5Е модельі презентация

Тақырып бойынша 31 материал табылды

5Е модельі презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
Конструктивизмнің басты идеясы оқушылардың өздері үшін білім қалыптастыруында, ал біз мұғалім ретінде оларға көмектесеміз. Сондықтан оқу материалын әзiрлеу кезiнде оқу пәнiнен оқушыға назар аударылады, өйткенi оқу материалын меңгеру деңгейi оқушының өзi немесе сыныптастары жасаған бiлiмге байланысты. 5E үлгі сабағы инженердің дүниетанымын көрсетеді. Бірақ бұл контентті дайындауды талап етеді, әсіресе өзара іс-қимыл кезеңі үшін. Ал егер оқушылар мұғалімнен көмек күтсе және өз бетінше зерттеу жасамаса, нәтижесі аз болады
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Оқытудың 5 Е модельі Engage – Қатыстырыңыз. Бұл кезеңде өткен және қазіргі тәжірибе арасында байланыстар жасау қажет. Бұл кезеңн

#1 слайд
Оқытудың 5 Е модельі Engage – Қатыстырыңыз. Бұл кезеңде өткен және қазіргі тәжірибе арасында байланыстар жасау қажет. Бұл кезеңнің мақсаты оқушыларға білім алудың мағынасын түсіндіру болып табылады. Материалды дайындағанда« «Ол не үшін?» деген сұраққа жауап беріңіз. Explore –Зерттеңіз. Осы кезеңге қатысты сұрақтар: Нені өлшеуге болады? Қалай дұрыс өлшеуге болады?   Explain – Түсіндіріңіз. Терминдерді айтылуы, қабылданған анықтамаларды түсіндіру. Қыздыру шамының спиралі шамның жарқырап, қызатынын білетін біреуге жылу тасымалдайтын фотондар мен фонондар бөлетінін түсіндіру әлдеқайда оңай. Бұл кезеңде орындау мен қауіпсіздікті қамтамасыз ету тәртібі туралы нұсқама шамалы болып табылады. Қыздыру шамы неғұрлым қуатты болса, соғұрлым ол соғұрлым жылу тудырады. Өртеніп кетпес үшін не істеу керек? Elaborate – Оны өзіңіз сынап көруге рұқсат етіңіз. Шын мәнісінде, мұның бәрі тәжірибе мен басқа білім алушылармен ынтымақтастық арқылы тәжірибе жинауға қатысты. Фонондар ұғымын алақаныңызды жылы шамға ұстап тұру арқылы есте сақтау оңай. Егер ол топтық жұмыс болса, онда әрбір мүшенің рөлі айқындалуы тиіс. Бұл жауапкершілік саласы ұғымының мағынасын ашады. Evaluate –  Материалды меңлеруде өзіндік бағалау. Нені түсіндім? Оны басқа біреуге түсіндіре аламын ба? Жетілдіріп отыру – үздіксіз процесс. Зертханалық жабдықта/материалдарда топ жұмысында/ жақындағанда не жақсартуға болады?

1 слайд

Оқытудың 5 Е модельі Engage – Қатыстырыңыз. Бұл кезеңде өткен және қазіргі тәжірибе арасында байланыстар жасау қажет. Бұл кезеңнің мақсаты оқушыларға білім алудың мағынасын түсіндіру болып табылады. Материалды дайындағанда« «Ол не үшін?» деген сұраққа жауап беріңіз. Explore –Зерттеңіз. Осы кезеңге қатысты сұрақтар: Нені өлшеуге болады? Қалай дұрыс өлшеуге болады?   Explain – Түсіндіріңіз. Терминдерді айтылуы, қабылданған анықтамаларды түсіндіру. Қыздыру шамының спиралі шамның жарқырап, қызатынын білетін біреуге жылу тасымалдайтын фотондар мен фонондар бөлетінін түсіндіру әлдеқайда оңай. Бұл кезеңде орындау мен қауіпсіздікті қамтамасыз ету тәртібі туралы нұсқама шамалы болып табылады. Қыздыру шамы неғұрлым қуатты болса, соғұрлым ол соғұрлым жылу тудырады. Өртеніп кетпес үшін не істеу керек? Elaborate – Оны өзіңіз сынап көруге рұқсат етіңіз. Шын мәнісінде, мұның бәрі тәжірибе мен басқа білім алушылармен ынтымақтастық арқылы тәжірибе жинауға қатысты. Фонондар ұғымын алақаныңызды жылы шамға ұстап тұру арқылы есте сақтау оңай. Егер ол топтық жұмыс болса, онда әрбір мүшенің рөлі айқындалуы тиіс. Бұл жауапкершілік саласы ұғымының мағынасын ашады. Evaluate –  Материалды меңлеруде өзіндік бағалау. Нені түсіндім? Оны басқа біреуге түсіндіре аламын ба? Жетілдіріп отыру – үздіксіз процесс. Зертханалық жабдықта/материалдарда топ жұмысында/ жақындағанда не жақсартуға болады?

Конструктивизм құрудың мақсаты: • Конструктивизмнің басты идеясы оқушылардың өздері үшін білім қалыптастыруында, ал біз мұғалім

#2 слайд
Конструктивизм құрудың мақсаты: • Конструктивизмнің басты идеясы оқушылардың өздері үшін білім қалыптастыруында, ал біз мұғалім ретінде оларға көмектесеміз. Сондықтан оқу материалын әзiрлеу кезiнде оқу пәнiнен оқушыға назар аударылады, өйткенi оқу материалын меңгеру деңгейi оқушының өзi немесе сыныптастары жасаған бiлiмге байланысты. •5E үлгі сабағы инженердің дүниетанымын көрсетеді. Бірақ бұл контентті дайындауды талап етеді, әсіресе өзара іс-қимыл кезеңі үшін. Ал егер оқушылар мұғалімнен көмек күтсе және өз бетінше зерттеу жасамаса, нәтижесі аз болады

2 слайд

Конструктивизм құрудың мақсаты: • Конструктивизмнің басты идеясы оқушылардың өздері үшін білім қалыптастыруында, ал біз мұғалім ретінде оларға көмектесеміз. Сондықтан оқу материалын әзiрлеу кезiнде оқу пәнiнен оқушыға назар аударылады, өйткенi оқу материалын меңгеру деңгейi оқушының өзi немесе сыныптастары жасаған бiлiмге байланысты. •5E үлгі сабағы инженердің дүниетанымын көрсетеді. Бірақ бұл контентті дайындауды талап етеді, әсіресе өзара іс-қимыл кезеңі үшін. Ал егер оқушылар мұғалімнен көмек күтсе және өз бетінше зерттеу жасамаса, нәтижесі аз болады

Файл форматы:
pptx
29.03.2025
158
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі