Зейінді дамытуға арналған
жаттығулар
Түзету
сабағының мақсаты:
Оқушының қызығушылығын қарым-қатынас деңгейін,
жаңа ортаға бейімделуін, ішкі энергиясын, лидерлік қабілетін
анықтауды қамтамасыз етеді және де оқушы туралы жалпы мағлұмат
алуға мүмкіндік береді
Сабақ әдісі:
ойын,сұрақ-жауап,карточкалар
Сабақтың көрнекілігі: Суреттер,
карточкалар
Сабақ барысы
І.Ұйымдастыру бөлімі:
Шаттық шеңбері:
Ән салуға барамыз,
(шеңбер бойымен жүреді)
Досымызды табамыз. ( тоқтайды)
Сәлемет пе! Міне, мен! ( қолдарын екі жаққа сермейді)
Доспын енді сенімен. (көршілерімен қол
алысады) :
Дыбыстық жаттығу
Мақсаты: Дыбыстық
гимнастикамен таныстыру, рух пен дененің
тынығуы.
Дыбыстық жаттығуды бастамас бұрын, өзімізді
бірқалыпты, жайлы сезінеміз, тік тұрамыз, арқамызды тік ұстаймыз.
Алдымен мұрнымызбен терең дем аламыз, ал дем шығарғанда дыбысты
қатты, әрі қуатты етіп шығарамыз.
Келесі дыбыстарды «әндетіп»
айтамыз:
«А» — барлық ағзаға жайлы әсер
береді;
«Е» — қалқанша безге әсер
етеді;
«И» — миға, көзге, мұрынға, құлаққа әсер
етеді;
«О» — жүрекке өкпеге әсер
етеді;
«У» — асқазан маңындағы ағзаларға әсер
етеді;
«Я» — барлық ағзаның жұмыс істеуіне әсер
етеді;
«М» — барлық ағзаның жұмыс істеуіне әсер
етеді;
«Х» — көңіл-күйді көтеруге
әсер етеді.
1 тапсырма: Фигураларды
есте сақтау
Көру зейінін дамыту
Шарты: Шағын
өлшемдегі әртүрлі фигурлар тақтаға салынып беті жабылып
қойылады. Балалар дәптерлері мен қаламсаптарын
дайындайды.
Д
ефектолог: Мен қазір фигураларды тақтаға
саламын. 1,2,3, деп санап мен сендерге тақтадағы фигураларды
көрсетемін. Мен беске дейін санап бұл фигураларды қайта жауып
қоямын. Сіздердің міндеттеріңіз – фигураларға зейін салып қарап
есте сақтау.
Зейіннің тұрақтылығын дамытуға арналған
жаттығу.
Тапсырма: Зейіннің тұрақтылығын дамыту үшін
газет-журналдан қысқаша жеңіл балаға түсінікті бір шумақ үзінді
алып, әр жолды оқып отырып осы сөйлемдегі «а» дыбысының астын
сызып, санап шық деп тапсырма беріп уақытты белгілеп, жазу
таңбасының қанша қате жібергенін қадағалау керек.
Биыл
ғана
мектептің
Табалдырығын
аттадым.
Әліппені
қолға
алып,
Әріптерді
жаттадым.
Жақсы
оқып
келемін,
Сабақтан да
қалмаймын.
Осы
өлең
жолдарын
Мектебіме
арнаймын
Партаға
алғаш
отырдым,
Бұдан
асқан
бақыт
жоқ.
Оқушы болдым,
мінекей,
Ойнауға енді
уақыт
жоқ.
Байтұрсынов
атаның
Мектебінде
оқимын.
Ұстазымның
әр
сөзін
Көңіліме
тоқимын.
8 а б в г д 4 ж з е 2 а т у н о л 9 с т у ф ғ ы ю
а т о 2
я 3 с 2 н о м 6 а б в г д 2 у
м л и к а л 2 м р т 4 с н ж
Саусақ
жаттығуы:
Шығармашылық
тапсырма: Ермексазбен жұмыс
Сабақты қорытындылау.:
Оқушының өзінің жұмысын бағалауы:
Аты-жөні: _____________________
Тапсырма
|
М ен
жақсы орындадым
|
Мен жартылай орындадым,бірақ тағы орындауға
тырысамын
|
М аған
көмек керек
|
1тапсырма
|
|
|
|
2
тапсырма
|
|
|
|
3
тапсырма
|
|
|
|
Биыл
ғана
мектептің
Табалдырығын
аттадым.
Әліппені
қолға
алып,
Әріптерді
жаттадым.
Партаға
алғаш
отырдым,
Бұдан
асқан
бақыт
жоқ.
Оқушы болдым,
мінекей,
Ойнауға енді
уақыт
жоқ.
Жақсы оқып
келемін,
Сабақтан да
қалмаймын.
Осы өлең
жолдарын
Мектебіме
арнаймын