«Зорлық-зомбылықсыз балалық шақ» «Егер жабайы жануарларды кездестірсем не істеймін?»

Тақырып бойынша 11 материал табылды

«Зорлық-зомбылықсыз балалық шақ» «Егер жабайы жануарларды кездестірсем не істеймін?»

Материал туралы қысқаша түсінік
«Зорлық-зомбылықсыз балалық шақ» «Егер жабайы жануарларды кездестірсем не істеймін?»
Материалдың қысқаша нұсқасы

Іс-шараның тақырыптары:

«Зорлық-зомбылықсыз балалық шақ» «Егер жабайы жануарларды кездестірсем не істеймін?»

Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)

@pedagoglife тикток

Күні:


Сынып:

2 « »

Сабақтың мақсаттары:

- балаларды қорлау пен зорлық-зомбылық мәселесі, оның балаға және қоғамға тигізетін зардаптары, сондай-ақ осы саладағы халықаралық заңнама негіздері туралы қоғамның, оның ішінде ересектер мен балалардың хабардарлығын арттыру.

- оқушыларды жабайы жануарлармен кездескен кездегі мінез-құлық ережелерімен таныстыру.

Құндылық :

«Бірлік және ынтымақ» «Әділдік және жауапкершілік»

Апта дәйексөзі: «Тәртіп-тәрбие бастауы»

Сабақтың барысы

Сынып сағатының кезеңі\ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

бағалау

ресурстар

Ұйымдастыру



































Негізгі бөлім.

Қоғам үшін ең бастысы – тәуелсіздік, адам үшін бас бостандығы және уайым қайғысыз өмір.Оның кепілі – заңдылық.Тәуелсіздік төрімізден орын алған қоғамымыздағы ең басты құндылық – адам бостандығы.Адамның және адамзаттың құқықтары мен бас бостандықтарын қамтамасыз ету және қорғау – конституциялық заңдылықтың басты талабы.
Қазақстанда салауатты өмір салтына қол жеткізуде, денсаулықты сақтау мен нығайтудағы басты міндеттің бірі – бала құқығын қорғау, зорлық-зомбылыққа қарсы күрес жүргізу.Егер жалпы айтқанда зомбылықты физикалық қасірет көрсету әрекеті деп анықтауы болса, онда тұрмыстық зомбылықта осы әрекеттің бастауы мен айқындау нүктесі анық белгіленеді.Ол – жанұя, яғни зұлымдықшы мен оның жемтігі ең жақын адамдар болады. Олар – жұбайлар мен балалар.Отбасындағы зорлы-зомбылық мәселесі әлемнің әр елінде ертеден орын алған. Зорлық балалардың денелік және психологиялық денсаулықтары және жан-жақты дамулары үшін ауыр машақат болып табылады.
Әйелдер мен балаларға қатысты зомбылықтың алдын алу және бағытталған профилактикалық сипаттағы шараларды  жүргізуде ақпараттық үгіттеушілік жұмыстарды өткізу қажет болып табылады.


1) «Зорлық-зомбылықсыз және қатігездіксіз балалық шақ»   тақырыбында постермен жұмыс жасау, қорғау.

4)«Аяқталмаған тезистер» атты анкетаға зорлық зомбылықтың бірнеше түріне анықтама жазады.

1.Зорлық –зомбылық –ол….

2.Физикалық зорлық –зомбылық  -ол

3.Психологиялық —

4.Экономикалық зорлық деген-

5.Қорқыту –ол…


Оқушыларға арналған сауалнама.

«Зорлық-зомбылықсыз балалық шақ».

1.Ата-анаңмен қарым-қатынасың қандай? 
А)жақсы қарым-қатынас
Б)одан да жақсы болуы мүмкін
В)конфликті
2.Саған қатысты зорлық жасалды ма?
Ия
Жоқ
3.Саған қатысты уйде зорлық жасалды ма?
Ия күштеп (шапалақ,ата-анаң қол көтеру
Ия эмоциялы (сөзбен ренжіітеді, айқайлайды, өзімді жаман адам сияқты сезіндіреді)
Жоқ
4.Саған қатысты мектепте зорлық жасалды ма?
Ия күштеп
Ия эмоциялық
Жоқ
5.Өзіңді қорғай аласың ба?
Ия
Жоқ
6.Саған жасалған зорлық туралы кімге айтушы едің?

Е)мектептегі әлеуметтік мұғалімге
Б)ата-анана Ж)мектептегі медбикеге
В)мұғаліміне З)ешкімге
Г)ағаң немесе әпкең
Д)мектептегі психологқа
7.Саған қатысты әртүрлі зорлық-зомбылыққа қалай қарайсың?
А)қорғанамын
Б)уайымдаймын, бірақ көрсетпеймін
В)бәрі-бір

8.Келешекте өзін ата-ана болғанда өзіңнің балаңа зорлық-зомбылық жасайсың ба?
Ия
Жоқ

Қорытынды.
Немістің ұлы ақыны В. Гете серуенге шығарда қалтасына түрлі гүлдердің тұқымын салып шығып, шалғындардан, орманнан өткенде, тауға шыққанда гүл тұқымдарын сеуіп жүруді жаны сүйген. Оның жүрген жерлері мезгілі келгенде керемет гүлдер өсіп шығатын.
Гете сепкен гүл ме, әлде табиғи жолмен өздері көктеді ме, оны білу міндетті емес. Дегенмен сұлулық әлемі, әсемдік әлемі байыды. Сол сияқты дүниеде зорлық-зомбылық болмаса адам өмірі, адамзат дүниесі сұлу да әсем болар еді




















Зорлық-зомбылық — жеке тұлғаға қол сұқпаушылық туралы азаматтардың құқын бұзатын бір адамның екінші адамға тәндік немесе психикалық ықпал етуі.


Физикалық зорлық-зомбылық: Мұнда ұрып-соғу, жарақаттау, қорқыту, тіпті өлтіру де кіреді.


Психологиялық зорлық-зомбылық: Эмоционалдық және психологиялық қысым көрсету, қорқыту, балағаттау, адамның өзін төмен сезінуіне әкелетін әрекеттер.


Экономикалық зорлық-зомбылық — адамды заңмен көзделген құқығы бар тұрғын үйінен, тамағынан, киімінен, мүлкінен, қаражатынан қасақана айыру.



 Қорқыту-бұл қудалау, бір адамды екіншісіне (басқаларға) агрессивті қудалау. Оны әр түрлі жолмен білдіруге болады: әдепсіз әзілдер мен қорлаудан бастап ұрып-соғуға дейін.

















ҚС:

Сабақтың мақсаты: оқушыларды жабайы жануарлармен кездескен кездегі мінез-құлық ережелерімен таныстыру.

Сабақ барысы 1.Ұйымдастыру кезеңі

Жағымды мотивациялық көзқарасты қалыптастыру (1-2 мин).

2. Мақсат қою. Тақырыптың анықтамасы.

- «Жабайы жануарлар».

    1. Білімді өзектендіру. Өтілгенді қайталау

Жабайы жануарлар қайда тұрады? Үй жануарлары қайда тұрады?

- Өкінішке қарай, барлық үй жануарлары иелерімен бірге өмір сүрмейді, олардың көпшілігінде баспана жоқ және көшеде, далада тұруға мәжбүр. Олар жиі ашығады.

    1. Білімді бастапқы игеру және түсінгенін тексеру

- Неліктен көше иттері шабуыл жасайды деп ойлайсыздар? Көше иттері өз беттерінше өмір сүреді, тамақ іздейді. Көше иттердің шабуылының ең айқын себептерінің бірі – ойнауға деген ұмтылыс. Иттер жалығады, ойнағысы келеді, әсіресе айғайлап, қол бұлғап, жүгіріп келе жатқан адам иттер үшін керемет ойыншық. Әрине, әркім осындай ойынның барлық қауіптілігіне қарамастан, жол бойында қуана-қуана жүретін иттерді кездестіреді. Өтіп бара жатқан көліктердің артынан жүгіреді. Егер адам кездейсоқ иттер жүрген аумаққа тап болса, онда жануарлар бөтен адамды қуып жіберуге тырысады. Көше иттері шабуылының тағы бір себебі – бұрынғы кек. Адамдар қанша рет таспен немесе таяқпен ұрғанын, оларды қаншалықты жиі ұрып-соғып, мазақ еткенін елестету қиын.

Есіңде болсын!

- жалғыз келе жатқанда ит алдыңнан шықса, басқа (қарама-қарсы) жаққабұрылуға тырысыңыз, айқайламаңыз;

-ересек адамдарға қарай сабырлы түрде жақындауға тырысыңыз;

-егер кенеттен ит кішкентайларға жасырынып (жақындаса), бұл туралы ересектерге тез хабарлаңыз;

-иттерді ызаландырмаңыз.

Тыйым салынады:

  • итке таяқ, бұтақ лақтыруға, қол бұлғауға; айқайлауға;

  • жейтін азығын тартып алуға.

Көшеде жануарларды байқасаңыз ата-анаңызға хабарлаңыз, кеңес алыңыз немесе ветеринарлық ауруханаға хабарласып, апарыңыз.

    1. Бекіту

  • Сіздердің үстелдеріңізде әрқайсысында екі жартыға бөлінген қағаз парақтары бар екі бағанға жауаптарды жазып, сұраққа жауап беріңіз, өзіңіздің қазіргі және ересек болған кездегі әрекеттеріңізді жазыңыз. Көшеде қаңғыбас жануармен (мысық, ит) кездескенде не істейсіз?

    1. Қорытынды. Рефлексия

Білдім. Білемін. Білгім келеді.

Пайдалы сілтеме:

https://www.youtube.com/watch?v=9xvc5ySjiXU&list=PLA5eCSY2FeoQLLocS

-IEuEG9KjOrJzvPM&index=27





























https://www.youtube.com/watch?v=9xvc5ySjiXU&list=PLA5eCSY2FeoQLLocS

-IEuEG9KjOrJzvPM&index=27
































































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
19.01.2025
353
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі