№58 сабақ
-
Педагогтіңаты-жөні:
Алина Ботагоз Бейсетаевна
Күні:
31.01.2023 жыл
Сыныбы:2-сынып
Қатысушыларсаны: Қатыспағандарсаны:
Сабақтыңтақырыбы:
Зияндыәдеттенсақтан
|
Оқу бағдарламасынасәйкесоқумақсаты |
2.1.5.1өз ойымен сезімін тірек сөздердіпайдаланаотырып жеткізу 2.2.4.1мақал-мәтел,жұмбақ,ертегі,тұрмыс-салтжырлары,әңгіме,өлеңніңжанрлық ерекшеліктерінанықтау |
|
Сабақтыңмақсаты: |
Білімділік: оқушылар ертегіні түсініп оқиды. Тірек сөздерді пайдаланып, ойын жеткізеді.
Ертегінің түрін,тұжырымдардың ақиқат немесежалғанекендігінанықтайды.
Дамытушылық:оқушылардыңертегініңтүйіндіойынөзөміріменбайланыстырыпбаяндайалудағдысыартады. Тәрбиелік:зияндыәдеттергебойалдырмаудыңмаңызынұғады. |
Сабақтыңбарысы:
-
Сабақкезеңі
Педагогтіңіс-әрекеті
Оқушыныңіс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
1.
Қызығушылығынояту
Мұғалімсабақ басында
«Ертегілер» әнін тыңдатып,білетіндерін еске түсіріп,қайталатуына болады.
Сабақтың тақырыбымен
Мақсаты хабарланады.
(Ұ)
Оқушылар Әйкерім Қалаубаеваныңорындауындағы «Ертегілер» әнін тыңдап,ертегілер туралы білетінін ортаға салады.Ертегінің түрлерінескетүсіреді.
«Қолшатыр» әдісі.
Үй тапсырмасын сұрау
Кері байланыс:мұғалімнің қолдаусөздері.
https://www.youtube.com/watch
?v=IXLqH
kAd0Wk
Мұғалім алдымен адам бойындакездесетінжаманәдеттертуралыәңгімелеседі. Қандай әдеттердіжаман әдетке жатқызуғаболатындығын ұжымдаталдайды.
Зиянды әдеттердің тізімін жасап,оны болдырмау жолдарынұсынуынақолдау көрсетеді.
(Т) «Оқу мен жазуға даярлық» әдісі
«Фонарик» әдісі
Жаңа тақырыпты ашу
Оқушылар адам бойындағы нашар әдеттер туралы ережені толықтырып айтады.
Бұл әдеттер неліктен зиянды екенінтүсіндіреді.
Тырнағыңды тістеме!Көзіңдіқолыңменуқалама!
Есінегенде аузыңды қатты ашпа!Саусағыңдысорма!
Мұрныңдышұқыма!т.с.с.
Дескрипторы:
өз ойын тірек сөздердіпайдалана отырыпжеткізеді.
ҚБ: «Ду қолшапалақ»әдісі
Оқулық
2. Мағынанытану
Мұғалім оқушылардың мәтіндіоқып, қажетті ақпараттыанықтай алуына қолдаукөрсетеді.
Оқылым алдында төмендегідейтапсырмаларберугеболады.
-
Ханшайымның қандай жаманәдетібар еді?
-
Ханқызынақандайескертужасады?
(Т)«Белгілепоқу»әдісі
Әсел Әділбекованың «Жаман әдеттің әлегі»ертегісін мұғалімнің көмегімен іштей оқиды.
-
Мұғалімнің оқуы
-
2. Спираль оқу
-
Сұраұқтарға жауап.
Ертегіге ат қою
Дескрипторы:шығарманы іштей оқып,ондағы қажеттіақпараттарғабелгіқояды.
ҚБ: «Ду қолшапалақ»әдісі
Оқулық
– Ханшайым қандай қиынжағдайғатап болды?
Мұғалім оқушылардың мәтіндекездескен «инабатты», «оғашдағды»дегенсөздердіңмағынасын дұрыс түсінуінекөмектеседі.
(Ұ) «Сөздік жұмысы» айдарыинабатты – әдепті, ізетті, ибалыоғашдағды–дөрекі,жағымсыз әдет
Оқушыларосысөздердіқолданып,сөйлемайтып көреді.
Оқулық
Мұғалім оқушылардың берілгенсұрақтарға ойланып, өз ойындәлелдер келтіре отырыпнегіздеп айтуына қолдаукөрсетеді. Өйткені, себебі, солсебептідегенсөздердіқолдануынабағыт береді.
(Т)«Ойлануға берілген тапсырма»айдары
-
Әкесі тырнақ кеміруді неліктен «еңжаманәдет»дейді?
-
Ханшайым неге өкінді?
Оқушыларосысұрақтартөңірегіндеойланып,өз ойын топ ішінде айтады. Осыойғақатыстыбасқаоқушылардыңпікірінтыңдайды.Өзойын дәлелдейді.
Дескрипторы:
ертегінің түйінді ойын өзөмірімен байланыстырыпбаяндайды.
Оқулық
Мұғалім ертегі түрлерінқайталатқызып, олардыанықтауғақолдаукөрсетеді.
(Ж)«Анықта»айдары
«Зиянды әдеттің әлегі» ертегінің қай түрінежататындығын анықтайды.
-
Шыншылертегі
-
Жануарлартуралыертегі
-
Қиял-ғажайыпертегісі
Сергіту сәті
Дескрипторы:ертегініңтүрінанықтап,дәлелдейді.
ҚБ:«Отшашу»әдісі
Оқулық
Дәптерменжұмыс
Оқушылардың ертегі мазмұнынеске түсіріп, әр сөйлемнің ақиқатнемесе жалған екендігінанықтауынақолдаукөрсетеді.
Сауаттыжазуынқадағалайды.
(Ө) Төмендегі тұжырымдардың ақиқатнемесежалған екендігін анықтайды.
-
Патшаныңекіқызыболыпты.(жоқ)
-
Ханшайым тырнақ кеміруді қояалмағанынаөкінеді.(иә)
-
Ханшайым айнадан өзінің мысықболыпкеткенінкөреді.(жоқ)
Дескрипторы:тұжырымдардың ақиқатнемесе жалған екендігінанықтап,жазады.
Оқулық,дәптер
3.Ойтолғаныс
Мұғалім оқушылардың сұраққабайланысты ойын толық айтуынақолдаукөрсетеді.
(Ө)«Қорытындыла»айдары
Оқушылартақырыптықорытындылап,
«Ертегікейіпкерініңзияндыәдетітуралынеайтаредің?»дегенсұраққажауапіздейді.
Дескрипторы:сұраққа жауап береді.ҚБ: «Ду қолшапалақ»әдісі
Оқулық
Үйтапсырмасы
Мұғалім үй тапсырмасынорындаужолынтүсіндіреді.
Ертегінің кейіпкерін қиындықтанқұтқарудың жолыніздеу.
-
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Зиянды әдеттің әлегі
Зиянды әдеттің әлегі
№58 сабақ
-
Педагогтіңаты-жөні:
Алина Ботагоз Бейсетаевна
Күні:
31.01.2023 жыл
Сыныбы:2-сынып
Қатысушыларсаны: Қатыспағандарсаны:
Сабақтыңтақырыбы:
Зияндыәдеттенсақтан
|
Оқу бағдарламасынасәйкесоқумақсаты |
2.1.5.1өз ойымен сезімін тірек сөздердіпайдаланаотырып жеткізу 2.2.4.1мақал-мәтел,жұмбақ,ертегі,тұрмыс-салтжырлары,әңгіме,өлеңніңжанрлық ерекшеліктерінанықтау |
|
Сабақтыңмақсаты: |
Білімділік: оқушылар ертегіні түсініп оқиды. Тірек сөздерді пайдаланып, ойын жеткізеді.
Ертегінің түрін,тұжырымдардың ақиқат немесежалғанекендігінанықтайды.
Дамытушылық:оқушылардыңертегініңтүйіндіойынөзөміріменбайланыстырыпбаяндайалудағдысыартады. Тәрбиелік:зияндыәдеттергебойалдырмаудыңмаңызынұғады. |
Сабақтыңбарысы:
-
Сабақкезеңі
Педагогтіңіс-әрекеті
Оқушыныңіс-әрекеті
Бағалау
Ресурстар
1.
Қызығушылығынояту
Мұғалімсабақ басында
«Ертегілер» әнін тыңдатып,білетіндерін еске түсіріп,қайталатуына болады.
Сабақтың тақырыбымен
Мақсаты хабарланады.
(Ұ)
Оқушылар Әйкерім Қалаубаеваныңорындауындағы «Ертегілер» әнін тыңдап,ертегілер туралы білетінін ортаға салады.Ертегінің түрлерінескетүсіреді.
«Қолшатыр» әдісі.
Үй тапсырмасын сұрау
Кері байланыс:мұғалімнің қолдаусөздері.
https://www.youtube.com/watch
?v=IXLqH
kAd0Wk
Мұғалім алдымен адам бойындакездесетінжаманәдеттертуралыәңгімелеседі. Қандай әдеттердіжаман әдетке жатқызуғаболатындығын ұжымдаталдайды.
Зиянды әдеттердің тізімін жасап,оны болдырмау жолдарынұсынуынақолдау көрсетеді.
(Т) «Оқу мен жазуға даярлық» әдісі
«Фонарик» әдісі
Жаңа тақырыпты ашу
Оқушылар адам бойындағы нашар әдеттер туралы ережені толықтырып айтады.
Бұл әдеттер неліктен зиянды екенінтүсіндіреді.
Тырнағыңды тістеме!Көзіңдіқолыңменуқалама!
Есінегенде аузыңды қатты ашпа!Саусағыңдысорма!
Мұрныңдышұқыма!т.с.с.
Дескрипторы:
өз ойын тірек сөздердіпайдалана отырыпжеткізеді.
ҚБ: «Ду қолшапалақ»әдісі
Оқулық
2. Мағынанытану
Мұғалім оқушылардың мәтіндіоқып, қажетті ақпараттыанықтай алуына қолдаукөрсетеді.
Оқылым алдында төмендегідейтапсырмаларберугеболады.
-
Ханшайымның қандай жаманәдетібар еді?
-
Ханқызынақандайескертужасады?
(Т)«Белгілепоқу»әдісі
Әсел Әділбекованың «Жаман әдеттің әлегі»ертегісін мұғалімнің көмегімен іштей оқиды.
-
Мұғалімнің оқуы
-
2. Спираль оқу
-
Сұраұқтарға жауап.
Ертегіге ат қою
Дескрипторы:шығарманы іштей оқып,ондағы қажеттіақпараттарғабелгіқояды.
ҚБ: «Ду қолшапалақ»әдісі
Оқулық
– Ханшайым қандай қиынжағдайғатап болды?
Мұғалім оқушылардың мәтіндекездескен «инабатты», «оғашдағды»дегенсөздердіңмағынасын дұрыс түсінуінекөмектеседі.
(Ұ) «Сөздік жұмысы» айдарыинабатты – әдепті, ізетті, ибалыоғашдағды–дөрекі,жағымсыз әдет
Оқушыларосысөздердіқолданып,сөйлемайтып көреді.
Оқулық
Мұғалім оқушылардың берілгенсұрақтарға ойланып, өз ойындәлелдер келтіре отырыпнегіздеп айтуына қолдаукөрсетеді. Өйткені, себебі, солсебептідегенсөздердіқолдануынабағыт береді.
(Т)«Ойлануға берілген тапсырма»айдары
-
Әкесі тырнақ кеміруді неліктен «еңжаманәдет»дейді?
-
Ханшайым неге өкінді?
Оқушыларосысұрақтартөңірегіндеойланып,өз ойын топ ішінде айтады. Осыойғақатыстыбасқаоқушылардыңпікірінтыңдайды.Өзойын дәлелдейді.
Дескрипторы:
ертегінің түйінді ойын өзөмірімен байланыстырыпбаяндайды.
Оқулық
Мұғалім ертегі түрлерінқайталатқызып, олардыанықтауғақолдаукөрсетеді.
(Ж)«Анықта»айдары
«Зиянды әдеттің әлегі» ертегінің қай түрінежататындығын анықтайды.
-
Шыншылертегі
-
Жануарлартуралыертегі
-
Қиял-ғажайыпертегісі
Сергіту сәті
Дескрипторы:ертегініңтүрінанықтап,дәлелдейді.
ҚБ:«Отшашу»әдісі
Оқулық
Дәптерменжұмыс
Оқушылардың ертегі мазмұнынеске түсіріп, әр сөйлемнің ақиқатнемесе жалған екендігінанықтауынақолдаукөрсетеді.
Сауаттыжазуынқадағалайды.
(Ө) Төмендегі тұжырымдардың ақиқатнемесежалған екендігін анықтайды.
-
Патшаныңекіқызыболыпты.(жоқ)
-
Ханшайым тырнақ кеміруді қояалмағанынаөкінеді.(иә)
-
Ханшайым айнадан өзінің мысықболыпкеткенінкөреді.(жоқ)
Дескрипторы:тұжырымдардың ақиқатнемесе жалған екендігінанықтап,жазады.
Оқулық,дәптер
3.Ойтолғаныс
Мұғалім оқушылардың сұраққабайланысты ойын толық айтуынақолдаукөрсетеді.
(Ө)«Қорытындыла»айдары
Оқушылартақырыптықорытындылап,
«Ертегікейіпкерініңзияндыәдетітуралынеайтаредің?»дегенсұраққажауапіздейді.
Дескрипторы:сұраққа жауап береді.ҚБ: «Ду қолшапалақ»әдісі
Оқулық
Үйтапсырмасы
Мұғалім үй тапсырмасынорындаужолынтүсіндіреді.
Ертегінің кейіпкерін қиындықтанқұтқарудың жолыніздеу.
-
шағым қалдыра аласыз













