Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Пәні: Танымдық әрекеттерін түзету
|
Бөлім: |
Зерде аясын дамыту |
||||
|
Педагогтың тегі, аты, әкесінің (болған жағдайда) |
|
||||
|
Күні: |
|
||||
|
Сынып: 6 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақ тақырыбы |
Зейінін дамыту. |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.3.4.3 ойын ережелерін түсіну, есте сақтау және орындау |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
Оқушы ойын шарттарын түсіну арқылы зейінін дамытады. |
||||
|
Апта құндылығы |
Жасампаздық – бәрімізге өнеге. |
||||
|
Сабақ барысы |
|||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті
|
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы |
І. Психологиялық ахуал Ынтымақтастық ортасын құру; «Сәлемдесу» жаттығуы. Мақсаты: қарым-қатынас дағдыларын, топтық өзара әрекеттесу әдістерін дамыту, күйзелісті төмендету. Нұсқау: Қыс, көктем, жаз, күз белгілеріне қарай 4 топқа бөлінейік. Әр топтың міндеті – мимика мен ишарат арқылы басқа топтарға сәлемдесу түрлерін ойлап, құрастыру. |
Оқушылар бір-бірімен сәлемдеседі. Сабаққа назар аударады. |
|
Жыл мезгіл суреттері. Музыка |
|
|
5 мин |
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау «Құндылықтар спектрі» Оқушыға өткен сабақтағы тақырып бойынша сұрақтар қояды. Жігер деген – МЕН. Күш деген - МЕН. Махаббат деген - МЕН. Денсаулық деген - МЕН. Ақылдылық деген - МЕН. |
ЕББҚ оқушы сұрақтарға жауап береді |
|
Слайд |
|
|
Сабақтың ортасы 5 мин 5 мин 20 мин |
ІІІ. Жаңа сабақ Сергіту сәті
Күн
ұйықтайды. 1-тапсырма. Жаттығу.
2 тапсырма. Зейінді жаттықтыру. Мен бір рет оқимын, сен мұқият тыңдап, жауап бер.
Асқар 3 минутта жүгіріп өтті, Аслан – бес минутта, Оспан – төрт минутта. Марат – екң минутта жетті. Самат неше минутта жетті?
қайың, емен, қарағай. Екінші бетте салынған ағаштардың қайсысы бірінші парақтағы ағаштарға келеді. (алма ағашы) 3 тапсырма. Неше бесбұрыш бар?
4 тапсырма. Үйде тұратын жалмауыз кемпірді тауып, боя.
5 тапсырма. Көрсетілген суреттерді есіңе сақта, суретін сал.
|
Жаттығуларды мұғаліммен бірге жасайды. Сұрақтарға жауап береді. . Суреттегі бесбұрыштардың санын табады Суреттегі лабиринт жолдарды ажыратады. Тапсырманы мұғаліммен бірге орындайды. |
Ауызша қолдау Жарайсың! Дескриптор: - берілген сұрақтарға жауап бере алады. Дескриптор: -суреттегі бес бұрыштардың санын таба алады. Дескриптор: -лабиринт жолдарды анықтап, тапсырманы орындай алады. |
Слайд
|
|
|
5 мин |
ҮІ. Бекіту «Үш түсіндірме» әдісі. Не себепті ... екендігін түсіндіріңіз. Сіз неге ... ойлайсыз. Сіз неге ... деп есептейсіз |
Сұрақтарға жауап береді. |
|
|
|
|
Сабақтың соңы 2 мин |
ҮІІ: Рефлексиялық
|
Сабақты түсінгені бойынша смайлктің бірін таңдайды. |
Оқушының сабақты меңгеру көңіл-күйі анықталады. |
|
|
|
3 мин
Үйге тапсырма |
ҮІІІ. Оқушыларды бағалау Оқушылар тапсырманы орындауына орай, жетондар беріледі. Берілген жетондарды санап, бағалйды. Суретті аяқта. |
Әр тапсырмада алған жетондарын санайды |
Жетондары саналады. |
Күнделік |
|
Пәні:Танымдық әрекеттерді түзету
Өткізілген күні:____________________
Оқушының аты-жөні:_____________________
Тақырыбы: Зейінді дамыту.
1-тапсырма. Неше бесбұрыш бар?

2-тапсырма. Үйде тұратын жалмауыз кемпірді тауып, боя.

3-тапсырма. Көрсетілген суреттерді есіңе сақта, суретін сал.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Зейінді дамыту
Зейінді дамыту
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Пәні: Танымдық әрекеттерін түзету
|
Бөлім: |
Зерде аясын дамыту |
||||
|
Педагогтың тегі, аты, әкесінің (болған жағдайда) |
|
||||
|
Күні: |
|
||||
|
Сынып: 6 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
|
Сабақ тақырыбы |
Зейінін дамыту. |
||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.3.4.3 ойын ережелерін түсіну, есте сақтау және орындау |
||||
|
Сабақтың мақсаты |
Оқушы ойын шарттарын түсіну арқылы зейінін дамытады. |
||||
|
Апта құндылығы |
Жасампаздық – бәрімізге өнеге. |
||||
|
Сабақ барысы |
|||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті
|
Бағалау |
Ресурстар |
|
|
Сабақтың басы |
І. Психологиялық ахуал Ынтымақтастық ортасын құру; «Сәлемдесу» жаттығуы. Мақсаты: қарым-қатынас дағдыларын, топтық өзара әрекеттесу әдістерін дамыту, күйзелісті төмендету. Нұсқау: Қыс, көктем, жаз, күз белгілеріне қарай 4 топқа бөлінейік. Әр топтың міндеті – мимика мен ишарат арқылы басқа топтарға сәлемдесу түрлерін ойлап, құрастыру. |
Оқушылар бір-бірімен сәлемдеседі. Сабаққа назар аударады. |
|
Жыл мезгіл суреттері. Музыка |
|
|
5 мин |
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау «Құндылықтар спектрі» Оқушыға өткен сабақтағы тақырып бойынша сұрақтар қояды. Жігер деген – МЕН. Күш деген - МЕН. Махаббат деген - МЕН. Денсаулық деген - МЕН. Ақылдылық деген - МЕН. |
ЕББҚ оқушы сұрақтарға жауап береді |
|
Слайд |
|
|
Сабақтың ортасы 5 мин 5 мин 20 мин |
ІІІ. Жаңа сабақ Сергіту сәті
Күн
ұйықтайды. 1-тапсырма. Жаттығу.
2 тапсырма. Зейінді жаттықтыру. Мен бір рет оқимын, сен мұқият тыңдап, жауап бер.
Асқар 3 минутта жүгіріп өтті, Аслан – бес минутта, Оспан – төрт минутта. Марат – екң минутта жетті. Самат неше минутта жетті?
қайың, емен, қарағай. Екінші бетте салынған ағаштардың қайсысы бірінші парақтағы ағаштарға келеді. (алма ағашы) 3 тапсырма. Неше бесбұрыш бар?
4 тапсырма. Үйде тұратын жалмауыз кемпірді тауып, боя.
5 тапсырма. Көрсетілген суреттерді есіңе сақта, суретін сал.
|
Жаттығуларды мұғаліммен бірге жасайды. Сұрақтарға жауап береді. . Суреттегі бесбұрыштардың санын табады Суреттегі лабиринт жолдарды ажыратады. Тапсырманы мұғаліммен бірге орындайды. |
Ауызша қолдау Жарайсың! Дескриптор: - берілген сұрақтарға жауап бере алады. Дескриптор: -суреттегі бес бұрыштардың санын таба алады. Дескриптор: -лабиринт жолдарды анықтап, тапсырманы орындай алады. |
Слайд
|
|
|
5 мин |
ҮІ. Бекіту «Үш түсіндірме» әдісі. Не себепті ... екендігін түсіндіріңіз. Сіз неге ... ойлайсыз. Сіз неге ... деп есептейсіз |
Сұрақтарға жауап береді. |
|
|
|
|
Сабақтың соңы 2 мин |
ҮІІ: Рефлексиялық
|
Сабақты түсінгені бойынша смайлктің бірін таңдайды. |
Оқушының сабақты меңгеру көңіл-күйі анықталады. |
|
|
|
3 мин
Үйге тапсырма |
ҮІІІ. Оқушыларды бағалау Оқушылар тапсырманы орындауына орай, жетондар беріледі. Берілген жетондарды санап, бағалйды. Суретті аяқта. |
Әр тапсырмада алған жетондарын санайды |
Жетондары саналады. |
Күнделік |
|
Пәні:Танымдық әрекеттерді түзету
Өткізілген күні:____________________
Оқушының аты-жөні:_____________________
Тақырыбы: Зейінді дамыту.
1-тапсырма. Неше бесбұрыш бар?

2-тапсырма. Үйде тұратын жалмауыз кемпірді тауып, боя.

3-тапсырма. Көрсетілген суреттерді есіңе сақта, суретін сал.
шағым қалдыра аласыз
















