Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Зорлық зомбылықсыз балалық шақ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Тәрбие сағаты |
"Зорлық зомбылықсыз әлем, біздің қолымызда" |
||||
Күні |
11.12.2023ж |
||||
Класс жетекші |
Ильясова Бақшагүл Темірханқызы |
||||
Класс:6 «Ә» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||
Сабақтың тақырыбы эпиграфтар (тақырып мазмұнын ашатын) |
Біз зорлық зомбылыққа қарсымыз! |
||||
Сабақтың мақсаты: |
Оқушыларға зорлық-зомбылық туралы мағлұмат беру, адамның жаны мен тәніне үлкен зардап әкелетін соққы екенін түсіндіру және зорлыққа қарсы біздің елімізде заң бар екенін айту. Оқушыларға толеранттылық туралы мағлұмат бере отырып, өздері жүрген орталарында мейірімді болуға, бұзақылық істерге бармауға, адами бойларындағы қасиеттерін сақтауға, әдепті де, тәртіпті де тұлға болып өсуін тәрбиелеу |
||||
Құндылықтарды дарыту: |
Мейірімділік, адамгершілік, т.б |
||||
Құндылық: |
«АР-ҰЯТ»
|
||||
Ресімдеу: |
Слайд |
||||
Музыкалық және бейне көркемдеу: |
Плакат |
||||
Үлестірмелі материалдар: |
Таратпа қағаздар, |
||||
Тақырыптық көрмелер мен ақпараттық стендтер |
слайд,ой қозғау тапсырмалары т.б |
||||
Дайындыққа арналған әдебиет |
Жұмбақтар,дәптер, интерактивті тақта,нақыл сөздер. |
||||
Сабақтың барысы |
|||||
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Ресурстар Сабақтың техникалық құрал - жабдықтары |
||
Ұйымдастыру кезеңі ( 7 минут) |
Қазақстан Республикасының Гимні орындалады. (аудиозапись қосылады)
« ахуал қалыптасады |
Оқушылар мұғаліммен амандасады, түгенделеді, партасындағы қатарлары бойынша орындарына отырады. Оқушылар кезектесіп өздерінің көршілеріне жылы лебіздерін айтады. |
|
||
Сабақтың басы (13 минут) |
«Суреттер сөйлейді» әдісі Тақтада тақырыпқа сай суреттер ілінеді. Оқушылар сол суреттерді талдай отырып, сабақтың тақырыбын ашады. Суреттерді рет-ретімен іліп сол суреттің мағынасын ашу. «Ой-қозғау стратегиясы: Жағдаяттан шығу жолдары (Карточкаларды алып өзекті мәселелер туралы ой қозғау, проблемалық жағдайдан шығу жолдарын ойлап табу) Мұғалім « Бала дегеніміз -болашақ» деген екен француз жазушысы Гюго Виктор Мари. Бала періште дейді. Олардың пейілі, ниеттері қандай тұйық болса, көңілдері сондай мөлдір! «Адамның бір қызығы бала деген »-деп Абай атамыз айытқандай, мынау тіршілікте адам баласының алтынға айырбастап ала алмайтын аяулы сәттері көп-ақ. Халқымыз желкіндеп өсіп келе жатқан қыз баланы елдің көркі санаса, ал ер баланы елдің қорғаны санаған. Балалық шақ адам өміріндегі ұмытылмайтын қызықты да бақытты кезең. Сондықтанда әр бір қараша үйдің түтінін түтеткен ата-ана көзінің ағы мен қарасындай перзентінің өмірдегі осынау сәттерді мүмкіндігінше есте қаларлықтай етіп өткізуді ойластырады. Бүгін біздің мақсатымыз ешбір адамға: бала болсын , әйел адам болсын , зорлық-зомбылық жасалмайтын ел «Бейбітшіл ел - Қазақстан» атты елдің моделін құрып шығару. II. Негізгі бөлім.Балалар, біз үш топқа бөліндік, олай болса «Сен, мен және біз – бәріміз әлемді өзгертеміз» деген ұранды ұстанып жұмысымызды бастайық. Үш топқа бөлінеді. (смайликтер арқылы топқа бөлу) І-топ. «Шамшырақ» ІІ топ: «Күн» ІІІ топ: «Ашық аспан» 1-ші сұрақ бақытты балалық шақ деген не? Ассоциация әдісі бойынша бақытты балалық шақ дегенде не түседі ойларыңа? Біз еліміздің тәуелсіздігінің арқасында бақытты балалық шақты өткізудеміз. Біздің алаңсыз білім алуымызға, бақытты балалық шағымызға барлық жағдай жасалған. Біздің ойымызша балалық шақ дегенде –қуанышты, қызықты күндер, жақсы көретін ойыншығың есіңе түседі. Мен осындай бейбітшілік орнаған елде туып-өскеніме ризамын. Адамдар бала кезінде балалық шақтың бал дәмін татуы тиіс. Біздер қазір бақытты болып өсіп келеміз. Алдымызда не керек болса, сол тұр. Білімге керек нәрсені ізденбей жатып-ақ, компьютер, ұялы телефон, интернеттен табамыз. Балалық шақ –ең тәтті кезең, адал, алаңсыз кездер деп ойлаймыз. Қоғам үшін ең бастысы – тәуелсіздік, адам үшін бас бостандығы және уайым қайғысыз өмір. Бірақ сол уайым-қайғысыз бақытты өмірге қол сұғып, қысым көрсетіп, жәбірлеп жататындар бар. Бұл - бүгінгі қоғамның ащы да болса шындығы. Зорлық-зомбылық құқықта «Бір адамның екінші бір адамға, оның жеке басына тиіспеушілік құқығын бұзатын тәни және психикалық ықпал жасауы». 2 сұрақ: Балалар сендер өздеріңнің де, өзгенің де жанұясын қандай болғанын қалайсындар? 1-топ: жанұя мүшелерінің бір-біріне сыйластығы, сүйіспеншілігі, ауызбіршілігі, әдепті қарым-қатынасы, жанұядағымүшелердіңбір-біріне қамқорлығы, ата-анасының балдарына деген үлгі өнегесі, балдарының ата-анасына деген мейрімділігі, құрметтеуі. Мұғалім:Егер әрбір отбасы осықасиеттерге ие болса , онда Қазақстанның барлық отбасы үлгілі, тәрбиелі, бейбітшіл отбасы болмас па еді. Өлең оқылады. Бақыт деген не өзі, білесің бе ? 1) Бақыт деген – сенің бала күндерің, Бақытсыз-ақ бақытты боп жүргенің. Бақытын да, басқасын да білмеуің, Бақытсыз-ақ ойнағаның, күлгенің. 2) Бақыт жайлы менің мынау білгенім. Бақыт деген – бірде шаттық, бірде мұң. Бақытты сол – тәрік еткен түндерін, Бақыт іздеп азаптанса, кімде-кім. 3) Бақыт деген – әркімдерде бір арман, Сол арманның шыққан жері құмардан. Ал сен үшін бақыт деген дәл қазір – Бақыт жайлы жазған мына сөздерің Ой қозғау. «Бала» сөзінің формуласын ашу. Б-бақытты А-ақылды Л-лайықты А-ардақтай білу керек |
Фотосуреттерге қарай отырып тақырыптың мазмұнын ашады. Әр оқушының пікірінен кейін өз ойларын айтып, оқушы жауабына сараптама жасйды.
Оқушылар топпен жұмыс жасайды. ( күн суреті) әр топтан бір адам қорғайды (қара бұлттарға түрлерін жазып ілу)
(Шаңырақтың суреті құрылады.) |
фотосуреттер интербелсенді тақта, слайд
|
||
Сабақтың ортасы (20 минут)
|
450 ₸ - Сатып алу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |