Материалдар / Заттың санын цифрмен сәйкестендіру
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Заттың санын цифрмен сәйкестендіру

Материал туралы қысқаша түсінік
Цифр мен заттың санын сәйкестендіруге үйрету
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
578
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Топ: Ортаңғы

Білім беру саласы:Таным

Бөлімі: ҚМҰҚ

Тақырыбы: «Заттың санын цифрмен сәйкестендіру»
Мақсаты: Цифр мен заттың санын сәйкестендіруді үйрету.

Міндеттері: Жұмбақтар шешу, балалардың зейінін дамыту.
Көрнекіліктер: Сандар, Буратино, аңдар, поезд, дидактикалық ойын көрнекіліктері , үнтаспа.

Әдіс-тәсілдер: Түсіндіру, көрсету, сұрақ-жауап, дамыта оқыту технологиясының элементін қолдану.

Сөздік жұмыс: туған күн, достар, сыйлықтар.

Билингвалды компонент: туған күн- день рождение, достар- друзья, сыйлықтар- подарки.

Іс-әрекет

кезеңдері

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Мотивациялық

кезең










Ұйымдастыр\қ

іздестіру.


























































































Рефлексиялық

түзетушілік.

Шаттық шеңбері

Жарқырап күнде ашылды.

Айналаға гүлде шашылды,

Қайырлы күн!

Біз нәзік қыздармыз,

Қайырлы күн!

Біз ержүрек ұлдармыз!

Топқа келген қонақтарға

Сәлеметсіз бе деп айтамыз.

Сабақты біз бастаймыз

Жалқаулықты тастаймыз.

Істелге 1-ден 5-ке дейінгі сандарды орналастырады. Содан соң тәрбиеші балаларды кезек-кезек тақтаға шақырады және бір цифрды қолына алған балаға ол туралы тақпақ айтуын сұрайды.Келесі бала жалғастырады

рет-ретімен цифрды қоюды ұсынады.

Бір дегенім бірінші

Тұрады ғой қатарда

Көтеріп ап танауды

Бастайды ол санауды.


Басында бар ілмегі

Ортасында тірегі

Толқып қанша жүзсе де

Тұрады екінші үнемі.


Үш дегенім екі ілмек

Тұратын қармағын сермеп

Үшінші боп тұратын

Мұны әркім білмек.


Білек күші тасыған,

Төрт күрескер ағаң.

Қолын қойып беліне,

Шаршамайды ешқашан.


Жақсы оқыған балаға,

Қойылатын бұл баға.

Барлық бала ізденіп,

Алады «бестік» баға.

Күтпеген сәт. (үнтаспадан күркіреген найзағайдың дауысы мен жаңбырдың дайысы естіледі, кенеттен есік қағылып, топқа Буратина келеді).

тәрбиеші мен балалар Буратинамен амандасады.Буратина бүгін туған күні екенін хабарлайды, достарын қонаққа шақыруға шыққан жаңбырдың астында су болып, қолшатыры тесік екенін айтады.

Дидактикалық ойын: «Қолшатырды құрастыр»

Мақсаты: Геометриялық пішіндерден

құрастыру.Салыстыру.(түсі, пішіні)

Дидактикалық ойын: «Рет-ретімен поезды құра»

мақсаты: Вагондардың санына қарай рет-ретімен құру. Санау тура, кері.

Жұмбақ шешу.

1.Жеміс -жидек жегенім

Балды жақсы көремін. (Аю)


2.Жауымнан мен қашқанда

Ағаштарға самғап барам

Ал қарным ашқанда

Отырып жаңғақ шағамын. (Тиін)


3.Орман менің мекенім

Банан менің қорегім (Маймыл)



Табанынан тыз етіп

Жүрсе дағы сыз өтіп

Күні-түні ерінбей,

Үйді жүрер күзетіп.(Ит)

5.Мұртын сыйпап күні бойы

Бетін сусыз жуады

Тысырды аңдып түн бойы,

Тышқанды көп қуады.(Мысық)

Сөздік жұмыс:туған күн, достар, сыйлық.

Билингвалды компонент: туған күн

день рождния, достар-друзья, сыйлық-подарки.

Екі топқа бөліну.Ойын тапсырма

1 топ Буратина « Не немен коректенеді?»

Мақсаты: Жануарларға өз қорегін дұрыс беру.

2 топ жануарлар

«Буратинаға сыйлық»

Мақсаты: цифрларды айыра білу және заты санымен сәйкестендіру.

топтар ауысады.Сол тапсырманы орындайды. Буратинаға торт сыйлау. Өлең «Happy Birthday!»

Ойын: «Цифрыңа байланысты суретіңді тап».

Мақсаты:Цифрдың санына байланысты суретті тауып алу.

Ойын мазмұны:Балаларға цифрлар таратылады, топ ішіне суреттер қойылады, музыка ойнаған кезде балалар жүгіреді.Музыка тоқтағанда өз сандарына байланысты суретке барып тұру керек.

«Бүгін біз не білдік?» сұрақ-жауап арқылы оқу іс-әрекетін қорытындылау.

мақтау, мадақтау. Өзін-өзі бақылау және баға беру.



Балалар шеңбер бойында тұрып, өлең жолдарын қимыл қозғалыспен көрсетіп айтады.







Балалар сандарды алып, әрбір санға тақпағын айтып, рет-ретімен қояды.





























Балалар қызығушылық танытады.

топқа келген қонақпен амандасады.






Тапсырмаларды орындайды.









Жұмбақтың жауабын айтады,

вагондарға орналастырады.

Аюды бірінші вагонға.

Тиінді екінші вагонға т.б.








Сөздік жұмыс жасайды.

Мағынасын түсінеді.

1- топтың балалры жануарлардың қорегін тауып алып үлестіреді.

2-топтың балаларына сурет тасырмасы таратылады суреттің санына қарай цифрмен сәйкестендіреді. Тапсырмаларды талдау.

Қоңырау соғылғанда топтар ауысады. Тапсырмаларды орындайды.

Өлеңді айтады.

Ойынның шартын түсініп ойынды ойнайды.


Сұрақтарға жауап береді.

Жұлдыз арқылы өз-өздерін бағалайды.

Күтілетін нәтиже:

Біледі:Сандық және реттік санауды.Игереді:Заттың санын цифрмен сәкестендіруді.Меңгереді: Дөңгелек, тіктөртбұрыш туралы білімді.

«Келісілді» «Бекітемін»

«Айналайын» балабақшасының МҚКК «Айналайын»

әдіскері балабақшасының

Балтабаева М.Н.______ директоры

«20» 04.17 жыл Кайтанова Г.Ж.______











Shape1

Құрастырған:Сагалова.Г.С











Аққу 20.04.2017 жыл


1.Жеміс -жидек жегенім

Балды жақсы көремін. (Аю)



2.Жауымнан мен қашқанда

Ағаштарға самғап барам

Ал қарным ашқанда

Отырып жаңғақ шағамын. (Тиін)



3.Орман менің мекенім

Банан менің қорегім (Маймыл)



4.Табанынан тыз етіп

Жүрсе дағы сыз өтіп

Күні-түні ерінбей,

Үйді жүрер күзетіп.(Ит)



5.Мұртын сыйпап күні бойы

Бетін сусыз жуады

Тысырды аңдып түн бойы,

Тышқанды көп қуады.(Мысық)


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!