1.Жаңартылған білімге-жаңаша көзқарас 2.Атамуратова Шахноза Акрамовна ҚМЖ 3.Атамуратова Ш.А призентация
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Атамуратова Шахноза
Акрамовна
Жамбыл ауданы
Валерий Чкалов атындағы орта мектебінің
математика пәні мұғалімі
Сабақтың тақырыбы:
Екі айнымалысы бар сызықтық
теңдеулерді шешу
1 слайд
Атамуратова Шахноза Акрамовна Жамбыл ауданы Валерий Чкалов атындағы орта мектебінің математика пәні мұғалімі Сабақтың тақырыбы: Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешу
2 слайд
6.2.2.16 Екі айнымалысы бар сызықтық
теңдеулерді шешу
2 слайд
6.2.2.16 Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешу
3 слайд
«Конверттегі
сұрақтар» тәсілі. «Төртбұрыш
» әдісі
Үй
тапсырмасы
3 слайд
«Конверттегі сұрақтар» тәсілі. «Төртбұрыш » әдісі Үй тапсырмасы
4 слайд
С абақ мақсаты:
ах+bу=с түріндегі теңдеулер екі айнымалысы
бар сызықтық теңдеулер екенін біледі.
Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеуді
шығару кезінде санды теңдіктердің
қасиеттеріне негізделген ережелерді
қолданады.
Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді
шешуде әр түрлі жағдайларды қарастырып
талдайды.
4 слайд
С абақ мақсаты: ах+bу=с түріндегі теңдеулер екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер екенін біледі. Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеуді шығару кезінде санды теңдіктердің қасиеттеріне негізделген ережелерді қолданады. Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді шешуде әр түрлі жағдайларды қарастырып талдайды.
5 слайд
Бағалау критерийі
•
Білім алушы:
•
Сызықтық теңдеудегі айнымалылардың
алдындағы а мен в көбейткіштері
коэффициенттер ал, с бос мүше екенін біледі.
•
Шешімдері бірдей болатын екі айнымалысы
бар теңдеулер мәндес теңдеулер екенін біледі.
•
Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулердің
қасиеттерін біледі.
5 слайд
Бағалау критерийі • Білім алушы: • Сызықтық теңдеудегі айнымалылардың алдындағы а мен в көбейткіштері коэффициенттер ал, с бос мүше екенін біледі. • Шешімдері бірдей болатын екі айнымалысы бар теңдеулер мәндес теңдеулер екенін біледі. • Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулердің қасиеттерін біледі.
6 слайд
Тілдік мақсаттар
•
Білім алушы: Екі айнымалысы бар
сызықтық теңдеудің
жазылуын,теңдеулердің қасиеттерін біледі.
•
Негізгі сөздер мен тіркестер: сызықтық
теңдеу,мәндес теңдеу,х пен у-
айнымалылар ал а,в және с-қандай да бір
сандар.
6 слайд
Тілдік мақсаттар • Білім алушы: Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеудің жазылуын,теңдеулердің қасиеттерін біледі. • Негізгі сөздер мен тіркестер: сызықтық теңдеу,мәндес теңдеу,х пен у- айнымалылар ал а,в және с-қандай да бір сандар.
7 слайд
Құндылықтарға
баулу
•
«Мәңгілік Ел» жалпы ұлттық
идеясының бесінші құндылықтағы.
•
«Жалпыға бірдей еңбек қоғамы »
7 слайд
Құндылықтарға баулу • «Мәңгілік Ел» жалпы ұлттық идеясының бесінші құндылықтағы. • «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы »
8 слайд
Пәнаралық байланыс
Геометрия
8 слайд
Пәнаралық байланыс Геометрия
9 слайд
Алдыңғы білім
•
Теңдеу.
•
Бір айнымалысы бар
сызықтық теңдеулер.
9 слайд
Алдыңғы білім • Теңдеу. • Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулер.
10 слайд
Үй тапсырмасын тексеру
«Аквариум »
әдісі
2х+3=0 Дескриптор: Білім алушы
Неліктен теңдеу деп
ойлайсыз?
Бір айнымалысы бар
сызықтық теңдеулердің
анықтамасын айтыңыз
Бағалау :
«Фигуралармен»
10 слайд
Үй тапсырмасын тексеру «Аквариум » әдісі 2х+3=0 Дескриптор: Білім алушы Неліктен теңдеу деп ойлайсыз? Бір айнымалысы бар сызықтық теңдеулердің анықтамасын айтыңыз Бағалау : «Фигуралармен»
11 слайд
«Төртбұрыш » әдісі
Тапсырма:
1-нұсқа. Теңдеуді
шешіңіз.390: (4х+3)=26
2-нұсқа. Теңдеуді
шешіңіз.(2х-10):7=2 Дескриптор:
- Белгісіз бөлінгішті табады
-Белгісіз қосылғышты табады.
-Белгісіз көбейткішті табады.
-Теңдеудің түбірін табады.
-Теңдеуді шешу алгоритмі барысында ах=в
түріне келген қадамның астын сызады
Жауабын жазады.
Бағалау : өзін-өзі
бағалау
11 слайд
«Төртбұрыш » әдісі Тапсырма: 1-нұсқа. Теңдеуді шешіңіз.390: (4х+3)=26 2-нұсқа. Теңдеуді шешіңіз.(2х-10):7=2 Дескриптор: - Белгісіз бөлінгішті табады -Белгісіз қосылғышты табады. -Белгісіз көбейткішті табады. -Теңдеудің түбірін табады. -Теңдеуді шешу алгоритмі барысында ах=в түріне келген қадамның астын сызады Жауабын жазады. Бағалау : өзін-өзі бағалау
12 слайд
Сабақтың ортасы
«Болжау әдісі»
топқа бөлу
5х+10=0
5х+10у=0 Кластер әдісі Топтық
бағалау
Бас
бармақ
«Конверттегі
сұрақтар» тәсілі. А: Жұптардың қайсысы теңдеудің шешімі болады?
1)2х+у =-4 (0,5 ;3 ) (-3:2)
2) х+у=2 (-1;3) (-8;6)
В: Теңдеудің екі шешімін тап?
1) -2х+у =7 2) 4 х-у=3
С: Өздерің екі айнымалысы бар сызықтық теңдеу
құрыңдар: х =3 y=-1 Дескриптор:
-Екі айнымалысы бар
сызықтық теңдеулердің
дайын мәндері бойынша
шешімдерін табады
-Екі айнымалысы бар
сызықтық теңдеулердің
екі шешімін анықтайды
-Шешімі бойынша екі
айнымалысы бар
сызықтық теңдеулер
құрастырады
Өзін-өзі бағалау :
Бағдаршам
12 слайд
Сабақтың ортасы «Болжау әдісі» топқа бөлу 5х+10=0 5х+10у=0 Кластер әдісі Топтық бағалау Бас бармақ «Конверттегі сұрақтар» тәсілі. А: Жұптардың қайсысы теңдеудің шешімі болады? 1)2х+у =-4 (0,5 ;3 ) (-3:2) 2) х+у=2 (-1;3) (-8;6) В: Теңдеудің екі шешімін тап? 1) -2х+у =7 2) 4 х-у=3 С: Өздерің екі айнымалысы бар сызықтық теңдеу құрыңдар: х =3 y=-1 Дескриптор: -Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулердің дайын мәндері бойынша шешімдерін табады -Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулердің екі шешімін анықтайды -Шешімі бойынша екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер құрастырады Өзін-өзі бағалау : Бағдаршам
13 слайд
Сабақтың соңы
Тапсырма:
1)у=4+5х
2)Cәкеннің 50 теңгелік және 100 теңгелік
монеталардан 400тг ақшасы бар.Сәкеннің
неше 50 теңгелік және неше 100 теңгелік
ақшасы болуы мүмкін?
Дескриптор
- Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеуді біледі
-Мәтінді есептің неше шешімі бар екенін анықтайды
-Мәтін бойынша екі айнымалысы бар сызықтық теңдеу
құрастырады
-Шешімін табадыБағалау :
«Фигуралармен»
13 слайд
Сабақтың соңы Тапсырма: 1)у=4+5х 2)Cәкеннің 50 теңгелік және 100 теңгелік монеталардан 400тг ақшасы бар.Сәкеннің неше 50 теңгелік және неше 100 теңгелік ақшасы болуы мүмкін? Дескриптор - Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеуді біледі -Мәтінді есептің неше шешімі бар екенін анықтайды -Мәтін бойынша екі айнымалысы бар сызықтық теңдеу құрастырады -Шешімін табадыБағалау : «Фигуралармен»
14 слайд
Үйге тапсырма Дескриптор
-Мәтін бойынша екі
айнымалысы бар
сызықтық теңдеу
құрастырады
-Шешімін табады№
1435
«Ойды
аяқта»
әдісі Бүгін мен білдім...
Мен үйрендім...
Қиындық тудырды...
Қолымнан келді....
14 слайд
Үйге тапсырма Дескриптор -Мәтін бойынша екі айнымалысы бар сызықтық теңдеу құрастырады -Шешімін табады№ 1435 «Ойды аяқта» әдісі Бүгін мен білдім... Мен үйрендім... Қиындық тудырды... Қолымнан келді....
15 слайд
15 слайд
16 слайд
Көңіл бөліп
тыңдағандарыңызғ
а рахмет!
16 слайд
Көңіл бөліп тыңдағандарыңызғ а рахмет!