Материалдар / 1.Жаңартылған білімге-жаңаша көзқарас 2.Атамуратова Шахноза Акрамовна ҚМЖ 3.Атамуратова Ш.А призентация
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

1.Жаңартылған білімге-жаңаша көзқарас 2.Атамуратова Шахноза Акрамовна ҚМЖ 3.Атамуратова Ш.А призентация

Материал туралы қысқаша түсінік
материал казіргі жаңартылған бағдарламаға жаңаша көзқарастары туралы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қаңтар 2019
244
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Атамуратова Шахноза Акрамовна Жамбыл ауданы Валерий Чкалов атындағы орта мектебінің математика пәні мұғалімі Сабақтың

1 слайд
Атамуратова Шахноза Акрамовна Жамбыл ауданы Валерий Чкалов атындағы орта мектебінің математика пәні мұғалімі Сабақтың тақырыбы: Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешу

1 слайд

Атамуратова Шахноза Акрамовна Жамбыл ауданы Валерий Чкалов атындағы орта мектебінің математика пәні мұғалімі Сабақтың тақырыбы: Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешу

6.2.2.16 Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешу

2 слайд
6.2.2.16 Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешу

2 слайд

6.2.2.16 Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешу

«Конверттегі сұрақтар» тәсілі. «Төртбұрыш » әдісі Үй тапсырмасы

3 слайд
«Конверттегі сұрақтар» тәсілі. «Төртбұрыш » әдісі Үй тапсырмасы

3 слайд

«Конверттегі сұрақтар» тәсілі. «Төртбұрыш » әдісі Үй тапсырмасы

С абақ мақсаты:  ах+bу=с түріндегі теңдеулер екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер екенін біледі.  Екі айнымалысы б

4 слайд
С абақ мақсаты:  ах+bу=с түріндегі теңдеулер екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер екенін біледі.  Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеуді шығару кезінде санды теңдіктердің қасиеттеріне негізделген ережелерді қолданады.  Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешуде әр түрлі жағдайларды қарастырып талдайды.

4 слайд

С абақ мақсаты:  ах+bу=с түріндегі теңдеулер екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер екенін біледі.  Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеуді шығару кезінде санды теңдіктердің қасиеттеріне негізделген ережелерді қолданады.  Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешуде әр түрлі жағдайларды қарастырып талдайды.

Бағалау критерийі • Білім алушы: • Сызықтық теңдеудегі айнымалылардың алдындағы а мен в көбейткіштері коэффициенттер ал,

5 слайд
Бағалау критерийі • Білім алушы: • Сызықтық теңдеудегі айнымалылардың алдындағы а мен в көбейткіштері коэффициенттер ал, с бос мүше екенін біледі. • Шешімдері бірдей болатын екі айнымалысы бар теңдеулер мәндес теңдеулер екенін біледі. • Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулердің қасиеттерін біледі.

5 слайд

Бағалау критерийі • Білім алушы: • Сызықтық теңдеудегі айнымалылардың алдындағы а мен в көбейткіштері коэффициенттер ал, с бос мүше екенін біледі. • Шешімдері бірдей болатын екі айнымалысы бар теңдеулер мәндес теңдеулер екенін біледі. • Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулердің қасиеттерін біледі.

Тілдік мақсаттар • Білім алушы: Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеудің жазылуын,теңдеулердің қ

6 слайд
Тілдік мақсаттар • Білім алушы: Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеудің жазылуын,теңдеулердің қасиеттерін біледі. • Негізгі сөздер мен тіркестер: сызықтық теңдеу,мәндес теңдеу,х пен у- айнымалылар ал а,в және с-қандай да бір сандар.

6 слайд

Тілдік мақсаттар • Білім алушы: Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеудің жазылуын,теңдеулердің қасиеттерін біледі. • Негізгі сөздер мен тіркестер: сызықтық теңдеу,мәндес теңдеу,х пен у- айнымалылар ал а,в және с-қандай да бір сандар.

Құндылықтарға баулу • «Мәңгілік Ел» жалпы ұлттық идеясының бесінші құндылықтағы. • «Жалпыға бірдей еңбек қоға

7 слайд
Құндылықтарға баулу • «Мәңгілік Ел» жалпы ұлттық идеясының бесінші құндылықтағы. • «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы »

7 слайд

Құндылықтарға баулу • «Мәңгілік Ел» жалпы ұлттық идеясының бесінші құндылықтағы. • «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы »

Пәнаралық байланыс Геометрия

8 слайд
Пәнаралық байланыс Геометрия

8 слайд

Пәнаралық байланыс Геометрия

Алдыңғы білім • Теңдеу. • Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулер.

9 слайд
Алдыңғы білім • Теңдеу. • Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулер.

9 слайд

Алдыңғы білім • Теңдеу. • Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулер.

Үй тапсырмасын тексеру «Аквариум » әдісі 2х+3=0 Дескриптор: Білім алушы  Неліктен теңдеу деп ойлайсыз?  Бір айнымалысы ба

10 слайд
Үй тапсырмасын тексеру «Аквариум » әдісі 2х+3=0 Дескриптор: Білім алушы  Неліктен теңдеу деп ойлайсыз?  Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулердің анықтамасын айтыңыз Бағалау : «Фигуралармен»

10 слайд

Үй тапсырмасын тексеру «Аквариум » әдісі 2х+3=0 Дескриптор: Білім алушы  Неліктен теңдеу деп ойлайсыз?  Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулердің анықтамасын айтыңыз Бағалау : «Фигуралармен»

«Төртбұрыш » әдісі Тапсырма: 1-нұсқа. Теңдеуді шешіңіз.390: (4х+3)=26 2-нұсқа. Теңдеуді шешіңіз.(2х-10):7=2 Дескриптор: -

11 слайд
«Төртбұрыш » әдісі Тапсырма: 1-нұсқа. Теңдеуді шешіңіз.390: (4х+3)=26 2-нұсқа. Теңдеуді шешіңіз.(2х-10):7=2 Дескриптор: - Белгісіз бөлінгішті табады -Белгісіз қосылғышты табады. -Белгісіз көбейткішті табады. -Теңдеудің түбірін табады. -Теңдеуді шешу алгоритмі барысында ах=в түріне келген қадамның астын сызады Жауабын жазады. Бағалау : өзін-өзі бағалау

11 слайд

«Төртбұрыш » әдісі Тапсырма: 1-нұсқа. Теңдеуді шешіңіз.390: (4х+3)=26 2-нұсқа. Теңдеуді шешіңіз.(2х-10):7=2 Дескриптор: - Белгісіз бөлінгішті табады -Белгісіз қосылғышты табады. -Белгісіз көбейткішті табады. -Теңдеудің түбірін табады. -Теңдеуді шешу алгоритмі барысында ах=в түріне келген қадамның астын сызады Жауабын жазады. Бағалау : өзін-өзі бағалау

Сабақтың ортасы «Болжау әдісі» топқа бөлу 5х+10=0 5х+10у=0 Кластер әдісі Топтық бағалау Бас бармақ «Конверттегі сұ

12 слайд
Сабақтың ортасы «Болжау әдісі» топқа бөлу 5х+10=0 5х+10у=0 Кластер әдісі Топтық бағалау Бас бармақ «Конверттегі сұрақтар» тәсілі. А: Жұптардың қайсысы теңдеудің шешімі болады? 1)2х+у =-4 (0,5 ;3 ) (-3:2) 2) х+у=2 (-1;3) (-8;6) В: Теңдеудің екі шешімін тап? 1) -2х+у =7 2) 4 х-у=3 С: Өздерің екі айнымалысы бар сызықтық теңдеу құрыңдар: х =3 y=-1 Дескриптор: -Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулердің дайын мәндері бойынша шешімдерін табады -Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулердің екі шешімін анықтайды -Шешімі бойынша екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер құрастырады Өзін-өзі бағалау : Бағдаршам

12 слайд

Сабақтың ортасы «Болжау әдісі» топқа бөлу 5х+10=0 5х+10у=0 Кластер әдісі Топтық бағалау Бас бармақ «Конверттегі сұрақтар» тәсілі. А: Жұптардың қайсысы теңдеудің шешімі болады? 1)2х+у =-4 (0,5 ;3 ) (-3:2) 2) х+у=2 (-1;3) (-8;6) В: Теңдеудің екі шешімін тап? 1) -2х+у =7 2) 4 х-у=3 С: Өздерің екі айнымалысы бар сызықтық теңдеу құрыңдар: х =3 y=-1 Дескриптор: -Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулердің дайын мәндері бойынша шешімдерін табады -Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулердің екі шешімін анықтайды -Шешімі бойынша екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер құрастырады Өзін-өзі бағалау : Бағдаршам

Сабақтың соңы Тапсырма: 1)у=4+5х 2)Cәкеннің 50 теңгелік және 100 теңгелік монеталардан 400тг ақшасы бар.Сәкеннің

13 слайд
Сабақтың соңы Тапсырма: 1)у=4+5х 2)Cәкеннің 50 теңгелік және 100 теңгелік монеталардан 400тг ақшасы бар.Сәкеннің неше 50 теңгелік және неше 100 теңгелік ақшасы болуы мүмкін? Дескриптор - Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеуді біледі -Мәтінді есептің неше шешімі бар екенін анықтайды -Мәтін бойынша екі айнымалысы бар сызықтық теңдеу құрастырады -Шешімін табадыБағалау : «Фигуралармен»

13 слайд

Сабақтың соңы Тапсырма: 1)у=4+5х 2)Cәкеннің 50 теңгелік және 100 теңгелік монеталардан 400тг ақшасы бар.Сәкеннің неше 50 теңгелік және неше 100 теңгелік ақшасы болуы мүмкін? Дескриптор - Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеуді біледі -Мәтінді есептің неше шешімі бар екенін анықтайды -Мәтін бойынша екі айнымалысы бар сызықтық теңдеу құрастырады -Шешімін табадыБағалау : «Фигуралармен»

Үйге тапсырма Дескриптор -Мәтін бойынша екі айнымалысы бар сызықтық теңдеу құрастырады -Шешімін табады№ 1435 «Ойды аяқта»

14 слайд
Үйге тапсырма Дескриптор -Мәтін бойынша екі айнымалысы бар сызықтық теңдеу құрастырады -Шешімін табады№ 1435 «Ойды аяқта» әдісі Бүгін мен білдім... Мен үйрендім... Қиындық тудырды... Қолымнан келді....

14 слайд

Үйге тапсырма Дескриптор -Мәтін бойынша екі айнымалысы бар сызықтық теңдеу құрастырады -Шешімін табады№ 1435 «Ойды аяқта» әдісі Бүгін мен білдім... Мен үйрендім... Қиындық тудырды... Қолымнан келді....

15 слайд

15 слайд

Көңіл бөліп тыңдағандарыңызғ а рахмет!

16 слайд
Көңіл бөліп тыңдағандарыңызғ а рахмет!

16 слайд

Көңіл бөліп тыңдағандарыңызғ а рахмет!