Зорлық зомбылықтан қоғану

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Зорлық зомбылықтан қоғану

Материал туралы қысқаша түсінік
Сынып сағаты
Материалдың қысқаша нұсқасы


Сынып сағаты

9

Сынып жетекші:


Күні:

03.11.2025

Сынып: 11

Қатысқаны: Қатыспағаны:


Сабақтың тақырыбы:

«Адалдық пен сенім: өмірдегі орны»

Қауіпсіздік сабағы (10 минут)

9-САБАҚ

«Зорлық -зомбылықтан қорғану: қорғау әдістерін және көмекке жүгіну ережелерін білу»

Сынып сағатының мақсаты:

1. Оқушылардың адалдық пен сенімнің адам өміріндегі рөлін түсінуіне ықпал ету;

2. Өмірлік ұстаным ретінде адалдық пен сенімділікке баулу;

3. Жеке тұлғаның жауапкершілігін, өзіндік көзқарасын, адамгершілік мәдениетін қалыптастыру.

Қауіпсіздік сабағының мақсаты:

Оқушыларға зорлық-зомбылық түрлерін түсіндіру

Қауіпті жағдайларда өзін-өзі қорғау әдістерін үйрету

Көмекке жүгіну жолдарын көрсету және маңызды байланыс нөмірлерін білу

Қауіпсіздік сабағының міндеті:

Оқушыларға зорлық-зомбылық түрлерін түсіндіру және қауіпті жағдайларда өзін-өзі қорғау әдістерін үйрету

Құндылықтарды дарыту:

Әділдік пен жауапкершілік: қоғамға қызмет ету,шындықты айту,достыққа адал болу,жақсылық пен жамандықты, әділдік және әділетсіздікті ажырата білу,өз міндеттеріне жауапкершілікпен қарау,заттар мен мүлікті ұқыпты ұстау.

Апта дәйексөзі:

«Әділет пен жауапкершілік-біртұтас ұғым»

Сынып сағатының барысы:

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Ресурстар

Сынып сағатының басы:

10 мин

ҚР Мемлекеттік Әнұраны орындалады

I. Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен амандасу, көңіл-күй сұрау.

Психологиялық жаттығу: «Жақсылық шеңбері» – әр оқушы көршісіне жылы сөз айтады.

II. Кіріспе бөлім

Мұғалім сөзі:

> «Адал еңбек еткен адамның табысы да мол болады. Адал жолмен келген табыс – шынайы қуаныш. Әр азаматтың қоғам алдындағы борышы – адал еңбек ету.»

Тақырып пен мақсат таныстырылады.

Сұрақ: «Сендер адал азамат дегенді қалай түсінесіңдер?»

Оқушылар әнұран орындайды.


Жұдырық түйістіру арқылы бір-біріне еңбек туралы жақсы тілек айтады.


Бейнеролик көреді.



Көңілді әуен




Сынып сағатының ортасы

15

III. Негізгі бөлім

1. Топтық жұмыс (постер қорғау)

Оқушылар 3 топқа бөлінеді:

1-топ: «Адалдық – адамдықтың айнасы»

2-топ: «Сенім – қарым-қатынастың іргетасы»

3-топ: «Адалдық пен сенімнің бұзылуы нені өзгертеді?»

Тапсырма: өз ойларын мысалдармен, нақыл сөздермен, өмірлік жағдайлармен негіздеу.

Әр топ 3–5 минутта постерін қорғап шығады.


2. Бейнебаян қарау

Бейнематериал: «Адал бол – сенімге ие бол» (қысқа мотивациялық ролик).

Талқылау:

Бейнебаяннан қандай ой түйдің?

Кейіпкерлердің әрекеттері саған қандай әсер қалдырды?

Өмірде сенім неге оңай жоғалады, бірақ қиын қалыптасады?


3. Дискуссия (пікірталас)

Мұғалім сұрақтар қояды, оқушылар пікір білдіреді:

«Адал болу – әр адамның өз таңдауы» дегенмен келісесің бе?

«Сенім – бір рет жоғалса, қайта қалпына келмейді» дегенге не дейсің?


Қазіргі қоғамда адалдық пен сенім қаншалықты бағаланады?

(Пікірталас мәдениетіне сай, оқушылар өз ойларын дәлелмен айтады.)


4. Жағдаяттық тапсырма

Жағдаят:

Сенің досың емтихан кезінде шпаргалка қолданбақшы. Сен оны байқап қалдың. Не істейсің?

Сен адалдық танытасың ба, әлде достықты жоғары қоясың ба?

(Оқушылар өз шешімдерін ұсынады, мұғалім қорытындылайды.)


IV. Қорытынды бөлім

Пікір шеңбері:

Оқушылар сөйлемді жалғастырады:

«Мен үшін адалдық – бұл ...»

«Сенімсіз өмір ...»

«Мен өз өмірімде адал болуға тырысамын, себебі ...»

Мұғалімнің қорытынды сөзі:

Адалдық пен сенім — тұлғаның рухани тірегі.

Сенім бар жерде сыйластық, ал адалдық бар жерде әділдік орнайды.



Оқушылардың пікірлерін тыңдау



Оқушылар тапсырмаларды орындайды





Оқушылар сұраққа жауап береді



Әр топ өз жұмыстарын қорғайды.


Слайдтар, нақыл сөздер, бейнеролик «Еңбек – бақыт кілті», плакат, маркер.




Тақырыптық слайдтар мен суреттер.









Презентация немесе бейнеролик




Қауіпсіздік сабағы

10 мин

Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру

«Қауіпсіздік – өз қолыңда» тақырыбында қысқаша пікір алмасу

Қызығушылықты ояту

«Күмәнді жағдай дегеніміз не?» сұрағын қою Оқушыларға екі түрлі оқиға сипаттау: 1. Бейтаныс адам әлеуметтік желіде достық ұсынады

2. Жолда біреу көмек сұрап, бірге баруға шақырады

«Не істер едің?» деген сұраққа жауап алу Негізгі бөлім

1. Күмәнді жағдайлардың түрлері:

Бейтаныс адамдармен байланыс (онлайн және офлайн)

Күдікті ұсыныстар мен сыйлықтар •Денсаулыққа зиян келтіретін әдеттер (шылым, алкоголь, есірткі) •Интернеттегі жалған ақпараттар мен қауіпті ойындар

2. Салауатты және қауіпсіз өмірге апаратын жол: •Дұрыс тамақтану және физикалық белсенділік •Қауіпсіз интернетті пайдалану •Қауіпті ортадан аулақ болу

Жақсы әдеттерді қалыптастыру және өзін-өзі дамыту

3. Күмәнді жағдайларда өзін қалай ұстау керек: •Жағдайды бағалау және сенімді адамдардан кеңес алу





Оқушылардың тыңдау.






Сұрақтарға жауап береді





Оқушылар олардың мағынасын анықтап, не үшін қажет екенін түсіндіреді.


Әр оқушы шешімдерін қорғап, түсіндіреді.





Оқушылар сұрақтарға жауап береді

Презентация




Тақырыптық слайдтар.






Тақырыптық бейнероликтер.




Сабақтың соңы


Оқушылар біз бүгін сіздермен қоғамдасғы өте өзекті екі тақырыппен таныстық, ой бөлісіп, пікір алмастық. Бүгінгі сынып сағатынан алған білімдеріңіз өмірлік азық болады деп тілеймін Рефлексия

Оқушылар стикерге жауап жазады:

Бүгін не ұнады?

Қандай ой түйдің?

Адал еңбек саған нені үйретті?

Барлығы бүгінгі сабақта алған әсерлерімен бөліседі.















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
06.11.2025
44
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі