|
Бөлім |
|
||||||||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
||||||||
|
Күні |
|
||||||||
|
Сынып: 5 |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Зерттеу сұрағы |
||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақ-саттары (оқу бағ-дарламасына сілтеме) |
|||||||||
|
|
|
||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
зерттеу сұрағын және болжамдарды тұжырымдайды зерттеу сұрағының мәнін түсіндіру зерттеу болжамын ұсыну жодарын талдау зерттеу сұрағы негізінде болжамдарды тұжырымдау |
||||||||
|
Бағалау критерииі |
Оқушылар оқу мақсатына жетеді, егер:
|
||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||
|
Сабақтың басы 15 мин |
Сабақты ұйымдастыру «Алма бағы» жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру (тақтаға алма ағашының суретін және оған түрлі түсті стикерлер (алма) жапсыру, сабақ басталғанда оқушыларға өзіне ұнаған алманы алуды тапсырыңыз. Сол арқылы оқушының сол сәттегі көңіл күйін білуге болады, сонымен қатар топқа бөлінеді). Балалар, алдарыңызда сумен толтырылған екі стақан берілген. Біреуіне - қабығы ашылмаған, ал екіншісіне - қабығы ашылған лимонды салсақ не болады, қалай ойлайсыздар? (Оқушылар әр түрлі болжамдар ұсынады және тәжірибені жасап көру арқылы болжам расталады немесе расталмайды)
Осы қарапайым тәжірибе негізінде оқушыларда зерттеу сұрағын тұжырымдау және осы зерттеу сұрағы негізінде болжам жасау және тәжірибені жасап көру арқылы болжамның расталатын немесе расталмайтындығын тексеруге болатындығы туралы түсінік қалыптастыруға болады |
Оқушы өз жұбын табады Әдіс арқылы қайталау Сұрақ жауап орындайды |
Қол шапалақ |
Power Point презентациясы, алма ағашының суреті, түрлі-түсті стикерлер Екі стақан, су, қабығы ашылған лимон, қабығы ашылмаған лимон |
|||||
|
Сабақтың ортасы 25мин |
Оқушылар сабақтың басында алма ағашынан алған стикерлері бойынша 3 топқа бөлінеді: 1-топ. Диффузияның жылдамдығын зерттейді 2-топ. Ұшу алыстығының соғу күшіне және зат салмағына тәуелділігін зерттейді 3-топ. Физикалық жаттығуларға байланысты жүрек соғысы жиілігінің өзгеруін зерттейді Топтық жұмысқа қойылатын критерий:
1 топқа ыстық және суық суы бар екі стақан беріледі. Екі стақанға қара шай қалташасын салып, олар судың қоңыр түске боялу уақытын анықтайды.
2 топқа әр түрлі өлшемді өшіргіштің үш түрі ұсынылады. Оқушылар үстел үстінде жатқан өшіргішті саусақтарымен әр түрлі: көп, орташа және аз күшпен соғады.
3 топ оқушылары 10 рет отырып-тұрғанға дейін және одан кейін тамыр бойынша жүрек соғысының санын өлшейді
Әр топ тәжірибені жасап болған соң өзара ақпарат алмасады. Алдын –ала таратылған китерий бойынша «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы бірін –бірі бағалайды. Бағалау критерийлері.
Осы тапсырма арқылы оқушылардың болжамды тұжырымдау және оны тәжірибе жүзінде тексере білу дағдысы бағаланады. Сабақты бекіту
Суретке қарап отырып: А деңгей. Берілген құбылысты анықтаңыздар В деңгей. Суреттегі берілген құбылысқа байланысты сұрақ қойыңыздар С деңгей. Зерттеу сұрағына болжам жасаңыздар «Табиғат деген не? » туралы білімдерін тексеру
Қоршаған ортаны қалай қабылдаймыз?
Осы аталған сұрақтар төңірегінде 3 топ жұмыс атқарып, өз ойларын, пікірлерін ортаға салып жұмыс атқарады. Өзара бағалау ( дескриптор бойынша) Бағалау СГ 3.Орындалған тапсырмалардың нәтижелерін көрсету Оқытудың мақсаты бойынша.
|
Слайдта көрсетілген ресурстарды талқылайды Видеороликтан тақырыпқа сай берілген түсініктерді дамыту арқылы, мәтіндегі тапсырмаларды орындау барысында ой өрісін жетілдіру арқылы бәсекелеседі Слайдта берілген сұрақ жауапты орындайды Сұрақ жауап арқылы сұраққа жауап береді, логикалық ойлай білуі мен сыни көзқарасы таныта білу дағдылары қалыптасады |
Смаликтер арқылы ҚБ өзін өзі бағалау ҚБ: «Баспалдақ» әдісі 1.Білімім төмен 2.Орташа 3.Орташадан жоғары 4. Жоғары ҚБ: Мұғалім тарапынан жүретін бағалау «Ауызша мадақтау |
Оқулық, дәптер, үлестірмелі парақшалар, флипчарт. Ашық сұрап-жауаптар |
|||||
|
Сабақтың соңы 5мин |
Үйге тапсырма: Көп нүктенің орнына керекті сөзді қойып жазады. Керекті сөздер: табиғатқа, Ай, өсімдіктер, өседі, жанды, өзгермейді 1.Адамдар, жануарлар, құстар ... табиғатқа жатады. 2. ... жанды табиғатқа жатады. 3. Жансыз ... су, тас, тау, Күн жатады. 4... қандай табиғатқа жатады? 5.Жанды табиғат өзгереді, ... . 6.Ал жансыз табиғат ... . Рефлексия
Маған бәрі түсінікті болды. Өте белсенді болдым.
|
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
|
Рефлексия парағы |
|||||
|
Үйге тапсырма |
Үйге тапсырма: БАҚ-тан тіл туралы мақала оқып,өз пікірін дайындау |
||
|
Саралау-оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз: бір оқушыдан күтілетін нәтиже, дербес қолдау көрсету, уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады. Жұптық және топтық жаттығуларды, сонымен қатар қозғалыстың құрамдас элементтеріне сараптау жүргізу, көрсету, талқылау және мәлімдеу |
Бағалау-оқушылардың сабақ барысында үйренгенің бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдер арқылы бағалай алады. Мадақтама, марапаттау Осы бөлімде оқушылар жеңіл атлетика бойынша түрлі жаттығулар орындайды, жүгіру жаттығуларын танып біледі, сонымен қатар өз денсаулықтарын жаттығулар арқылы бекітеді. |
Денсаулық және қауіпсіздік ережелерінің сақталуы. Денсаулық сақтау әдістері, сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері. Оқушылар басқа оқушылардың жаттығуларының реттілігін оқиды және кері байланыстың құрамдылығын көрсетеді. Оқушылар секіру қабілеттерін құрамдас жаттығулардың дамуына себепкер болатын топтық жұмыстарды орындау кезінде біріктіріп жібереді. |
|
|
Сабақ бойынша рефлекия: 1.Сабақ мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылар нені үйренді? |
|
||
|
2.Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? |
|
||
|
3. Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? |
|
||
|
4. Сабақта уақыт кезеңдері сақталды ма ? |
|
||
|
Жалпы оқушыларды
бағалау: |
ма? |
||
|
Сабақтың жақсы екі аспектісі (оқытуға, үйренуге қатысты.) |
|||
|
|
|||
|
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту және үйрену) Сабақты жақсартуға оқушылардың сол сабаққа берген кері байланысы. Сол арқылы оқушылардың қажеттілігіне қарай келесі сабақты жүйелі жоспарлау. |
|||
|
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістігі (қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?) |
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Зерттеу сұрағы қысқа мерзімді жоспар
Зерттеу сұрағы қысқа мерзімді жоспар
|
Бөлім |
|
||||||||
|
Педагогтың аты-жөні |
|
||||||||
|
Күні |
|
||||||||
|
Сынып: 5 |
Қатысушылар саны |
Қатыспағандар саны |
|||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Зерттеу сұрағы |
||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақ-саттары (оқу бағ-дарламасына сілтеме) |
|||||||||
|
|
|
||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
зерттеу сұрағын және болжамдарды тұжырымдайды зерттеу сұрағының мәнін түсіндіру зерттеу болжамын ұсыну жодарын талдау зерттеу сұрағы негізінде болжамдарды тұжырымдау |
||||||||
|
Бағалау критерииі |
Оқушылар оқу мақсатына жетеді, егер:
|
||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||
|
Сабақтың басы 15 мин |
Сабақты ұйымдастыру «Алма бағы» жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру (тақтаға алма ағашының суретін және оған түрлі түсті стикерлер (алма) жапсыру, сабақ басталғанда оқушыларға өзіне ұнаған алманы алуды тапсырыңыз. Сол арқылы оқушының сол сәттегі көңіл күйін білуге болады, сонымен қатар топқа бөлінеді). Балалар, алдарыңызда сумен толтырылған екі стақан берілген. Біреуіне - қабығы ашылмаған, ал екіншісіне - қабығы ашылған лимонды салсақ не болады, қалай ойлайсыздар? (Оқушылар әр түрлі болжамдар ұсынады және тәжірибені жасап көру арқылы болжам расталады немесе расталмайды)
Осы қарапайым тәжірибе негізінде оқушыларда зерттеу сұрағын тұжырымдау және осы зерттеу сұрағы негізінде болжам жасау және тәжірибені жасап көру арқылы болжамның расталатын немесе расталмайтындығын тексеруге болатындығы туралы түсінік қалыптастыруға болады |
Оқушы өз жұбын табады Әдіс арқылы қайталау Сұрақ жауап орындайды |
Қол шапалақ |
Power Point презентациясы, алма ағашының суреті, түрлі-түсті стикерлер Екі стақан, су, қабығы ашылған лимон, қабығы ашылмаған лимон |
|||||
|
Сабақтың ортасы 25мин |
Оқушылар сабақтың басында алма ағашынан алған стикерлері бойынша 3 топқа бөлінеді: 1-топ. Диффузияның жылдамдығын зерттейді 2-топ. Ұшу алыстығының соғу күшіне және зат салмағына тәуелділігін зерттейді 3-топ. Физикалық жаттығуларға байланысты жүрек соғысы жиілігінің өзгеруін зерттейді Топтық жұмысқа қойылатын критерий:
1 топқа ыстық және суық суы бар екі стақан беріледі. Екі стақанға қара шай қалташасын салып, олар судың қоңыр түске боялу уақытын анықтайды.
2 топқа әр түрлі өлшемді өшіргіштің үш түрі ұсынылады. Оқушылар үстел үстінде жатқан өшіргішті саусақтарымен әр түрлі: көп, орташа және аз күшпен соғады.
3 топ оқушылары 10 рет отырып-тұрғанға дейін және одан кейін тамыр бойынша жүрек соғысының санын өлшейді
Әр топ тәжірибені жасап болған соң өзара ақпарат алмасады. Алдын –ала таратылған китерий бойынша «Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы бірін –бірі бағалайды. Бағалау критерийлері.
Осы тапсырма арқылы оқушылардың болжамды тұжырымдау және оны тәжірибе жүзінде тексере білу дағдысы бағаланады. Сабақты бекіту
Суретке қарап отырып: А деңгей. Берілген құбылысты анықтаңыздар В деңгей. Суреттегі берілген құбылысқа байланысты сұрақ қойыңыздар С деңгей. Зерттеу сұрағына болжам жасаңыздар «Табиғат деген не? » туралы білімдерін тексеру
Қоршаған ортаны қалай қабылдаймыз?
Осы аталған сұрақтар төңірегінде 3 топ жұмыс атқарып, өз ойларын, пікірлерін ортаға салып жұмыс атқарады. Өзара бағалау ( дескриптор бойынша) Бағалау СГ 3.Орындалған тапсырмалардың нәтижелерін көрсету Оқытудың мақсаты бойынша.
|
Слайдта көрсетілген ресурстарды талқылайды Видеороликтан тақырыпқа сай берілген түсініктерді дамыту арқылы, мәтіндегі тапсырмаларды орындау барысында ой өрісін жетілдіру арқылы бәсекелеседі Слайдта берілген сұрақ жауапты орындайды Сұрақ жауап арқылы сұраққа жауап береді, логикалық ойлай білуі мен сыни көзқарасы таныта білу дағдылары қалыптасады |
Смаликтер арқылы ҚБ өзін өзі бағалау ҚБ: «Баспалдақ» әдісі 1.Білімім төмен 2.Орташа 3.Орташадан жоғары 4. Жоғары ҚБ: Мұғалім тарапынан жүретін бағалау «Ауызша мадақтау |
Оқулық, дәптер, үлестірмелі парақшалар, флипчарт. Ашық сұрап-жауаптар |
|||||
|
Сабақтың соңы 5мин |
Үйге тапсырма: Көп нүктенің орнына керекті сөзді қойып жазады. Керекті сөздер: табиғатқа, Ай, өсімдіктер, өседі, жанды, өзгермейді 1.Адамдар, жануарлар, құстар ... табиғатқа жатады. 2. ... жанды табиғатқа жатады. 3. Жансыз ... су, тас, тау, Күн жатады. 4... қандай табиғатқа жатады? 5.Жанды табиғат өзгереді, ... . 6.Ал жансыз табиғат ... . Рефлексия
Маған бәрі түсінікті болды. Өте белсенді болдым.
|
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды. |
|
Рефлексия парағы |
|||||
|
Үйге тапсырма |
Үйге тапсырма: БАҚ-тан тіл туралы мақала оқып,өз пікірін дайындау |
||
|
Саралау-оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз: бір оқушыдан күтілетін нәтиже, дербес қолдау көрсету, уақытты ұтымды пайдалануды есепке ала отырып, сабақтың кез-келген кезеңінде қолданыла алады. Жұптық және топтық жаттығуларды, сонымен қатар қозғалыстың құрамдас элементтеріне сараптау жүргізу, көрсету, талқылау және мәлімдеу |
Бағалау-оқушылардың сабақ барысында үйренгенің бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдер арқылы бағалай алады. Мадақтама, марапаттау Осы бөлімде оқушылар жеңіл атлетика бойынша түрлі жаттығулар орындайды, жүгіру жаттығуларын танып біледі, сонымен қатар өз денсаулықтарын жаттығулар арқылы бекітеді. |
Денсаулық және қауіпсіздік ережелерінің сақталуы. Денсаулық сақтау әдістері, сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері. Оқушылар басқа оқушылардың жаттығуларының реттілігін оқиды және кері байланыстың құрамдылығын көрсетеді. Оқушылар секіру қабілеттерін құрамдас жаттығулардың дамуына себепкер болатын топтық жұмыстарды орындау кезінде біріктіріп жібереді. |
|
|
Сабақ бойынша рефлекия: 1.Сабақ мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылар нені үйренді? |
|
||
|
2.Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? |
|
||
|
3. Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? |
|
||
|
4. Сабақта уақыт кезеңдері сақталды ма ? |
|
||
|
Жалпы оқушыларды
бағалау: |
ма? |
||
|
Сабақтың жақсы екі аспектісі (оқытуға, үйренуге қатысты.) |
|||
|
|
|||
|
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту және үйрену) Сабақты жақсартуға оқушылардың сол сабаққа берген кері байланысы. Сол арқылы оқушылардың қажеттілігіне қарай келесі сабақты жүйелі жоспарлау. |
|||
|
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістігі (қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?) |
|||
шағым қалдыра аласыз


















