Материалдар / Зерттеу жұмысын рәсімдеу үлгісі

Зерттеу жұмысын рәсімдеу үлгісі

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал сынып жетекшілерге, сонымен қатар зерттеу жұмысын ұйымдастыруды енді бастаған әріптестеріме берер көмегі мол деп есептеймін. Мен сіздердің назарларыңызға зерттеу жұмысын рәсімдеу үлгісін жіберіп отырмын. Пайдам тисе, аса қуанышты боларымды алдын ала айтып қояйын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қырқүйек 2018
1647
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

2018-2019 оқу жылындағы «Дарын» ғылыми-практикалық орталығының зерттеу жұмыстарының байқауының облыстық кезеңінеС Ұ Р А Н Ы С«Балқаш қаласы ЖББ№16 лингвистикалық бағыттағы орта мектебі» КММ

Бағыты: Қазақстанның т арихи ескерткіштері және жүзеге асырылатын туристтік маршруттарСекцияның аты: әдебиеттануЖобаның аты: «Кәсіби бағдар» «Профессиональная ориентация» “Professional orientation” Жұмыстың аторының тегі, аты, сыныбы, мектебі:«Балқаш қаласы жалпы білім беретін № 16 лингвистикалық бағыттағы орта мектебі» КММ 10 сынып оқушысы Толеухалым Ислам

Ғылыми жетекшінің аты-жөні, жұмыс орны, қызметі:Иманбекова Галия Турганбековна - орыс тілі пәні мұғалімі

АңдатпаБұл жоба мектеп ішінде іс-шара болып өткізіліп, келесі кезеңде Ислам жұмысын сынға ұсынып отыр. Жобаны орындау барысында балалар қаламызға аса қажетті мамандықтар туралы ақпарат алу үшін халықты жұмыспен қамтамасыз ету орталығы мамандарымен сұхбаттасты да, бейнебаянға түсірді. Мектеп түлектерінің алдында қиын да жауапты таңдау тұр – ол мамандық таңдау. Оларға көмек ретінде ұсынылып отырған жоба өте құнды жұмыс.





Мектеп директоры ______Ү.А.Сартаева«Балқаш қаласы жалпы білім беретін №16 лингвистикалық бағыттағы орта мектебі» КММ





Бағыты: Қазақстанның тарихи ескерткіштері мен перспективалық туристтік бағыттары

Секция:



Тақырыбы: «Кәсіби бағдар»



Орындаған: «Балқаш қаласы жалпы білім беретін №16 лингвистикалық бағыттағы орта мектебі» КММ, 10 сынып оқушысыТөлеухалым ИсламҒылыми жетекшісі: орыс тілі пәні мұғалімі Ғ.Т.Иманбекова

























Қарағанды – 2018 «Балқаш қаласы жалпы білім беретін №16 лингвистикалық бағыттағы орта мектебі» КММ10 сынып оқушысы Төлеухалым Ислам орындаған зерттеу жұмысына

Рецензия10 сынып оқушысы Төлеухалым Ислам «Кәсіби бағдар» атты зерттеу жұмысын ұсынады. Кіріспе бөлімінде еңбегінің мақсаты мен міндеттерін нақтылау үшін қандай іс-шаралар атқарғандығын баяндап, жұмыстың өзектілігін анықтады. Негізгі бөлімде сыныптастарының берген жауаптарын саралап, олардың мамандық жайлы түсініктерін қорытындылайды.Сауалнамада берілген «Мамандық жайлы не білгіңіз келеді?» сауалына оқушылар қойған сұрақтары бойынша атқарылған ізденіс жұмыстар нәтижесі негізінде құрбы-достарына мамандық жайлы кәсіби бағдар береді. Қазақстандағы шаштараз, тігінші, аспазшы мамандықтарының сұранысын  дамыған елдердегі сұранысымен салыстырды. Жауаптарды түрлі ресурстардан іздеп, мүмкіндігінше дайындалды. Бұл аталған мәліметтер зерттеу жұмысының құндылығының көрсеткіштері.Қорытынды бөлімінде оқушы сыныптастарына тілектестігін білдіріп, жақсы маман болу құпиясын ашады.















«Балқаш қаласы жалпы білім беретін №16 лингвистикалық бағыттағы орта мектебі» КММ10 сынып оқушысы Төлеухалым Ислам туралыПікір «Кәсіби бағдар» атты зерттеу жұмысын орындау барысында 10 сынып оқушысы Төлеухалым Ислам өзінің қабілеттілігін, жүйелі, нақты жұмыс істеуге дайын екендігін көрсете білді. Басталған жұмысын аяғына дейін орындап, жеке жоба ретінде ұсынып отыр. Жұмысты орындау барысында өзіне берілген кеңестерге сүйеніп, қателерін түзетіп, берілген уақыт ішінде орындап, аяқтады.Жалпы, аталған жұмыс Ислам өз бетімен проблема қойып, оны шешу жолдарын таба алатындығын, логикалық ойлауға қабілетті, сыни тұрғыдан ойлау дағдыларының жоғары екендігінкөрсетеді.Өзін-өзі тану мұғалімі ________________ М.Қ.Төлетаева

















Мазмұны
  • Аңдатпа
  • Рецензия
І. КіріспеІІ. Негізгі бөлім
  • «Мамандық» сөзіне саяхат
  • Мамандық танимыз ба?
  • Ең...Ең...Ең...
  • 2020 жылға дейін жоғалатын мамандықтар
  • Сұранысқа аса ие мамандықтар сипаты
































АңдатпаТақырыбы: «Кәсіби бағдар»Мақсаты:Оқушыларға мамандық таңдау, олардың негізгі түрлері, классификациялық белгілері, мамандықтар тобы, кластары, таңдау әдістері туралы білімдерін, түсініктерін кеңейте отырып, мамандықтарға деген ынта- ықыласын арттыру.Оқушылардың мамандық әлеміндегі бейімділік деңгейін көтеру. Міндеттері: 1. Мектептің 9-11 сынып оқушыларынан сауалнама алу;2.Сауалнамаға берілген жауаптарды саралап,диаграмма, кластерге салу;3. Халықты жұмыспен қамтамасыз ету орталығы мамандарымен сұхбаттасу; 4. Оқушылар қойған сұрақтар бойынша ақпарат жинауы.Өзектілігі:мектеп бітірушілер алдында мамандық таңдау мәселесі аса беделді сұрақ. Оқушылар мамандық таңдау барысында қандай сауалдар туындайды, оған қандай жауап күтеді, қандай жауап алады. Осыны зерттей келе біз де оларды мамандықты дұрыс таңдап, өз болашақтарына сеніммен қарап, сүйікті мамандығының иесі болуына көмек ретінде осы жобаны құрдық.Гипотеза: Оқушылар мамандық таңдау мәселесіне жауапкершілікпен қарап, болашақта сүйікті мамандығының иесі болады.















АннотацияТема: «Профессиональная ориентация»Цель исследования: Дать ориентацию сверстникам при выборепрофессии.Задачи: 1.проведение тестирования среди учащихся 9-11 классов;2.анализ ответов сверстников, использование диаграмм, кластеров для сверки ответов; 3.взять интервью у специалистов центра занятости населения; 4.сбор информации по вопросам выпускников о профессиях.Актуальность темы: по окончании основной и средней школы перед выпускниками стоит большой выбор, который должен быть раз и навсегда, который может определить становление счастливой личности, также этот выбор может повлиять на успешность личности – это выбор профессии. Поэтому выбранная тема может помочь моим сверстникам сделать правильный выбор, помочь им ориентироваться в выборе не только профессии, но и своей успешности, своего будущего.Гипотеза: выпускники более ответственно отнесутся к выбору профессии, станут обладателями любимой профессии.

















AbstraktTheme:“Professional orientation”Purpose of research:To give orientation to their peers when choosing a careerTasks:1.testing among students in grades 9-11;2.the analysis of the responses of peers, the use of charts, clusters for verification of answers;3. to interview the specialists of the employment center; 4.collection of information on graduates ' questions about professionsThe relevance of the topic: at the end of primary and secondary school graduates have a great choice, which should be once and for all, which can determine the formation of a happy personality, also, this choice can affect the success of the individual - it's a career choice. Therefore, the chosen topic can help my peers to make the right choice, help them navigate the choice of not only a profession, but also its success, their future.Hypothesis:graduates will concern more responsibly to the choice of profession, they will become owners of their favorite profession.













Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ