«Білім берудегі өзара әрекеттестік тенденциялары мен басымдықтар»
Тақырыбы:
Зерттеу дағдылары арқылы оқушылардың функционалдық сауаттылықтарын арттыру
Жұмыс көрсеткен:
Алданиязова Латифа Қазиқызы
ИНТЕНСИВ
2023, желтоқсан
Бекітемін:------------ А. Жақсылықова 21.12.2023ж.
.
|
Тақырыбы: |
Зерттеу дағдылары арқылы оқушылардың функционалдық сауаттылықтарын арттыру |
|||||||||||||
|
Мақсаты: |
Оқушылардағы зерттеу дағдыларын дамыту; Функуионалдық сауаттылықты арттыру. |
|||||||||||||
|
Күтілетін нәтиже: |
1. Оқушылардағы зерттеу дағдыларын даму жолдарын табады; 2. Зерттеу дағдыларының функционалдық сауаттылықты жетілдіру жолдарын анықтау.. |
|||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер: |
Сауалнама, топтық жұмыс: «Аяқталмаған сөйлем» әдісі, талдау, топтық жұмыс, рефлексия: «Пікірлер тақтасы» |
|||||||||||||
|
Ресурстар:
|
Видеоролик, слайдтар, жоспар үлгісі, ғаламтор |
|||||||||||||
|
Сілтеме: |
МАН, https://youtu.be/_tSKzBROWIU |
|||||||||||||
|
Коучингтің өткізілу барысы: |
||||||||||||||
|
Жұмыс кезеңдері
|
Кезеңнің мазмұны |
|
||||||||||||
|
Кіріспе бөлім 10 мин
|
І. Ұйымдастыру кезеңі: 1. Әріптестермен сәлемдесу. Жағымды ахуал орнату; 2. «Қоғамдық-гуманитарлық бағыт» және «Жаратылыстану бағыт» атауымен 2 топқа бөлінеді; 3. Коучингтың тақырыбы мен мақсатын түсіндіру; ІІ. «Кинометафора» әдісі «Зерттеу дағдысы дегеніміз не?» тақырыбымен бейне көрсетілім көру. Коуч: Зерттеу дағдысы баланың қоршаған ортасын танып –білуге деген табиғи ынтасы. Зерттеу дағдыларын қалыптастырудағы Негізгі мақсат – оқушының өмірдің қай саласы болмасын өз бетімен шығармашылық жаңа іс-әрекет тәсілдерін игеруге дайындығы мен қабілеті. Ол белгісізді іздеу, жаңа білімді іздеу процесі. Коуч сұрақтары «Аяқталмаған сөйлем» әдісімен жүреді.
|
Жағымды көңіл күйде коучинге қатысады. Коучингтің тақырыбы мен мақсатымен танысады.
Интербелсенді тақтадан бейне үзікті тамашалайды. Ой қорытындысын жасайды.
Әрбір оқушының кез келген нәрсеге қызығушылығы зерттеушілікке апаратыны туралы айтылады. Түйінді ой нақтыланады. |
||||||||||||
|
Негізгі бөлім 25 мин
|
ІІІ. Топтық жұмыс. 1-тапсырма: Топтар «Жаһандық жылыну және Қазақстан» тақырыбы бойынша пиза тапсырмаларын дайындап, сабақ барысында қолдануға негіздейді. 2-тапсырма. Оқулықтағы тапсырмаларды сабақ үстінде функционалдық тапсырма негізінде дайындау кестесі.
ІV. Түйінді идея. Зерттеу дағдысын оқушы бойына жақсылап дарытатын болсақ, білім сапасы да артады. Өздеріңіз көріп тұрғандай, зерттеу дағдыларын дамыта отырып, функционалдық сауаттылықты арттыру тек бүгінгі күнде білім алу үшін емес, болашақта да үлкен жетістіктерге жету үшін қажет. Қорытындылай келе, француз қайраткері Франсуа Рабле «Адамға оқып-үйрену өмірде болу, өмір сүру үшін қажет» дегендей оқыту үрдісінде зерттеу дағдыларын дамытудың орны ерекше.
|
Берілген тақырып бойынша кестеге тапсырмаларды орындайды.
Сабақ бөліктеріне пиза тапсырмалары бойынша оқу сауаттылық мәтіндерін құрастырады. |
||||||||||||
|
Рефлексия 5 мин
|
Рефлексия «Пікірлер тақтасы»
|
Коучинг мазмұны бойынша берілген сұрақтарға өз тәжірибесі негізінде жауап береді. Өз ойларын білдіреді.
|
||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Зерттеу дағдылары арқылы оқушылардың функционалдық сауаттылықтарын арттыру
Зерттеу дағдылары арқылы оқушылардың функционалдық сауаттылықтарын арттыру
«Білім берудегі өзара әрекеттестік тенденциялары мен басымдықтар»
Тақырыбы:
Зерттеу дағдылары арқылы оқушылардың функционалдық сауаттылықтарын арттыру
Жұмыс көрсеткен:
Алданиязова Латифа Қазиқызы
ИНТЕНСИВ
2023, желтоқсан
Бекітемін:------------ А. Жақсылықова 21.12.2023ж.
.
|
Тақырыбы: |
Зерттеу дағдылары арқылы оқушылардың функционалдық сауаттылықтарын арттыру |
|||||||||||||
|
Мақсаты: |
Оқушылардағы зерттеу дағдыларын дамыту; Функуионалдық сауаттылықты арттыру. |
|||||||||||||
|
Күтілетін нәтиже: |
1. Оқушылардағы зерттеу дағдыларын даму жолдарын табады; 2. Зерттеу дағдыларының функционалдық сауаттылықты жетілдіру жолдарын анықтау.. |
|||||||||||||
|
Әдіс-тәсілдер: |
Сауалнама, топтық жұмыс: «Аяқталмаған сөйлем» әдісі, талдау, топтық жұмыс, рефлексия: «Пікірлер тақтасы» |
|||||||||||||
|
Ресурстар:
|
Видеоролик, слайдтар, жоспар үлгісі, ғаламтор |
|||||||||||||
|
Сілтеме: |
МАН, https://youtu.be/_tSKzBROWIU |
|||||||||||||
|
Коучингтің өткізілу барысы: |
||||||||||||||
|
Жұмыс кезеңдері
|
Кезеңнің мазмұны |
|
||||||||||||
|
Кіріспе бөлім 10 мин
|
І. Ұйымдастыру кезеңі: 1. Әріптестермен сәлемдесу. Жағымды ахуал орнату; 2. «Қоғамдық-гуманитарлық бағыт» және «Жаратылыстану бағыт» атауымен 2 топқа бөлінеді; 3. Коучингтың тақырыбы мен мақсатын түсіндіру; ІІ. «Кинометафора» әдісі «Зерттеу дағдысы дегеніміз не?» тақырыбымен бейне көрсетілім көру. Коуч: Зерттеу дағдысы баланың қоршаған ортасын танып –білуге деген табиғи ынтасы. Зерттеу дағдыларын қалыптастырудағы Негізгі мақсат – оқушының өмірдің қай саласы болмасын өз бетімен шығармашылық жаңа іс-әрекет тәсілдерін игеруге дайындығы мен қабілеті. Ол белгісізді іздеу, жаңа білімді іздеу процесі. Коуч сұрақтары «Аяқталмаған сөйлем» әдісімен жүреді.
|
Жағымды көңіл күйде коучинге қатысады. Коучингтің тақырыбы мен мақсатымен танысады.
Интербелсенді тақтадан бейне үзікті тамашалайды. Ой қорытындысын жасайды.
Әрбір оқушының кез келген нәрсеге қызығушылығы зерттеушілікке апаратыны туралы айтылады. Түйінді ой нақтыланады. |
||||||||||||
|
Негізгі бөлім 25 мин
|
ІІІ. Топтық жұмыс. 1-тапсырма: Топтар «Жаһандық жылыну және Қазақстан» тақырыбы бойынша пиза тапсырмаларын дайындап, сабақ барысында қолдануға негіздейді. 2-тапсырма. Оқулықтағы тапсырмаларды сабақ үстінде функционалдық тапсырма негізінде дайындау кестесі.
ІV. Түйінді идея. Зерттеу дағдысын оқушы бойына жақсылап дарытатын болсақ, білім сапасы да артады. Өздеріңіз көріп тұрғандай, зерттеу дағдыларын дамыта отырып, функционалдық сауаттылықты арттыру тек бүгінгі күнде білім алу үшін емес, болашақта да үлкен жетістіктерге жету үшін қажет. Қорытындылай келе, француз қайраткері Франсуа Рабле «Адамға оқып-үйрену өмірде болу, өмір сүру үшін қажет» дегендей оқыту үрдісінде зерттеу дағдыларын дамытудың орны ерекше.
|
Берілген тақырып бойынша кестеге тапсырмаларды орындайды.
Сабақ бөліктеріне пиза тапсырмалары бойынша оқу сауаттылық мәтіндерін құрастырады. |
||||||||||||
|
Рефлексия 5 мин
|
Рефлексия «Пікірлер тақтасы»
|
Коучинг мазмұны бойынша берілген сұрақтарға өз тәжірибесі негізінде жауап береді. Өз ойларын білдіреді.
|
||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













