Материалдар / зерттеу сабағы 6 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

зерттеу сабағы 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
оқушыларға арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
496
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Зерттеу сабағы

Зерттеу тақырыбы:Оқушылардың логикалық даму деңгейін анықтау,оқушылардың мінезі,эмоциялық ерекшеліктері физикалық жанама агрессиялар.

Зерттеудің мақсаты:Сынып оқушыларының логикалық даму деңгейін анықтау,олардың мінез-құлық ерекшеліктерін зерттеу.

Міндеттері:

-Әдістемелер өткізу арқылы баланың таным үрдістерін дамыту;

-Балаларды өзге қоғам адамдары мен қарым-қатынастарын қалыптастыру,жақсарту.;

-Балалрдың логикалық ойлау процесін,эмоциялық ерекшеліктерін байқау,анықтау;

-Өз қабілеттерін арнықтауға,соған сәйкес іс-әрекетке бейімдеу.

Жоспар:

I Ұйымдастыру кезеңі

а)танысу (тренинг «Шаттық шеңбері)

II Кіріспе бөлім

III Негізгі бөлім

а)Логикалық ойлауға байланысты

әдістеме «Кімге не жетіспейді»

ә)Басса-Даркидің агрессивтілік сауалнамасы


IV Қорытынды бөлім

Сабақтың барысы:

Сәлеметсіңдерме балалар!Көңіл күйлерің қалай. Бүгінгі іс-тәжірибелік сабақты мен өткіземін. Бұл сабақтың өзгешелігі біз ойындар.тренингтер,түрлі сауалнамалар арқылы сабағымызды қызықты етіп жүргіземіз.Ал,енді балалар біз сіздермен танысып алайық ол үшін барлығымыз орныдарымыздан тұрып «Шаттық шеңберін» құрайық,бір-біріміздің қолдарымыздан ұстайық.Ал енді танысуды бастайық, таныспас бұрын мен сендерге танысудың шартын айтып өтейін.Әр бала өз атын айтады,сосын келешекте өзі қандай маман иесі болғысы келетіндігі айтады.Мысалы менің атым Айгерім келешекте мен үлгілі ұстаз болуды қалаймын.Осы әдетпен сендер де өздеріңді таныстырып өтіңдер.



Нұсқау:

«Шаттық шеңберінде» сабақ тақырыбына сәйкес,танысудың әр түрі қолданылады.Бұл шеңбердің педагогикалық мәні әр бір оқушының сенімділікті және жалпы әлеммен қоршаған айналасына ашықтық жағдайын сезінуде мүмкіндік береді.

Ал,енді балалар,барлығымыз орындарымызға отырайық.

II.Кіріспе бөлім

III.Негізгі бөлім

Балалар барлығымыз алдарымыздағы суреттерге назар аударайық.Суреттерде бірнеше жағдаяттар берілген.Осы суреттерге қарап, қай суретте не жетіспей тұрғандығын тауып тез арада бос торкөздерге жазуымыз керек.Бұл әдістемені орныдау үшін сендерге 3 минут уақыт беріледі.

Нұсқау:

Бұл әдістемеге кірген тапсырманы бастамас бұрын балаға сурет көрсетіледі және бұл суретте әр балаға бір нәрсе жетіспейтінділігі айтылады.Баланың негізгі мақсаты жетіспейтін заттты тез арада табу.Бұл әдістеме баланың логикалық ойлауын және қабылдау ерекшелігін анықтайды.

Өңделуі:

0 қате-10 балл

1 қате-8 балл

2 қате-6 балл

3 қате-4 балл

4 қате-2 балл

Қорытынды:

10 балл-логикалық ойлау деңгейі өте жоғары

8 балл- логикалық ойлау деңгейі жоғары

6 балл- логикалық ойлау деңгейі орташа

4 балл- логикалық ойлау деңгейі төмен

2 балл- логикалық ойлау деңгейі өте төмен


Балалар қазір сендерге Басса-Даркидің агрессивтілік туралы сауалнамасы беріледі.Сауалнама 75 сұрақтан тұрады.Әр бір сұраққа «иә» немесе «жоқ» деп жауап бересіздер.Мұқият тыңдап нақты жауап беруге тырысыңыздар.


Қорытынды бөлім:

Балалар енді барлығымыз бірігіп тақтаға назар аударайық.

-Сендер тақтадан на көріп тұрсыңдар?

-Ағаш.

-Иә,балалар бұл бізде жай ағаш емес,бұл ағаш сендердің «жан дүниелеріңнің кілті» сен алдарыңдағы таратылған парақтарға өздеріңнің бойларыңдағы ешкім білмейтін ең жақсы қасиеттеріңді немесе құндылықтарыңды жазып,осы бір керемет ағашқа апарып жабыстырыңдар.

-Қане кім бірінші болып ілгісі келеді.

-Енді балалар бугінгі сабақтың сендерге ұнаған ұнамағандығын білу үшін күлімдеп тұрған күн мен түнеріп тұрған бұлтымыз көмектеседі.Ол үшін егер сабақ ұнаса,дәптерлерімізге күлдімдеп тұрған күннің суретін,ал ұнамас түнеріп тұрған бұлттың суретін саламыз.

Осымен балалар біздің зерттеу сабағымыз өз мәресіне де келіп жетті.Белсене қатысқандарыңызға рахмет.

-Сау болыңыздар!






















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!