Материалдар / Зейін,ес, қиял - өзгеше бір әлем
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Зейін,ес, қиял - өзгеше бір әлем

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал түзету сынып оқушыларының зейінін ойлауға арналған тапсырмалар. Сол арқылы оқушылардың зейіні дамыды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Ақпан 2019
629
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: «Зейін, ес, қиял – өзгеше бір әлем» Мақсаты: Оқушылардың зейінін, есте сақтау қабілетін, тілін, қиялын, ұсақ қол қимылдарын дамыту. Оқушыларды сабаққа белсенді араласуға тәрбиелеу. Көрнекілігі: мультимедиа, үлестірмелі қағаздар, суреттер.Жүру барысы:І. Ұйымдастыру кезеңі: Психологиялық тренингҚайырлы күн – табиғатЖайқалып өссін – өсімдікЖайнай берсін – орманымызБиік болсын – тауларымызСәтті болсын - сабағымыз

ІІ. Негізгі кезеңі:1.«Айна» ойыны.- Балалар,  бет әлпеті қандай екенін анықтайды және оның бет әлпетін атайды. Сендер айна боласыңдар, ал мен оған қараймын. Менің көңіл-күйім қандай? (жайдары, ашуланшақ, қуанышты, ренжулі)-Сендердің көңіл-күйлерің қандай?Дескриптор:
  • Сын есімді қолданып сөйлем құрайды.


Кел балалар күлейік!Күлкіменен түлейік!Қабақ түйген не керек!Көңілді боп жүрейік.Жарайсындар, оқушылар! Сабағымызды әрмен қарай жалғастырайық.

2. «Есте сақта»Оқушыларға 3 заттың суреті бейнеленген карточка ұсынылады. Бұл заттарды 1 минут ішінде қарап көруі тиіс. Осыдан кейін карточканы алып қойып, баладан өзінің есінде қалған суреттерді атап беруі керек.1.Піл, алмұрт, дәптер2.Қасқыр, алма, қалам3.Аю, банан, қайшы4.Қоян, қияр, тақта5.Түлкі, орамжапырақ, қарындаш6.Тауық, сәбіз, кітапДескриптор:- Есіне сақтайды;-Берілген суреттерді атай алады.





3. «Тез ойла, сөз ойла».Берілген сөздерді керісінше оқу.Амла, напқа, атпа, қыса, кіиб, ысабто, ліп, ныйо, ус, пыныс, атқат, нес, ашрыш, іні, езерет, қыраж.Алма, ақпан, апта, асық, биік, отбасы, піл, ойын, су, сынып, тақта, сен, шырша, іні, терезе, жарық.Дескриптор:-Берілген дыбыстардан сөз құрап атай алады.

4. «Алақанды шапалақтау» жаттығуы.Балалар шеңбер жасап тұрады. Мен қазір әртүрлі сөздер оқимын, ал сендер сол сөздердің ішінен тек үй жануарларын естігенде ғана алақандарыңызды шапалақтауларыңыз керек. Сөздер: аю, жылқы, қоян, түйе, машина, сары, сиыр, күн, ай, қой, бүгін, ертең, ешкі, суық, шырын.Дескриптор:-Үй жанураларын ажырата біледі.

5. «Сәйкестендіру» Қыс мезгілі: аққала, шанаЖаз мезгілі: көкөністер, жеміс-жидектерКүз мезігілі: қолшатыр, жапырақКөктем мезгілі: қарлығаш, күнДескриптор:-Жыл мезгілдеріне сәйкес суреттерді орналастырады.

6. «Артығын тап»1.Сәбіз, орамжапырақ, алма, қияр, қызанақ.2.Піл, тауық, қасқыр, аю, қоян.3. Жылқы, түйе, сиыр, ешкі, түлкі.4.Бас, қол, аяқ, кітап, көз.Дескриптор:-Артық сөздер мен суреттерді табады;-Тапқан сөзді оқиды;-Тапқан суреттің атауын айтады;



Кері байланыс:«»Бағдаршам» әдісіҚызыл - орташаЖасыл - жақсыСары – өте жақсы















«»













«Алақанды шапалақтау» ойыны



















«Сәйкестендіру» кезеңі



















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!