Сабақтың тақырыбы: «Зейін, ес, қиял – өзгеше бір әлем»
Мақсаты: Оқушылардың зейінін, есте сақтау қабілетін, тілін, қиялын, ұсақ қол қимылдарын дамыту. Оқушыларды сабаққа белсенді араласуға тәрбиелеу.
Көрнекілігі: мультимедиа, үлестірмелі қағаздар, суреттер.
Жүру барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:
Психологиялық тренинг
Қайырлы күн – табиғат
Жайқалып өссін – өсімдік
Жайнай берсін – орманымыз
Биік болсын – тауларымыз
Сәтті болсын - сабағымыз
ІІ. Негізгі кезеңі:
1.«Айна» ойыны.
- Балалар, бет әлпеті қандай екенін анықтайды және оның бет әлпетін атайды. Сендер айна боласыңдар, ал мен оған қараймын. Менің көңіл-күйім қандай? (жайдары, ашуланшақ, қуанышты, ренжулі)
-Сендердің көңіл-күйлерің қандай?
Дескриптор:
-
Сын есімді қолданып сөйлем құрайды.
Кел балалар күлейік!
Күлкіменен түлейік!
Қабақ түйген не керек!
Көңілді боп жүрейік.
Жарайсындар, оқушылар! Сабағымызды әрмен қарай жалғастырайық.
2. «Есте сақта»
Оқушыларға 3 заттың суреті бейнеленген карточка ұсынылады. Бұл заттарды 1 минут ішінде қарап көруі тиіс. Осыдан кейін карточканы алып қойып, баладан өзінің есінде қалған суреттерді атап беруі керек.
1.Піл, алмұрт, дәптер
2.Қасқыр, алма, қалам
3.Аю, банан, қайшы
4.Қоян, қияр, тақта
5.Түлкі, орамжапырақ, қарындаш
6.Тауық, сәбіз, кітап
Дескриптор:
- Есіне сақтайды;
-Берілген суреттерді атай алады.
3. «Тез ойла, сөз ойла».
Берілген сөздерді керісінше оқу.
Амла, напқа, атпа, қыса, кіиб, ысабто, ліп, ныйо, ус, пыныс, атқат, нес, ашрыш, іні, езерет, қыраж.
Алма, ақпан, апта, асық, биік, отбасы, піл, ойын, су, сынып, тақта, сен, шырша, іні, терезе, жарық.
Дескриптор:
-Берілген дыбыстардан сөз құрап атай алады.
4. «Алақанды шапалақтау» жаттығуы.
Балалар шеңбер жасап тұрады. Мен қазір әртүрлі сөздер оқимын, ал сендер сол сөздердің ішінен тек үй жануарларын естігенде ғана алақандарыңызды шапалақтауларыңыз керек.
Сөздер: аю, жылқы, қоян, түйе, машина, сары, сиыр, күн, ай, қой, бүгін, ертең, ешкі, суық, шырын.
Дескриптор:
-Үй жанураларын ажырата біледі.
5. «Сәйкестендіру»
Қыс мезгілі: аққала, шана
Жаз мезгілі: көкөністер, жеміс-жидектер
Күз мезігілі: қолшатыр, жапырақ
Көктем мезгілі: қарлығаш, күн
Дескриптор:
-Жыл мезгілдеріне сәйкес суреттерді орналастырады.
6. «Артығын тап»
1.Сәбіз, орамжапырақ, алма, қияр, қызанақ.
2.Піл, тауық, қасқыр, аю, қоян.
3. Жылқы, түйе, сиыр, ешкі, түлкі.
4.Бас, қол, аяқ, кітап, көз.
Дескриптор:
-Артық сөздер мен суреттерді табады;
-Тапқан сөзді оқиды;
-Тапқан суреттің атауын айтады;
Кері байланыс:
«»Бағдаршам» әдісі
Қызыл - орташа
Жасыл - жақсы
Сары – өте жақсы

«»
«
Алақанды
шапалақтау» ойыны
«Сәйкестендіру» кезеңі
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Зейін,ес, қиял - өзгеше бір әлем
Зейін,ес, қиял - өзгеше бір әлем
Сабақтың тақырыбы: «Зейін, ес, қиял – өзгеше бір әлем»
Мақсаты: Оқушылардың зейінін, есте сақтау қабілетін, тілін, қиялын, ұсақ қол қимылдарын дамыту. Оқушыларды сабаққа белсенді араласуға тәрбиелеу.
Көрнекілігі: мультимедиа, үлестірмелі қағаздар, суреттер.
Жүру барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:
Психологиялық тренинг
Қайырлы күн – табиғат
Жайқалып өссін – өсімдік
Жайнай берсін – орманымыз
Биік болсын – тауларымыз
Сәтті болсын - сабағымыз
ІІ. Негізгі кезеңі:
1.«Айна» ойыны.
- Балалар, бет әлпеті қандай екенін анықтайды және оның бет әлпетін атайды. Сендер айна боласыңдар, ал мен оған қараймын. Менің көңіл-күйім қандай? (жайдары, ашуланшақ, қуанышты, ренжулі)
-Сендердің көңіл-күйлерің қандай?
Дескриптор:
-
Сын есімді қолданып сөйлем құрайды.
Кел балалар күлейік!
Күлкіменен түлейік!
Қабақ түйген не керек!
Көңілді боп жүрейік.
Жарайсындар, оқушылар! Сабағымызды әрмен қарай жалғастырайық.
2. «Есте сақта»
Оқушыларға 3 заттың суреті бейнеленген карточка ұсынылады. Бұл заттарды 1 минут ішінде қарап көруі тиіс. Осыдан кейін карточканы алып қойып, баладан өзінің есінде қалған суреттерді атап беруі керек.
1.Піл, алмұрт, дәптер
2.Қасқыр, алма, қалам
3.Аю, банан, қайшы
4.Қоян, қияр, тақта
5.Түлкі, орамжапырақ, қарындаш
6.Тауық, сәбіз, кітап
Дескриптор:
- Есіне сақтайды;
-Берілген суреттерді атай алады.
3. «Тез ойла, сөз ойла».
Берілген сөздерді керісінше оқу.
Амла, напқа, атпа, қыса, кіиб, ысабто, ліп, ныйо, ус, пыныс, атқат, нес, ашрыш, іні, езерет, қыраж.
Алма, ақпан, апта, асық, биік, отбасы, піл, ойын, су, сынып, тақта, сен, шырша, іні, терезе, жарық.
Дескриптор:
-Берілген дыбыстардан сөз құрап атай алады.
4. «Алақанды шапалақтау» жаттығуы.
Балалар шеңбер жасап тұрады. Мен қазір әртүрлі сөздер оқимын, ал сендер сол сөздердің ішінен тек үй жануарларын естігенде ғана алақандарыңызды шапалақтауларыңыз керек.
Сөздер: аю, жылқы, қоян, түйе, машина, сары, сиыр, күн, ай, қой, бүгін, ертең, ешкі, суық, шырын.
Дескриптор:
-Үй жанураларын ажырата біледі.
5. «Сәйкестендіру»
Қыс мезгілі: аққала, шана
Жаз мезгілі: көкөністер, жеміс-жидектер
Күз мезігілі: қолшатыр, жапырақ
Көктем мезгілі: қарлығаш, күн
Дескриптор:
-Жыл мезгілдеріне сәйкес суреттерді орналастырады.
6. «Артығын тап»
1.Сәбіз, орамжапырақ, алма, қияр, қызанақ.
2.Піл, тауық, қасқыр, аю, қоян.
3. Жылқы, түйе, сиыр, ешкі, түлкі.
4.Бас, қол, аяқ, кітап, көз.
Дескриптор:
-Артық сөздер мен суреттерді табады;
-Тапқан сөзді оқиды;
-Тапқан суреттің атауын айтады;
Кері байланыс:
«»Бағдаршам» әдісі
Қызыл - орташа
Жасыл - жақсы
Сары – өте жақсы

«»
«
Алақанды
шапалақтау» ойыны
«Сәйкестендіру» кезеңі
шағым қалдыра аласыз













