Материалдар / Зерттеу дағдылары арқылы оқушылардың функционалдық сауаттылықтарын арттыру
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Зерттеу дағдылары арқылы оқушылардың функционалдық сауаттылықтарын арттыру

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылардағы зерттеу дағдыларын дамыту; Функуионалдық сауаттылықты арттыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Мамыр 2024
145
0 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Білім берудегі өзара әрекеттестік тенденциялары мен басымдықтар»










Тақырыбы:

Зерттеу дағдылары арқылы оқушылардың функционалдық сауаттылықтарын арттыру


Жұмыс көрсеткен:

Алданиязова Латифа Қазиқызы











ИНТЕНСИВ
2023, желтоқсан


Бекітемін:------------ А. Жақсылықова 21.12.2023ж.

.

Тақырыбы:

Зерттеу дағдылары арқылы оқушылардың функционалдық сауаттылықтарын арттыру

Мақсаты:

Оқушылардағы зерттеу дағдыларын дамыту; Функуионалдық сауаттылықты арттыру.

Күтілетін нәтиже:

1. Оқушылардағы зерттеу дағдыларын даму жолдарын табады;

2. Зерттеу дағдыларының функционалдық сауаттылықты жетілдіру жолдарын анықтау..

Әдіс-тәсілдер:

Сауалнама, топтық жұмыс: «Аяқталмаған сөйлем» әдісі, талдау, топтық жұмыс, рефлексия: «Пікірлер тақтасы»


Ресурстар:


Видеоролик, слайдтар, жоспар үлгісі, ғаламтор

Сілтеме:


МАН, https://youtu.be/_tSKzBROWIU

Коучингтің өткізілу барысы:


Жұмыс кезеңдері


Кезеңнің мазмұны

Қатысушылардың

іс-әрекеті


Қатысушылардың іс-әрекеті



Кіріспе бөлім

10 мин



І. Ұйымдастыру кезеңі:

1. Әріптестермен сәлемдесу. Жағымды ахуал орнату;

2. «Қоғамдық-гуманитарлық бағыт» және «Жаратылыстану бағыт» атауымен 2 топқа бөлінеді;

3. Коучингтың тақырыбы мен мақсатын түсіндіру;

ІІ. «Кинометафора» әдісі

«Зерттеу дағдысы дегеніміз не?» тақырыбымен бейне көрсетілім көру.

Коуч: Зерттеу дағдысы баланың қоршаған ортасын танып –білуге деген табиғи ынтасы. Зерттеу дағдыларын қалыптастырудағы Негізгі мақсат – оқушының өмірдің қай саласы болмасын өз бетімен шығармашылық жаңа іс-әрекет тәсілдерін игеруге дайындығы мен қабілеті. Ол белгісізді іздеу, жаңа білімді іздеу процесі.

Коуч сұрақтары «Аяқталмаған сөйлем» әдісімен жүреді.

  1. Зерттеу дағдылары деп...

  2. Зерттеу дағдыларына жатады... 1...... , 2....., 3......;

  3. Зерттеу дағдысы оқушыны....


Жағымды көңіл күйде коучинге қатысады.

Коучингтің тақырыбы мен мақсатымен танысады.




Интербелсенді тақтадан бейне үзікті тамашалайды. Ой қорытындысын жасайды.



Әрбір оқушының кез келген нәрсеге қызығушылығы зерттеушілікке апаратыны туралы айтылады.

Түйінді ой нақтыланады.


Негізгі бөлім

25 мин




























ІІІ. Топтық жұмыс. 1-тапсырма: Топтар «Жаһандық жылыну және Қазақстан» тақырыбы бойынша пиза тапсырмаларын дайындап, сабақ барысында қолдануға негіздейді.

2-тапсырма. Оқулықтағы тапсырмаларды сабақ үстінде функционалдық тапсырма негізінде дайындау кестесі.


Тақырыбы: «Бала – біздің басты байлығымыз»

Отбасындағы баланың міндеті мен құқығы қандай? бала құқығының сақталуына кімдер жауапты? Тұтас мәтінді ұсына отырып, сұрақтарға жауап табу.

2-тапсырма. Суретке қарап шағын әңгіме құрап айт.

Оқушыларға тұтас емес мәтінді бере отырып, алынған ақпараттар бойынша тақырыпқа қатысты әңгіме құрату.

Ресурстармен жұмыс жасау.

Оқушыларға аралас мәтінді бере отырып, ресурстармен жұмыс жасату. Ресурстар: ҚР-ның конституциясы (қажет жері), статистикалық мәліметтер, графикалық кестелер.

4-тапсырма. «Менің отан алдындағы борышым» тақырыбында ой бөлісу.

Оқушылар алынған мәліметтерді өз интерпретациясы арқылы талдай келе тақырыпқа қатысты 1 креативті ой айтады.

8-тапсырма. «Бала құқығын қорғау – басты міндетіміз» тақырыбында постер жасау.

Мағынасы мен форматы жағынан әртүрлі мәтіндерден құралған құрамдас мәтінді ұсына отырып, ойды толық аяқтап, диагностикалау мақсатында постер жасайды. (Тақырыпқа қатысты алынған статистикалық мәлеметтер, құжаттар бойынша алынған мәліметтерді қолданады)

14-тапсырма. «Заңды білу- заман талабы» тақырыбында ойтолғау жазу.

Өмірде өзіне қажетті заңдар турасындадеректер мен дәйектер келтіре отырып аргументативті эссе жазады, яғни тұтас мәтін құрастыру.

ІV. Түйінді идея.

Зерттеу дағдысын оқушы бойына жақсылап дарытатын болсақ, білім сапасы да артады. Өздеріңіз көріп тұрғандай, зерттеу дағдыларын дамыта отырып, функционалдық сауаттылықты арттыру тек бүгінгі күнде білім алу үшін емес, болашақта да үлкен жетістіктерге жету үшін қажет.

Қорытындылай келе, француз қайраткері Франсуа Рабле «Адамға оқып-үйрену өмірде болу, өмір сүру үшін қажет» дегендей оқыту үрдісінде зерттеу дағдыларын дамытудың орны ерекше.



Берілген тақырып бойынша кестеге тапсырмаларды орындайды.






























Сабақ бөліктеріне пиза тапсырмалары бойынша оқу сауаттылық мәтіндерін құрастырады.


Рефлексия

5 мин


Рефлексия «Пікірлер тақтасы»



Коучинг мазмұны бойынша берілген сұрақтарға өз тәжірибесі негізінде жауап береді. Өз ойларын білдіреді.



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!