Оқу бағдарламасына
сәйкес оқыту мақсаттары
|
4.2.7.1 шығармадан
әдеби көркемдегіш құралдарды (теңеу, кейіптеу, эпитет, аллитерация,
әсірелеу) табу
4.2.8.1 – эпизодтар мен
оқиғалардың негізінде жатқан маңызды тұстарын талдау және
салыстыру
|
Сабақтың
мақсаты
|
Оқушылар: өз
ойын, сезімін, көзқарасын өмірде болған, өзге шығармадағы ұқсас
оқиғалармен салыстыра отырып білдіреді, шығармадан әдеби
көркемдегіш құралдарды (теңеу, кейіптеу, эпитет, аллитерация,
әсірелеу) тауып, өлеңді түсініп оқып,қыс бейнесі туралы
әңгімелейді, С. Сейфуллиннің «Қызыл
шұнақ» өлеңін Ж.Аймауытовтың «Қыс»
өлеңімен
салыстырады.
|
Сабақ
тың
басы
8
минут
|
Шаттық шеңберіне
тұрғызу:Бақыт деген осы шаттық
шеңбері,Қол ұстасып тұрайықшы кел бері. Ішік,пима қолғап бар,Арада
жоқ тоңғақтар. Баста қалың малақай, Біз
тоңбаймыз,алақай!
Мұғалім. Оқушымның барлығын
сыйлап жақсы көремін Алақаным арқылы Жылуымды
беремін.
Раппорт (Сенім
орнату)
Үй тапсырмасын
тексеру
Жер ананың адамға
ұқсастығы туралы жазғызу.
Адамға ұқсас
мінезі:
Ол да өзінше
күледі,
Ол да өзінше
жылайды.
Не сұрасаң,
береді
Ол да сенен
сұрайды.
Ой
қозғау
Қысқы табиғат
құбылыстарын оқушылардан сұрау, айтқызу,сипаттауды
ұсыну.
Сабақтың тақырыбы мен
мақсатымен таныстыру
Шығармаларды
салыстыруға бағыттау
Көркемдегіш құралдардың
қолданысын анықтауға бағдаарлау.
Құндылықтарды
дамыту. Шығармашылыққа,табиғатты аялауға ,н сын тұрғысынан ойлауға
баулу.
|
Баланың назарын сабаққа
аудару
Қысқы табиғат
құбылыстарын атап,сипаттайды
Сабақтың тақырыбы мен
мақсатымен танысады
|
Дескриптор:
жер ананың адамға
ұқсастығы туралы жазады-1балл
Дескриптор:
Қысқы табиғат
құбылыстарын өз сөздерімен сипаттайды
1б.
|
Оқулық
46-48
бет
Қыстың
суреті
Жұмбақ-тар
|
Сабақ
тың
ортасы
10
минут
9
минут
1
минут
10
минут
|
Автор туралы
әңгімелеу
1-тапсырма.
«Қойын дәптер»
әдісі
Түсініп оқуға зейінін
шоғырландыру.Ұжымдық
жұмыс
Сұрақтар қою,жауап
алу.
Автордың өмірі мен
еңбегі туралы мәлімет беру.
2-тапсырма Жеке жұмыс.
«Есіңе
түсір» әдісі
«Қартқожа»
романы
Өлеңді түсініп
оқыту
Өлеңдегі қыс бейнесі
қандай?
ЕББҚ оқушы
сұрақ?
Қыс мезгілі саған ұнай
ма? не үші нұнайды?
Сергіту
сәті. Ұжымдық
жұмыс
Абай Құнанбайұлының
«Қыс» өлеңін тыңдату,ілесе қосылып айтуға
ынталандыру
3-тапсырма
«Зерделеп оқы,дәлелде»
әдісі
Өлеңдерді салыстырып
кестені толтыр. Ф/С
«Қызыл
шұнақ»
|
«Қыс»
|
Өлеңдердегі кейіптеу
кейіпкерлері
|
|
|
Өлеңдердегі табиғат
құбылыстары
|
|
|
Өлеңдердегі эпитет,
теңеу сөздер
|
|
|
Өлеңдердегі
аллитерация
|
|
|
|
Өлеңді
оқып,сұрақтар
ға жауап
береді
«Қартқожа» романындағы
оқуға құштар баланы еске түсіріп
әңгімелейді.
Өлеңді түсініп оқып,қыс
бейнесі туралы әңгімелейді
Өлеңдерді салыстырып
кестені толтырады
|
Дескриптор:
түсініксіз сөздің
мағынасын ашады,өз
ойын қисынды және жүйелі түрде
жеткізеді-1б
автор туралы
әңгімелейді-1б
Дескриптор:
оқуға құштар баланы
еске түсіріп әңгімелейді-1балл
өлеңді түсініп оқып,қыс
бейнесі туралы әңгімелейді-1балл
Дескриптор:
кейіптеу кейіпкерлерін
жазады-1балл
табиғат құбылыстарын
жазады-1балл
эпитет,теңеу сөздерді
жазады-1балл
аллитерацияны
жазады-1балл
|
Сәкен
Сейфулиннің
суреті
А4
Оқулық
46
-бет
Жүсіпбек
Аймауы-товтың
Суреті
А4
Оқулық
47
-бет
Абай Құнанбайұлы жайлы
қысқаша дерек (видео)
Топтық
жұмыс
Таратпа
(кесте)
|
Сабақ
тың
аяғы
7
минут
|
Кері байланыс:
«Білім банкасы» әдісі.
Оқушыларға стикерге
сабақтан алған қажетті ақпараттарын жаздыру және
оқыту.
Үйге
тапсырма
Үлкендерден қар, аяздың
түрлерін сұрастырып,жазып алуды
тапсыру.
|
Оқушылар стикерге
сабақтан алған қажетті ақпараттарын жазады және оқиды.Білім
банкасына салады.
|
«Комментарий»
әдісі
|
Банка
Стикерлер
|