қасқыр суреті
1-тапсырма. Әр жұпты салыстыр. Қайсысы жеңіл? Белгіле. Онда суретке қарап, жеңіл жануарларды ٧ (қанатшамен) белгілеу керек. – Ең ауыр не? – Ең жеңіл не?– Жануарларды ең ауырынан бастап сана.
Жұмбақ шешейік. Бір нәрсе екі аяқты, сабағы бар, Жейтұғын дастархансыз табағы бар. Жануар не берсең де талғамайды, Күніне қырық асайтын тамағы бар. Біз салмақты немен өлшейміз? ( Таразы)
Салыстыру. Аю суреті2-тапсырма. Таразының қандай түрлері бар? Таразымен қалай өлшейтінін анықта. Қоршап сыз.
Сергіту сәті: музыкалық би қимылдарын орындайды
Шығармашылық жұмыс: Түлкі суреті3-тапсырма. (Балалар суреттерін қаламмен бастырып, суреттерді бояйды.)
«Салыстыр»
Міне, осымен бауырсақ үйіне аман-есен жетті | «Бауырсақ» ертегісінің суреті
Әліппе-дәптер
жұмбақ
таразы
Әліппе-дәптер
|
. IV. ҰОҚҚорытындысыРефлексия.28-30 минут | Сабақты қорытындылау.Ө) Рефлексиялық бағалау: өз жұмысын бағалап қорыту.Өте жақсы балалар, сабаққа өте жақсы қатысқан балаларды айтып өтейін. Қызыл конфет-5Сары конфет-4Көк конфет-3 Сабақтың соңында оқушылармен кері байланыс «бағдаршам әдісі» бойынша жүргіземін:-Нені білдім,нені үйрендім?-Нені толық түсінбедім?-Немен жұмысты жалғастыру қажет?"Басбармақ" әдісі бойынша топтар бір-бірін бағалайды.Стикер жапсыру | Әліппе-дәптер,Түрлі- түсті стикерлер |