Материалдар / зертханалық жұмыс "№3" 8 сынып

зертханалық жұмыс "№3" 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
зертханалық жұмыс
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Желтоқсан 2017
16895
5 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Электростатика негіздері

Мектеп: 29 ЖББОМ КММ

Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Авий Жумагул.
Сабақ Физика Қатысқандар саны:
Сынып: 8Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы3 зертханалық жұмыс «Электр тізбегін құрастыру және оның әртүрлі бөліктеріндегі ток күшін өлшеу»
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 8.4.2.4 – электр тізбегіндегі ток күші мен кернеуді анықтау;8.1.3.3 – физика кабинетінде қауіпсіздік ережелерін білу және сақтау
Сабақ мақсаттарыБарлық оқушылар: ток куші мен кернеудің анықтамасын біледі. Шартты белгілерін ажырата алады. Электр схемасын графикалық түрде бейнелеуін біледін біледіКөптеген оқушылар: схема бойынша электр тізбегін құрастырып, амперметр, волтьметр көрсеткіштерін анықтай аладыКейбірі: электр схемасын графикалық бейнелеуде электр тізбегі элементерінің шартты белгілерін қолданып зартханалық жұмыс бойынша қорытынды жасайды, талдайды
Бағалау критерийі
  • Ток күші, кедергінің формуласын біледі
  • Ом заңын қолдана алады
  • Схема бойынша электр тізбегін құрастырады
  • Бөлік құны арқылы құралдардың көрсеткішін жазады
  • Зертханалық жұмыстар бойынша есептеулер жүргізеді
  • Зертханалық жұмысқа қортынды жасайды
  • Тілдік мақсаттар















    Арнайы пәндік лексика мен терминология: Сөздік

    Құндылықтарды дарыту:Мәңгілік Ел «Зайырлы қоғам жоғары руханият. Индустрияландыру мен инновацияға негізделген экономикалық өсу».
    Пәнаралық байланысМатематика пәнін байланыстыра отырып жанжақты талқылау, ағылшын тілінің сөздіктерін қолдану.
    АКТ қолдану дағдыларыBilimLаnd, youtube
    Бастапқы білімЭлектр тізбегі және оның құрамды бөліктері, ток күші, кернеу


    Сабақ барысы
    Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған іс-әрекетРесурстар
    Сабақтыңбасталуы2 мин

    3 мин

    5 мин





    І.Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу, оқушылардың сабаққа даярлығын тексеріп, назарын сабаққа аудару. Сынып оқушыларын ортақ мақсатқа жетуге жұмылдыру. ІІ. Ынтымақтастықты қалыптастыру «Тілек тілеу» шаттық шеңберін құру арқылы оқушылар бір біріне жылы лебіздер білдіреді.ІІІ. Үй жұмысын тексеру : «Физикалық диктант» үйге берілген тапсырманы еске түсіру арқылы білімді игеруге белсендіру. Кері байланыс: Өткен тақырыпты бекіту негізінде 10 сұрақтан тұратын блиц тапсырмасы алынады. Әр дұрыс жауапқа 1 балл беріледі.Түрлі түсті қағаздарсмайликтерстикерлер





















    Сабақтың ортасы
    Жаңа білім беру22мин"Физикалық лото" әдісін қолданып, сурақтар қою арқылы зертханалық жұмысты түсіндіріп кету. Жеке және топтық жұмысЗертханалық жұмыс барысы бойынша жұмысты орындайды. Өлшеулер жүргізеді. Формулаларды қортып, есептеулер жүргізеді. Прибор көрсеткенде алынған мәнін есептеп, практикада қолданылған жағдайдағы мәндермен салыстырады. Қорытынды жасайды. 161 беттегі, 79-суретте берілген сұлбаларда жіберілген қателерді табыңдар.



    Дескриптор.1.Өлшеулер жүргізеді – 2 балл2.Формулаларды біледі – 2 балл3.Есептеулер жүргізеді, мәндерін салыстырады – 4 балл4.Қортынды жасайды – 4 балл



    АмперметрамСым, тоқ көзі, кілт.Схема.







    Сабақтыңсоңы10мин















    Қорытындылау.Рефлексия. БББ тәсіліЕкі жұлдыз бір тілек: екі түсті қорапша қойылып сабаққа қатысты оқушының ойы мен тілегі салынады.Үйге тапсырма: §37, 38 қайталау