Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Сабақтың тақырыбы: «Зейін, ес, қиял – өзгеше бір әлем» Мақсаты: Оқушылардың зейінін, есте сақтау қабілетін, тілін, қиялын, ұсақ қол қимылдарын дамыту. Оқушыларды сабаққа белсенді араласуға тәрбиелеу. Көрнекілігі: мультимедиа, үлестірмелі қағаздар, суреттер.Жүру барысы:І. Ұйымдастыру кезеңі:Психологиялық тренингҚайырлы күн – табиғатЖайқалып өссін – өсімдікЖайнай берсін – орманымызБиік болсын – тауларымызСәтті болсын - сабағымыз
ІІ. Негізгі кезеңі:1.«Айна» ойыны.- Балалар, бет әлпеті қандай екенін анықтайды және оның бет әлпетін атайды. Сендер айна боласыңдар, ал мен оған қараймын. Менің көңіл-күйім қандай? (жайдары, ашуланшақ, қуанышты, ренжулі)-Сендердің көңіл-күйлерің қандай?Дескриптор:
Сын есімді қолданып сөйлем құрайды.
Кел балалар күлейік!Күлкіменен түлейік!Қабақ түйген не керек!Көңілді боп жүрейік.Жарайсындар, оқушылар! Сабағымызды әрмен қарай жалғастырайық.
2. «Есте сақта»Оқушыларға 3 заттың суреті бейнеленген карточка ұсынылады. Бұл заттарды 1 минут ішінде қарап көруі тиіс.Осыдан кейін карточканы алып қойып, баладан өзінің есінде қалған суреттерді атап беруі керек.1.Піл, алмұрт, дәптер2.Қасқыр, алма, қалам3.Аю, банан, қайшы4.Қоян, қияр, тақта5.Түлкі, орамжапырақ, қарындаш6.Тауық, сәбіз, кітапДескриптор:- Есіне сақтайды;-Берілген суреттерді атай алады.
4. «Алақанды шапалақтау» жаттығуы.Балалар шеңбер жасап тұрады. Мен қазір әртүрлі сөздер оқимын, ал сендер сол сөздердің ішінен тек үй жануарларын естігенде ғана алақандарыңызды шапалақтауларыңыз керек. Сөздер: аю, жылқы, қоян, түйе, машина, сары, сиыр, күн, ай, қой, бүгін, ертең, ешкі, суық, шырын.Дескриптор:-Үй жанураларын ажырата біледі.
6. «Артығын тап»1.Сәбіз, орамжапырақ, алма, қияр, қызанақ.2.Піл, тауық, қасқыр, аю, қоян.3. Жылқы, түйе, сиыр, ешкі, түлкі.4.Бас, қол, аяқ, кітап, көз.Дескриптор:-Артық сөздер мен суреттерді табады;-Тапқан сөзді оқиды;-Тапқан суреттің атауын айтады;
Кері байланыс:«»Бағдаршам» әдісіҚызыл - орташаЖасыл - жақсыСары – өте жақсы
«»
«Алақанды шапалақтау» ойыны
«Сәйкестендіру» кезеңі
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз