Зерттеу және зерттеушілер

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Зерттеу және зерттеушілер

Материал туралы қысқаша түсінік
Қарапайым сабақта тиімді әдістер
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымының атауы


Пәні:

География

Бөлім:

4 Әлеуметтік география. 4.1 Халық географиясы

Педагогтің аты – жөні:


Күні:


Сынып: 7 «А»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Зерттеу және зерттеушілер

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

7. 1. 1. 6 географиялық нысандардың, құбылыстардың және үдерістердің ерекшеліктерін графикалық түрде көрсете алады: кесте, сызба, диаграмма, профиль, график

Сабақтың мақсаты

Географиялық нысандардың, құбылыстардың және үдерістердің ерекшеліктерін графикалық түрде көрсетеді;

Халық географиясына қатысты ақпараттарды график түрде көрсетеді;

Құндылықты дарыту

Тәуелсіздік және отаншылдық

Аптаның дәйек сөзі

«Тәуелсіздік - тәтті сөз ғана емес, ұлттық жауапкершілік»

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/

уақыты

Педагогтің іс - әрекеті

Білім алушының іс - әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

1 мин






1 мин







3 мин

(Ұ) Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен амандасып, оқушылардың көңілін сабаққа аудару. Сыныпты түгелдеу, сыныптағы оқушылардың зейінін сабаққа аудару




Апта дәйек сөзі

«Тәуелсіздік - тәтті сөз ғана емес, ұлттық жауапкершілік»

Тәуелді мемлекеттер мысалында апта дәйексөзі ашылады (Палестина, Сирия, Косова, Тибет, Кашмир)


Үй жұмысы

«Ыстық орындық» әдісі

Оқушылар өткен тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді;

  • Әлемде қанша негізгі дін бар?

  • Ислам дінінің негізін қалаушы кім?

  • Христиан діні қандай кітапқа негізделген?

  • Буддизмнің негізін қалаушы кім?

  • Индуизмнің қасиетті кітабы қандай?

  • Әлемнің 7 кереметінің бірі Египеттегі пирамидалардың саны қанша?

  • Колос Родосский қандай тұрғыда әлемнің 7 кереметіне кіреді?

  • Әлемнің 7 кереметінің қайсысы бүгінде сақталып қалған?

  • Байқалған әлемнің 7 кереметінің қайсысы ежелгі заманнан бізге жетпеді?

  • Мавзолейдің әлемнің 7 кереметіне кіру себебі не?

  • Қазақстан халқы ассамблеясы қашан құрылды?

  • Қазақстан халқы ассамблеясының басты міндеті қандай?

  • Қазақстан халқы ассамблеясының құрылымында қандай ұйымдар бар?

  • Қазақстан халқы ассамблеясының тұңғыш төрағасы кім болды?

  • Қазақстан халқы ассамблеясының этномәдени орталықтармен байланысы қандай?

Мұғаліммен амандасып, кезекші оқушы сыныптағы оқушылардың санын баяндайды


Оқушылар

Дәйексөздің мағынасын ашып мысалдар келтіреді.


Оқушылар халық географиясы туралы сұрақтарға жауап береді

(ҚБ) мұғалім

1-10 балл аралығында бағалайды












Дескриптор:

Жалпы – 2 балл:

1.Халық географиясы туралы сұрақтарға жауап береді;


7 сынып оқулығы, жұмыс дәптері
















Сабақтың ортасы

5 мин





10 мин








10 мин












10 мин

Мағынаны тану

«Түртіп алу» әдісі

Бейнеролик: Әлемдік діндер сьезді.

  • Әлемдік діндердің басты сьезді тарихы?

  • Қандай діндер өкілдері қатысты?


  1. Тапсырма ЕББҚ

(ЖТ) Жеке тапсырма

«Диаграмма» әдісі

Оқушылар әлемдегі діндердің ұстанатын адамдардың саны бойынша диаграмма құрастырады



  1. Тапсырма (ФС) тапсырмасы

(ЖТ) Жеке тапсырма

«Зерттеу» тапсырмасы

Оқушылар әлемнің 7 кереметтерінің салыну тарихын анықтайды:

Хеопс пирамидасы

Мачу пикчу

Семирамида

Таж – Махал

Колизей

Ұлы Қытай қорғаны және басқалары


  1. Тапсырма (ФС) тапсырмасы

(ЖТ) Жеке тапсырма

«Мен саған – сен маған» әдісі

Оқушылар өткен тарау бойынша сұрақтар құрыстырып жауап береді

Бейнероликті қарайды.

Әлемдік діндердің басты сьездін зерттейді


Оқушылар

Әлемде ұстанатын адамдарының саны бойынша диаграмма құрастырады


Оқушылар әлемнің 7 кереметтерінің ашылу тарихын анықтайды








Оқушылар бір – біріне сұрақтар қойып жауап береді

«Жарайсың» деген мадақтау сөзімен ынталандыру.




Дескриптор:

Жалпы 4 – балл:

1.Ұстанатын адамдарды анықтайды;

2.Диаграмма құрастырады;


Дескриптор:

Жалпы - 2 балл:

1.Әлемнің 7 кереметтерінің салыну тарихын зерттейді







Дескриптор:

Жалпы - 2 балл:

1.Халық географиясы сұрақтарына жауап береді

https://youtu.be/HsUKcNJbM_w?si=CA7e6tgB_fDHZBAW


ChatGPT
















Сабақтың соңы

5 мин

Кері байланыс

«Куб» әдісі

Үйге тапсырма

Презентация дайындау

Оқушы жаңа тақырыпты қорытындылап бүгінгі сабаққа кері байланыс орнатады

Мұғалім оқушылардың тапсырмаларды орындауына байланысты

1 – 10 балл аралығында бағалайды












1.Тапсырма

Христиандық – шамамен 2,3 миллиард адам (әлем халқының 31%)

  • Бұл діннің негізі Иса Мәсіхтің ілімдеріне негізделген.

Ислам – шамамен 1,9 миллиард адам (әлем халқының 24%)

  • Ислам дінінің негізін қалаушы – Пайғамбар Мұхаммед.

Индуизм – шамамен 1,2 миллиард адам (әлем халқының 15%)

  • Бұл дін негізінен Үндістан мен Непалда таралған және көптеген құдайларға сенуді қамтиды.

Буддизм – шамамен 520 миллион адам (әлем халқының 7%)

  • Буддизмнің негізін қалаушы – Сиддхарта Гаутама (Будда).

Қытай халықтық дәстүрлі діндері (таоизм, конфуцийшілдік және халықтық діндер) – шамамен 400 миллион адам.

  • Бұл діндер Қытайда және басқа Шығыс Азия елдерінде таралған.

Сикхизм – шамамен 30 миллион адам.

  • Сикхизм негізінен Үндістанда таралған, оның негізін қалаушы Гуру Нанак.

Юдаизм – шамамен 14 миллион адам.

  • Бұл діннің негізі Әбрахам мен оның ұрпақтарына байланысты, ең көне монотеистік діндердің бірі.

Атеизм/Дінсіздік – шамамен 1 миллиард адам.

  • Бұл адамдар дінге сенбейді немесе діннен бас тартады.








Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.03.2025
227
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі