Материалдар / Зияты зақымдалған балаларды оқыту мен тәрбиелеуде және зерттеуде үлес қосқан ғалымдар.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Зияты зақымдалған балаларды оқыту мен тәрбиелеуде және зерттеуде үлес қосқан ғалымдар.

Материал туралы қысқаша түсінік
Л.С.Выготский үлкен үлес қосқан ғалымдардың бірі ол зиятының зақымдалуы түсінігін арнайы педагокиканың белгісіз және ең қиын түсініктерінің бірі деп атап кеткен. Ол аномальді балалар психикасының даму заңдылықтарын көрсететін тұжырымдар жасаған. Органикалық кемістік баланың кеміс екеніне дәлел емес. Кемістік әсері екі жақты: бір жағынан ағзаның қалыпты әрекетін қиындатады, екінші жағынан – кемістік орнын толтыратын басқа қызметтердің қарқынды жетілуіне жағдай жасайды деген. М.С.Певзнердің айтуы бойынша «Олигофрен балалардың еі негізгі ерекшеліктерінің бірі, ол сөйлеу арқылы өз ойын жеткізе алмау» деген. Г.Е.Сухареваның айтуы бойынша «Олигофрен балалар ең алдымен біліп, үйренсем деген әрекеті жоқтың қас. Жаңашыл нәрселерді, өзгерістерді қабылдауы да қиындатылған» деген.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Наурыз 2022
1185
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Зияты зақымдалған балаларды оқыту мен тәрбиелеуде және зерттеуде үлес қосқан ғалымдар.

Л.С.Выготский үлкен үлес қосқан ғалымдардың бірі ол зиятының зақымдалуы түсінігін арнайы педагокиканың белгісіз және ең қиын түсініктерінің бірі деп атап кеткен. Ол аномальді балалар психикасының даму заңдылықтарын көрсететін тұжырымдар жасаған. Органикалық кемістік баланың кеміс екеніне дәлел емес. Кемістік әсері екі жақты: бір жағынан ағзаның қалыпты әрекетін қиындатады, екінші жағынан – кемістік орнын толтыратын басқа қызметтердің қарқынды жетілуіне жағдай жасайды деген.

М.С.Певзнердің айтуы бойынша «Олигофрен балалардың еі негізгі ерекшеліктерінің бірі, ол сөйлеу арқылы өз ойын жеткізе алмау» деген.

Г.Е.Сухареваның айтуы бойынша «Олигофрен балалар ең алдымен біліп, үйренсем деген әрекеті жоқтың қас. Жаңашыл нәрселерді, өзгерістерді қабылдауы да қиындатылған» деген.

В.Г.Петрованың айтуы бойынша «Зияты зақымдалған балаларда байқалатын таным процестерінің жетіспеушіліктері, эмоциялық- ерік сферасының төмендігі толыққанды тұлғаның қалыптасуына кедергі жасайды және әлеуметтік ортаға бейімделуі қиынға соқтыратыны белгілі» дейді.

Ж.Эскироль 1838жылы «Ақыл- ой кемістігі» психиатриалық түсінігіне және туа біткен және жүре пайда болған түрінің арасындағы айырмашылық сипат берді.

Соловьев И.М, Стаденко И.М, Пинский Б.И зерттеулерінде көрсетіп, зият қабілеті бұзылған баланың ойлау процестері жеткілікті дамымаған және өзіндік ерекшеліктері бар екенін айтты.

Адриан Хилл 1938 ж арт- терапия терминін ғылымға енгізді.

Ақыл- ой кемтарлықты ғылыми тұрғыда зерттеген ғалымдар: А.Р.Лурия, Ж.И.Шиф, С.Я.Рубинштейн, В.И.Лубовский.

Мектеп жасына дейінгі зиятында ауытқушылықтары бар балаларды арнайы оқыту, тәрбиелеуді жүзеге асырған ғалымдар: Л.Б.Баряева, О.П.Гаврилушкина, М.Н.Перова, А.А.Аксенова .

Қазіргі уақытта зиятында ауытқуы бар балаларға түзетушілік көмек көрсету мәселесін зерттеушілер: Ю.А.Разенкова, Е.А.Стребелова, Б.С.Халыкова т.б.

Зиятында ауытқуы бар балаларға оқыту мен тәрбиелеу мәселесін зерттеген озат ғалымдар: Л.В.Занков, А.Н.Граборов, Г.М.Дульнев.

Елімізде ақыл- ой кем балалрды оқыту мен тәрбиелеу бағдарламаларын: К.Б.Бектаева, К.К.Өмірбекова, И.Г.Елисеева, О.В.Завалишина т.б жасаған.

В.М.Астаповтың пікірінше, «иятының зақымдалуы – ОЖЖ органикалық зақымдануы нәтижесінде болатын толық психиканың сапалық өзгеруін» айтамыз.

С.Я.Рубинштейн бас миының органикалық зақымдануының салдарынан барлық танымдық қызметті зақымдалған балаларды ақыл- ойы кем балалар деп атаған.

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!