"Зерде" зияткерлік ойыны Тақырыбы: «Зерде» зияткерлік ойыныМақсаты: Оқушылардың білімдерін сайысқа түсіріп, білімді, жан - жақты болуға, өзіне деген сенімділік қасиеттерін қалыптастыруға бейімдеу, логикалық ойлауларын қалыптастыру, дарынды, озық болуға тәрбиелеу.Көрнекілігі: ұяшықтар, суреттер, тапсырмаларТүрі: сайысБарысы:Мұғалім:Армысыздар, бүгінгі кешке жиылған қауым! Бүгінгі біздің 1 «а» сыныбында өтетін «Зерде» атты зияткерлік ойынға қош келдіңіздер!Тауды биік деме сенТалаптансаң шығарсыңЖауды мықты деме сенБілімді болсаң жығарсың - дей келе «Зерде» ойынын бастайық. Ендеше сайысымызды бастамас бұрын сайыскерлерді қошеметпен ортаға шақырайық.Достық пен бірлікті етіп тұлға,Жеңіске жеткен едің талай сында.Қара қылды қақ жарып әділ қазым,Еңбегін тапқырлардың әділ сына - деп әділ қазы алқаларын сайлап алайық.Сайысымыз мынадай бөлімдерден тұрады:1. Таныстыру2. Пәндер бойынша бәйге3.Білгенге маржан жұмбақ4.Құрастырма сүрет Көрермен жиналған бұл тамашағаҚұр қарап жай отыру жараса ма?Туыс, досқа сыныптас, танысқа емесСоқ қолыңды білімді жас талантқаЕндеше ойыншылар өздерін таныстырып өтсін.І таныстыруІ топ «Қыран» тобыҰраны: «Қырандай қалықтап самғаймыз!»ІІ топ «Тұлпар» тобыҰраны: «Біз талапты баламыз,Біліммен алға самғаймыз!»Ойланайық азырақ, уақытымызды үнемдеп,Кім шығады кәнеки, жауабын мен білім деп?2. Ойынымыздың келесі кезегіІІ «Бәйге» бөлімі:Бұл бөлімде 20 - дан бастап 50 аралығындағы ұпайларға арналған сұрақтар жасырылған. Ұпай ұяшықтарын таңдап, берілген сұраққа жауап беру керек. Дұрыс жауап болса, таңдаған ұпайды алады. Жауап бере алмаса келесі топ жауап беруге болады, ол ойыншы таңдалынған ұпайдан 10 ұпай кем алады. Солай ойын жалғаса береді. Сауат ашу1-ұяшық Сөйлем неден құралады? 20 (сөзден)2-ұяшық Дауысты дыбыстарды ата30(а,ә,о,ү,ұ,у,ы,и,я,ю,е)3-ұяшық Оқушы денен сөзге дыбыстық талдау жаса (1-сөз,5-әріп,5 дыбыс,3 дауысты,2-дауыссыз,2-буын)4-ұяшық Сурет бойынша сөйлем құрстырЖаратылыстануІ топ1ұяшық: Төрт түлікті ата 20Ж: қой, сиыр, жылқы, түйе, ешкі2 сұрақ: жансыз табиғатқа нелер жатады? 30Ж: тас, құм, тау, ай, бұлт, су3 сұрақ: Өсімдік қандай үш топқа бөлінеді?40Ж: ағаштар,бұталар,шөптер4.Адамның дене мүшелерін ата 50(қол,аяқ,бас,иық,)математика 1-ұяшық жұп сандарды ата (2,4,6,8,10,12,14,16,18,20,) 202- ұяшық 6,4,2,10,14,сандардын жартысын ата (3,2,4,5,6,7,8,10) 303-ұяшық өрнекті шығар 5+2+3=10 404-ұяшық жақшалы өрнекті шығар 5+(3+4)=12 50Дүниетану 1 ұяшық: Жыл мезгілдерін ата 20Ж: Күз, қыс, көктем, жаз2ұяшық: Табиғат құбылыстарын ата30Ж: Жаңбыр, жел, қар, боран, құйын, аяз т. б3-ұяшықҚоянға далаға шығу үшін қай зат керек және не үшін оған ол зат қажет? 404-ұяшықАлғашқы адам ертеде қайда пайда болды? (африкада) 50 3- бөлім. Білгенге маржанЖұмбақІ топқаҚалың киімді ұнатады,Шешіндірсең жылатады. 3-4 бөлім 20 ұпаймен бағаланадыЖ:ІІ топқаӨшірді, сүртті,Өзгені құртты,Өзін де құрттыЖ:4. бөлім. Құрастырма суретӘр заттың жұбын тап, олар бір – біріне не үшін керек? Қорытынды:«Зерде» зияткерлік ойынымызды аяқтаймыз. Сөз кезегін әділқазылар алқасына береміз.Осымен сайысымыз аяқталды, көңіл бөліп тыңдағандарыңызға рахмет!
"Зерде"зияткерлік ойынының мұғалімнін өзіндік талдауы. Тақырыбы: «Зерде» зияткерлік ойыныМақсаты: Оқушылардың білімдерін сайысқа түсіріп, білімді, жан - жақты болуға, өзіне деген сенімділік қасиеттерін қалыптастыруға бейімдеу, логикалық ойлауларын қалыптастыру, дарынды, озық болуға тәрбиелеу.Көрнекілігі: ұяшықтар, суреттер, тапсырмаларТүрі: сайысСайысымыз мынадай бөлімдерден тұрады:1. Таныстыру2. Пәндер бойынша бәйге3.Білгенге маржан жұмбақ4.Құрастырма суретОқушыларды 1,2 сандар арқылы екі топқа бөлдім 1-ші топ "Қыран" 2-ші топ "Тұлпар"тобы.1-ші тапсырмада оқушылар өздерін таныстырып өтті өз топтарының ұраның айтып шықты.2-тапсырмада оқушылар математика, сауат ашу,жаратылыстану,дүниетану пәндері бойынша ұяшықтарға тапсырмалар берілген әр топ өзі қалаған ұяшығын алып топпен ақылдасып жауабын айтып шықты.бұл тапсырма бойынша оқушылар белсенді қатысып өз топтарына ұпай жинады.3-ші тапсырма "Білгенге маржан" жұмбақтар шешіп ұпай жинады.4-ші тапсырма " Құрастырма сурет" суреттін қалған бөлігін тауып суретті жалғастырды.Осы сайыс ойынға қойылған мақсатыма оқушылардың белсендігі арқылы қолымды жеткіздім,тапсырмалар өткен тақырыптар бойынша әзірленді.Оқушылар сайысқа қызғушылықтарымен қатысып отырды,білмеген тапсырмалары болған жоқ.Кемшілігім сайыстың ұзақ созылып кетуі.Сайыстың сонында оқушылар өз өнерлерін көрсетіп өлен айтып қонақтардың көнілін көтере түсті."Зерде" ойын сайысы оқушылардың да қонақтардың да көнілінен шықты.