2018-2019 оқу жылындағы
«Дарын» ғылыми-практикалық орталығының зерттеу жұмыстарының
байқауының облыстық кезеңіне
С Ұ Р А Н Ы
С
«Балқаш қаласы ЖББ№16
лингвистикалық бағыттағы орта мектебі» КММ
Бағыты: Қазақстанның т арихи
ескерткіштері және жүзеге асырылатын
туристтік
маршруттар
Секцияның
аты: әдебиеттану
Жобаның
аты: «Кәсіби
бағдар»
«Профессиональная
ориентация»
“Professional
orientation”
Жұмыстың аторының тегі,
аты, сыныбы, мектебі:
«Балқаш қаласы жалпы білім
беретін № 16 лингвистикалық бағыттағы орта мектебі» КММ 10 сынып
оқушысы Толеухалым Ислам
Ғылыми жетекшінің аты-жөні,
жұмыс орны, қызметі:
Иманбекова Галия Турганбековна
- орыс тілі пәні мұғалімі
Аңдатпа
Бұл жоба мектеп ішінде іс-шара
болып өткізіліп, келесі кезеңде Ислам жұмысын сынға ұсынып
отыр.
Жобаны орындау барысында
балалар қаламызға аса қажетті мамандықтар туралы ақпарат алу үшін
халықты жұмыспен қамтамасыз ету орталығы мамандарымен
сұхбаттасты да, бейнебаянға
түсірді.
Мектеп түлектерінің алдында
қиын да жауапты таңдау тұр – ол мамандық таңдау. Оларға көмек
ретінде ұсынылып отырған жоба өте құнды
жұмыс.
Мектеп директоры
______Ү.А.Сартаева
«Балқаш қаласы жалпы білім
беретін №16
лингвистикалық бағыттағы орта
мектебі» КММ
Бағыты: Қазақстанның тарихи
ескерткіштері мен перспективалық туристтік
бағыттары
Секция:
Тақырыбы: «Кәсіби
бағдар»
Орындаған:
«Балқаш қаласы жалпы білім
беретін
№16 лингвистикалық
бағыттағы
орта мектебі» КММ, 10 сынып
оқушысы
Төлеухалым
Ислам
Ғылыми
жетекшісі:
орыс тілі пәні мұғалімі
Ғ.Т.Иманбекова
Қарағанды –
2018
«Балқаш қаласы жалпы білім
беретін №16
лингвистикалық бағыттағы орта
мектебі» КММ
10 сынып
оқушысы
Төлеухалым Ислам орындаған
зерттеу жұмысына
Рецензия
10 сынып оқушысы Төлеухалым
Ислам «Кәсіби бағдар» атты зерттеу жұмысын ұсынады. Кіріспе
бөлімінде еңбегінің мақсаты мен міндеттерін нақтылау үшін қандай
іс-шаралар атқарғандығын баяндап, жұмыстың өзектілігін
анықтады.
Негізгі бөлімде
сыныптастарының берген жауаптарын саралап, олардың мамандық жайлы
түсініктерін қорытындылайды.Сауалнамада берілген «Мамандық жайлы не
білгіңіз келеді?» сауалына оқушылар қойған сұрақтары бойынша
атқарылған ізденіс жұмыстар нәтижесі негізінде құрбы-достарына
мамандық жайлы кәсіби бағдар береді.
Қазақстандағы шаштараз,
тігінші, аспазшы мамандықтарының сұранысын
дамыған елдердегі сұранысымен
салыстырды. Жауаптарды түрлі ресурстардан
іздеп, мүмкіндігінше дайындалды. Бұл аталған мәліметтер зерттеу
жұмысының құндылығының көрсеткіштері.
Қорытынды бөлімінде оқушы
сыныптастарына тілектестігін білдіріп, жақсы маман болу құпиясын
ашады.
«Балқаш қаласы жалпы білім
беретін №16
лингвистикалық бағыттағы орта
мектебі» КММ
10 сынып
оқушысы
Төлеухалым Ислам
туралы
Пікір
«Кәсіби бағдар» атты зерттеу
жұмысын орындау барысында 10 сынып
оқушысы Төлеухалым Ислам өзінің қабілеттілігін, жүйелі, нақты жұмыс
істеуге дайын екендігін көрсете білді. Басталған жұмысын аяғына
дейін орындап, жеке жоба ретінде ұсынып отыр. Жұмысты орындау
барысында өзіне берілген кеңестерге сүйеніп, қателерін түзетіп,
берілген уақыт ішінде орындап, аяқтады.
Жалпы, аталған жұмыс Ислам өз
бетімен проблема қойып, оны шешу жолдарын таба алатындығын,
логикалық ойлауға қабілетті, сыни тұрғыдан ойлау дағдыларының
жоғары екендігінкөрсетеді.
Өзін-өзі тану мұғалімі
________________ М.Қ.Төлетаева
Мазмұны
-
Аңдатпа
-
Рецензия
І.
Кіріспе
ІІ. Негізгі
бөлім
-
«Мамандық» сөзіне
саяхат
-
Мамандық танимыз
ба?
-
Ең...Ең...Ең...
-
2020 жылға дейін жоғалатын
мамандықтар
-
Сұранысқа аса ие мамандықтар
сипаты
Аңдатпа
Тақырыбы: «Кәсіби
бағдар»
Мақсаты:Оқушыларға мамандық таңдау, олардың негізгі
түрлері, классификациялық белгілері, мамандықтар тобы, кластары,
таңдау әдістері туралы білімдерін, түсініктерін кеңейте отырып,
мамандықтарға деген ынта- ықыласын
арттыру.Оқушылардың мамандық әлеміндегі бейімділік
деңгейін көтеру.
Міндеттері:
1. Мектептің 9-11 сынып оқушыларынан
сауалнама алу;
2.Сауалнамаға берілген жауаптарды
саралап,диаграмма, кластерге салу;
3. Халықты жұмыспен қамтамасыз ету орталығы
мамандарымен сұхбаттасу; 4. Оқушылар қойған сұрақтар бойынша
ақпарат жинауы.
Өзектілігі:мектеп бітірушілер алдында
мамандық таңдау мәселесі аса беделді сұрақ. Оқушылар мамандық
таңдау барысында қандай сауалдар туындайды, оған қандай жауап
күтеді, қандай жауап алады. Осыны зерттей келе біз де оларды
мамандықты дұрыс таңдап, өз болашақтарына сеніммен қарап, сүйікті
мамандығының иесі болуына көмек ретінде осы жобаны
құрдық.
Гипотеза: Оқушылар мамандық таңдау
мәселесіне жауапкершілікпен қарап, болашақта сүйікті мамандығының
иесі болады.
Аннотация
Тема: «Профессиональная
ориентация»
Цель
исследования: Дать ориентацию сверстникам
при выборепрофессии.
Задачи: 1.проведение тестирования
среди учащихся 9-11 классов;
2.анализ ответов сверстников,
использование диаграмм, кластеров для сверки ответов; 3.взять
интервью у специалистов центра занятости населения; 4.сбор
информации по вопросам выпускников о
профессиях.
Актуальность
темы: по окончании основной и
средней школы перед выпускниками стоит большой выбор, который
должен быть раз и навсегда, который может определить становление
счастливой личности, также этот выбор может повлиять на успешность
личности – это выбор профессии. Поэтому выбранная тема может помочь
моим сверстникам сделать правильный выбор, помочь им
ориентироваться в выборе не только профессии, но и своей
успешности, своего будущего.
Гипотеза: выпускники более ответственно
отнесутся к выбору профессии, станут обладателями любимой
профессии.
Abstrakt
Theme:“Professional
orientation”
Purpose of
research:To give orientation to their peers when
choosing a career
Tasks:1.testing among students in grades
9-11;
2.the analysis of the responses of
peers, the use of charts, clusters for verification
of answers;
3. to interview the specialists of the
employment center;
4.collection of information on graduates '
questions about professions
The relevance of the
topic: at the end of primary and secondary school
graduates have a great choice, which should be once and for all,
which can determine the formation of a happy personality, also,
this choice can affect the success of the individual - it's a
career choice. Therefore, the chosen topic can help my peers to
make the right choice, help them navigate the choice of not only a
profession, but also its success, their
future.
Hypothesis:graduates will concern more responsibly to
the choice of profession, they will become owners of their favorite
profession.