7 сынып дүние жүзі тарихы
7 сынып дүние жүзі тарихы

#1 слайд
Сабақтың оқу мақсаты:
6.3.2.4 Византияның дипломатиялық саясатын оның
көршілес елдермен қарым – қатынасының мысалында
қарастырып,сипаттау
Сабақ мақсаты:
Барлық оқушылар: Византияның дипломатиялық саясаты және
көршілес елдермен қарым-қатынасын сипаттай алады
Оқушылардың басым бөлігі: Византияның көршілес елдермен
қарым-қатынасы және дипломатиялық саясатын көрсете алады.
Кейбір оқушылар: Византияның дипломатиялық саясатын, оның
көршілес елдермен қарым – қатынасының ерекшеліктерін анықтай
алады
Н.Төреқұлов атындағы ЖОМ
Тарих пәні мұғаліміАбеуова Гульназира
Сабақтың тақырыбы:”Түрік қағаны Истемиге 568жылы
Византия неліктен елші жіберді?”
1 слайд
Сабақтың оқу мақсаты: 6.3.2.4 Византияның дипломатиялық саясатын оның көршілес елдермен қарым – қатынасының мысалында қарастырып,сипаттау Сабақ мақсаты: Барлық оқушылар: Византияның дипломатиялық саясаты және көршілес елдермен қарым-қатынасын сипаттай алады Оқушылардың басым бөлігі: Византияның көршілес елдермен қарым-қатынасы және дипломатиялық саясатын көрсете алады. Кейбір оқушылар: Византияның дипломатиялық саясатын, оның көршілес елдермен қарым – қатынасының ерекшеліктерін анықтай алады Н.Төреқұлов атындағы ЖОМ Тарих пәні мұғаліміАбеуова Гульназира Сабақтың тақырыбы:”Түрік қағаны Истемиге 568жылы Византия неліктен елші жіберді?”
#2 слайд
Белсенді оқу әдіс-тәсілдері
“Сұрақты қағып ал
“әдісі
Өткенді қайталау
“РАФТ” әдісі
Барлық топтағы
оқушылар Земарх
атынан ІІ
Юстинианға есеп
жазады
“Ақпаратты сүзу”
әдісі:
Тапсырма:Мәтіндегі
тірек сөздерді
анықтап, ең маңызды
сөздерді “тұғырыққа”
орналастырады
“20 сұрақ ия – жоқ”
әдісі:
Тапсырма:
Әр оқушы
берілгенмәтіннен
20сұрақ дайындап,
сағат тілімен
қасындағы баламен
ауысып, келесі сабаққа
жауабын дайындайды
“Ойлан –
жұптас –бөліс”
әдісі“
Тапсырма:
“Не үшін ІІ Юстиниан
Земархты Иштеми
қағанға жіберді?
Топ пікірін постерде
жазып. Көрсетеді
“Айырмашылығы
неде?”әдісі
Тапсырма:
Қаған мен император
сарайының ұқсас
жақтары мен
айырмашылығын
суреттерге қарай
отырып,
ажыратады,
сипаттайды
2 слайд
Белсенді оқу әдіс-тәсілдері “Сұрақты қағып ал “әдісі Өткенді қайталау “РАФТ” әдісі Барлық топтағы оқушылар Земарх атынан ІІ Юстинианға есеп жазады “Ақпаратты сүзу” әдісі: Тапсырма:Мәтіндегі тірек сөздерді анықтап, ең маңызды сөздерді “тұғырыққа” орналастырады “20 сұрақ ия – жоқ” әдісі: Тапсырма: Әр оқушы берілгенмәтіннен 20сұрақ дайындап, сағат тілімен қасындағы баламен ауысып, келесі сабаққа жауабын дайындайды “Ойлан – жұптас –бөліс” әдісі“ Тапсырма: “Не үшін ІІ Юстиниан Земархты Иштеми қағанға жіберді? Топ пікірін постерде жазып. Көрсетеді “Айырмашылығы неде?”әдісі Тапсырма: Қаған мен император сарайының ұқсас жақтары мен айырмашылығын суреттерге қарай отырып, ажыратады, сипаттайды
#3 слайд
Саралау-әрбір
оқушының жеке
қажеттіліктеріне сәйкес
нұсқауларды,
тапсырмаларды,
материалдарды, әдістерді,
т.б. іріктеу үдерісі
Диалог және қолдау
көрсету-
сөйлеу,тыңдау,талқы
лау,өз ой- пікірімен
санасу дағдысын
дамытады
Саралау әдістері
“Қарқынды жұмыс -
белсенді білім алу
дағдысын
қалыптастырады,ойлау
жүйесі артады,өзінің
білімін бағалайды
“Қорытынды ”-
тыңдалым,оқылым,
жазылым дағдылары
дамиды,тақырып
бойынша өз
көзқарасын
қалыптастырады
тапсырма
беру
“дереккөздермен
жұмыс”-
шығармашылық
ойлауын дамытады,
сыныпта
ынтымақтастықты
дамытады
3 слайд
Саралау-әрбір оқушының жеке қажеттіліктеріне сәйкес нұсқауларды, тапсырмаларды, материалдарды, әдістерді, т.б. іріктеу үдерісі Диалог және қолдау көрсету- сөйлеу,тыңдау,талқы лау,өз ой- пікірімен санасу дағдысын дамытады Саралау әдістері “Қарқынды жұмыс - белсенді білім алу дағдысын қалыптастырады,ойлау жүйесі артады,өзінің білімін бағалайды “Қорытынды ”- тыңдалым,оқылым, жазылым дағдылары дамиды,тақырып бойынша өз көзқарасын қалыптастырады тапсырма беру “дереккөздермен жұмыс”- шығармашылық ойлауын дамытады, сыныпта ынтымақтастықты дамытады
#4 слайд
Бағалау тәсілдері
Византияның
дипломатиялық
саясатын сипаттайды
көршілес елдермен
қарым – қатынасына
мысал келтіреді.
I Юстиниан тұсындағы
Византияның
мемлекеттік саяси
жүйесі мен
жаулаушылық
жорықтары кезінде
бағындырылған
аумақтарды атайды.
Түрік қағанаты мен
Византия арасында
болған
келісімшарттың
Иранға қарсы одақ
екенін сипаттайды
-Мәтінмен жұмыс
жасайды;
Византияның қандай
елдермен саяси
қақтығыста болғанын
атай алады;
-Византияныі
билеушілерінің атын
біледі;
-Византияныі елшілік
жіберудегі мақсатын
анықтай алады;
- Өркениеттердің
айырмашылығын
анықтай алады;
белгілі бір әрекетті немесе
оқиғаны түсіну, игеру, онымен
келісіп, келіспейтіндігін
көрсететін белгілі бір әрекет
немесе оқиға туралы
пікір, баға беру, жауапты реакция.
Кері байланыс сабақтың әр
кезеңінде қолданылады,
мұғалімнің білім
алушылармен үздіксіз өзара
әрекет етуін жүзеге асыруға,
нәтижесінде оқу
үдерісін түзетіп, сабақты әрі қарай
жоспарлауға мүмкіндік береді.
Кері байланыс-қалыптастырушы
бағалаудың негізі болып
табылады
Ауызша кері байланыс” әдісі
Смайликтер арқылы
“Жұлдызшалар “әдісі
“Мадақтау сэндвичі” әдісі
“Екі жұлдыз, бір тілек” әдісі
“Бағалау ағашы” әдісі
БАҒАЛАУ
КРИТЕРИЙІ
КЕРІ
БАЙЛАНЫС
ДЕСКРИПТОР
4 слайд
Бағалау тәсілдері Византияның дипломатиялық саясатын сипаттайды көршілес елдермен қарым – қатынасына мысал келтіреді. I Юстиниан тұсындағы Византияның мемлекеттік саяси жүйесі мен жаулаушылық жорықтары кезінде бағындырылған аумақтарды атайды. Түрік қағанаты мен Византия арасында болған келісімшарттың Иранға қарсы одақ екенін сипаттайды -Мәтінмен жұмыс жасайды; Византияның қандай елдермен саяси қақтығыста болғанын атай алады; -Византияныі билеушілерінің атын біледі; -Византияныі елшілік жіберудегі мақсатын анықтай алады; - Өркениеттердің айырмашылығын анықтай алады; белгілі бір әрекетті немесе оқиғаны түсіну, игеру, онымен келісіп, келіспейтіндігін көрсететін белгілі бір әрекет немесе оқиға туралы пікір, баға беру, жауапты реакция. Кері байланыс сабақтың әр кезеңінде қолданылады, мұғалімнің білім алушылармен үздіксіз өзара әрекет етуін жүзеге асыруға, нәтижесінде оқу үдерісін түзетіп, сабақты әрі қарай жоспарлауға мүмкіндік береді. Кері байланыс-қалыптастырушы бағалаудың негізі болып табылады Ауызша кері байланыс” әдісі Смайликтер арқылы “Жұлдызшалар “әдісі “Мадақтау сэндвичі” әдісі “Екі жұлдыз, бір тілек” әдісі “Бағалау ағашы” әдісі БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙІ КЕРІ БАЙЛАНЫС ДЕСКРИПТОР
#5 слайд
5 слайд
#6 слайд
6 слайд
шағым қалдыра аласыз













