Материалдар / 5-сынып Ыбырай Алтынсарин "Қыпшақ Сейітқұл"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

5-сынып Ыбырай Алтынсарин "Қыпшақ Сейітқұл"

Материал туралы қысқаша түсінік
Кейіпкерлерді шынайы өмірмен байланыстыра отырып, тәрбиелеу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Қаңтар 2019
395
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Желтоқсанның жиырма бірі Сабақтың тақырыбы: Ыбырай Алтынсарин “Атымтай жомарт”

1 слайд
Желтоқсанның жиырма бірі Сабақтың тақырыбы: Ыбырай Алтынсарин “Атымтай жомарт”

1 слайд

Желтоқсанның жиырма бірі Сабақтың тақырыбы: Ыбырай Алтынсарин “Атымтай жомарт”

Сабақ негізделген оқу мақсаттары эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау (5.А/И2.); кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстыры

2 слайд
Сабақ негізделген оқу мақсаттары эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау (5.А/И2.); кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау (5.Б/С2.) Бағалау критерийі Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. Тілдік құзіреттілік Ы.Алтынсарин «Атымтай жомарт”-”кілт сөздерін”жазу Ресурстар Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

2 слайд

Сабақ негізделген оқу мақсаттары эпикалық шығармадағы автор бейнесін анықтау (5.А/И2.); кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстырып бағалау (5.Б/С2.) Бағалау критерийі Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. Тілдік құзіреттілік Ы.Алтынсарин «Атымтай жомарт”-”кілт сөздерін”жазу Ресурстар Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта беріл

3 слайд
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. Сабақ нәтижесі: Әдіс-тәсілдер Пәнаралық байланыс Музыка, тарих

3 слайд

Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. Сабақ нәтижесі: Әдіс-тәсілдер Пәнаралық байланыс Музыка, тарих

Ыбырай Алтынсарин1841 жылы 20 қазанда қазіргі Қостанай облысының Затобол ауданында дүниеге келген. Әкесі Алтынсары ерте өліп,

4 слайд
Ыбырай Алтынсарин1841 жылы 20 қазанда қазіргі Қостанай облысының Затобол ауданында дүниеге келген. Әкесі Алтынсары ерте өліп, атасы Балқожаның тәрбиесінде болған.Атасы өз заманының беделді адамдарының бірі болған, заман ағымын аңғарғыш, оқу – өнердің маңызын жақсы түсінген Балқожа би 5 жасар Ыбырайды Орынборда ашылмақ болған, болашақ орыс- қазақ мектебіне жаздырып қойды. 1850 жылы сол мектеп ашылғанда түскен 30 қазақ баласының бірі – Ыбырай болған.Қазақ балаларын орысша оқыту арқылы олардан қазақ даласын билейтін патша чиновниктеріне көмекші әкімдер даярлау мақсатымен ашылған мектепке Балқожа би де немересін осы үмітпен берген. Бірақ Ыбырай мектепті жан- жақты білім алуға пайдаланған. Сондықтан ол сабақты ерекше ынтамен оқиды. Сөйтіп, мектепті 1857 жылы «өте жақсы» деген бағамен бітіреді. 1859 жылы Ыбырай Алтынсарин Орынбордағы Шекаралық комиссияға тілмаш болып ауысады.

4 слайд

Ыбырай Алтынсарин1841 жылы 20 қазанда қазіргі Қостанай облысының Затобол ауданында дүниеге келген. Әкесі Алтынсары ерте өліп, атасы Балқожаның тәрбиесінде болған.Атасы өз заманының беделді адамдарының бірі болған, заман ағымын аңғарғыш, оқу – өнердің маңызын жақсы түсінген Балқожа би 5 жасар Ыбырайды Орынборда ашылмақ болған, болашақ орыс- қазақ мектебіне жаздырып қойды. 1850 жылы сол мектеп ашылғанда түскен 30 қазақ баласының бірі – Ыбырай болған.Қазақ балаларын орысша оқыту арқылы олардан қазақ даласын билейтін патша чиновниктеріне көмекші әкімдер даярлау мақсатымен ашылған мектепке Балқожа би де немересін осы үмітпен берген. Бірақ Ыбырай мектепті жан- жақты білім алуға пайдаланған. Сондықтан ол сабақты ерекше ынтамен оқиды. Сөйтіп, мектепті 1857 жылы «өте жақсы» деген бағамен бітіреді. 1859 жылы Ыбырай Алтынсарин Орынбордағы Шекаралық комиссияға тілмаш болып ауысады.

А)-Жомарт,Құдай берген дәулетіңіз бар, ашқа- тамақ,жалаңашқа-киім,үйсіздерге үй болдыңыз,сөйтіп тұрып өз басыңызды кемшілікке с

5 слайд
А)-Жомарт,Құдай берген дәулетіңіз бар, ашқа- тамақ,жалаңашқа-киім,үйсіздерге үй болдыңыз,сөйтіп тұрып өз басыңызды кемшілікке салып,жетелмаған жарлыша отын кесіп,шөп тасығаныңыздың мағынасы не? Ә)Қыпшақ Сейітқұл отыз үйлі тобырымен,жұрттың тегіс аттаныс барымтасы бар уақытта,бұл отыз үй кедейді қалайынша етсем байытып,халық қатарына қосамын деп ойға қалды. Б)-Сен қарауға еп-есті кісі секілді көрінесің және жұмыс істеуге қуатың да бардай көрінеді.Сөйтіп тұрып мұндай жаман іспен өзіңді кемшілікке салып жүрсің.

5 слайд

А)-Жомарт,Құдай берген дәулетіңіз бар, ашқа- тамақ,жалаңашқа-киім,үйсіздерге үй болдыңыз,сөйтіп тұрып өз басыңызды кемшілікке салып,жетелмаған жарлыша отын кесіп,шөп тасығаныңыздың мағынасы не? Ә)Қыпшақ Сейітқұл отыз үйлі тобырымен,жұрттың тегіс аттаныс барымтасы бар уақытта,бұл отыз үй кедейді қалайынша етсем байытып,халық қатарына қосамын деп ойға қалды. Б)-Сен қарауға еп-есті кісі секілді көрінесің және жұмыс істеуге қуатың да бардай көрінеді.Сөйтіп тұрып мұндай жаман іспен өзіңді кемшілікке салып жүрсің.

6 слайд

6 слайд

А)Бір күні өзінің жақын таныстары сұрады дейді; -ЖОМАРТ, Құдай берген дәулетіңіз бар, ашқа-тамақ,жалаңашқа- киім,үйсіздерге үй

7 слайд
А)Бір күні өзінің жақын таныстары сұрады дейді; -ЖОМАРТ, Құдай берген дәулетіңіз бар, ашқа-тамақ,жалаңашқа- киім,үйсіздерге үй болдыңыз,сөйтіп тұрып өз басыңызды кемшілікке салып, жете алмаған жарлыша отын кесіп, мағынасы не?-деп Б)Жомарт айтты дейді; -Төрт түрлі себеп бар.Әуелгісі;әдемі ат,асыл киім,асқан дәулетті өне бойы әдет етсең,көңілге жел кіргізеді ;сол желіккен көңілмен өзімнен терезесі төмен бейшаралардан жиреніп ,көз салмай,кем-кетікке жәрдем берудә ұмытармын деп қорқамын.

7 слайд

А)Бір күні өзінің жақын таныстары сұрады дейді; -ЖОМАРТ, Құдай берген дәулетіңіз бар, ашқа-тамақ,жалаңашқа- киім,үйсіздерге үй болдыңыз,сөйтіп тұрып өз басыңызды кемшілікке салып, жете алмаған жарлыша отын кесіп, мағынасы не?-деп Б)Жомарт айтты дейді; -Төрт түрлі себеп бар.Әуелгісі;әдемі ат,асыл киім,асқан дәулетті өне бойы әдет етсең,көңілге жел кіргізеді ;сол желіккен көңілмен өзімнен терезесі төмен бейшаралардан жиреніп ,көз салмай,кем-кетікке жәрдем берудә ұмытармын деп қорқамын.

Қолдану:Оқулықта берілген тапсырмаларды орындау. Түсіндіру. Әңгіме мазмұнына қарай өз пікірлерінді топтп талқылап жазыңдар:

8 слайд
Қолдану:Оқулықта берілген тапсырмаларды орындау. Түсіндіру. Әңгіме мазмұнына қарай өз пікірлерінді топтп талқылап жазыңдар: 1-топ: Ы.Алтынсарин өлеңдерін жатқа жазу 2-топ: Ы.Алтынсарин өлеңдеріне талдау жасау 3-топ: Ы.Алтынсарин өлеңдерін табу “ойлан тап!”

8 слайд

Қолдану:Оқулықта берілген тапсырмаларды орындау. Түсіндіру. Әңгіме мазмұнына қарай өз пікірлерінді топтп талқылап жазыңдар: 1-топ: Ы.Алтынсарин өлеңдерін жатқа жазу 2-топ: Ы.Алтынсарин өлеңдеріне талдау жасау 3-топ: Ы.Алтынсарин өлеңдерін табу “ойлан тап!”

РЕфлексия

9 слайд
РЕфлексия

9 слайд

РЕфлексия

Үйге тапсырма: 76-бет 3-тапсырма Эссе жазу

10 слайд
Үйге тапсырма: 76-бет 3-тапсырма Эссе жазу

10 слайд

Үйге тапсырма: 76-бет 3-тапсырма Эссе жазу