Алдабергенова
А.Т.
Астана
қаласы
№32
мектеп-гимназияның
қазақ тілі мен
әдебиеті
пәнінің
мұғалімі
ЗЕРТТЕУ САУАТТЫЛЫҒЫ ЖӘНЕ МӘТІНДІК
ТАЛДАУ
АВТОРЛЫҚ КУРСТЫҢ
БАҒДАРЛАМАСЫ
Бағдарлама
мақсаты:
Қазақ тілі сабағында Блум
таксономиясына сәйкес оқу мақсаттарын анықтау, оқушылардың сабақтың
мақсаттарына қол жеткізу деңгейін бақылау және бағалау үшін ашық,
жабық және екі типті сұрақтарды қолдану арқылы оқушылардың зерттеу
сауаттылығын арттыру.
Бағдарлама
міндеттері:
-
Білімді меңгеруді тексеру үшін
сұрақтар мен тапсырмалар топтамасын
әзірлеу;
-
Бағалау критерийлері арқылы
пәндік және тұлғааралық құзыреттіліктерді
қалыптастыру;
-
Қазақ тілі сабағында ойлау
немесе оқу кезінде мәтіндерді талдау және бағалау сияқты жоғары
деңгейлі ойлау дағдыларын игеруге жағдай
жасау;
-
Пән қатынастарының
тұжырымдамасына сәйкес мұғалім-оқытушы мен оқушылардың өзара
әрекеттесуін үйлестіру, оның негізінде тұтас оқу-тәрбие процесінде
оқушының функционалды сауатты тұлғаны
қалыптастыру.
Бағдарлама
ерекшеліктері:
Оқушылардың теориялық
білімдерін практикалық дағдылармен қатар дамытуда Блум
таксономиясының маңыздылығы мен рөлін көрсету. Шынында да, қазақ
тілі бойынша оқу сабақтарының мазмұнына сүйене отырып, Блум
таксономиясы негізінде оқу мақсаттарын анықтау және осы негізде
оқытуды ұйымдастыру — оқушылар тақырыптық мақсатқа сүйене отырып,
жоспарланған нәтижеге толық қол жеткізуді тиімді қамтамасыз етеді
деп қате айтпаймыз. Себебі оқытудың дидактикалық мақсаттарына
сәйкес оқу мақсаттарын анықтау оқытудың тиімділігін анықтауға және
бар кемшіліктерді жоюға мүмкіндік
береді.
Күтілетін
нәтижелер:
Бағалау критерийлері пәндік
және тұлғааралық құзыреттіліктерді қалыптастырады. Пән аясында
пәндік құзіреттіліктерді игеру кезінде оқушы алған білімді жоғары
деңгейде игереді; интерактивті оқыту формаларын қолдана алады,
сараланған оқыту үшін тапсырмаларды таңдау критерийлерін біледі;
аспаптық құзіреттіліктерді игеру кезінде интерактивті оқыту
формаларын қолдана алады: диалог, пікірталас, жұпта, топта жұмыс
істеу және т.б.
Күнтізбелік-тақырыптық
жоспар
№
|
Тақырыбы
|
Сағат саны
|
Күні
|
Ескертулер
|
Қазақ жазуының дамуы
|
-
|
Қазақ қолжазбалары
|
1
|
|
|
-
|
Қазақ жазуы (араб жазуынан латынға, латын әрпінен
кириллицаға өту)
|
1
|
|
|
-
|
Латын графикасына көшу – заман
талабы
|
1
|
|
|
-
|
Руникалық жазбалар
|
1
|
|
|
-
|
Орхон-Енисей жазба
ескерткіштері
|
1
|
|
|
-
|
Жазу сауаттылығы
|
1
|
|
|
-
|
Күлтегін жыры
|
1
|
|
|
Жолың болсын жолаушы
|
-
|
М.
Мақатаев. Ертең біз жол жүреміз
|
1
|
|
|
-
|
Ел
жаққа барамын
|
1
|
|
|
-
|
Алыс пенен жақынды жортқан
біледі
|
1
|
|
|
-
|
Елім деп соғар жүрегім
|
1
|
|
|
-
|
Шетелге сапар
|
1
|
|
|
-
|
Жол
жүру ережелері
|
1
|
|
|
-
|
Сақтықта қорлық жоқ
|
1
|
|
|
Көшпенділер мәдениеті. Қазақтың халық
күнтізбесі
|
-
|
Көшпелілік
|
1
|
|
|
-
|
Көшпенділер мәдениеті
|
1
|
|
|
-
|
Қазақтың халық күнтізбесі
|
1
|
|
|
-
|
І.
Есенберлин «Көшпенділер» романынан үзінді
|
1
|
|
|
-
|
Көшпелілердің дәстүрлі әскери
өнері
|
1
|
|
|
-
|
Қазақтың соңғы ханы («Көшпенділер» романынан
үзінді)
|
1
|
|
|
-
|
Атжарыс, ат спорты
|
1
|
|
|
Заң – қоғамның тірегі
|
-
|
Демократия және дәстүрлі қоғам
заңдары
|
1
|
|
|
-
|
Қоғам құрған заң
|
1
|
|
|
-
|
Заң
және мен
|
1
|
|
|
-
|
Қасым ханның қасқа жолы, Есім ханның ескі
жолы
|
1
|
|
|
-
|
Заң
және заман
|
1
|
|
|
-
|
Ата
заң
|
1
|
|
|
-
|
Айбатыр Сейтақ «Азат елдің ар-намысы – Ата
заң»
|
1
|
|
|
-
|
Жеті жарғы
|
1
|
|
|
ҚР Тұңғыш Президент күні – Тәуелсіз
Қазақстанның айбынды мейрамы
|
-
|
Қазақ хандары
|
1
|
|
|
-
|
Қазақстан Республикасының
Президенті
|
1
|
|
|
-
|
Елбасымен сұхбат
|
1
|
|
|
-
|
ҚР
Тұңғыш Президент күні
|
1
|
|
|
-
|
М.
Ыбраев «Елбасыма»
|
1
|
|
|
|
Барлығы
|
34
сағат
|
|
|