Материалдар / 7 Модуль бойынша сабақ беру
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

7 Модуль бойынша сабақ беру

Материал туралы қысқаша түсінік
Презентация
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Желтоқсан 2023
162
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Заманауи оқытудың негізгі 7 модулі Орындаған: Қанай Д.С. 2023-2024 жыл

1 слайд
Заманауи оқытудың негізгі 7 модулі Орындаған: Қанай Д.С. 2023-2024 жыл

1 слайд

Заманауи оқытудың негізгі 7 модулі Орындаған: Қанай Д.С. 2023-2024 жыл

 «Сабақ беру – жай үйреншікті нәрсе емес, ол – жаңадан жаңаны табатын нәрсе». Ж.Аймауытов

2 слайд
 «Сабақ беру – жай үйреншікті нәрсе емес, ол – жаңадан жаңаны табатын нәрсе». Ж.Аймауытов

2 слайд

 «Сабақ беру – жай үйреншікті нәрсе емес, ол – жаңадан жаңаны табатын нәрсе». Ж.Аймауытов

Оқу мен оқытудағ ы жаңа тәсілдер Оқыту ушін бағалау және оқуды бағалау Оқыту мен оқуда АКТ пайдалан уТалантты және д

3 слайд
Оқу мен оқытудағ ы жаңа тәсілдер Оқыту ушін бағалау және оқуды бағалау Оқыту мен оқуда АКТ пайдалан уТалантты және дарынды балалард ы оқыту Сыни тұрғыда ойлауға үйрету 7 модуль Оқушыларды ң жас ерекшелігіне сай оқыту Оқытуды басқару және көшбасшыл ық

3 слайд

Оқу мен оқытудағ ы жаңа тәсілдер Оқыту ушін бағалау және оқуды бағалау Оқыту мен оқуда АКТ пайдалан уТалантты және дарынды балалард ы оқыту Сыни тұрғыда ойлауға үйрету 7 модуль Оқушыларды ң жас ерекшелігіне сай оқыту Оқытуды басқару және көшбасшыл ық

1 Модуль Оқу мен оқытудағы жаңа тәсілдер:  Оқушыларға білім беруде жаңа тәсілдерді «Диалогты оқу әдісі» және «Қалай оқу керек

4 слайд
1 Модуль Оқу мен оқытудағы жаңа тәсілдер:  Оқушыларға білім беруде жаңа тәсілдерді «Диалогты оқу әдісі» және «Қалай оқу керектігін үйрету» туралы түсінік.  Оқушыларға қалай оқуды үйрету, сабақта берген білімді сабақтан тыс уақытта да қолдана білуіне жағдай жасау.

4 слайд

1 Модуль Оқу мен оқытудағы жаңа тәсілдер:  Оқушыларға білім беруде жаңа тәсілдерді «Диалогты оқу әдісі» және «Қалай оқу керектігін үйрету» туралы түсінік.  Оқушыларға қалай оқуды үйрету, сабақта берген білімді сабақтан тыс уақытта да қолдана білуіне жағдай жасау.

2 Модуль Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету Оқытуда оқушылардың және мұғалімдердің сыни тұрғыдан ойлауын дамытатын түрлі

5 слайд
2 Модуль Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету Оқытуда оқушылардың және мұғалімдердің сыни тұрғыдан ойлауын дамытатын түрлі стратегиялар әдіс түрлерін қолданудың тиімділігі туралы.

5 слайд

2 Модуль Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету Оқытуда оқушылардың және мұғалімдердің сыни тұрғыдан ойлауын дамытатын түрлі стратегиялар әдіс түрлерін қолданудың тиімділігі туралы.

Сыни тұрғыдан ойлаудың анықтамасы Орынды сұрақтар қояды Жаңа шешімдерді іздейдіПроблемалар ды шешеді Пайымдаулар мен дәле

6 слайд
Сыни тұрғыдан ойлаудың анықтамасы Орынды сұрақтар қояды Жаңа шешімдерді іздейдіПроблемалар ды шешеді Пайымдаулар мен дәлелдерді бағалайды Жаңа біліммен белсенді бөліседі Фактілер мен пікірлерді айыра біледі Дәлелдер іздейді Рефлексивтілік Болжамдарды қолдау үшін дәлелдер іздейдіБіреудің пікірін ауыстыруға дайын Анықтық пен нақтылықты іздейді Басқалардың пікірлері мен сенімдерін қабылдайды Баға шығармас бұрын барлық факторлардың айқындалуын күтеді Сақ және белсенді қадағалаушыОқыту үдерісінен рахат алады Сыпайылық

6 слайд

Сыни тұрғыдан ойлаудың анықтамасы Орынды сұрақтар қояды Жаңа шешімдерді іздейдіПроблемалар ды шешеді Пайымдаулар мен дәлелдерді бағалайды Жаңа біліммен белсенді бөліседі Фактілер мен пікірлерді айыра біледі Дәлелдер іздейді Рефлексивтілік Болжамдарды қолдау үшін дәлелдер іздейдіБіреудің пікірін ауыстыруға дайын Анықтық пен нақтылықты іздейді Басқалардың пікірлері мен сенімдерін қабылдайды Баға шығармас бұрын барлық факторлардың айқындалуын күтеді Сақ және белсенді қадағалаушыОқыту үдерісінен рахат алады Сыпайылық

3 Модуль Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау Суммативтік- қорытынды бағалар Формативтік-оқыту үшін бағалау

7 слайд
3 Модуль Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау Суммативтік- қорытынды бағалар Формативтік-оқыту үшін бағалау

7 слайд

3 Модуль Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау Суммативтік- қорытынды бағалар Формативтік-оқыту үшін бағалау

4 Модуль  Оқыту мен оқуда АКТ пайдалану Оқытуда оқушылардың сандық сауаттылықтарын арттыру, жаңа технологиялар, компьютер,

8 слайд
4 Модуль  Оқыту мен оқуда АКТ пайдалану Оқытуда оқушылардың сандық сауаттылықтарын арттыру, жаңа технологиялар, компьютер, интернет т.б. Жұмыс жасауға баулу. АКТ мұғалімі ауыстырушы емес, мұғалім құралы болуы керек. Бұл модуль бойынша Акт тек мұғалім ғана емес, оқушы да пайдалануы тиіс.

8 слайд

4 Модуль  Оқыту мен оқуда АКТ пайдалану Оқытуда оқушылардың сандық сауаттылықтарын арттыру, жаңа технологиялар, компьютер, интернет т.б. Жұмыс жасауға баулу. АКТ мұғалімі ауыстырушы емес, мұғалім құралы болуы керек. Бұл модуль бойынша Акт тек мұғалім ғана емес, оқушы да пайдалануы тиіс.

5 Модуль  Талантты және дарынды балаларды оқыту Талантты және дарынды оқушыны анықтау, оларды дамытатын тапсырмалардың

9 слайд
5 Модуль  Талантты және дарынды балаларды оқыту Талантты және дарынды оқушыны анықтау, оларды дамытатын тапсырмалардың т.б. қамтылуы, сабақтарда қолданылуының маңыздылығы.

9 слайд

5 Модуль  Талантты және дарынды балаларды оқыту Талантты және дарынды оқушыны анықтау, оларды дамытатын тапсырмалардың т.б. қамтылуы, сабақтарда қолданылуының маңыздылығы.

6 Модуль  Оқушыларды жас ерекшеліктеріне қарай оқыту Оқытуда оқушылардың және мұғалімдердің сыни тұрғыда ойлауын дамытаты

10 слайд
6 Модуль  Оқушыларды жас ерекшеліктеріне қарай оқыту Оқытуда оқушылардың және мұғалімдердің сыни тұрғыда ойлауын дамытатын түрлі стратегиялар мен әдіс түрлерін қолданудың тиімділігі туралы. Жас ерекшеліктері не қарай тапсырмалар, материалдар, ресурстар дайындау.

10 слайд

6 Модуль  Оқушыларды жас ерекшеліктеріне қарай оқыту Оқытуда оқушылардың және мұғалімдердің сыни тұрғыда ойлауын дамытатын түрлі стратегиялар мен әдіс түрлерін қолданудың тиімділігі туралы. Жас ерекшеліктері не қарай тапсырмалар, материалдар, ресурстар дайындау.

7 Модуль  Оқытудағы басқару және көшбасшылық Ша ғын топтарда жұмыс жасату арқылы көшбасшылықты анықтау, оқушыны көшбас

11 слайд
7 Модуль  Оқытудағы басқару және көшбасшылық Ша ғын топтарда жұмыс жасату арқылы көшбасшылықты анықтау, оқушыны көшбасшылыққа жетелеу, баланың көшбасшылығын көре білу, көшбасшылыққа ұмтылуға бағыттау және оқытуда мұғалімнің көшбасшылығы.

11 слайд

7 Модуль  Оқытудағы басқару және көшбасшылық Ша ғын топтарда жұмыс жасату арқылы көшбасшылықты анықтау, оқушыны көшбасшылыққа жетелеу, баланың көшбасшылығын көре білу, көшбасшылыққа ұмтылуға бағыттау және оқытуда мұғалімнің көшбасшылығы.

Назар аударғаныңызға рақмет!

12 слайд
Назар аударғаныңызға рақмет!

12 слайд

Назар аударғаныңызға рақмет!