Зерттеу дағдылары арқылы оқушылардың функционалдық сауаттылықтарын арттыру

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Зерттеу дағдылары арқылы оқушылардың функционалдық сауаттылықтарын арттыру

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылардағы зерттеу дағдыларын дамыту; Функуионалдық сауаттылықты арттыру.
Материалдың қысқаша нұсқасы

«Білім берудегі өзара әрекеттестік тенденциялары мен басымдықтар»










Тақырыбы:

Зерттеу дағдылары арқылы оқушылардың функционалдық сауаттылықтарын арттыру


Жұмыс көрсеткен:

Алданиязова Латифа Қазиқызы











ИНТЕНСИВ
2023, желтоқсан


Бекітемін:------------ А. Жақсылықова 21.12.2023ж.

.

Тақырыбы:

Зерттеу дағдылары арқылы оқушылардың функционалдық сауаттылықтарын арттыру

Мақсаты:

Оқушылардағы зерттеу дағдыларын дамыту; Функуионалдық сауаттылықты арттыру.

Күтілетін нәтиже:

1. Оқушылардағы зерттеу дағдыларын даму жолдарын табады;

2. Зерттеу дағдыларының функционалдық сауаттылықты жетілдіру жолдарын анықтау..

Әдіс-тәсілдер:

Сауалнама, топтық жұмыс: «Аяқталмаған сөйлем» әдісі, талдау, топтық жұмыс, рефлексия: «Пікірлер тақтасы»


Ресурстар:


Видеоролик, слайдтар, жоспар үлгісі, ғаламтор

Сілтеме:


МАН, https://youtu.be/_tSKzBROWIU

Коучингтің өткізілу барысы:


Жұмыс кезеңдері


Кезеңнің мазмұны

Қатысушылардың

іс-әрекеті


Қатысушылардың іс-әрекеті



Кіріспе бөлім

10 мин



І. Ұйымдастыру кезеңі:

1. Әріптестермен сәлемдесу. Жағымды ахуал орнату;

2. «Қоғамдық-гуманитарлық бағыт» және «Жаратылыстану бағыт» атауымен 2 топқа бөлінеді;

3. Коучингтың тақырыбы мен мақсатын түсіндіру;

ІІ. «Кинометафора» әдісі

«Зерттеу дағдысы дегеніміз не?» тақырыбымен бейне көрсетілім көру.

Коуч: Зерттеу дағдысы баланың қоршаған ортасын танып –білуге деген табиғи ынтасы. Зерттеу дағдыларын қалыптастырудағы Негізгі мақсат – оқушының өмірдің қай саласы болмасын өз бетімен шығармашылық жаңа іс-әрекет тәсілдерін игеруге дайындығы мен қабілеті. Ол белгісізді іздеу, жаңа білімді іздеу процесі.

Коуч сұрақтары «Аяқталмаған сөйлем» әдісімен жүреді.

  1. Зерттеу дағдылары деп...

  2. Зерттеу дағдыларына жатады... 1...... , 2....., 3......;

  3. Зерттеу дағдысы оқушыны....


Жағымды көңіл күйде коучинге қатысады.

Коучингтің тақырыбы мен мақсатымен танысады.




Интербелсенді тақтадан бейне үзікті тамашалайды. Ой қорытындысын жасайды.



Әрбір оқушының кез келген нәрсеге қызығушылығы зерттеушілікке апаратыны туралы айтылады.

Түйінді ой нақтыланады.


Негізгі бөлім

25 мин




























ІІІ. Топтық жұмыс. 1-тапсырма: Топтар «Жаһандық жылыну және Қазақстан» тақырыбы бойынша пиза тапсырмаларын дайындап, сабақ барысында қолдануға негіздейді.

2-тапсырма. Оқулықтағы тапсырмаларды сабақ үстінде функционалдық тапсырма негізінде дайындау кестесі.


Тақырыбы: «Бала – біздің басты байлығымыз»

Отбасындағы баланың міндеті мен құқығы қандай? бала құқығының сақталуына кімдер жауапты? Тұтас мәтінді ұсына отырып, сұрақтарға жауап табу.

2-тапсырма. Суретке қарап шағын әңгіме құрап айт.

Оқушыларға тұтас емес мәтінді бере отырып, алынған ақпараттар бойынша тақырыпқа қатысты әңгіме құрату.

Ресурстармен жұмыс жасау.

Оқушыларға аралас мәтінді бере отырып, ресурстармен жұмыс жасату. Ресурстар: ҚР-ның конституциясы (қажет жері), статистикалық мәліметтер, графикалық кестелер.

4-тапсырма. «Менің отан алдындағы борышым» тақырыбында ой бөлісу.

Оқушылар алынған мәліметтерді өз интерпретациясы арқылы талдай келе тақырыпқа қатысты 1 креативті ой айтады.

8-тапсырма. «Бала құқығын қорғау – басты міндетіміз» тақырыбында постер жасау.

Мағынасы мен форматы жағынан әртүрлі мәтіндерден құралған құрамдас мәтінді ұсына отырып, ойды толық аяқтап, диагностикалау мақсатында постер жасайды. (Тақырыпқа қатысты алынған статистикалық мәлеметтер, құжаттар бойынша алынған мәліметтерді қолданады)

14-тапсырма. «Заңды білу- заман талабы» тақырыбында ойтолғау жазу.

Өмірде өзіне қажетті заңдар турасындадеректер мен дәйектер келтіре отырып аргументативті эссе жазады, яғни тұтас мәтін құрастыру.

ІV. Түйінді идея.

Зерттеу дағдысын оқушы бойына жақсылап дарытатын болсақ, білім сапасы да артады. Өздеріңіз көріп тұрғандай, зерттеу дағдыларын дамыта отырып, функционалдық сауаттылықты арттыру тек бүгінгі күнде білім алу үшін емес, болашақта да үлкен жетістіктерге жету үшін қажет.

Қорытындылай келе, француз қайраткері Франсуа Рабле «Адамға оқып-үйрену өмірде болу, өмір сүру үшін қажет» дегендей оқыту үрдісінде зерттеу дағдыларын дамытудың орны ерекше.



Берілген тақырып бойынша кестеге тапсырмаларды орындайды.






























Сабақ бөліктеріне пиза тапсырмалары бойынша оқу сауаттылық мәтіндерін құрастырады.


Рефлексия

5 мин


Рефлексия «Пікірлер тақтасы»



Коучинг мазмұны бойынша берілген сұрақтарға өз тәжірибесі негізінде жауап береді. Өз ойларын білдіреді.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.05.2024
274
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі