Материалдар / 1_сабақ_Махамбет Өтемісұлының өмірі мен шығармашылығы_.ppt
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

1_сабақ_Махамбет Өтемісұлының өмірі мен шығармашылығы_.ppt

Материал туралы қысқаша түсінік
1_сабақ_Махамбет Өтемісұлының өмірі мен шығармашылығы_.ppt
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Қараша 2024
195
2 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
37 Частных детских сада 43 Мини-центра Сабақтың тақырыбы: Махамбет Өтемісұлының өмірі мен шығармашылығы ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІ 9 - СЫ

1 слайд
37 Частных детских сада 43 Мини-центра Сабақтың тақырыбы: Махамбет Өтемісұлының өмірі мен шығармашылығы ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІ 9 - СЫНЫПБөлім тақырыбы: Тарихи шындық пен көркемдік шешім

1 слайд

37 Частных детских сада 43 Мини-центра Сабақтың тақырыбы: Махамбет Өтемісұлының өмірі мен шығармашылығы ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІ 9 - СЫНЫПБөлім тақырыбы: Тарихи шындық пен көркемдік шешім

37 Частных детских сада 43 Мини-центра Оқу мақсат(тар)ы Сабақ мақсаттары: Махамбет Өтемісұлының өмірі мен шығармашылығы туралы

2 слайд
37 Частных детских сада 43 Мини-центра Оқу мақсат(тар)ы Сабақ мақсаттары: Махамбет Өтемісұлының өмірі мен шығармашылығы туралы оқи отырып, автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасайсыз. Автор бейнесінің идеялық –стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау.

2 слайд

37 Частных детских сада 43 Мини-центра Оқу мақсат(тар)ы Сабақ мақсаттары: Махамбет Өтемісұлының өмірі мен шығармашылығы туралы оқи отырып, автор бейнесінің идеялық-стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасайсыз. Автор бейнесінің идеялық –стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау.

37 Частных детских сада 43 Мини-центра Бағалау критерийлері: Бағалау критерийі Дескриптор Автор бейнесінің идеялық –стилисти

3 слайд
37 Частных детских сада 43 Мини-центра Бағалау критерийлері: Бағалау критерийі Дескриптор Автор бейнесінің идеялық –стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау. Махамбет Өтемісұлының өмірінен берілген ақпараттарды біледі. Махамбеттің батырлық қасиетін танып, өз ойымен талдап жеткізе алады. Ақын шығармашылығы туралы көзқарастармен танысып, берілген бағалауларды анықтайды.

3 слайд

37 Частных детских сада 43 Мини-центра Бағалау критерийлері: Бағалау критерийі Дескриптор Автор бейнесінің идеялық –стилистикалық тұтастырушы ретіндегі рөліне талдау жасау. Махамбет Өтемісұлының өмірінен берілген ақпараттарды біледі. Махамбеттің батырлық қасиетін танып, өз ойымен талдап жеткізе алады. Ақын шығармашылығы туралы көзқарастармен танысып, берілген бағалауларды анықтайды.

37 Частных детских сада 43 Мини-центра https://www.youtube.com/watch?v=zIa60Mj6NpQ Ереулі атқа ер салмай, Егеулі найза қолға а

4 слайд
37 Частных детских сада 43 Мини-центра https://www.youtube.com/watch?v=zIa60Mj6NpQ Ереулі атқа ер салмай, Егеулі найза қолға алмай, Еңку-еңку жер шалмай, Қоңыр салқын төске алмай, Құбыланы төрткүл оңға алмай Тебінгі терге шірімей, Терлігі майдай ерімей, Алты малта ас болмай, Өзіңнен туған жас бала Сақалы шығып жат болмай, Ат үстінде күн көрмей, Ашаршылық, шөл көрмей, Арып-ашып жол көрмей, Өлеңді төсеп ет жемей, Ер төсектен безінбей, Ұлы түске ұрынбай, Түн қатып жүріп, түс қашпай, Тебінгіні теріс салмай, Темірқазық жастанбай, Қу толағай бастанбай, Ерлердің ісі бітер ме?!

4 слайд

37 Частных детских сада 43 Мини-центра https://www.youtube.com/watch?v=zIa60Mj6NpQ Ереулі атқа ер салмай, Егеулі найза қолға алмай, Еңку-еңку жер шалмай, Қоңыр салқын төске алмай, Құбыланы төрткүл оңға алмай Тебінгі терге шірімей, Терлігі майдай ерімей, Алты малта ас болмай, Өзіңнен туған жас бала Сақалы шығып жат болмай, Ат үстінде күн көрмей, Ашаршылық, шөл көрмей, Арып-ашып жол көрмей, Өлеңді төсеп ет жемей, Ер төсектен безінбей, Ұлы түске ұрынбай, Түн қатып жүріп, түс қашпай, Тебінгіні теріс салмай, Темірқазық жастанбай, Қу толағай бастанбай, Ерлердің ісі бітер ме?!

37 Частных детских сада 43 Мини-центра

5 слайд
37 Частных детских сада 43 Мини-центра

5 слайд

37 Частных детских сада 43 Мини-центра

37 Частных детских сада 1 - тапсырма Махамбет Өтемісұлының өміріне байланысты берілген тест сұрақтарына жауап беріңіз. Баға

6 слайд
37 Частных детских сада 1 - тапсырма Махамбет Өтемісұлының өміріне байланысты берілген тест сұрақтарына жауап беріңіз. Бағалау критерий і Дескриптор Ақын өмірінен берілген мәліметте р арқылы бейнесін тану. Махамбет Өтемісұлына сөз өнерінің қайдан дарығаны туралы ақпаратты біледі. Махамбет Өтемісұлының қай тілдерді меңгергенін табады. 1.Махамбет Өтемісұлына сөз өнерін қайдан дарыды? A.Әкесінен, анасынан B.Батырлар жыры, шешендер сөзінен C.Ертегіден, аңыздардан D.Толғау, батырлар жырынан 2. Махамбет Өтемісұлы қай тілдерді меңгерген? A.Араб, қазақ, парсы B.Қазақ, татар, орыс C.Орыс, татар, араб D.Парсы, араб, татар

6 слайд

37 Частных детских сада 1 - тапсырма Махамбет Өтемісұлының өміріне байланысты берілген тест сұрақтарына жауап беріңіз. Бағалау критерий і Дескриптор Ақын өмірінен берілген мәліметте р арқылы бейнесін тану. Махамбет Өтемісұлына сөз өнерінің қайдан дарығаны туралы ақпаратты біледі. Махамбет Өтемісұлының қай тілдерді меңгергенін табады. 1.Махамбет Өтемісұлына сөз өнерін қайдан дарыды? A.Әкесінен, анасынан B.Батырлар жыры, шешендер сөзінен C.Ертегіден, аңыздардан D.Толғау, батырлар жырынан 2. Махамбет Өтемісұлы қай тілдерді меңгерген? A.Араб, қазақ, парсы B.Қазақ, татар, орыс C.Орыс, татар, араб D.Парсы, араб, татар

37 Частных детских сада 43 Мини-центра Өзіңді тексер Бағалау критерий і Дескриптор Ақын өмірінен берілген мәліметте р арқыл

7 слайд
37 Частных детских сада 43 Мини-центра Өзіңді тексер Бағалау критерий і Дескриптор Ақын өмірінен берілген мәліметте р арқылы бейнесін тану Махамбет Өтемісұлына сөз өнерінің қайдан дарығаны туралы ақпаратты біледі. Махамбет Өтемісұлының қай тілдерді меңгергенін табады. 1.Махамбет Өтемісұлына сөз өнерін қайдан дарыды? A.Әкесінен, анасынан B.Батырлар жыры, шешендер сөзінен C.Ертегіден, аңыздардан D.Толғау, батырлар жырынан 2. Махамбет Өтемісұлы қай тілдерді меңгерген? A.Араб, қазақ, парсы B.Қазақ, татар, орыс C.Орыс, татар, араб D.Парсы, араб, татар

7 слайд

37 Частных детских сада 43 Мини-центра Өзіңді тексер Бағалау критерий і Дескриптор Ақын өмірінен берілген мәліметте р арқылы бейнесін тану Махамбет Өтемісұлына сөз өнерінің қайдан дарығаны туралы ақпаратты біледі. Махамбет Өтемісұлының қай тілдерді меңгергенін табады. 1.Махамбет Өтемісұлына сөз өнерін қайдан дарыды? A.Әкесінен, анасынан B.Батырлар жыры, шешендер сөзінен C.Ертегіден, аңыздардан D.Толғау, батырлар жырынан 2. Махамбет Өтемісұлы қай тілдерді меңгерген? A.Араб, қазақ, парсы B.Қазақ, татар, орыс C.Орыс, татар, араб D.Парсы, араб, татар

37 Частных детских сада 43 Мини-центра Берілген үзіндіден Махамбеттің батырлық қасиетіне ықпал еткен тұлғалардың бейнесін табы

8 слайд
37 Частных детских сада 43 Мини-центра Берілген үзіндіден Махамбеттің батырлық қасиетіне ықпал еткен тұлғалардың бейнесін табыңыз. 2 - тапсырма Менің атым – Махамбет Махамбеттің батырлық қасиетіне ықпал еткен тұлғалар …Менің атам Өтеміс Елдің қамын жеді ғой. …Өтемістен туған он едік - Онымыз атқа мінгенде, Жер қайысқан қол едік! Біз ер едік, ер едік, Ен Нарында жүргенде Талма талтүс шағында Тай жеген тарлан бөрі едік... Бағалау критерийі Дескриптор Ақынның «Менің атым – Махамбет » өлеңінің негізінде автор бейнесін тану. Махамбеттің батырлық қасиетіне ықпал еткен тұлғаларды өлеңнен табады. Тұлғалардың ақынның батырлық қасиетіне ықпалын талдап жеткізе алады.

8 слайд

37 Частных детских сада 43 Мини-центра Берілген үзіндіден Махамбеттің батырлық қасиетіне ықпал еткен тұлғалардың бейнесін табыңыз. 2 - тапсырма Менің атым – Махамбет Махамбеттің батырлық қасиетіне ықпал еткен тұлғалар …Менің атам Өтеміс Елдің қамын жеді ғой. …Өтемістен туған он едік - Онымыз атқа мінгенде, Жер қайысқан қол едік! Біз ер едік, ер едік, Ен Нарында жүргенде Талма талтүс шағында Тай жеген тарлан бөрі едік... Бағалау критерийі Дескриптор Ақынның «Менің атым – Махамбет » өлеңінің негізінде автор бейнесін тану. Махамбеттің батырлық қасиетіне ықпал еткен тұлғаларды өлеңнен табады. Тұлғалардың ақынның батырлық қасиетіне ықпалын талдап жеткізе алады.

43 Мини-центра Өзіңді тексер Менің атым – Махамбет Махамбеттің батырлық қасиетіне ықпал еткен тұлғалар …Менің атам Өтеміс Елд

9 слайд
43 Мини-центра Өзіңді тексер Менің атым – Махамбет Махамбеттің батырлық қасиетіне ықпал еткен тұлғалар …Менің атам Өтеміс Елдің қамын жеді ғой. …Өтемістен туған он едік - Онымыз атқа мінгенде, Жер қайысқан қол едік! Біз ер едік, ер едік, Ен Нарында жүргенде Талма талтүс шағында Тай жеген тарлан бөрі едік... Әкесі Өтеміс – елге ықпалды би болған адам. Оны ақын өлеңіндегі «Елдің қамын жеді ғой» - деген жолдардан түсінуге болады. Елін, жерін сүю Махамбет бойына әкесінен дарыған болар. Он ағайыны туралы ақын «Біз ер едік», «Жер қайысқан қол едік!», «Тай жеген тарлан бөрі едік...» деп жырлайды. Өлеңдегі осы сөздер Махамбет Өтемісұлының бір әкеден туған ағайындарының бәрі ержүрек батыр болғанынан және Махамбет ақынның бойына батырлық қасиет өзінің тәлім алған шаңырағынан қонғанын айшықтайды. Бағалау критери йі Дескриптор Ақынны ң «Менің атым – Махамбе т» өлеңінің негізінд е автор бейнесін тану. Махамбеттің батырлық қасиетіне ықпал еткен тұлғаларды өлеңнен табады. Тұлғалардың ақынның батырлық қасиетіне ықпалын талдап жеткізе алады.

9 слайд

43 Мини-центра Өзіңді тексер Менің атым – Махамбет Махамбеттің батырлық қасиетіне ықпал еткен тұлғалар …Менің атам Өтеміс Елдің қамын жеді ғой. …Өтемістен туған он едік - Онымыз атқа мінгенде, Жер қайысқан қол едік! Біз ер едік, ер едік, Ен Нарында жүргенде Талма талтүс шағында Тай жеген тарлан бөрі едік... Әкесі Өтеміс – елге ықпалды би болған адам. Оны ақын өлеңіндегі «Елдің қамын жеді ғой» - деген жолдардан түсінуге болады. Елін, жерін сүю Махамбет бойына әкесінен дарыған болар. Он ағайыны туралы ақын «Біз ер едік», «Жер қайысқан қол едік!», «Тай жеген тарлан бөрі едік...» деп жырлайды. Өлеңдегі осы сөздер Махамбет Өтемісұлының бір әкеден туған ағайындарының бәрі ержүрек батыр болғанынан және Махамбет ақынның бойына батырлық қасиет өзінің тәлім алған шаңырағынан қонғанын айшықтайды. Бағалау критери йі Дескриптор Ақынны ң «Менің атым – Махамбе т» өлеңінің негізінд е автор бейнесін тану. Махамбеттің батырлық қасиетіне ықпал еткен тұлғаларды өлеңнен табады. Тұлғалардың ақынның батырлық қасиетіне ықпалын талдап жеткізе алады.

37 Частных детских сада 3 - тапсырма Ақын поэзиясы арқылы қазақ әдебиетінде көріне бастаған жаңа түр мен бостандық, тәуелсізд

10 слайд
37 Частных детских сада 3 - тапсырма Ақын поэзиясы арқылы қазақ әдебиетінде көріне бастаған жаңа түр мен бостандық, тәуелсіздік идеясының дара бейнелері ешкімге еліктемей, елпілдемей азаттық жолындағы күрес шындығын суреттеуден туындаған. Өз келбетіңді, салт-санаңды, дәстүрің мен даралығыңды құрметтеу, қастерлеу, сақтай білу, ұлы табиғат жалғастығының басты заңы деген қағиданы сақтау деген сөз.Махамбет өз елінің болашағынан үміт күтті, елдің еркіндігін аңсады. «... Махамбеттің поэзиясы – шідер мен шынжырға көнбей кеткен жігерлі жеке күрескерліктің,сонымен қатар жалпыбұқаралық сипаттағы азаттық арпалысының рухты поэзиясы» – деп жазады Амантай Шәріп. Қазақ әдебиетін зерттеуші, филология ғылымдарының докторы  Бисенғали Зейнол- Ғабденнің «Махамбет поэзиясының поэтикасы» мақаласынан берілген үзіндіні түсініп оқып, ақын шығармашылығын бағалаған сөздерді теріп жазыңыз. Бағалау критери йі Дескриптор Мақалан ы оқи отырып, ақын шығарм ашылығ ы негізінд е автор бейнесін тану. Мақаланы түсініп оқиды. Ақын шығармашылығы н бағалаған сөздерді тауып теріп жазады.

10 слайд

37 Частных детских сада 3 - тапсырма Ақын поэзиясы арқылы қазақ әдебиетінде көріне бастаған жаңа түр мен бостандық, тәуелсіздік идеясының дара бейнелері ешкімге еліктемей, елпілдемей азаттық жолындағы күрес шындығын суреттеуден туындаған. Өз келбетіңді, салт-санаңды, дәстүрің мен даралығыңды құрметтеу, қастерлеу, сақтай білу, ұлы табиғат жалғастығының басты заңы деген қағиданы сақтау деген сөз.Махамбет өз елінің болашағынан үміт күтті, елдің еркіндігін аңсады. «... Махамбеттің поэзиясы – шідер мен шынжырға көнбей кеткен жігерлі жеке күрескерліктің,сонымен қатар жалпыбұқаралық сипаттағы азаттық арпалысының рухты поэзиясы» – деп жазады Амантай Шәріп. Қазақ әдебиетін зерттеуші, филология ғылымдарының докторы  Бисенғали Зейнол- Ғабденнің «Махамбет поэзиясының поэтикасы» мақаласынан берілген үзіндіні түсініп оқып, ақын шығармашылығын бағалаған сөздерді теріп жазыңыз. Бағалау критери йі Дескриптор Мақалан ы оқи отырып, ақын шығарм ашылығ ы негізінд е автор бейнесін тану. Мақаланы түсініп оқиды. Ақын шығармашылығы н бағалаған сөздерді тауып теріп жазады.

37 Частных детских сада Өзіңді тексер «Жаңа түр мен бостандық». «Тәуелсіздік идеясының дара бейнелері». «Азаттық жолынд

11 слайд
37 Частных детских сада Өзіңді тексер «Жаңа түр мен бостандық». «Тәуелсіздік идеясының дара бейнелері». «Азаттық жолындағы күрес шындығын суреттеу». «... Махамбеттің поэзиясы – шідер мен шынжырға көнбей кеткен жігерлі жеке күрескерліктің, сонымен қатар жалпыбұқаралық сипаттағы азаттық арпалысының рухты поэзиясы» – деп жазады Амантай Шәріп. Бағалау критери йі Дескриптор Мақалан ы оқи отырып, ақын шығарм ашылығ ы негізінд е автор бейнесін тану. Мақаланы түсініп оқиды. Ақын шығармашылығы н бағалаған сөздерді тауып теріп жазады.

11 слайд

37 Частных детских сада Өзіңді тексер «Жаңа түр мен бостандық». «Тәуелсіздік идеясының дара бейнелері». «Азаттық жолындағы күрес шындығын суреттеу». «... Махамбеттің поэзиясы – шідер мен шынжырға көнбей кеткен жігерлі жеке күрескерліктің, сонымен қатар жалпыбұқаралық сипаттағы азаттық арпалысының рухты поэзиясы» – деп жазады Амантай Шәріп. Бағалау критери йі Дескриптор Мақалан ы оқи отырып, ақын шығарм ашылығ ы негізінд е автор бейнесін тану. Мақаланы түсініп оқиды. Ақын шығармашылығы н бағалаған сөздерді тауып теріп жазады.

37 Частных детских сада 43 Мини-центра Қорытынды Бүгінгі сабақта: •Махамбет Өтемісұлының өмірінен берілген ақпараттармен таныс

12 слайд
37 Частных детских сада 43 Мини-центра Қорытынды Бүгінгі сабақта: •Махамбет Өтемісұлының өмірінен берілген ақпараттармен таныстыңыз. •Махамбеттің батырлық қасиеті және оған ықпал еткен тұлғалар туралы білдіңіз. •Ақын шығармашылығы туралы көзқарастармен таныстыңыз.

12 слайд

37 Частных детских сада 43 Мини-центра Қорытынды Бүгінгі сабақта: •Махамбет Өтемісұлының өмірінен берілген ақпараттармен таныстыңыз. •Махамбеттің батырлық қасиеті және оған ықпал еткен тұлғалар туралы білдіңіз. •Ақын шығармашылығы туралы көзқарастармен таныстыңыз.

37 Частных детских сада 43 Мини-центра1. Әнуар Әлімжановтың «Махамбеттің жебесі» романы. https://kitap.kz/book/2307/read#ep

13 слайд
37 Частных детских сада 43 Мини-центра1. Әнуар Әлімжановтың «Махамбеттің жебесі» романы.   https://kitap.kz/book/2307/read#epubcfi(/6/2[id1]!/4/2/2/1:0) 2. «Махамбет Өтемісұлының күйлері» бейнематериал. https://www.youtube.com/watch?v=vaQFArDqVTk Қосымша тапсырма

13 слайд

37 Частных детских сада 43 Мини-центра1. Әнуар Әлімжановтың «Махамбеттің жебесі» романы.   https://kitap.kz/book/2307/read#epubcfi(/6/2[id1]!/4/2/2/1:0) 2. «Махамбет Өтемісұлының күйлері» бейнематериал. https://www.youtube.com/watch?v=vaQFArDqVTk Қосымша тапсырма