5Е модельі презентация




1 слайд
Оқытудың 5 Е модельі
Engage – Қатыстырыңыз. Бұл кезеңде өткен және қазіргі тәжірибе арасында байланыстар жасау қажет. Бұл кезеңнің
мақсаты оқушыларға білім алудың мағынасын түсіндіру болып табылады. Материалды дайындағанда« «Ол не үшін?»
деген сұраққа жауап беріңіз.
Explore –Зерттеңіз. Осы кезеңге қатысты сұрақтар: Нені өлшеуге болады? Қалай дұрыс өлшеуге болады?
Explain – Түсіндіріңіз. Терминдерді айтылуы, қабылданған анықтамаларды түсіндіру. Қыздыру шамының спиралі шамның
жарқырап, қызатынын білетін біреуге жылу тасымалдайтын фотондар мен фонондар бөлетінін түсіндіру әлдеқайда оңай.
Бұл кезеңде орындау мен қауіпсіздікті қамтамасыз ету тәртібі туралы нұсқама шамалы болып табылады. Қыздыру шамы
неғұрлым қуатты болса, соғұрлым ол соғұрлым жылу тудырады. Өртеніп кетпес үшін не істеу керек?
Elaborate – Оны өзіңіз сынап көруге рұқсат етіңіз. Шын мәнісінде, мұның бәрі тәжірибе мен басқа білім алушылармен
ынтымақтастық арқылы тәжірибе жинауға қатысты. Фонондар ұғымын алақаныңызды жылы шамға ұстап тұру арқылы
есте сақтау оңай. Егер ол топтық жұмыс болса, онда әрбір мүшенің рөлі айқындалуы тиіс. Бұл жауапкершілік саласы
ұғымының мағынасын ашады.
Evaluate – Материалды меңлеруде өзіндік бағалау. Нені түсіндім? Оны басқа біреуге түсіндіре аламын ба? Жетілдіріп отыру
– үздіксіз процесс. Зертханалық жабдықта/материалдарда топ жұмысында/ жақындағанда не жақсартуға болады?
1 слайд
Оқытудың 5 Е модельі Engage – Қатыстырыңыз. Бұл кезеңде өткен және қазіргі тәжірибе арасында байланыстар жасау қажет. Бұл кезеңнің мақсаты оқушыларға білім алудың мағынасын түсіндіру болып табылады. Материалды дайындағанда« «Ол не үшін?» деген сұраққа жауап беріңіз. Explore –Зерттеңіз. Осы кезеңге қатысты сұрақтар: Нені өлшеуге болады? Қалай дұрыс өлшеуге болады? Explain – Түсіндіріңіз. Терминдерді айтылуы, қабылданған анықтамаларды түсіндіру. Қыздыру шамының спиралі шамның жарқырап, қызатынын білетін біреуге жылу тасымалдайтын фотондар мен фонондар бөлетінін түсіндіру әлдеқайда оңай. Бұл кезеңде орындау мен қауіпсіздікті қамтамасыз ету тәртібі туралы нұсқама шамалы болып табылады. Қыздыру шамы неғұрлым қуатты болса, соғұрлым ол соғұрлым жылу тудырады. Өртеніп кетпес үшін не істеу керек? Elaborate – Оны өзіңіз сынап көруге рұқсат етіңіз. Шын мәнісінде, мұның бәрі тәжірибе мен басқа білім алушылармен ынтымақтастық арқылы тәжірибе жинауға қатысты. Фонондар ұғымын алақаныңызды жылы шамға ұстап тұру арқылы есте сақтау оңай. Егер ол топтық жұмыс болса, онда әрбір мүшенің рөлі айқындалуы тиіс. Бұл жауапкершілік саласы ұғымының мағынасын ашады. Evaluate – Материалды меңлеруде өзіндік бағалау. Нені түсіндім? Оны басқа біреуге түсіндіре аламын ба? Жетілдіріп отыру – үздіксіз процесс. Зертханалық жабдықта/материалдарда топ жұмысында/ жақындағанда не жақсартуға болады?

2 слайд
Конструктивизм құрудың мақсаты:
• Конструктивизмнің басты идеясы оқушылардың өздері
үшін білім қалыптастыруында, ал біз мұғалім ретінде
оларға көмектесеміз. Сондықтан оқу материалын әзiрлеу
кезiнде оқу пәнiнен оқушыға назар аударылады, өйткенi оқу
материалын меңгеру деңгейi оқушының өзi немесе
сыныптастары жасаған бiлiмге байланысты.
•5E үлгі сабағы инженердің дүниетанымын көрсетеді. Бірақ бұл
контентті дайындауды талап етеді, әсіресе өзара іс-қимыл кезеңі
үшін. Ал егер оқушылар мұғалімнен көмек күтсе және өз
бетінше зерттеу жасамаса, нәтижесі аз болады
2 слайд
Конструктивизм құрудың мақсаты: • Конструктивизмнің басты идеясы оқушылардың өздері үшін білім қалыптастыруында, ал біз мұғалім ретінде оларға көмектесеміз. Сондықтан оқу материалын әзiрлеу кезiнде оқу пәнiнен оқушыға назар аударылады, өйткенi оқу материалын меңгеру деңгейi оқушының өзi немесе сыныптастары жасаған бiлiмге байланысты. •5E үлгі сабағы инженердің дүниетанымын көрсетеді. Бірақ бұл контентті дайындауды талап етеді, әсіресе өзара іс-қимыл кезеңі үшін. Ал егер оқушылар мұғалімнен көмек күтсе және өз бетінше зерттеу жасамаса, нәтижесі аз болады