Материалдар / Зерттеу сұрағы қысқа мерзімді жоспар

Зерттеу сұрағы қысқа мерзімді жоспар

Материал туралы қысқаша түсінік
Зерттеу сұрағы тақырыбына қмж
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Бөлім


Педагогтың аты-жөні


Күні


Сынып: 5

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы

Зерттеу сұрағы

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақ-саттары (оқу бағ-дарламасына сілтеме)

5.1.2.1 зерттеу сұрағы мен болжамды тұжырымдау



Сабақтың мақсаты

зерттеу сұрағын және болжамдарды тұжырымдайды

зерттеу сұрағының мәнін түсіндіру

зерттеу болжамын ұсыну жодарын талдау

зерттеу сұрағы негізінде болжамдарды тұжырымдау

Бағалау критерииі

Оқушылар оқу мақсатына жетеді, егер:

  • Зерттеу сұрағын анықтайды

  • Зерттеудің болжамын тұжырымдайды

  • Зерттеу сұрағы негізінде қорытынды жасайды

Сабақтың кезеңі/ уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

15 мин

Сабақты ұйымдастыру

«Алма бағы» жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру (тақтаға алма ағашының суретін және оған түрлі түсті стикерлер (алма) жапсыру, сабақ басталғанда оқушыларға өзіне ұнаған алманы алуды тапсырыңыз. Сол арқылы оқушының сол сәттегі көңіл күйін білуге болады, сонымен қатар топқа бөлінеді).

Балалар, алдарыңызда сумен толтырылған екі стақан берілген. Біреуіне - қабығы ашылмаған, ал екіншісіне - қабығы ашылған лимонды салсақ не болады, қалай ойлайсыздар? (Оқушылар әр түрлі болжамдар ұсынады және тәжірибені жасап көру арқылы болжам расталады немесе расталмайды)

Рисунок 18453

Осы қарапайым тәжірибе негізінде оқушыларда зерттеу сұрағын тұжырымдау және осы зерттеу сұрағы негізінде болжам жасау және тәжірибені жасап көру арқылы болжамның расталатын немесе расталмайтындығын тексеруге болатындығы туралы түсінік қалыптастыруға болады

Оқушы өз жұбын табады

Әдіс арқылы қайталау

Сұрақ жауап орындайды

Қол шапалақ








Power Point презентациясы, алма ағашының суреті, түрлі-түсті стикерлер

Екі стақан, су, қабығы ашылған лимон, қабығы ашылмаған лимон




Сабақтың ортасы

25мин

Оқушылар сабақтың басында алма ағашынан алған стикерлері бойынша 3 топқа бөлінеді:

1-топ. Диффузияның жылдамдығын зерттейді

2-топ. Ұшу алыстығының соғу күшіне және зат салмағына тәуелділігін зерттейді

3-топ. Физикалық жаттығуларға байланысты жүрек соғысы жиілігінің өзгеруін зерттейді


Топтық жұмысқа қойылатын критерий:

  • Тәжірибені жүзеге асыру алдында зерттеу сұрағын қою

  • Тәжірибеге байланысты болжамдар (гипотеза) тұжырымдау

  • Нұсқаулыққа сәйкес тәжірибені жасау

  • Тәжірибе нәтижесі бойынша қорытынды жасау


1 топқа ыстық және суық суы бар екі стақан беріледі. Екі стақанға қара шай қалташасын салып, олар судың қоңыр түске боялу уақытын анықтайды.

2 топқа әр түрлі өлшемді өшіргіштің үш түрі ұсынылады. Оқушылар үстел үстінде жатқан өшіргішті саусақтарымен әр түрлі: көп, орташа және аз күшпен соғады.

3 топ оқушылары 10 рет отырып-тұрғанға дейін және одан кейін тамыр бойынша жүрек соғысының санын өлшейді


Әр топ тәжірибені жасап болған соң өзара ақпарат алмасады.

Алдын –ала таратылған китерий бойынша «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы бірін –бірі бағалайды.

Бағалау критерийлері.

  • Зерттеу сұрағының ғылымилығы;

  • Болжамның түсінікті әрі тексеруге мүмкін болуы;

  • Зерттеу кезінде қауіпсіздік шараларының қадағалануы;

  • Әрекет ретінің сақталуы;

  • Деректердің нақты әрі шынайы жинақталуы;

  • Зерттеу бойынша қорытындының дұрыс, сауатты тұжырымдалуы.


Осы тапсырма арқылы оқушылардың болжамды тұжырымдау және оны тәжірибе жүзінде тексере білу дағдысы бағаланады.


Сабақты бекіту


Суретке қарап отырып:

А деңгей. Берілген құбылысты анықтаңыздар

В деңгей. Суреттегі берілген құбылысқа байланысты сұрақ қойыңыздар

С деңгей. Зерттеу сұрағына болжам жасаңыздар

«Табиғат деген не? »  туралы білімдерін тексеру

  • Табиғаттың ерекшеліктері қандай?

Қоршаған ортаны қалай  қабылдаймыз?

  • Табиғаттағы негізгі әрекеттерді ата?

Осы аталған сұрақтар төңірегінде 3 топ жұмыс атқарып, өз ойларын, пікірлерін ортаға салып жұмыс атқарады.

Өзара бағалау ( дескриптор бойынша)

Бағалау СГ 3.Орындалған тапсырмалардың нәтижелерін көрсету

Оқытудың мақсаты бойынша.

Бағалау критериі

Дескриптор

Негізгі түсініктерін берілген тәсілдер ақылы көрсетеді.


Алған білімдерінің нәтижелерін тиянақты түрде салыстырады


Мәліметтер мен тапсырмалардың дұрыс шешімдері арнайы мәліметтермен анықталды;



-Арнайы тапсырмалар мен салыстыру арқылы натурал сандардың мағанасын түснді.



Слайдта көрсетілген ресурстарды талқылайды



Видеороликтан тақырыпқа сай берілген түсініктерді дамыту арқылы, мәтіндегі тапсырмаларды орындау барысында ой өрісін жетілдіру арқылы бәсекелеседі













Слайдта берілген сұрақ жауапты орындайды

Сұрақ жауап арқылы сұраққа жауап береді, логикалық ойлай білуі мен сыни көзқарасы таныта білу дағдылары қалыптасады

Смаликтер арқылы

ҚБ өзін өзі бағалау






































ҚБ: «Баспалдақ» әдісі 1.Білімім төмен

2.Орташа 3.Орташадан жоғары 4. Жоғары

ҚБ: Мұғалім тарапынан жүретін бағалау «Ауызша мадақтау


Оқулық, дәптер, үлестірмелі парақшалар, флипчарт.













Ашық сұрап-жауаптар

Сабақтың соңы

5мин

Үйге тапсырма:

Көп нүктенің орнына керекті сөзді қойып жазады.

Керекті сөздер: табиғатқа, Ай, өсімдіктер, өседі, жанды, өзгермейді

1.Адамдар, жануарлар, құстар ... табиғатқа жатады. 2. ... жанды табиғатқа жатады. 3. Жансыз ... су, тас, тау, Күн жатады. 4... қандай табиғатқа жатады? 5.Жанды табиғат өзгереді, ... . 6.Ал жансыз табиғат ... .

Рефлексия

Shape1 Сұрақтарым көп. Белсенді бола алмадым.


Shape2 Сұрақтарым жоқ. Белсенді болдым.


Shape3

Маған бәрі түсінікті болды. Өте белсенді болдым.


Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.


Рефлексия парағы


Үйге тапсырма

Үйге тапсырма:

БАҚ-тан тіл туралы мақала оқып,өз пікірін дайындау

Саралау-оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз: бір оқушыдан күтілетін нәтиже, дербес қолдау көрсету, уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады.

Жұптық және топтық жаттығуларды, сонымен қатар қозғалыстың құрамдас элементтеріне сараптау жүргізу, көрсету, талқылау және мәлімдеу

Бағалау-оқушылардың сабақ барысында үйренгенің бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдер арқылы бағалай алады. Мадақтама, марапаттау

Осы бөлімде оқушылар жеңіл атлетика бойынша түрлі жаттығулар орындайды, жүгіру жаттығуларын танып біледі, сонымен қатар өз денсаулықтарын жаттығулар арқылы бекітеді.

Денсаулық және қауіпсіздік ережелерінің сақталуы. Денсаулық сақтау әдістері, сергіту сәттері мен белсенді

іс-әрекет түрлері.

Оқушылар басқа оқушылардың жаттығуларының реттілігін оқиды және кері байланыстың құрамдылығын көрсетеді. Оқушылар секіру қабілеттерін құрамдас жаттығулардың дамуына себепкер болатын топтық жұмыстарды орындау кезінде біріктіріп жібереді.

Сабақ бойынша рефлекия:

1.Сабақ мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылар нені үйренді?


2.Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?


3. Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?


4. Сабақта уақыт кезеңдері сақталды ма ?


Жалпы оқушыларды бағалау:

ма?

Сабақтың жақсы екі аспектісі (оқытуға, үйренуге қатысты.)


Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту және үйрену)

Сабақты жақсартуға оқушылардың сол сабаққа берген кері байланысы. Сол арқылы оқушылардың қажеттілігіне қарай келесі сабақты жүйелі жоспарлау.





Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістігі (қиындықтары туралы нені

білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?)




ЖИ арқылы жасау
23 Қаңтар 2025
160
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі