2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / 5Е модельі презентация

5Е модельі презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
Конструктивизмнің басты идеясы оқушылардың өздері үшін білім қалыптастыруында, ал біз мұғалім ретінде оларға көмектесеміз. Сондықтан оқу материалын әзiрлеу кезiнде оқу пәнiнен оқушыға назар аударылады, өйткенi оқу материалын меңгеру деңгейi оқушының өзi немесе сыныптастары жасаған бiлiмге байланысты. 5E үлгі сабағы инженердің дүниетанымын көрсетеді. Бірақ бұл контентті дайындауды талап етеді, әсіресе өзара іс-қимыл кезеңі үшін. Ал егер оқушылар мұғалімнен көмек күтсе және өз бетінше зерттеу жасамаса, нәтижесі аз болады
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
29 Наурыз 2025
83
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Оқытудың 5 Е модельі Engage – Қатыстырыңыз. Бұл кезеңде өткен және қазіргі тәжірибе арасында байланыстар жасау қажет. Бұл кезеңн

1 слайд
Оқытудың 5 Е модельі Engage – Қатыстырыңыз. Бұл кезеңде өткен және қазіргі тәжірибе арасында байланыстар жасау қажет. Бұл кезеңнің мақсаты оқушыларға білім алудың мағынасын түсіндіру болып табылады. Материалды дайындағанда« «Ол не үшін?» деген сұраққа жауап беріңіз. Explore –Зерттеңіз. Осы кезеңге қатысты сұрақтар: Нені өлшеуге болады? Қалай дұрыс өлшеуге болады?   Explain – Түсіндіріңіз. Терминдерді айтылуы, қабылданған анықтамаларды түсіндіру. Қыздыру шамының спиралі шамның жарқырап, қызатынын білетін біреуге жылу тасымалдайтын фотондар мен фонондар бөлетінін түсіндіру әлдеқайда оңай. Бұл кезеңде орындау мен қауіпсіздікті қамтамасыз ету тәртібі туралы нұсқама шамалы болып табылады. Қыздыру шамы неғұрлым қуатты болса, соғұрлым ол соғұрлым жылу тудырады. Өртеніп кетпес үшін не істеу керек? Elaborate – Оны өзіңіз сынап көруге рұқсат етіңіз. Шын мәнісінде, мұның бәрі тәжірибе мен басқа білім алушылармен ынтымақтастық арқылы тәжірибе жинауға қатысты. Фонондар ұғымын алақаныңызды жылы шамға ұстап тұру арқылы есте сақтау оңай. Егер ол топтық жұмыс болса, онда әрбір мүшенің рөлі айқындалуы тиіс. Бұл жауапкершілік саласы ұғымының мағынасын ашады. Evaluate –  Материалды меңлеруде өзіндік бағалау. Нені түсіндім? Оны басқа біреуге түсіндіре аламын ба? Жетілдіріп отыру – үздіксіз процесс. Зертханалық жабдықта/материалдарда топ жұмысында/ жақындағанда не жақсартуға болады?

1 слайд

Оқытудың 5 Е модельі Engage – Қатыстырыңыз. Бұл кезеңде өткен және қазіргі тәжірибе арасында байланыстар жасау қажет. Бұл кезеңнің мақсаты оқушыларға білім алудың мағынасын түсіндіру болып табылады. Материалды дайындағанда« «Ол не үшін?» деген сұраққа жауап беріңіз. Explore –Зерттеңіз. Осы кезеңге қатысты сұрақтар: Нені өлшеуге болады? Қалай дұрыс өлшеуге болады?   Explain – Түсіндіріңіз. Терминдерді айтылуы, қабылданған анықтамаларды түсіндіру. Қыздыру шамының спиралі шамның жарқырап, қызатынын білетін біреуге жылу тасымалдайтын фотондар мен фонондар бөлетінін түсіндіру әлдеқайда оңай. Бұл кезеңде орындау мен қауіпсіздікті қамтамасыз ету тәртібі туралы нұсқама шамалы болып табылады. Қыздыру шамы неғұрлым қуатты болса, соғұрлым ол соғұрлым жылу тудырады. Өртеніп кетпес үшін не істеу керек? Elaborate – Оны өзіңіз сынап көруге рұқсат етіңіз. Шын мәнісінде, мұның бәрі тәжірибе мен басқа білім алушылармен ынтымақтастық арқылы тәжірибе жинауға қатысты. Фонондар ұғымын алақаныңызды жылы шамға ұстап тұру арқылы есте сақтау оңай. Егер ол топтық жұмыс болса, онда әрбір мүшенің рөлі айқындалуы тиіс. Бұл жауапкершілік саласы ұғымының мағынасын ашады. Evaluate –  Материалды меңлеруде өзіндік бағалау. Нені түсіндім? Оны басқа біреуге түсіндіре аламын ба? Жетілдіріп отыру – үздіксіз процесс. Зертханалық жабдықта/материалдарда топ жұмысында/ жақындағанда не жақсартуға болады?

Конструктивизм құрудың мақсаты: • Конструктивизмнің басты идеясы оқушылардың өздері үшін білім қалыптастыруында, ал біз мұғалім

2 слайд
Конструктивизм құрудың мақсаты: • Конструктивизмнің басты идеясы оқушылардың өздері үшін білім қалыптастыруында, ал біз мұғалім ретінде оларға көмектесеміз. Сондықтан оқу материалын әзiрлеу кезiнде оқу пәнiнен оқушыға назар аударылады, өйткенi оқу материалын меңгеру деңгейi оқушының өзi немесе сыныптастары жасаған бiлiмге байланысты. •5E үлгі сабағы инженердің дүниетанымын көрсетеді. Бірақ бұл контентті дайындауды талап етеді, әсіресе өзара іс-қимыл кезеңі үшін. Ал егер оқушылар мұғалімнен көмек күтсе және өз бетінше зерттеу жасамаса, нәтижесі аз болады

2 слайд

Конструктивизм құрудың мақсаты: • Конструктивизмнің басты идеясы оқушылардың өздері үшін білім қалыптастыруында, ал біз мұғалім ретінде оларға көмектесеміз. Сондықтан оқу материалын әзiрлеу кезiнде оқу пәнiнен оқушыға назар аударылады, өйткенi оқу материалын меңгеру деңгейi оқушының өзi немесе сыныптастары жасаған бiлiмге байланысты. •5E үлгі сабағы инженердің дүниетанымын көрсетеді. Бірақ бұл контентті дайындауды талап етеді, әсіресе өзара іс-қимыл кезеңі үшін. Ал егер оқушылар мұғалімнен көмек күтсе және өз бетінше зерттеу жасамаса, нәтижесі аз болады

Министірлікпен келісілген курстар тізімі