7 сынып дүние жүзі тарихы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

7 сынып дүние жүзі тарихы

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Сабақтың оқу мақсаты: 6.3.2.4 Византияның дипломатиялық саясатын оның көршілес елдермен қарым – қатынасының мысалында қараст

#1 слайд
Сабақтың оқу мақсаты: 6.3.2.4 Византияның дипломатиялық саясатын оның көршілес елдермен қарым – қатынасының мысалында қарастырып,сипаттау Сабақ мақсаты: Барлық оқушылар: Византияның дипломатиялық саясаты және көршілес елдермен қарым-қатынасын сипаттай алады Оқушылардың басым бөлігі: Византияның көршілес елдермен қарым-қатынасы және дипломатиялық саясатын көрсете алады. Кейбір оқушылар: Византияның дипломатиялық саясатын, оның көршілес елдермен қарым – қатынасының ерекшеліктерін анықтай алады Н.Төреқұлов атындағы ЖОМ Тарих пәні мұғаліміАбеуова Гульназира Сабақтың тақырыбы:”Түрік қағаны Истемиге 568жылы Византия неліктен елші жіберді?”

1 слайд

Сабақтың оқу мақсаты: 6.3.2.4 Византияның дипломатиялық саясатын оның көршілес елдермен қарым – қатынасының мысалында қарастырып,сипаттау Сабақ мақсаты: Барлық оқушылар: Византияның дипломатиялық саясаты және көршілес елдермен қарым-қатынасын сипаттай алады Оқушылардың басым бөлігі: Византияның көршілес елдермен қарым-қатынасы және дипломатиялық саясатын көрсете алады. Кейбір оқушылар: Византияның дипломатиялық саясатын, оның көршілес елдермен қарым – қатынасының ерекшеліктерін анықтай алады Н.Төреқұлов атындағы ЖОМ Тарих пәні мұғаліміАбеуова Гульназира Сабақтың тақырыбы:”Түрік қағаны Истемиге 568жылы Византия неліктен елші жіберді?”

Белсенді оқу әдіс-тәсілдері “Сұрақты қағып ал “әдісі Өткенді қайталау “РАФТ” әдісі Барлық топтағы оқушылар Земарх атынан ІІ

#2 слайд
Белсенді оқу әдіс-тәсілдері “Сұрақты қағып ал “әдісі Өткенді қайталау “РАФТ” әдісі Барлық топтағы оқушылар Земарх атынан ІІ Юстинианға есеп жазады “Ақпаратты сүзу” әдісі: Тапсырма:Мәтіндегі тірек сөздерді анықтап, ең маңызды сөздерді “тұғырыққа” орналастырады “20 сұрақ ия – жоқ” әдісі: Тапсырма: Әр оқушы берілгенмәтіннен 20сұрақ дайындап, сағат тілімен қасындағы баламен ауысып, келесі сабаққа жауабын дайындайды “Ойлан – жұптас –бөліс” әдісі“ Тапсырма: “Не үшін ІІ Юстиниан Земархты Иштеми қағанға жіберді? Топ пікірін постерде жазып. Көрсетеді “Айырмашылығы неде?”әдісі Тапсырма: Қаған мен император сарайының ұқсас жақтары мен айырмашылығын суреттерге қарай отырып, ажыратады, сипаттайды

2 слайд

Белсенді оқу әдіс-тәсілдері “Сұрақты қағып ал “әдісі Өткенді қайталау “РАФТ” әдісі Барлық топтағы оқушылар Земарх атынан ІІ Юстинианға есеп жазады “Ақпаратты сүзу” әдісі: Тапсырма:Мәтіндегі тірек сөздерді анықтап, ең маңызды сөздерді “тұғырыққа” орналастырады “20 сұрақ ия – жоқ” әдісі: Тапсырма: Әр оқушы берілгенмәтіннен 20сұрақ дайындап, сағат тілімен қасындағы баламен ауысып, келесі сабаққа жауабын дайындайды “Ойлан – жұптас –бөліс” әдісі“ Тапсырма: “Не үшін ІІ Юстиниан Земархты Иштеми қағанға жіберді? Топ пікірін постерде жазып. Көрсетеді “Айырмашылығы неде?”әдісі Тапсырма: Қаған мен император сарайының ұқсас жақтары мен айырмашылығын суреттерге қарай отырып, ажыратады, сипаттайды

Саралау-әрбір оқушының жеке қажеттіліктеріне сәйкес нұсқауларды, тапсырмаларды, материалдарды, әдістерді, т.б. іріктеу үд

#3 слайд
Саралау-әрбір оқушының жеке қажеттіліктеріне сәйкес нұсқауларды, тапсырмаларды, материалдарды, әдістерді, т.б. іріктеу үдерісі Диалог және қолдау көрсету- сөйлеу,тыңдау,талқы лау,өз ой- пікірімен санасу дағдысын дамытады Саралау әдістері “Қарқынды жұмыс - белсенді білім алу дағдысын қалыптастырады,ойлау жүйесі артады,өзінің білімін бағалайды “Қорытынды ”- тыңдалым,оқылым, жазылым дағдылары дамиды,тақырып бойынша өз көзқарасын қалыптастырады тапсырма беру “дереккөздермен жұмыс”- шығармашылық ойлауын дамытады, сыныпта ынтымақтастықты дамытады

3 слайд

Саралау-әрбір оқушының жеке қажеттіліктеріне сәйкес нұсқауларды, тапсырмаларды, материалдарды, әдістерді, т.б. іріктеу үдерісі Диалог және қолдау көрсету- сөйлеу,тыңдау,талқы лау,өз ой- пікірімен санасу дағдысын дамытады Саралау әдістері “Қарқынды жұмыс - белсенді білім алу дағдысын қалыптастырады,ойлау жүйесі артады,өзінің білімін бағалайды “Қорытынды ”- тыңдалым,оқылым, жазылым дағдылары дамиды,тақырып бойынша өз көзқарасын қалыптастырады тапсырма беру “дереккөздермен жұмыс”- шығармашылық ойлауын дамытады, сыныпта ынтымақтастықты дамытады

Бағалау тәсілдері Византияның дипломатиялық саясатын сипаттайды көршілес елдермен қарым – қатынасына мысал келтіреді. I Ю

#4 слайд
Бағалау тәсілдері Византияның дипломатиялық саясатын сипаттайды көршілес елдермен қарым – қатынасына мысал келтіреді. I Юстиниан тұсындағы Византияның мемлекеттік саяси жүйесі мен жаулаушылық жорықтары кезінде бағындырылған аумақтарды атайды. Түрік қағанаты мен Византия арасында болған келісімшарттың Иранға қарсы одақ екенін сипаттайды -Мәтінмен жұмыс жасайды; Византияның қандай елдермен саяси қақтығыста болғанын атай алады; -Византияныі билеушілерінің атын біледі; -Византияныі елшілік жіберудегі мақсатын анықтай алады; - Өркениеттердің айырмашылығын анықтай алады; белгілі бір әрекетті немесе оқиғаны түсіну, игеру, онымен келісіп, келіспейтіндігін көрсететін белгілі бір әрекет немесе оқиға туралы пікір, баға беру, жауапты реакция. Кері байланыс сабақтың әр кезеңінде қолданылады, мұғалімнің білім алушылармен үздіксіз өзара әрекет етуін жүзеге асыруға, нәтижесінде оқу үдерісін түзетіп, сабақты әрі қарай жоспарлауға мүмкіндік береді. Кері байланыс-қалыптастырушы бағалаудың негізі болып табылады Ауызша кері байланыс” әдісі Смайликтер арқылы “Жұлдызшалар “әдісі “Мадақтау сэндвичі” әдісі “Екі жұлдыз, бір тілек” әдісі “Бағалау ағашы” әдісі БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙІ КЕРІ БАЙЛАНЫС ДЕСКРИПТОР

4 слайд

Бағалау тәсілдері Византияның дипломатиялық саясатын сипаттайды көршілес елдермен қарым – қатынасына мысал келтіреді. I Юстиниан тұсындағы Византияның мемлекеттік саяси жүйесі мен жаулаушылық жорықтары кезінде бағындырылған аумақтарды атайды. Түрік қағанаты мен Византия арасында болған келісімшарттың Иранға қарсы одақ екенін сипаттайды -Мәтінмен жұмыс жасайды; Византияның қандай елдермен саяси қақтығыста болғанын атай алады; -Византияныі билеушілерінің атын біледі; -Византияныі елшілік жіберудегі мақсатын анықтай алады; - Өркениеттердің айырмашылығын анықтай алады; белгілі бір әрекетті немесе оқиғаны түсіну, игеру, онымен келісіп, келіспейтіндігін көрсететін белгілі бір әрекет немесе оқиға туралы пікір, баға беру, жауапты реакция. Кері байланыс сабақтың әр кезеңінде қолданылады, мұғалімнің білім алушылармен үздіксіз өзара әрекет етуін жүзеге асыруға, нәтижесінде оқу үдерісін түзетіп, сабақты әрі қарай жоспарлауға мүмкіндік береді. Кері байланыс-қалыптастырушы бағалаудың негізі болып табылады Ауызша кері байланыс” әдісі Смайликтер арқылы “Жұлдызшалар “әдісі “Мадақтау сэндвичі” әдісі “Екі жұлдыз, бір тілек” әдісі “Бағалау ағашы” әдісі БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙІ КЕРІ БАЙЛАНЫС ДЕСКРИПТОР

#5 слайд

5 слайд

#6 слайд

6 слайд

Файл форматы:
pptx
25.12.2018
730
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі