Материалдар / 6 сынып математика таңбалары әр түрлі рационал сандарды бөлу

6 сынып математика таңбалары әр түрлі рационал сандарды бөлу

Материал туралы қысқаша түсінік
семинарға сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қараша 2024
58
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Үй тапсырмасын тексеру Топқа бөлу «Киіз үй» арқылы “Көршіңді тексер” әдісі № 502 есеп жауабы: 1) 13 2) 13 3

1 слайд
Үй тапсырмасын тексеру Топқа бөлу «Киіз үй» арқылы “Көршіңді тексер” әдісі № 502 есеп жауабы: 1) 13 2) 13 3) -0,3 4)-14 5) -1/5 6) 15 Үй тапсырмасын қайталауға ЖИ «learningapps.org» тәсілі қолданамын https://learningapps.org/display?v=pk3s0ttmt24 1.Рационал сандарды қалай көбейтіледі ? 2.Неліктен үш рационал санды кез келген ретпен көбейтуге болады? 3.Рацинал сандарды көбейтудің қасиеттері қандай? 4. Рацинал сандарды қосудің қасиеттері қандай? 5. Екі теріс санның көбейтіндісі Қ.бағалау: «Мадақтау әдісі бойынша бағалау. "Жарайсыңдар!","Мен күткеннен де жақсы!","Өте сәтті орындадыңдар!"»

1 слайд

Үй тапсырмасын тексеру Топқа бөлу «Киіз үй» арқылы “Көршіңді тексер” әдісі № 502 есеп жауабы: 1) 13 2) 13 3) -0,3 4)-14 5) -1/5 6) 15 Үй тапсырмасын қайталауға ЖИ «learningapps.org» тәсілі қолданамын https://learningapps.org/display?v=pk3s0ttmt24 1.Рационал сандарды қалай көбейтіледі ? 2.Неліктен үш рационал санды кез келген ретпен көбейтуге болады? 3.Рацинал сандарды көбейтудің қасиеттері қандай? 4. Рацинал сандарды қосудің қасиеттері қандай? 5. Екі теріс санның көбейтіндісі Қ.бағалау: «Мадақтау әдісі бойынша бағалау. "Жарайсыңдар!","Мен күткеннен де жақсы!","Өте сәтті орындадыңдар!"»

Рационал сандарды бөлу

2 слайд
Рационал сандарды бөлу

2 слайд

Рационал сандарды бөлу

Топтық жұмыс кестені толтыр. Қандай заңдылық байқадың? Өз ойыңды математикалық тілде түсіндіріп, оған кері амалмен есептек к

3 слайд
Топтық жұмыс кестені толтыр. Қандай заңдылық байқадың? Өз ойыңды математикалық тілде түсіндіріп, оған кері амалмен есептек көр

3 слайд

Топтық жұмыс кестені толтыр. Қандай заңдылық байқадың? Өз ойыңды математикалық тілде түсіндіріп, оған кері амалмен есептек көр

Оқу мақсаты: •6.1.2.16 рационал сандарды бөлуді орындау Сабақтың мақсаттар ы Барлық оқушылар : Рационал сандарды бөлудің анық

4 слайд
Оқу мақсаты: •6.1.2.16 рационал сандарды бөлуді орындау Сабақтың мақсаттар ы Барлық оқушылар : Рационал сандарды бөлудің анықтамасын біледі. Оқушылардың басым бөлігі. Рационал сандарды бөлудің анықтамасын қолданып, есептер шығарады. Ондық, жай бөлшектерді бөлуді орындай алады. Кейбір оқушылар : Сатылай берілген рационал бөлшектерді бөлуді орындай алады. Бағалау критерийі Рационал сандарды бөлудің анықтамасын біледі.

4 слайд

Оқу мақсаты: •6.1.2.16 рационал сандарды бөлуді орындау Сабақтың мақсаттар ы Барлық оқушылар : Рационал сандарды бөлудің анықтамасын біледі. Оқушылардың басым бөлігі. Рационал сандарды бөлудің анықтамасын қолданып, есептер шығарады. Ондық, жай бөлшектерді бөлуді орындай алады. Кейбір оқушылар : Сатылай берілген рационал бөлшектерді бөлуді орындай алады. Бағалау критерийі Рационал сандарды бөлудің анықтамасын біледі.

Белсенді оқытудың «Нұсқау беру және айту» түріне «Ойлан, Жұптас, Пікірлес» әдісі қолданыланыды; Саралаудың «Диалог және қолда

5 слайд
Белсенді оқытудың «Нұсқау беру және айту» түріне «Ойлан, Жұптас, Пікірлес» әдісі қолданыланыды; Саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» жүзеге асады. Натурал сандар тобына – “Таңбалары әртүрлі сандарды бөлу ” Бүтін сандар тобына – “Таңбалары бірдей сандарды бөлу ” Рационал сандар тобына – “Санды қандай рационал санға бөлуге болмайды” Жай сандар тобына – “Қандай жағдайда екі рационал санның бөліндісі нөлге тең” тақырыптарын ашу. Топтық жұмыс Постер қорғау Бағалау: киіз үй арқылы бағалау Мадақтау, сын, пікір

5 слайд

Белсенді оқытудың «Нұсқау беру және айту» түріне «Ойлан, Жұптас, Пікірлес» әдісі қолданыланыды; Саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» жүзеге асады. Натурал сандар тобына – “Таңбалары әртүрлі сандарды бөлу ” Бүтін сандар тобына – “Таңбалары бірдей сандарды бөлу ” Рационал сандар тобына – “Санды қандай рационал санға бөлуге болмайды” Жай сандар тобына – “Қандай жағдайда екі рационал санның бөліндісі нөлге тең” тақырыптарын ашу. Топтық жұмыс Постер қорғау Бағалау: киіз үй арқылы бағалау Мадақтау, сын, пікір

а санын в санына бөлу дегеніміз в-ға көбейткенде көбейтіндісі а-ға тең болатын с-санын табу екені белгілі. а : b=c

6 слайд
а санын в санына бөлу дегеніміз в-ға көбейткенде көбейтіндісі а-ға тең болатын с-санын табу екені белгілі. а : b=c, c*b=a, |b|= 0, Бөлінгіш пен бөлгіштің таңбалары әртүрлі болса, бөлінді теріс сан болады.

6 слайд

а санын в санына бөлу дегеніміз в-ға көбейткенде көбейтіндісі а-ға тең болатын с-санын табу екені белгілі. а : b=c, c*b=a, |b|= 0, Бөлінгіш пен бөлгіштің таңбалары әртүрлі болса, бөлінді теріс сан болады.

7 слайд

7 слайд

Жеке жұмыс: "Белсенді оқытудың "Бекіту және қолданысқа енгізу тәсілі" мен саралап оқытудың "Диалог және қолдау көрсету" әдісі

8 слайд
Жеке жұмыс: "Белсенді оқытудың "Бекіту және қолданысқа енгізу тәсілі" мен саралап оқытудың "Диалог және қолдау көрсету" әдісі бойынша оқушылардың топтық және жұптық талқылаудан алған білімдерін пайдаланып жұмыс дәптерлеріне жеке тапсырмаларды орындайды. Оқулықпен жұмыс: «Натурал сандар» № 639, 651 «Бүтін сандар» № 640, 651 « Рационал сандар» № 642, 653 « Жай сандар» № 644, 653   Бағалау критериі: рационал сандарды бөлуді біледі және оның мәнін табады; Дескриптор: - Рационал сандарды бөледі - өрнектің мәнін есептейді

8 слайд

Жеке жұмыс: "Белсенді оқытудың "Бекіту және қолданысқа енгізу тәсілі" мен саралап оқытудың "Диалог және қолдау көрсету" әдісі бойынша оқушылардың топтық және жұптық талқылаудан алған білімдерін пайдаланып жұмыс дәптерлеріне жеке тапсырмаларды орындайды. Оқулықпен жұмыс: «Натурал сандар» № 639, 651 «Бүтін сандар» № 640, 651 « Рационал сандар» № 642, 653 « Жай сандар» № 644, 653   Бағалау критериі: рационал сандарды бөлуді біледі және оның мәнін табады; Дескриптор: - Рационал сандарды бөледі - өрнектің мәнін есептейді

“ЖҮЙРІК БОЛСАҢ ОЗЫП КӨР” ӘДІСІ,О ЖИ НЕГІЗІНДЕ ҚҰРАСТЫРЫЛҒАН ФУНКЦИНАЛДЫ САУАТТЫЛЫҚ ЕСЕПТЕРІ: Таңбалары әр түрлі рационал сандард

9 слайд
“ЖҮЙРІК БОЛСАҢ ОЗЫП КӨР” ӘДІСІ,О ЖИ НЕГІЗІНДЕ ҚҰРАСТЫРЫЛҒАН ФУНКЦИНАЛДЫ САУАТТЫЛЫҚ ЕСЕПТЕРІ: Таңбалары әр түрлі рационал сандарды бөлуге қатысты өмірмен байланысты есептер: Жер қазу тереңдігі Құрылысшылар -12 метр тереңдікке дейін жер қазды. Егер осы тереңдікті 3 күнде теңдей етіп қазса, олар күніне неше метр қазғанын табыңыз. Температураның өзгеруі Бір елді мекенде қыс кезінде температура -16°C-тан басталып, бір апта ішінде бірдей мөлшерде төмендеді. Егер бір аптаның соңында температура -24°C болса, әр күнде орташа есеппен температура қанша градусқа төмендеген? Акциялардағы шығын Айдын бір күн ішінде -150 000 теңге шығынға ұшырады. Егер бұл шығынды күннің әр сағатында бірдей көлемде жоғалтқан болса, әр сағаттағы шығыны қанша болғанын табыңыз (күн 8 жұмыс сағатынан тұрады деп есептеңіз). Су астына түсу Су астына түсу кезінде сүңгуірлер -30 метр тереңдікке дейін түседі. Егер олар әрбір сағатта -5 метр тереңдікке түсіп отырса, олар бұл тереңдікке қанша сағатта жетеді? Теңіз деңгейінен төмен көтерілу Тауға өрмелеп бара жатқан топ теңіз деңгейінен -60 метр биіктіктен бастады және әр сағатта 15 метрге көтеріледі. Олардың теңіз деңгейіне көтерілуіне қанша уақыт қажет? БАҒАЛАУ: МҰҒАЛІМНІҢ БАҒАЛАУЫ

9 слайд

“ЖҮЙРІК БОЛСАҢ ОЗЫП КӨР” ӘДІСІ,О ЖИ НЕГІЗІНДЕ ҚҰРАСТЫРЫЛҒАН ФУНКЦИНАЛДЫ САУАТТЫЛЫҚ ЕСЕПТЕРІ: Таңбалары әр түрлі рационал сандарды бөлуге қатысты өмірмен байланысты есептер: Жер қазу тереңдігі Құрылысшылар -12 метр тереңдікке дейін жер қазды. Егер осы тереңдікті 3 күнде теңдей етіп қазса, олар күніне неше метр қазғанын табыңыз. Температураның өзгеруі Бір елді мекенде қыс кезінде температура -16°C-тан басталып, бір апта ішінде бірдей мөлшерде төмендеді. Егер бір аптаның соңында температура -24°C болса, әр күнде орташа есеппен температура қанша градусқа төмендеген? Акциялардағы шығын Айдын бір күн ішінде -150 000 теңге шығынға ұшырады. Егер бұл шығынды күннің әр сағатында бірдей көлемде жоғалтқан болса, әр сағаттағы шығыны қанша болғанын табыңыз (күн 8 жұмыс сағатынан тұрады деп есептеңіз). Су астына түсу Су астына түсу кезінде сүңгуірлер -30 метр тереңдікке дейін түседі. Егер олар әрбір сағатта -5 метр тереңдікке түсіп отырса, олар бұл тереңдікке қанша сағатта жетеді? Теңіз деңгейінен төмен көтерілу Тауға өрмелеп бара жатқан топ теңіз деңгейінен -60 метр биіктіктен бастады және әр сағатта 15 метрге көтеріледі. Олардың теңіз деңгейіне көтерілуіне қанша уақыт қажет? БАҒАЛАУ: МҰҒАЛІМНІҢ БАҒАЛАУЫ

(Саралау - «Тапсырма») Белсенді оқытудың «Зерделеу және зерттеу» түрі жүзеге асады: Оқушыны шапшаңдыққа , тез есептеугу баулу

10 слайд
(Саралау - «Тапсырма») Белсенді оқытудың «Зерделеу және зерттеу» түрі жүзеге асады: Оқушыны шапшаңдыққа , тез есептеугу баулу https://smartller.com/learn/lesson/3a70349a9746688f0f43e4579c621d6d Қ.Бағалау: әр дұрыс жауабына қарай «» Топтық жұмыстағы өзін-өзі бағалау

10 слайд

(Саралау - «Тапсырма») Белсенді оқытудың «Зерделеу және зерттеу» түрі жүзеге асады: Оқушыны шапшаңдыққа , тез есептеугу баулу https://smartller.com/learn/lesson/3a70349a9746688f0f43e4579c621d6d Қ.Бағалау: әр дұрыс жауабына қарай «» Топтық жұмыстағы өзін-өзі бағалау

қолданад Рефлексия «Шаршылар арқылы» Бағалау Үй тапсырмасы: №514 Н Нақты нәтиже .............................

11 слайд
қолданад Рефлексия «Шаршылар арқылы» Бағалау Үй тапсырмасы: №514 Н Нақты нәтиже .............................................. ......... көрсете білдім З   ............................ зейін салу керек     М Мақсатқа жету үшін ............................................................... орындау керек Кері байланыс

11 слайд

қолданад Рефлексия «Шаршылар арқылы» Бағалау Үй тапсырмасы: №514 Н Нақты нәтиже .............................................. ......... көрсете білдім З   ............................ зейін салу керек     М Мақсатқа жету үшін ............................................................... орындау керек Кері байланыс

Назарларыңызға рахмет!!!

12 слайд
Назарларыңызға рахмет!!!

12 слайд

Назарларыңызға рахмет!!!

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ