Тау жыныстары мен минералдардың жіктелуі

Тақырып бойынша 22 материал табылды

Тау жыныстары мен минералдардың жіктелуі

Материал туралы қысқаша түсінік
Зерттеу ашық сабағы
Материалдың қысқаша нұсқасы



«Бауыржан Момышұлы атындағы орта мектеп» коммуналдық мемлекеттік мекемесі




Бекітемін:

Мектеп директоры: Г.Т. Абылғазиева





Сабақтың тақырыбы

Тау жыныстары мен минералдардың жіктелуі






Тексерген ДӘІЖО: Бейсекенова А.Қ

Зерттеу сабағы: 8 «В» сынып География пәні мұғалімі: Дуисбаева Ж.С



2022-2023 оқу жылы

Тақырыбы

Тау жыныстары мен минералдардың жіктелуі

Күні,айы: 14.10.2022ж

Мұғалімнің аты-жөні: Дуисбаева Ж.С

Сынып: 8 «В»

Сабаққа қатысқан оқушылар саны:

Сабаққа қатыспаған оқушылар саны:

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

8.3.1.5- тау жыныстары мен минералдарды түрлі белгілері бойынша жіктейді

Сабақ мақсаты

Тау жыныстары және минералдардың жіктелуі туралы білім негіздерін қалыптастыру



Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі

Педагогтың әрекеті

Оқушылардың күтілетін әрекеттері

«А», «Б», «С»

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

3 мин







5 мин

1 .(Ұ) Ұйымдастыру.

Оқушылардың сабаққа дайындығы.Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру.

2. «Шарлар» әдісі бойынша топқа бөлу
1 топ.Гранит

2 топ.Құмдар

3 топ.Мрамор

3.Үй тапсырмасын тексеру.
«Көршіңді тексер әдісі»

1.Орография деген не?

2.Морфометрия деген не?

3.Терең суасты науалары дегеніміз не?

4.Мұхиттық платформалар деген не?

5.Ірі орографиялық нысандарға мысал келтір.




4.Өткен тақырыпты қайталаймыз.Жеке жұмыс «Менен сұрақ, сенен жауап» сұрақ- жауап сәті

1 География сөзінің мағынасы?

2.    Географияның ірі екі саласы?

3.    Карта дегеніміз не?

4.   Тақырыптық карта дегеніміз не?

5.   Тақырыптық караталар нешеге бөлінеді?

6. География атауын ғылымға белгілеген?

7. Глобус дегеніміз не?





















«А» география ғылымы салаларын ажыратады

«Б» географиялық карталар түрлерін ажыратады

«С» тақырыптық карталар түрлерін ажыратады

Оқушылар мұғаліммен амандасады.

Топқа бөлінеді



Үй тапсырмасы бойынша;



Сұрақтарға жауап беруі;



Топ басшылары тапсырманы орындап бағалау парағына балл қояды



Оқушылар қайталап сабақ мақсатын айтып өтеді.

Оқушылардың белсенділігіне байланысты бағаланады.



Дескриптор:

-берілген тапсырмаларға анықтама береді

- берілген сұрақтарға жауап береді

4-5 сұраққа дұрыс жауап 2балл

3 сұраққа жауап 1б

0-2 сұраққа жауап 0балл

Жалпы балл: 2 балл




Бағалау:

-дұрыс жауапқа 1 балл

Жалпы бал- 1 балл



Слайд, жұмыс ддддддддәпте дәптері




























Сабақтың ортасы

3 мин



20мин























Кім жылдам?”

10 мин





















Үйге тапсырма

Жаңа сабақты ашу

Бейнекөрсетілім https://youtu.be/1FALreRSyZ8


(Т.Ж) Топтық Жұмыс

«Ойлан, тап» әдісі бойынша берілген тапсырмадан өздеріне қажетті білімді алып, топпен орындап, өз пікірлерін ортаға салады,бір-біріне түсіндіреді


а) Шөгінді тау жыныстары тақырыпшасын қорғайды


б) Магмалық тау жыныстары тақырыпшасы



в)Метаморфтық тау жыныстары










Жеке жұмыс

Кестені толтыр:

Тау жыныстарының жіктелуі


Тау жыныстарының түрлері

Магмалық


Гранит,базальт,габбро,пемза,туф


Шөгінді

1.Құм,саз,қиыршық тас,сазды тақта тас

2.Калий тұзы,ас тұзы

3.Әктас,таскөмір,бор


Метморфтық


Әктас-Мәрмәр

Гранит-Гнейс

Құмтас-Кварцит

Сазды тақтатас-Кристалды тақтатас








«А» тау жыныстарын жіктей алады 3 топқа

«Б» түрлерін атап бере алады

«С» тау жыныстарын 3 топқа жіктеп,қасиеттер атап бере алады
















«А» магмалық тау жыныстары түрлерін ажырата алады

«Б» шөгінді тау жыныстарын ажырата алады

«С» метаморфтық тау жыныстарын ажырата алады







Оқушылар бейнекөрсетілімді тамашалайды




Тапсырманы топтасып орындайды



Топ басшылары тапсырманы орындап бағалау парағына балл қояды


















Тапсырманы жеке орындайды







Топ басшылары тапсырманы орындап бағалау парағына балл қояды



Дескриптор:

-тау жыныстарның жіктелуін анықтайды 2балл

-тау жыныстарының түрлерін атап бере алады 1 балл

-постерге берілген тақырыпшаларды бейнелеп,қорғайды 2балл:Жалпы балл – 5 балл

Топ басшылары топ мүшелерін бағалайды



Дескриптор:

- кестеге тау жыныстары түрлерін көрсете алады

2балл

Жалпы балл – 2балл


Слайд,бейнекөрсетілім




Постер

Сдайд,плакат кесте



Сабақтың соңы

Сабақтың соңы

Ой толғаныс

Рефлексия

4 мин.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.




Рефлексия.

- нені білдім, нені үйрендім

- нені толық түсінбедім

- қандай бағытта жұмысты жетілдіру қажет

Оқушылардың белсенділіген байланысты бағаланады.










Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
06.04.2025
250
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі