Материалдар / 7 Модуль География пәнінен
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

7 Модуль География пәнінен

Материал туралы қысқаша түсінік
жаңа педагог
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Мамыр 2020
596
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Өскемен қаласы әкімдігінің «№47 жалпы білім беретін мектебі» КММ Дене тәрбиесі пәні мұғалімі Қанатбек Нұрым Тиімді оқыту мен

1 слайд
Өскемен қаласы әкімдігінің «№47 жалпы білім беретін мектебі» КММ Дене тәрбиесі пәні мұғалімі Қанатбек Нұрым Тиімді оқыту мен оқу

1 слайд

Өскемен қаласы әкімдігінің «№47 жалпы білім беретін мектебі» КММ Дене тәрбиесі пәні мұғалімі Қанатбек Нұрым Тиімді оқыту мен оқу

Ж еті м одул ьді сабақ қ а ен гізу3 сынып

2 слайд
Ж еті м одул ьді сабақ қ а ен гізу3 сынып

2 слайд

Ж еті м одул ьді сабақ қ а ен гізу3 сынып

Сабақ тақырыбы : Шапшаңдыққа бағытталған командалық қозғалмалы ойындар Сабақ мақсаты • 3.2.1.1 Бірқатар қозғалыс идеяларымен,

3 слайд
Сабақ тақырыбы : Шапшаңдыққа бағытталған командалық қозғалмалы ойындар Сабақ мақсаты • 3.2.1.1 Бірқатар қозғалыс идеяларымен, стратегияларымен және жоспарларымен баламаларды талдау үшін проблемаларды жою әдістерін қолдану • 3.2.3.3 Түрлі дене жаттығулары орындауда қолайлы оқыту ортасын құру маңыздылығын мойындай отырып, идеяларды, ресурстар кеңістік, білімін қолдану Бағалау критерийлері: • бірқатар қозғалыс идеяларын, стратегияларын және жоспарларын балама түрлерін талдайды; • бірқатар қозғалыс идеяларын, стратегияларын және жоспарларын балама түрлерін қолданады.  • түрлі дене жаттығулар идеяларын, ресурстар кеңістігінің білімін ескере отырып қолданады   Дескрипторлар • : Өздігінен допты шеңбердің ішіне түсіру техникасын орындайды • Қозғалмалы ойындарда қауіпсіздік ережесін сақтайды • Ойыншылар арнайы белгіге келу екенін біледі Бағалау • Өзін бағалау • Бір – бірін бағалау • Мадақтау

3 слайд

Сабақ тақырыбы : Шапшаңдыққа бағытталған командалық қозғалмалы ойындар Сабақ мақсаты • 3.2.1.1 Бірқатар қозғалыс идеяларымен, стратегияларымен және жоспарларымен баламаларды талдау үшін проблемаларды жою әдістерін қолдану • 3.2.3.3 Түрлі дене жаттығулары орындауда қолайлы оқыту ортасын құру маңыздылығын мойындай отырып, идеяларды, ресурстар кеңістік, білімін қолдану Бағалау критерийлері: • бірқатар қозғалыс идеяларын, стратегияларын және жоспарларын балама түрлерін талдайды; • бірқатар қозғалыс идеяларын, стратегияларын және жоспарларын балама түрлерін қолданады.  • түрлі дене жаттығулар идеяларын, ресурстар кеңістігінің білімін ескере отырып қолданады   Дескрипторлар • : Өздігінен допты шеңбердің ішіне түсіру техникасын орындайды • Қозғалмалы ойындарда қауіпсіздік ережесін сақтайды • Ойыншылар арнайы белгіге келу екенін біледі Бағалау • Өзін бағалау • Бір – бірін бағалау • Мадақтау

Оқушылар оқуының табыстылығы • Диалог – Жас ерекшеліктер (сабақ жоспары, жаттығулар) • АКТ ( презентация, Kahoot бағдарлама

4 слайд
Оқушылар оқуының табыстылығы • Диалог – Жас ерекшеліктер (сабақ жоспары, жаттығулар) • АКТ ( презентация, Kahoot бағдарламасы) • Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер • Сын тұрғысынан ойлауға үйрету ( Kahoot бағдарламасы) • Талантты және дарынды балаларды оқыту • Оқытуды басқару және көшбасшылық • Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау

4 слайд

Оқушылар оқуының табыстылығы • Диалог – Жас ерекшеліктер (сабақ жоспары, жаттығулар) • АКТ ( презентация, Kahoot бағдарламасы) • Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер • Сын тұрғысынан ойлауға үйрету ( Kahoot бағдарламасы) • Талантты және дарынды балаларды оқыту • Оқытуды басқару және көшбасшылық • Оқу үшін бағалау және оқуды бағалау

Оқыту мен оқу тәжірибедегі өзгерістердегі дәлелдемелер

5 слайд
Оқыту мен оқу тәжірибедегі өзгерістердегі дәлелдемелер

5 слайд

Оқыту мен оқу тәжірибедегі өзгерістердегі дәлелдемелер

Оқыту мен оқу тәжірибесіндегі тиімділігі • Сабақтың өң бойында жүргзіледіДиалог • Сабақ жоспары, арнайы жаттығулар, тапсырмала

6 слайд
Оқыту мен оқу тәжірибесіндегі тиімділігі • Сабақтың өң бойында жүргзіледіДиалог • Сабақ жоспары, арнайы жаттығулар, тапсырмалар, бағалау формаларыЖас ерекшелік • Презентация, Kahoot бағдарламасы АКТ, сыни тұрғысынан ойлау, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер • Шеңбер бойы әдісі арқылы оқушылар дене қуаты қасиеттерін дамыта отыра (ептілік, жылдамдық, күш, икемділік, төзімділік) қасиеттерін бойында жүргізу, дамытуОқытуды басқару және көшбасшылық • Өзін бағалау, бір – бірін бағалау және топтық бағалауОқу үшін бағалау және оқытуды бағалау

6 слайд

Оқыту мен оқу тәжірибесіндегі тиімділігі • Сабақтың өң бойында жүргзіледіДиалог • Сабақ жоспары, арнайы жаттығулар, тапсырмалар, бағалау формаларыЖас ерекшелік • Презентация, Kahoot бағдарламасы АКТ, сыни тұрғысынан ойлау, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер • Шеңбер бойы әдісі арқылы оқушылар дене қуаты қасиеттерін дамыта отыра (ептілік, жылдамдық, күш, икемділік, төзімділік) қасиеттерін бойында жүргізу, дамытуОқытуды басқару және көшбасшылық • Өзін бағалау, бір – бірін бағалау және топтық бағалауОқу үшін бағалау және оқытуды бағалау

Негізгі қорытынды2016 - 2017 Оқу жылы 2017 - 2018 Оқу жылы І тоқсан 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 100% 3 сынып 4 сыны

7 слайд
Негізгі қорытынды2016 - 2017 Оқу жылы 2017 - 2018 Оқу жылы І тоқсан 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 100% 3 сынып 4 сынып 3 сынып І тоқсан 4 сынып І тоқсан

7 слайд

Негізгі қорытынды2016 - 2017 Оқу жылы 2017 - 2018 Оқу жылы І тоқсан 0% 10% 20% 30% 40% 50% 60% 70% 80% 90% 100% 3 сынып 4 сынып 3 сынып І тоқсан 4 сынып І тоқсан