7 сынып, Күш, ауырлық күші тақырыбына презентация

Тақырып бойынша 11 материал табылды

7 сынып, Күш, ауырлық күші тақырыбына презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
7 сынып, Күш, ауырлық күші тақырыбына презентация. Күштің бағыты, модулі туралы суретті ақпарат, 7 сынып оқушысына түсінікті етіп берілген
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
7 сынып

#1 слайд
7 сынып

1 слайд

7 сынып

: ОҚУМАҚСАТЫ  7.2.2.2 – күнделікті өмірден күштердің әрекет етуіне мысалдар келтіру

#2 слайд
: ОҚУМАҚСАТЫ  7.2.2.2 – күнделікті өмірден күштердің әрекет етуіне мысалдар келтіру

2 слайд

: ОҚУМАҚСАТЫ  7.2.2.2 – күнделікті өмірден күштердің әрекет етуіне мысалдар келтіру

#3 слайд

3 слайд

#4 слайд

4 слайд

#5 слайд

5 слайд

 Денеқозғалысқатүседі  Дененіңжылдамдығы өзгереді  Дене деформацияланады  Дененіңқозғалыс бағытыөзгереді

#6 слайд
 Денеқозғалысқатүседі  Дененіңжылдамдығы өзгереді  Дене деформацияланады  Дененіңқозғалыс бағытыөзгереді

6 слайд

 Денеқозғалысқатүседі  Дененіңжылдамдығы өзгереді  Дене деформацияланады  Дененіңқозғалыс бағытыөзгереді

 – Күш денелердіңөзараәрекетін сипаттайтынфизикалықшама https://bilimland.kz/kk/courses/physic s-kk/mexanika/dinamika/less

#7 слайд
 – Күш денелердіңөзараәрекетін сипаттайтынфизикалықшама https://bilimland.kz/kk/courses/physic s-kk/mexanika/dinamika/lesson/kush

7 слайд

 – Күш денелердіңөзараәрекетін сипаттайтынфизикалықшама https://bilimland.kz/kk/courses/physic s-kk/mexanika/dinamika/lesson/kush

Модуліне Бағытына  Түсунүктесіне

#8 слайд
Модуліне Бағытына  Түсунүктесіне

8 слайд

Модуліне Бағытына  Түсунүктесіне

#9 слайд

9 слайд

#10 слайд

10 слайд

#11 слайд

11 слайд

#12 слайд

12 слайд

#13 слайд

13 слайд

 Тележкаға әрекет етушікүш ? негетең

#14 слайд
 Тележкаға әрекет етушікүш ? негетең

14 слайд

 Тележкаға әрекет етушікүш ? негетең

#15 слайд

15 слайд

#16 слайд

16 слайд

#17 слайд

17 слайд

#18 слайд

18 слайд

#19 слайд

19 слайд

 Жерөзінебарлықденелерді : , , тартады үйлердіАйдытеңіз . бенмұхитсуларынтб  ӨзкезегіндеЖердеосы . денелергетартылады 

#20 слайд
 Жерөзінебарлықденелерді : , , тартады үйлердіАйдытеңіз . бенмұхитсуларынтб  ӨзкезегіндеЖердеосы . денелергетартылады  – Барлықденелербір біріне тартылады

20 слайд

 Жерөзінебарлықденелерді : , , тартады үйлердіАйдытеңіз . бенмұхитсуларынтб  ӨзкезегіндеЖердеосы . денелергетартылады  – Барлықденелербір біріне тартылады

АУЫРЛЫҚКҮШІ АУЫРЛЫҚКҮШІ  ИсаакНьютон ИсаакНьютон ( ) 1667 . Англия г ? Себебіне ? Себебіне  Денелердіңжерге құлау

#21 слайд
АУЫРЛЫҚКҮШІ АУЫРЛЫҚКҮШІ  ИсаакНьютон ИсаакНьютон ( ) 1667 . Англия г ? Себебіне ? Себебіне  Денелердіңжерге құлауы  Жердіңайналасындағы айдыңқозғалысы  Күнніңайналасындағы планеталар  Тасуларменқайтулар

21 слайд

АУЫРЛЫҚКҮШІ АУЫРЛЫҚКҮШІ  ИсаакНьютон ИсаакНьютон ( ) 1667 . Англия г ? Себебіне ? Себебіне  Денелердіңжерге құлауы  Жердіңайналасындағы айдыңқозғалысы  Күнніңайналасындағы планеталар  Тасуларменқайтулар

, Жердің ондағыбарлық денелерді өзінетарту – күші ауырлық күші деп аталады

#22 слайд
, Жердің ондағыбарлық денелерді өзінетарту – күші ауырлық күші деп аталады

22 слайд

, Жердің ондағыбарлық денелерді өзінетарту – күші ауырлық күші деп аталады

Жердің айналасындағы әрбір нүктеде ауырлық күші төмен, яғни Жердің центріне бағытталады.

#23 слайд
Жердің айналасындағы әрбір нүктеде ауырлық күші төмен, яғни Жердің центріне бағытталады.

23 слайд

Жердің айналасындағы әрбір нүктеде ауырлық күші төмен, яғни Жердің центріне бағытталады.

F a =mg Күштің өлшем бірлігі – Н, Ньютон, күшті өлшейтін құрал – динамометр деп аталады

#24 слайд
F a =mg Күштің өлшем бірлігі – Н, Ньютон, күшті өлшейтін құрал – динамометр деп аталады

24 слайд

F a =mg Күштің өлшем бірлігі – Н, Ньютон, күшті өлшейтін құрал – динамометр деп аталады

#25 слайд

25 слайд

 Екідененіңөзаратартылукүшінарттыруүшінне ? істеукерек Дұрыстұжырымдыкөрсетіңіз обатела 1. – Екідененібір біріненалша

#26 слайд
 Екідененіңөзаратартылукүшінарттыруүшінне ? істеукерек Дұрыстұжырымдыкөрсетіңіз обатела 1. – Екідененібір біріненалшақтату 2. Осыденелердіңмассаларыназайту

26 слайд

 Екідененіңөзаратартылукүшінарттыруүшінне ? істеукерек Дұрыстұжырымдыкөрсетіңіз обатела 1. – Екідененібір біріненалшақтату 2. Осыденелердіңмассаларыназайту

 Дененіңмассасыартсаоғанәсерететін ауырлықкүшідеартады  – Ауырлықкүшіжердегікез келгенденеге әрекететеді  Ауырлық

#27 слайд
 Дененіңмассасыартсаоғанәсерететін ауырлықкүшідеартады  – Ауырлықкүшіжердегікез келгенденеге әрекететеді  Ауырлықкүшіүнемітөменқарайбағытталады  Ауырлықкүшіжербетініңбарлықнүктесінде бірдей  Жербетіненғарышқаалшақтағансайын ауырлықкүшіәлсірейді  Ауырлықкүшікилограмменөлшенеді  Ауырлықкүшіауатолғаншарғаісеретпейді

27 слайд

 Дененіңмассасыартсаоғанәсерететін ауырлықкүшідеартады  – Ауырлықкүшіжердегікез келгенденеге әрекететеді  Ауырлықкүшіүнемітөменқарайбағытталады  Ауырлықкүшіжербетініңбарлықнүктесінде бірдей  Жербетіненғарышқаалшақтағансайын ауырлықкүшіәлсірейді  Ауырлықкүшікилограмменөлшенеді  Ауырлықкүшіауатолғаншарғаісеретпейді

 Көлемдерібірдейекібілеушеніңқайсысынакөбірек ? ауырлықкүшіәсеретеді 1. Парафинненжасалғанға 2. Алюминийбілеушеге 3. Екіб

#28 слайд
 Көлемдерібірдейекібілеушеніңқайсысынакөбірек ? ауырлықкүшіәсеретеді 1. Парафинненжасалғанға 2. Алюминийбілеушеге 3. Екібілеушегебірдейауырлықкүшіәсеретеді

28 слайд

 Көлемдерібірдейекібілеушеніңқайсысынакөбірек ? ауырлықкүшіәсеретеді 1. Парафинненжасалғанға 2. Алюминийбілеушеге 3. Екібілеушегебірдейауырлықкүшіәсеретеді

 Баспалдақпентөментүсуге қарағандажоғарыкөтерілу ? негеқиынырақ

#29 слайд
 Баспалдақпентөментүсуге қарағандажоғарыкөтерілу ? негеқиынырақ

29 слайд

 Баспалдақпентөментүсуге қарағандажоғарыкөтерілу ? негеқиынырақ

#30 слайд

30 слайд

1Н күштің масштабын 0,5 см етіп алып, бір нүктеге бір бағытта әрекет ететін 4Н-ға және 8Н-ға тең күштерді график түрінде кес

#31 слайд
1Н күштің масштабын 0,5 см етіп алып, бір нүктеге бір бағытта әрекет ететін 4Н-ға және 8Н-ға тең күштерді график түрінде кескінде. Егер денеге ешқандай күш әрекет етпесе, дене жылдамдығы жөнінде не айтуға болады? Үй тапсырмасы Масштаб 1 см – 40 Н деп алып, денеге солтүстік бағытта түсірілген 200Н күштің графиктік сұлбасын салыңыз. Масштаб 1см- 60 Н деп алып денеге оңтүстік бағытта әрекет ететін 240 Н күштің графиктік сызбасын салыңыз.

31 слайд

1Н күштің масштабын 0,5 см етіп алып, бір нүктеге бір бағытта әрекет ететін 4Н-ға және 8Н-ға тең күштерді график түрінде кескінде. Егер денеге ешқандай күш әрекет етпесе, дене жылдамдығы жөнінде не айтуға болады? Үй тапсырмасы Масштаб 1 см – 40 Н деп алып, денеге солтүстік бағытта түсірілген 200Н күштің графиктік сұлбасын салыңыз. Масштаб 1см- 60 Н деп алып денеге оңтүстік бағытта әрекет ететін 240 Н күштің графиктік сызбасын салыңыз.

Файл форматы:
ppt
25.11.2024
335
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі