7 ші сынып ҚМЖ сабақ жоспары,“Соқыртеке”, “Көкпар” ойындары кезінде сабақ барысында қолдануға болады.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Дене шынықтыру мұғалімі
Жунисов Жарылкасын Жайылханович
Тақырыбы:
Қазақтың ұлттық
ойындары Оқу мақсаты: 7.2.7.1 Жарыс
кезінде әділ ойнау, патриотизм
және ынтымақтастыққа жататын
мінез-қүлық көрсетуді талқылау
және биімдей білу.
Сабақ мақсаттары
Барлығы: Жарыс кезінде қауіпсіздік ережесін сақтайды. Ұлттық ойын кезінде адал ойнайды.
Көпшілігі: “Соқыртеке”, “Көкпар” ойындары кезінде әр-түрлі жағдайларда өз құрамындағы оқушылар
бір- біріне көмек береді.
Кейбірі: Қазақтың ұлттық ойындары арқылы мінез-құлық көрсетуді талқылайды, жеңіске жету
жолдарын ұсынады.
Бағалау Қазақтың ұлттық ойындары арқылы патриоттық сезімді оятып, әділдіктің әсерін ойын арқылы
критериі: көрсетеді.
Қазақтың ұлттық ойындарының түрлерін ажыратады және балама ұқсас
ойындарды құрастырады.
Қазақтың ұлттық ойындарының атауларын атайды және қандай физикалық
қасиеттерді дамытатынын анықтайдыҰМЖ 4-бөлім
Қазақтың ұлттық
және зияткерлік
ойындарыҚызылорда облысы
Қазалы ауданы
№ 249 мектеп-лицей
1 слайд
Дене шынықтыру мұғалімі Жунисов Жарылкасын Жайылханович Тақырыбы: Қазақтың ұлттық ойындары Оқу мақсаты: 7.2.7.1 Жарыс кезінде әділ ойнау, патриотизм және ынтымақтастыққа жататын мінез-қүлық көрсетуді талқылау және биімдей білу. Сабақ мақсаттары Барлығы: Жарыс кезінде қауіпсіздік ережесін сақтайды. Ұлттық ойын кезінде адал ойнайды. Көпшілігі: “Соқыртеке”, “Көкпар” ойындары кезінде әр-түрлі жағдайларда өз құрамындағы оқушылар бір- біріне көмек береді. Кейбірі: Қазақтың ұлттық ойындары арқылы мінез-құлық көрсетуді талқылайды, жеңіске жету жолдарын ұсынады. Бағалау Қазақтың ұлттық ойындары арқылы патриоттық сезімді оятып, әділдіктің әсерін ойын арқылы критериі: көрсетеді. Қазақтың ұлттық ойындарының түрлерін ажыратады және балама ұқсас ойындарды құрастырады. Қазақтың ұлттық ойындарының атауларын атайды және қандай физикалық қасиеттерді дамытатынын анықтайдыҰМЖ 4-бөлім Қазақтың ұлттық және зияткерлік ойындарыҚызылорда облысы Қазалы ауданы № 249 мектеп-лицей
2 слайд
Белсенді оқыту әдіс-тәсілдері
Сабақтың басы
8-10 мин Сабақтың ортасы
23-25 мин Сабақтың соңы
3-5 мин
Оқушыларды сапқа
тұрғызу, оқушылар
ысқырыққа, бұйрыққа
мұқият назар аудару
және қауіпсіздіктерді
қатаң сақтауды ескерту.
Сабақ барысында
оқушылардың денесін
қыздырып дайындау
маңыздылығын
түсіндіру.
Сабақ тақырыбында
қандай мақсатқа жету
керектігін түсіндіру.
Оқушылардың жекелеген
белсенділігін оятатын
сұрақ-жауаптар жүргізу . “ Соқыр теке” ойыны
3-топқа бөлінеді,
ойын жүргізуші сайланады
1 ойыншының көзі
орамалмен байланады,
белгіленген алаң
кеңістігінде ойналады.
“ Көкпар” ойыны
2-топқа бөлінеді, ойын
төрешісі сайланып,
белгіленген ара қашықтықта
салым шеңбері
орналастырылады.
Серке орнына босатылған
баскетбол добы
қолданылады. Оқушыларды сапқа
тұрғызу, бүгінгі өтілген
сабаққа талдау жасау.
Оқушылардың өздерінің
іс-әрекеттеріне қарай
сыныптастарымен бірге
өзін-өзі бағалау,
үй тапсырмасын беру.
Ұлттық ойындар туралы
БАҚ-нан мәліметтер
жинау.
Оқушылардың сабақтан
алған әсерімен бөлісу,
мақтау, мадақтау.
Оқушылармен қоштасу.
2 слайд
Белсенді оқыту әдіс-тәсілдері Сабақтың басы 8-10 мин Сабақтың ортасы 23-25 мин Сабақтың соңы 3-5 мин Оқушыларды сапқа тұрғызу, оқушылар ысқырыққа, бұйрыққа мұқият назар аудару және қауіпсіздіктерді қатаң сақтауды ескерту. Сабақ барысында оқушылардың денесін қыздырып дайындау маңыздылығын түсіндіру. Сабақ тақырыбында қандай мақсатқа жету керектігін түсіндіру. Оқушылардың жекелеген белсенділігін оятатын сұрақ-жауаптар жүргізу . “ Соқыр теке” ойыны 3-топқа бөлінеді, ойын жүргізуші сайланады 1 ойыншының көзі орамалмен байланады, белгіленген алаң кеңістігінде ойналады. “ Көкпар” ойыны 2-топқа бөлінеді, ойын төрешісі сайланып, белгіленген ара қашықтықта салым шеңбері орналастырылады. Серке орнына босатылған баскетбол добы қолданылады. Оқушыларды сапқа тұрғызу, бүгінгі өтілген сабаққа талдау жасау. Оқушылардың өздерінің іс-әрекеттеріне қарай сыныптастарымен бірге өзін-өзі бағалау, үй тапсырмасын беру. Ұлттық ойындар туралы БАҚ-нан мәліметтер жинау. Оқушылардың сабақтан алған әсерімен бөлісу, мақтау, мадақтау. Оқушылармен қоштасу.
3 слайд
Саралау әдістері
Саралау-оқушы қажеттілігін ескерту, оқуды қанағаттандыру және
оқушыларға көбірек қолдау көрсету
Сараланған мақсаттар Саралау түрі Саралаудың Тапсырмалар
тәсілі
Барлығы:Жарыс кезінде
қауіпсіздік ережесін
сақтайды. Ұлттық ойын
кезінде адал ойнау.
Көпшілігі: «Соқыртеке»,
«Көкпар» ойындары кезінде
әр-түрлі жағдайларда өз
құрамындағы оқушылар
бір-біріне көмек береді.
Кейбірі:Қазақтың ұлттық
ойындары арқылы мінез-
құлық көрсетуді
талқылайды, жеңіске
жету жолдарын ұсынады. Ресурстар және
қолдау көрсету
арқылы саралау
Нәтиже арқылы
саралау
Тапсырма арқылы
саралау Диалог және қолдау
көрсету
Командалық топтық
іс-әрекет,
күш-жігер дәлдік,
сезімталдық
қасиеттерін дамыту.
Ептілік,
жылдамдық. Топтық: ұлттық
ойындардың қимыл-
қозғалыс әрекеттерін
орындайды .
Жұптық: жұптасып
доппен берілген межеге
дейін барып қайтады.
Жеке: көкпар добын
ұстап көтереді.
3 слайд
Саралау әдістері Саралау-оқушы қажеттілігін ескерту, оқуды қанағаттандыру және оқушыларға көбірек қолдау көрсету Сараланған мақсаттар Саралау түрі Саралаудың Тапсырмалар тәсілі Барлығы:Жарыс кезінде қауіпсіздік ережесін сақтайды. Ұлттық ойын кезінде адал ойнау. Көпшілігі: «Соқыртеке», «Көкпар» ойындары кезінде әр-түрлі жағдайларда өз құрамындағы оқушылар бір-біріне көмек береді. Кейбірі:Қазақтың ұлттық ойындары арқылы мінез- құлық көрсетуді талқылайды, жеңіске жету жолдарын ұсынады. Ресурстар және қолдау көрсету арқылы саралау Нәтиже арқылы саралау Тапсырма арқылы саралау Диалог және қолдау көрсету Командалық топтық іс-әрекет, күш-жігер дәлдік, сезімталдық қасиеттерін дамыту. Ептілік, жылдамдық. Топтық: ұлттық ойындардың қимыл- қозғалыс әрекеттерін орындайды . Жұптық: жұптасып доппен берілген межеге дейін барып қайтады. Жеке: көкпар добын ұстап көтереді.
4 слайд
Критериалды бағалау
Қалыптастырушы
бағалау түрлері:
Мұғалім мадақтауы
Кері байланыс
Өзара бағалау
Назарларыңызға рахмет!
4 слайд
Критериалды бағалау Қалыптастырушы бағалау түрлері: Мұғалім мадақтауы Кері байланыс Өзара бағалау Назарларыңызға рахмет!