Күні: 16.10.2018 ж.Білім беру саласы; қатынас Бөлімі сауат ашу Тақырыбы: З дыбысы және әрпі Мақсаты: сөзге дыбыстық талдау жасай білуге үйрету сөздерді буынға дұрыс бөле білу, суреттер арқылы заттың атауын білу, логикалық ойлау қабілетін арттыру. Жазуға қолдарын үйрету.Көрнекілігі: кеспе әріптер, суреттер, текшелер, видио көрсетілімдер.Әдіс тәсілдері :ойын, сұрақ-жауап, түсіндіру.Оқу қызметінің барысыІ.Ұйымдастыру кезеңі:Балалар шаттық шеңберге тұрады.Кел, балалар күлейік.Күлкіменен түлейікҚабақ түген не керек.Көңілді боп жүрейік. Топқа бөлу.Қоян ,қонжық,тиін.Алдыңғы оқуды қайталау.Әріп тастамақ ойыны;1 қонжық тобына,а,у,н.2 қоян тобына ,о,т,л,р.3 тиін тобына,ш,д,с.«Шығармашылық тапсырма» Таяқшалардан сөз құрау.1 қонжық тобы;ана сөзі2 қоян тобы ;ата сөзі3 тиін тобы;ара сөзі.ІІ.Негізгі бөлім:Жұмбақ шешу.Лазатта бар.Жанатта жоқ.Азатта бар.Қанатта жоқ. З әрпі Жауабын айтқан бала сол з әрпіне сөз ойлап айтады.Әр топқа з дыбысынан келетін суреттер беріледі сол сөздерді буынға бөліп, дыбыстық талдау жасап сөйлем құрайды.Сергіту сәті:Ұзын қанат инелік Инелікке тимелік.Ұшақты біз жасадықИнеліктен үйреніп.Зу ,зу,зу,зу,зу,зу. ( Қимылмен көрсету).Дәптермен жұмыс:Дәптердегі з әрпінен келетін сөздерді шапалақпен буынға бөлгізеді,дыбыстық талдау жасайды.Үзік сызықтарды бастыру арқылы зәрпін сұлу көркем етіп жазу.ІІІ. Қортындылау :Тақтаға әріптер тізбегі жазылған плакат ілінеді.Балалар З әрпі бар сөздерді тауып сол сөздерге дыбыстық талдау жасайды .Сұрақ-жауап арқылы алынған білімдері бекітіледі.