Сабақтың басы
15 мин
|
Сабақты
ұйымдастыру
«Алма бағы» жағымды
психологиялық ахуал қалыптастыру (тақтаға алма ағашының суретін
және оған түрлі түсті стикерлер (алма) жапсыру, сабақ басталғанда
оқушыларға өзіне ұнаған алманы алуды тапсырыңыз. Сол арқылы
оқушының сол сәттегі көңіл күйін білуге болады, сонымен қатар топқа
бөлінеді).
Балалар, алдарыңызда сумен
толтырылған екі стақан берілген. Біреуіне - қабығы ашылмаған, ал
екіншісіне - қабығы ашылған лимонды салсақ не болады, қалай
ойлайсыздар? (Оқушылар әр түрлі болжамдар ұсынады және тәжірибені
жасап көру арқылы болжам расталады немесе
расталмайды)

Осы
қарапайым тәжірибе негізінде оқушыларда зерттеу сұрағын тұжырымдау және осы
зерттеу сұрағы негізінде болжам жасау және тәжірибені жасап көру
арқылы болжамның расталатын немесе расталмайтындығын тексеруге
болатындығы туралы түсінік қалыптастыруға болады
|
Оқушы өз жұбын табады
Әдіс арқылы қайталау
Сұрақ жауап орындайды
|
Қол
шапалақ
|
Power Point презентациясы, алма ағашының суреті,
түрлі-түсті стикерлер
Екі
стақан, су, қабығы ашылған лимон, қабығы ашылмаған
лимон
|
Сабақтың ортасы
25мин
|
Оқушылар сабақтың басында алма ағашынан алған
стикерлері бойынша 3 топқа бөлінеді:
1-топ. Диффузияның жылдамдығын
зерттейді
2-топ. Ұшу алыстығының соғу күшіне және зат салмағына
тәуелділігін зерттейді
3-топ. Физикалық жаттығуларға байланысты жүрек соғысы
жиілігінің өзгеруін зерттейді
Топтық жұмысқа қойылатын
критерий:
-
Тәжірибені жүзеге асыру
алдында зерттеу сұрағын қою
-
Тәжірибеге байланысты
болжамдар (гипотеза) тұжырымдау
-
Нұсқаулыққа сәйкес тәжірибені
жасау
-
Тәжірибе нәтижесі бойынша
қорытынды жасау
1 топқа ыстық және суық суы бар екі стақан
беріледі. Екі стақанға қара шай қалташасын салып, олар судың қоңыр
түске боялу уақытын анықтайды.

2 топқа әр түрлі өлшемді өшіргіштің үш түрі
ұсынылады. Оқушылар үстел үстінде жатқан өшіргішті саусақтарымен әр
түрлі: көп, орташа және аз күшпен соғады.

3 топ оқушылары 10 рет отырып-тұрғанға дейін және
одан кейін тамыр бойынша жүрек соғысының санын
өлшейді

Әр топ тәжірибені жасап болған соң өзара ақпарат
алмасады.
Алдын –ала таратылған китерий бойынша «Екі
жұлдыз, бір тілек» арқылы бірін –бірі
бағалайды.
Бағалау критерийлері.
-
Зерттеу
сұрағының ғылымилығы;
-
Болжамның түсінікті әрі тексеруге мүмкін
болуы;
-
Зерттеу
кезінде қауіпсіздік шараларының
қадағалануы;
-
Әрекет
ретінің сақталуы;
-
Деректердің нақты әрі шынайы
жинақталуы;
-
Зерттеу
бойынша қорытындының дұрыс, сауатты
тұжырымдалуы.
Осы тапсырма арқылы оқушылардың болжамды
тұжырымдау және оны тәжірибе жүзінде тексере білу дағдысы
бағаланады.
Сабақты бекіту

Суретке қарап отырып:
А деңгей. Берілген құбылысты анықтаңыздар
В деңгей. Суреттегі берілген құбылысқа байланысты сұрақ
қойыңыздар
С деңгей. Зерттеу сұрағына болжам
жасаңыздар
«Табиғат деген не?
» туралы білімдерін
тексеру
Қоршаған ортаны қалай
қабылдаймыз?
Осы
аталған сұрақтар төңірегінде 3 топ жұмыс атқарып, өз ойларын,
пікірлерін ортаға салып жұмыс атқарады.
Өзара бағалау ( дескриптор
бойынша)
Бағалау СГ 3.Орындалған тапсырмалардың
нәтижелерін көрсету
Оқытудың мақсаты
бойынша.
Бағалау критериі
|
Дескриптор
|
Негізгі түсініктерін берілген тәсілдер ақылы
көрсетеді.
Алған білімдерінің нәтижелерін тиянақты түрде
салыстырады
|
Мәліметтер мен тапсырмалардың дұрыс шешімдері
арнайы мәліметтермен анықталды;
-Арнайы тапсырмалар мен салыстыру арқылы натурал
сандардың мағанасын түснді.
|
|
Слайдта көрсетілген ресурстарды
талқылайды
Видеороликтан тақырыпқа сай берілген түсініктерді
дамыту арқылы, мәтіндегі тапсырмаларды орындау барысында ой өрісін
жетілдіру арқылы бәсекелеседі
Слайдта берілген сұрақ жауапты
орындайды
Сұрақ жауап арқылы сұраққа жауап береді,
логикалық ойлай білуі мен сыни көзқарасы таныта білу дағдылары
қалыптасады
|
Смаликтер арқылы
ҚБ
өзін өзі бағалау
ҚБ: «Баспалдақ» әдісі 1.Білімім
төмен
2.Орташа 3.Орташадан жоғары 4.
Жоғары
ҚБ: Мұғалім тарапынан жүретін бағалау «Ауызша
мадақтау
|
Оқулық, дәптер, үлестірмелі парақшалар,
флипчарт.
Ашық сұрап-жауаптар
|
Сабақтың соңы
5мин
|
Үйге тапсырма:
Көп нүктенің орнына керекті сөзді қойып
жазады.
Керекті сөздер: табиғатқа, Ай, өсімдіктер,
өседі, жанды, өзгермейді
1.Адамдар, жануарлар, құстар ... табиғатқа
жатады. 2. ... жанды табиғатқа жатады. 3. Жансыз ... су, тас, тау,
Күн жатады. 4... қандай табиғатқа жатады? 5.Жанды табиғат өзгереді,
... . 6.Ал жансыз табиғат ... .
Рефлексия
Сұрақтарым көп. Белсенді бола
алмадым.
Сұрақтарым жоқ. Белсенді
болдым.

Маған бәрі түсінікті болды. Өте белсенді
болдым.
|
Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына
байланысты кері байланыс жасайды.
|
|
Рефлексия парағы
|