«Жас
зерттеушілер!
Мақсаты: Балалардың танымдық,
зияткерлік дағдыларын дамыту, заттардың қасиетін зерттеуге,
анықтауға қызығушылықтарын ояту.
сендер зерттеуші болғылырың
келе ме?
Балалар бүгін біз ағаштың
қасиеттерін анықтайтын боламыз
Сендердің алдарыңда ыдыста су
тұр кане суға металды салып көрейікші
Метал суда не
болды?
Енді қағазды суға
салайық
Енді матаны суға
салайық
Ол да батып
кетті
Енді ағаш текшені
салайық
Ол батып кетпеді, ол суда
жүзіп жүр.
Демек ол суда жүзіп жүрсе одан
не жасауға болады деп ойлайсыңдар? Ағаш суға батпайтын болғандықтан
одан қайық, кеме жасаған
Тағы ағаштан қандай пайдалы
заттар жасауға болады екен?
Ағаштан жиһаз, ойыншық
жасайды
Ағаш суға батпайды суда
жүзеді.
Мына қарандаштар неден
жасалған екен?
Енді осы қарындаштың ұшын
ұштағышпен аршып көрейікші
Ааштың тағы қандай қасиетін
байқадық?
Ағашты жонуға болады екен.
Ағашпен оңай жұмыс жасауға болады
Ағаштың келесі қасиетін
анықтаймыз , сендердің алдарыңда екі кесе тұр бірі шыныдан жасалған
екіншісі ағаштан жасалған. Мен кеселерге жылы су құйып қойдым.
Уақыт өте келе қай кеседе су суып кеткенін
анықтайммыз.
Кәне олай болса бойымызды
сергітіп алайық.
Сергіту сәті: «Тербеледі
ағаштар»
Міне балалар бес минут уакыт
өтті саусағымызды шыны ыдыстағы суға артынан ағаш кесеге салап
көрейік.
Не
байқадық?
Шыны ыдыстағы су салқын, ағаш
ыдыстағы су жылы екен . Бұдан біз нені
білдік?
Демек ағаш жылуды сақтайды
екен.
Ағаштың қандай қасиеттерін
білдік?
Ағашты жону
оңай,
Ағаш жылуды сақтайдыАғаш жеңіл
суға батпайды, ол жүзеді.