2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Зиянды әдеттің әлегі

Зиянды әдеттің әлегі

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңаша әдістер арқылы ашық сабақ
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

58 сабақ

Педагогтіңаты-жөні:

Алина Ботагоз Бейсетаевна

Күні:

31.01.2023 жыл

Сыныбы:2-сынып

Қатысушыларсаны: Қатыспағандарсаны:


Сабақтыңтақырыбы:

Зияндыәдеттенсақтан


Оқу

бағдарламасынасәйкесоқумақсаты


2.1.5.1өз ойымен сезімін тірек сөздердіпайдаланаотырып жеткізу


2.2.4.1мақал-мәтел,жұмбақ,ертегі,тұрмыс-салтжырлары,әңгіме,өлеңніңжанрлық


ерекшеліктерінанықтау



Сабақтыңмақсаты:


Білімділік: оқушылар ертегіні түсініп оқиды. Тірек сөздерді пайдаланып, ойын жеткізеді.


Ертегінің түрін,тұжырымдардың ақиқат немесежалғанекендігінанықтайды.


Дамытушылық:оқушылардыңертегініңтүйіндіойынөзөміріменбайланыстырыпбаяндайалудағдысыартады.


Тәрбиелік:зияндыәдеттергебойалдырмаудыңмаңызынұғады.


Сабақтыңбарысы:

Сабақкезеңі

Педагогтіңіс-әрекеті

Оқушыныңіс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

1.

Қызығушылығынояту

Мұғалімсабақ басында

«Ертегілер» әнін тыңдатып,білетіндерін еске түсіріп,қайталатуына болады.

Сабақтың тақырыбымен

Мақсаты хабарланады.

(Ұ)

Оқушылар Әйкерім Қалаубаеваныңорындауындағы «Ертегілер» әнін тыңдап,ертегілер туралы білетінін ортаға салады.Ертегінің түрлерінескетүсіреді.

«Қолшатыр» әдісі.

Үй тапсырмасын сұрау


Кері байланыс:мұғалімнің қолдаусөздері.

https://www.youtube.com/watch

?v=IXLqH

kAd0Wk


Мұғалім алдымен адам бойындакездесетінжаманәдеттертуралыәңгімелеседі. Қандай әдеттердіжаман әдетке жатқызуғаболатындығын ұжымдаталдайды.

Зиянды әдеттердің тізімін жасап,оны болдырмау жолдарынұсынуынақолдау көрсетеді.

(Т) «Оқу мен жазуға даярлық» әдісі

«Фонарик» әдісі

Жаңа тақырыпты ашу

Оқушылар адам бойындағы нашар әдеттер туралы ережені толықтырып айтады.

Бұл әдеттер неліктен зиянды екенінтүсіндіреді.

Тырнағыңды тістеме!Көзіңдіқолыңменуқалама!

Есінегенде аузыңды қатты ашпа!Саусағыңдысорма!

Мұрныңдышұқыма!т.с.с.

Дескрипторы:

өз ойын тірек сөздердіпайдалана отырыпжеткізеді.


ҚБ: «Ду қолшапалақ»әдісі

Оқулық

2. Мағынанытану

Мұғалім оқушылардың мәтіндіоқып, қажетті ақпараттыанықтай алуына қолдаукөрсетеді.

Оқылым алдында төмендегідейтапсырмаларберугеболады.

  • Ханшайымның қандай жаманәдетібар еді?

  • Ханқызынақандайескертужасады?

(Т)«Белгілепоқу»әдісі


Әсел Әділбекованың «Жаман әдеттің әлегі»ертегісін мұғалімнің көмегімен іштей оқиды.

  1. Мұғалімнің оқуы

  2. 2. Спираль оқу

  3. Сұраұқтарға жауап.

Ертегіге ат қою

Дескрипторы:шығарманы іштей оқып,ондағы қажеттіақпараттарғабелгіқояды.


ҚБ: «Ду қолшапалақ»әдісі

Оқулық


Ханшайым қандай қиынжағдайғатап болды?





Мұғалім оқушылардың мәтіндекездескен «инабатты», «оғашдағды»дегенсөздердіңмағынасын дұрыс түсінуінекөмектеседі.

(Ұ) «Сөздік жұмысы» айдарыинабатты әдепті, ізетті, ибалыоғашдағды–дөрекі,жағымсыз әдет

Оқушыларосысөздердіқолданып,сөйлемайтып көреді.


Оқулық


Мұғалім оқушылардың берілгенсұрақтарға ойланып, өз ойындәлелдер келтіре отырыпнегіздеп айтуына қолдаукөрсетеді. Өйткені, себебі, солсебептідегенсөздердіқолдануынабағыт береді.

(Т)«Ойлануға берілген тапсырма»айдары

  • Әкесі тырнақ кеміруді неліктен «еңжаманәдет»дейді?

  • Ханшайым неге өкінді?

Оқушыларосысұрақтартөңірегіндеойланып,өз ойын топ ішінде айтады. Осыойғақатыстыбасқаоқушылардыңпікірінтыңдайды.Өзойын дәлелдейді.

Дескрипторы:

ертегінің түйінді ойын өзөмірімен байланыстырыпбаяндайды.

Оқулық


Мұғалім ертегі түрлерінқайталатқызып, олардыанықтауғақолдаукөрсетеді.

(Ж)«Анықта»айдары

«Зиянды әдеттің әлегі» ертегінің қай түрінежататындығын анықтайды.

  • Шыншылертегі

  • Жануарлартуралыертегі

  • Қиял-ғажайыпертегісі

Сергіту сәті


Дескрипторы:ертегініңтүрінанықтап,дәлелдейді.

ҚБ:«Отшашу»әдісі

Оқулық

Дәптерменжұмыс

Оқушылардың ертегі мазмұнынеске түсіріп, әр сөйлемнің ақиқатнемесе жалған екендігінанықтауынақолдаукөрсетеді.

Сауаттыжазуынқадағалайды.

(Ө) Төмендегі тұжырымдардың ақиқатнемесежалған екендігін анықтайды.

  • Патшаныңекіқызыболыпты.(жоқ)

  • Ханшайым тырнақ кеміруді қояалмағанынаөкінеді.(иә)

  • Ханшайым айнадан өзінің мысықболыпкеткенінкөреді.(жоқ)

Дескрипторы:тұжырымдардың ақиқатнемесе жалған екендігінанықтап,жазады.

Оқулық,дәптер

3.Ойтолғаныс

Мұғалім оқушылардың сұраққабайланысты ойын толық айтуынақолдаукөрсетеді.

(Ө)«Қорытындыла»айдары

Оқушылартақырыптықорытындылап,

«Ертегікейіпкерініңзияндыәдетітуралынеайтаредің?»дегенсұраққажауапіздейді.

Дескрипторы:сұраққа жауап береді.ҚБ: «Ду қолшапалақ»әдісі

Оқулық

Үйтапсырмасы

Мұғалім үй тапсырмасынорындаужолынтүсіндіреді.

Ертегінің кейіпкерін қиындықтанқұтқарудың жолыніздеу.





21 Ақпан 2023
827
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі