Материалдар / 5-күнгі тапсырма
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

5-күнгі тапсырма

Материал туралы қысқаша түсінік
слайд
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Наурыз 2023
242
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Жиырма екінші ақпан Сабақтың тақырыбы: Жасөспірімдік кезең және бала құқығы Сабақтың мақсаты: 8.Т/А3. Тыңдалған мәтіннің мазмұны

1 слайд
Жиырма екінші ақпан Сабақтың тақырыбы: Жасөспірімдік кезең және бала құқығы Сабақтың мақсаты: 8.Т/А3. Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпараттан астарлы ойды анықтау. 8ӘТН4. жай сөйлемдерді айтылу мақсаты мен құрылымдық ерекшелігіне сай қолдану .

1 слайд

Жиырма екінші ақпан Сабақтың тақырыбы: Жасөспірімдік кезең және бала құқығы Сабақтың мақсаты: 8.Т/А3. Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпараттан астарлы ойды анықтау. 8ӘТН4. жай сөйлемдерді айтылу мақсаты мен құрылымдық ерекшелігіне сай қолдану .

Қазақ халқының бала тәрбиелеудегі таным-түсінігі туралы ойларыңды 4-5 сөйлеммен тұжырымдаңдар. • Үлгі: • Қазақ – баласының сана

2 слайд
Қазақ халқының бала тәрбиелеудегі таным-түсінігі туралы ойларыңды 4-5 сөйлеммен тұжырымдаңдар. • Үлгі: • Қазақ – баласының санасына қарнының қамын емес, халқының қамын ойлауды о бастан-ақ сіңіріп өсірген. Осы қасиеттердің барлығын бала санасына ертеден құя білген қазақ халқы он бестегі ұланына ел басқартқан, шешендік сөз өнеріне қатыстырып тәлім берген. «Баланы жетіге дейін ханкөтер, он беске дейін құлыңша жұмса, он бестен кейін ақыл сұра» деп, бүкіл тәрбиені бір-ақ ауыз сөзбен тұжырымдаған .

2 слайд

Қазақ халқының бала тәрбиелеудегі таным-түсінігі туралы ойларыңды 4-5 сөйлеммен тұжырымдаңдар. • Үлгі: • Қазақ – баласының санасына қарнының қамын емес, халқының қамын ойлауды о бастан-ақ сіңіріп өсірген. Осы қасиеттердің барлығын бала санасына ертеден құя білген қазақ халқы он бестегі ұланына ел басқартқан, шешендік сөз өнеріне қатыстырып тәлім берген. «Баланы жетіге дейін ханкөтер, он беске дейін құлыңша жұмса, он бестен кейін ақыл сұра» деп, бүкіл тәрбиені бір-ақ ауыз сөзбен тұжырымдаған .

3 слайд

3 слайд

1-тапсырма. Өздерің жазған тұжырымдағы хабарлы сөйлемдерді сұраулы, бұйрықты, лепті сөйлемдерге айналдырыңдар . • Дескриптор: •

4 слайд
1-тапсырма. Өздерің жазған тұжырымдағы хабарлы сөйлемдерді сұраулы, бұйрықты, лепті сөйлемдерге айналдырыңдар . • Дескриптор: • Қазақ халқының бала тәрбиелеудегі таным- түсінігі туралы ойларын 4-5 сөйлеммен тұжырымдайды; • Өздері жазған тұжырымдағы хабарлы сөйлемдерді сұраулы, бұйрықты, лепті сөйлемдерге айналдырады.

4 слайд

1-тапсырма. Өздерің жазған тұжырымдағы хабарлы сөйлемдерді сұраулы, бұйрықты, лепті сөйлемдерге айналдырыңдар . • Дескриптор: • Қазақ халқының бала тәрбиелеудегі таным- түсінігі туралы ойларын 4-5 сөйлеммен тұжырымдайды; • Өздері жазған тұжырымдағы хабарлы сөйлемдерді сұраулы, бұйрықты, лепті сөйлемдерге айналдырады.

2 - тапсырма Мәтінді мұқият оқыңыз. Мәтіннен жастар туралы оң пікірлерді, содан соң теріс пікірлерді іріктеп оқыңдар. Жастар ту

5 слайд
2 - тапсырма Мәтінді мұқият оқыңыз. Мәтіннен жастар туралы оң пікірлерді, содан соң теріс пікірлерді іріктеп оқыңдар. Жастар туралы теледидар мен газет-журналдарда айтылып жүрген көзқарастарды мысалға келтіріп, авторына сілтеме жасаңдар. Астарлы ойды анықтаңдар. Дескриптор • дәйексөздердіорындықолданады; • Авторына сілтеме жасайды .

5 слайд

2 - тапсырма Мәтінді мұқият оқыңыз. Мәтіннен жастар туралы оң пікірлерді, содан соң теріс пікірлерді іріктеп оқыңдар. Жастар туралы теледидар мен газет-журналдарда айтылып жүрген көзқарастарды мысалға келтіріп, авторына сілтеме жасаңдар. Астарлы ойды анықтаңдар. Дескриптор • дәйексөздердіорындықолданады; • Авторына сілтеме жасайды .

3-тапсырма. «Кубизм» әдісін пайдаланып, «Бұрынғы және қазіргі жасөспірімдер» тақырыбында өз ойларыңды білдіріңдер. • Суре

6 слайд
3-тапсырма. «Кубизм» әдісін пайдаланып, «Бұрынғы және қазіргі жасөспірімдер» тақырыбында өз ойларыңды білдіріңдер. • Суретте. Жасөспірім бейнесі • Салыстыр. Бұрынғы жасөспірімдермен салыстырыңдар. • Болжа. Ендігі онжылдық жасөспірімдері қандай болмақ? • Талда. Жасөспірімдер заманға еліктегіш пе? • Жарияла. Әр заманның жасөспірімі өз заманына сай. • Қорытындыла. Жасөспірімдер – ертеңгі ел тірегі .

6 слайд

3-тапсырма. «Кубизм» әдісін пайдаланып, «Бұрынғы және қазіргі жасөспірімдер» тақырыбында өз ойларыңды білдіріңдер. • Суретте. Жасөспірім бейнесі • Салыстыр. Бұрынғы жасөспірімдермен салыстырыңдар. • Болжа. Ендігі онжылдық жасөспірімдері қандай болмақ? • Талда. Жасөспірімдер заманға еліктегіш пе? • Жарияла. Әр заманның жасөспірімі өз заманына сай. • Қорытындыла. Жасөспірімдер – ертеңгі ел тірегі .

Үй тапсырмасы: 6-тапсырма

7 слайд
Үй тапсырмасы: 6-тапсырма

7 слайд

Үй тапсырмасы: 6-тапсырма