Материалдар / 7-сынып презентация

7-сынып презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
Геметрия слайд
Материал тегін
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы: Геометрияның негізгі ұғымдары.Аксиома. Теорама. •7.1.1.1 планиметрияның негізгі фигураларын білу: нү

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Геометрияның негізгі ұғымдары.Аксиома. Теорама. •7.1.1.1 планиметрияның негізгі фигураларын білу: нүкте, түзу; •7.1.1.5 кесінді, сәуле, бұрыш, үшбұрыш, жарты жазықтық анықтамаларын білу; •7.1.1.2 нүктелер мен түзулердің тиістілік аксиомаларын білу және қолдану; •7.1.1.3 аксиоманың теоремадан айырмашылығын түсіну: теореманың шарты мен қорытындысын ажырату;

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: Геометрияның негізгі ұғымдары.Аксиома. Теорама. •7.1.1.1 планиметрияның негізгі фигураларын білу: нүкте, түзу; •7.1.1.5 кесінді, сәуле, бұрыш, үшбұрыш, жарты жазықтық анықтамаларын білу; •7.1.1.2 нүктелер мен түзулердің тиістілік аксиомаларын білу және қолдану; •7.1.1.3 аксиоманың теоремадан айырмашылығын түсіну: теореманың шарты мен қорытындысын ажырату;

Жаңа мәліметті түсіну «Түртіп ал» әдісі Геометрия грек тілінен аударғанда «жер өлшеу» деген мағынаны білдіреді. Геометр

2 слайд
Жаңа мәліметті түсіну «Түртіп ал» әдісі Геометрия грек тілінен аударғанда «жер өлшеу» деген мағынаны білдіреді. Геометрия екі бөлімнен тұрады. Планиметрия және стереметрия. Планиметрия жазықтықтағы фигуралардыГеометрия (гр. geometrіa, ge — Жер және metrio — өлшеймін) — математиканың кеңістіктік пішіндер (формалар) мен қатынастарды, сондай-ақ, оларға ұқсас басқа да пішіндер мен қатынастарды зерттейтін саласы. Фигуралар кеңістіктік пішіндер болып есептеледі. Геометрия тұрғысынан сызық — “сым” емес, шар — “домалақ дене” емес, олардың барлығы да — кеңістіктік пішіндер. Ал кеңістіктік қатынастар — фигуралардың мөлш. мен орналасуын анықтайды.

2 слайд

Жаңа мәліметті түсіну «Түртіп ал» әдісі Геометрия грек тілінен аударғанда «жер өлшеу» деген мағынаны білдіреді. Геометрия екі бөлімнен тұрады. Планиметрия және стереметрия. Планиметрия жазықтықтағы фигуралардыГеометрия (гр. geometrіa, ge — Жер және metrio — өлшеймін) — математиканың кеңістіктік пішіндер (формалар) мен қатынастарды, сондай-ақ, оларға ұқсас басқа да пішіндер мен қатынастарды зерттейтін саласы. Фигуралар кеңістіктік пішіндер болып есептеледі. Геометрия тұрғысынан сызық — “сым” емес, шар — “домалақ дене” емес, олардың барлығы да — кеңістіктік пішіндер. Ал кеңістіктік қатынастар — фигуралардың мөлш. мен орналасуын анықтайды.

“Геометрия” атауы дәл аударғанда “жер өлшеу” болады. Бұл ғылымның алғашқы нұсқалары Ежелгі Мысыр (Египет) елінде шыққан.

3 слайд
“Геометрия” атауы дәл аударғанда “жер өлшеу” болады. Бұл ғылымның алғашқы нұсқалары Ежелгі Мысыр (Египет) елінде шыққан. “Жер учаскелерін өлшеу нәтижесінде — деп жазған біздің заманымыздан бұрын 4 ғасырда өмір сүрген грек математигі Евдем, — мысырлықтар Геометрия ғылымын шығарды”. Жер өлшеу өнерін мысырлықтардан үйренген ежелгі гректер оны алғашқы кезде өз тілінде “Геометрия” деп атаған. Осы сөз кейін көптеген халықтардың тіліне еніп, ғыл. термин болып кеткен.

3 слайд

“Геометрия” атауы дәл аударғанда “жер өлшеу” болады. Бұл ғылымның алғашқы нұсқалары Ежелгі Мысыр (Египет) елінде шыққан. “Жер учаскелерін өлшеу нәтижесінде — деп жазған біздің заманымыздан бұрын 4 ғасырда өмір сүрген грек математигі Евдем, — мысырлықтар Геометрия ғылымын шығарды”. Жер өлшеу өнерін мысырлықтардан үйренген ежелгі гректер оны алғашқы кезде өз тілінде “Геометрия” деп атаған. Осы сөз кейін көптеген халықтардың тіліне еніп, ғыл. термин болып кеткен.

Оқулыкпен жұмыс

4 слайд
Оқулыкпен жұмыс

4 слайд

Оқулыкпен жұмыс

Дескриптор: -түзуге тиісті және тиісті емес нүктелерді ажырата алады; 2балл №1.2 Дескриптор: -есеп шартын түсінеді; -төрт

5 слайд
Дескриптор: -түзуге тиісті және тиісті емес нүктелерді ажырата алады; 2балл №1.2 Дескриптор: -есеп шартын түсінеді; -төрт нүктенің орналасуын анықтайды 2балл №1.3 Дескриптор: Есеп шартын түсінеді -есеп шартына сай сызба сызады; -түзулер санын анықтайды ҚБ:«Жұлдызша» әдісі бойынша бағаланады. Дұрыс жауап – үлкен жұлдызша, маңызды емес қатесі бар – орташа жұлдызша, қатесі бар – кішкене жұлдызша.

5 слайд

Дескриптор: -түзуге тиісті және тиісті емес нүктелерді ажырата алады; 2балл №1.2 Дескриптор: -есеп шартын түсінеді; -төрт нүктенің орналасуын анықтайды 2балл №1.3 Дескриптор: Есеп шартын түсінеді -есеп шартына сай сызба сызады; -түзулер санын анықтайды ҚБ:«Жұлдызша» әдісі бойынша бағаланады. Дұрыс жауап – үлкен жұлдызша, маңызды емес қатесі бар – орташа жұлдызша, қатесі бар – кішкене жұлдызша.

Сұрақтарға жауап бер: 1. Геометрия дегеніміз не? 2. Геометрия ғылымының дамуына үлес қосқан ерте заман ғалымдарын ата. 3.

6 слайд
Сұрақтарға жауап бер: 1. Геометрия дегеніміз не? 2. Геометрия ғылымының дамуына үлес қосқан ерте заман ғалымдарын ата. 3. Геометрия неше салаға бөлінеді және оларды ата? 4. Шар, кесінді, конус, цилиндр, сызық. Осы фигураларды геометрияның қай саласы зерттейтінін ата. Тапсырмалар: 5. Кез келген екі нүктені белгіле. 6. Екі нүкте арқылы түзу сыз; 7. Екі нүктенің ара қашықтығын өлшеп дәптерге жаз.

6 слайд

Сұрақтарға жауап бер: 1. Геометрия дегеніміз не? 2. Геометрия ғылымының дамуына үлес қосқан ерте заман ғалымдарын ата. 3. Геометрия неше салаға бөлінеді және оларды ата? 4. Шар, кесінді, конус, цилиндр, сызық. Осы фигураларды геометрияның қай саласы зерттейтінін ата. Тапсырмалар: 5. Кез келген екі нүктені белгіле. 6. Екі нүкте арқылы түзу сыз; 7. Екі нүктенің ара қашықтығын өлшеп дәптерге жаз.

РЕФЛЕКСИЯ І Қорытындылау сұрақтарын береді ІІ Үй тапсырмасын беру №1.8 есепті шығару және 1 параграфты оқып келу ІІІ Р

7 слайд
РЕФЛЕКСИЯ І Қорытындылау сұрақтарын береді ІІ Үй тапсырмасын беру №1.8 есепті шығару және 1 параграфты оқып келу   ІІІ Рефлексия Оқушылардан бүгінгі сабақтан кері байланыс алу үшін тақтадагы сөздердің бастамасын ала отырып бір сөйлеммен ойларын жеткізеді Мен түсіндім ..... Маған қызықты болды .... Мен білгім келеді ..... Бағалау парақтарын жинап алады

7 слайд

РЕФЛЕКСИЯ І Қорытындылау сұрақтарын береді ІІ Үй тапсырмасын беру №1.8 есепті шығару және 1 параграфты оқып келу   ІІІ Рефлексия Оқушылардан бүгінгі сабақтан кері байланыс алу үшін тақтадагы сөздердің бастамасын ала отырып бір сөйлеммен ойларын жеткізеді Мен түсіндім ..... Маған қызықты болды .... Мен білгім келеді ..... Бағалау парақтарын жинап алады

8 слайд

8 слайд

2-сабақ

9 слайд
2-сабақ

9 слайд

2-сабақ

Сабақтың тақырыбы: Геометрияның негізгі ұғымдары.Аксиома. Теорема. Сабақтың оқу мақсаты: 7.1.2.1 нүктелердің түзу мен ж

10 слайд
Сабақтың тақырыбы: Геометрияның негізгі ұғымдары.Аксиома. Теорема. Сабақтың оқу мақсаты: 7.1.2.1 нүктелердің түзу мен жазықтықта орналасу аксиомаларын білу және қолдану (реттік аксиомасы); 7.1.1.6 кесінділер мен бұрыштарды өлшеу аксиомаларын білу және қолдану; 7.1.1.8 кесінділер мен бұрыштарды салу аксиомаларын білу және қолдану; 7.1.1.11 берілген үшбұрышқа тең үшбұрыштың бар болуы аксиомасын білу; 7.1.2.2 түзулердің параллельдік аксиомасын білу;

10 слайд

Сабақтың тақырыбы: Геометрияның негізгі ұғымдары.Аксиома. Теорема. Сабақтың оқу мақсаты: 7.1.2.1 нүктелердің түзу мен жазықтықта орналасу аксиомаларын білу және қолдану (реттік аксиомасы); 7.1.1.6 кесінділер мен бұрыштарды өлшеу аксиомаларын білу және қолдану; 7.1.1.8 кесінділер мен бұрыштарды салу аксиомаларын білу және қолдану; 7.1.1.11 берілген үшбұрышқа тең үшбұрыштың бар болуы аксиомасын білу; 7.1.2.2 түзулердің параллельдік аксиомасын білу;

11 слайд

11 слайд

12 слайд

12 слайд

13 слайд

13 слайд

14 слайд

14 слайд

Оқулыкпен жұмыс

15 слайд
Оқулыкпен жұмыс

15 слайд

Оқулыкпен жұмыс

қорытындылау 1. Геометрия дегеніміз не? 2. Геометрия ғылымының дамуына үлес қосқан ерте заман ғалымдарын ата. 3. Геометрия

16 слайд
қорытындылау 1. Геометрия дегеніміз не? 2. Геометрия ғылымының дамуына үлес қосқан ерте заман ғалымдарын ата. 3. Геометрия неше салаға бөлінеді және оларды ата? 4. Шар, кесінді, конус, цилиндр, сызық. Осы фигураларды геометрияның қай саласы зерттейтінін ата. І Қорытындылау сұрақтарын береді ІІ Үй тапсырмасын беру №1.13 есепті шығару және 1 параграфты оқып келу   ІІІ Рефлексия Оқушылардан бүгінгі сабақтан кері байланыс алу үшін тақтадагы сөздердің бастамасын ала отырып бір сөйлеммен ойларын жеткізеді Мен түсіндім ..... Маған қызықты болды .... Мен білгім келеді ..... Бағалау парақтарын жинап алады РЕФЛЕКСИЯ

16 слайд

қорытындылау 1. Геометрия дегеніміз не? 2. Геометрия ғылымының дамуына үлес қосқан ерте заман ғалымдарын ата. 3. Геометрия неше салаға бөлінеді және оларды ата? 4. Шар, кесінді, конус, цилиндр, сызық. Осы фигураларды геометрияның қай саласы зерттейтінін ата. І Қорытындылау сұрақтарын береді ІІ Үй тапсырмасын беру №1.13 есепті шығару және 1 параграфты оқып келу   ІІІ Рефлексия Оқушылардан бүгінгі сабақтан кері байланыс алу үшін тақтадагы сөздердің бастамасын ала отырып бір сөйлеммен ойларын жеткізеді Мен түсіндім ..... Маған қызықты болды .... Мен білгім келеді ..... Бағалау парақтарын жинап алады РЕФЛЕКСИЯ

Сабақ №3

17 слайд
Сабақ №3

17 слайд

Сабақ №3

Сабақтың тақырыбы: Геометрияның негізгі ұғымдары.Аксиома. Теорама. Сабақтың максаты: 7.1.2.1 нүктелердің түзу мен жазықт

18 слайд
Сабақтың тақырыбы: Геометрияның негізгі ұғымдары.Аксиома. Теорама. Сабақтың максаты: 7.1.2.1 нүктелердің түзу мен жазықтықта орналасу аксиомаларын білу және қолдану (реттік аксиомасы); 7.1.1.6 кесінділер мен бұрыштарды өлшеу аксиомаларын білу және қолдану;

18 слайд

Сабақтың тақырыбы: Геометрияның негізгі ұғымдары.Аксиома. Теорама. Сабақтың максаты: 7.1.2.1 нүктелердің түзу мен жазықтықта орналасу аксиомаларын білу және қолдану (реттік аксиомасы); 7.1.1.6 кесінділер мен бұрыштарды өлшеу аксиомаларын білу және қолдану;

«Түймедақ» әдісі Топтарға жаңа тақырып бойынша Кітаппен жұмыс атқару үшін әр топқа кітаптағы тапсырмалармен жұмыс і

19 слайд
«Түймедақ» әдісі Топтарға жаңа тақырып бойынша Кітаппен жұмыс атқару үшін әр топқа кітаптағы тапсырмалармен жұмыс істеуді тапсыру, мағанасын талдау Тақырыптарға шолу

19 слайд

«Түймедақ» әдісі Топтарға жаңа тақырып бойынша Кітаппен жұмыс атқару үшін әр топқа кітаптағы тапсырмалармен жұмыс істеуді тапсыру, мағанасын талдау Тақырыптарға шолу

Геометрия аксиомалары Аксиома (көне грекше: ἀξίωμα — лайықты қабылданған қағида) — нанымдылығы ақиқат (шындық) болғандықт

20 слайд
Геометрия аксиомалары Аксиома (көне грекше: ἀξίωμα — лайықты қабылданған қағида) — нанымдылығы ақиқат (шындық) болғандықтан логикалфық дәлелдеусіз алынатын қағида; теорияның ақиқат (шындық) ең бастапқы қағидасы. [1]  “Аксиома” термині Ертедегі Грекияда пайда болған. Ол алғаш рет  Аристотельдің (біздің заманымыздан бұрын 384 — 322 жылдары) еңбектерінде кездеседі. [2]  Ал Евклид (біздің заманымыздан бұрын III ғасырда) аксиомалық жүйені пайдалана отырып өзінің басты еңбегі — “Негіздерді” жазды. [3]

20 слайд

Геометрия аксиомалары Аксиома (көне грекше: ἀξίωμα — лайықты қабылданған қағида) — нанымдылығы ақиқат (шындық) болғандықтан логикалфық дәлелдеусіз алынатын қағида; теорияның ақиқат (шындық) ең бастапқы қағидасы. [1]  “Аксиома” термині Ертедегі Грекияда пайда болған. Ол алғаш рет  Аристотельдің (біздің заманымыздан бұрын 384 — 322 жылдары) еңбектерінде кездеседі. [2]  Ал Евклид (біздің заманымыздан бұрын III ғасырда) аксиомалық жүйені пайдалана отырып өзінің басты еңбегі — “Негіздерді” жазды. [3]

Математикалық теорияның негізі болып табылатын аксиомалар жүйесі де аксиомалар сияқты үнемі өзгертіліп әрі жетілдіріліп о

21 слайд
Математикалық теорияның негізі болып табылатын аксиомалар жүйесі де аксиомалар сияқты үнемі өзгертіліп әрі жетілдіріліп отырады. Аксиомалар жүйесіне оның қайшылықсыздығы, тәуелсіздігі және толықтығы сияқты негізгі талаптар қойылады. Аксиомалық тәсілдер геометрияда, арифметикада,  ықтималдықтар теориясында тағы басқа салаларда кеңінен қолданылады. Қазақша аксиомалық әдіс. [4]

21 слайд

Математикалық теорияның негізі болып табылатын аксиомалар жүйесі де аксиомалар сияқты үнемі өзгертіліп әрі жетілдіріліп отырады. Аксиомалар жүйесіне оның қайшылықсыздығы, тәуелсіздігі және толықтығы сияқты негізгі талаптар қойылады. Аксиомалық тәсілдер геометрияда, арифметикада,  ықтималдықтар теориясында тағы басқа салаларда кеңінен қолданылады. Қазақша аксиомалық әдіс. [4]

Мысалы: 1.Қандай түзуді алсақ та, ол түзуге тиісті нүктелер де, оған тиісті емес нүктелер де бар болады. 2.Kез келген

22 слайд
Мысалы: 1.Қандай түзуді алсақ та, ол түзуге тиісті нүктелер де, оған тиісті емес нүктелер де бар болады. 2.Kез келген екі нүкте арқылы бір ғана түзу жүргізуге болады.

22 слайд

Мысалы: 1.Қандай түзуді алсақ та, ол түзуге тиісті нүктелер де, оған тиісті емес нүктелер де бар болады. 2.Kез келген екі нүкте арқылы бір ғана түзу жүргізуге болады.

Деңгейлік тапсырмалар: 1. Фигура дегеніміз не? 2. Планиметрияда қандай фигуралар зерттеледі? 3. Үшбұрыш, төртбұрыш, көпбұр

23 слайд
Деңгейлік тапсырмалар: 1. Фигура дегеніміз не? 2. Планиметрияда қандай фигуралар зерттеледі? 3. Үшбұрыш, төртбұрыш, көпбұрыш фигураларына күнделікті өмірден қолданылатын заттардан мысалдар келтір. 4. Бір түзуде жататын А,В және С үш нүкте неше кесінді құрайды? 5. Бір түзуде жатпайтын екі кесіндінің неше ортақ нүктесі бар болуы мүмкін? 6. М нүктесі К және Р нүктелерінің арасында жатыр. Егер КР=0,9 дм, КМ = 0,3 дм болса, М және Р нүктелерінің ара қашықтығын тап. С - АВ кесіндісінің ортасы. О- АС кесіндісінің ортасы. 1) АВ=2см болса, АС,СВ,АО и ОВ кесіндісін тап.

23 слайд

Деңгейлік тапсырмалар: 1. Фигура дегеніміз не? 2. Планиметрияда қандай фигуралар зерттеледі? 3. Үшбұрыш, төртбұрыш, көпбұрыш фигураларына күнделікті өмірден қолданылатын заттардан мысалдар келтір. 4. Бір түзуде жататын А,В және С үш нүкте неше кесінді құрайды? 5. Бір түзуде жатпайтын екі кесіндінің неше ортақ нүктесі бар болуы мүмкін? 6. М нүктесі К және Р нүктелерінің арасында жатыр. Егер КР=0,9 дм, КМ = 0,3 дм болса, М және Р нүктелерінің ара қашықтығын тап. С - АВ кесіндісінің ортасы. О- АС кесіндісінің ортасы. 1) АВ=2см болса, АС,СВ,АО и ОВ кесіндісін тап.

жаттығулар Жауаптар:

24 слайд
жаттығулар Жауаптар:

24 слайд

жаттығулар Жауаптар:

РЕФЛЕКСИЯ Үйге тапсырма. №1.33

25 слайд
РЕФЛЕКСИЯ Үйге тапсырма. №1.33

25 слайд

РЕФЛЕКСИЯ Үйге тапсырма. №1.33

Сабақ №4

26 слайд
Сабақ №4

26 слайд

Сабақ №4

Сабақтың тақырыбы: Геометрияның негізгі ұғымдары.Аксиома. Теорема. 7.1.1.8кесінділер мен бұрыштарды салу аксиомаларын бі

27 слайд
Сабақтың тақырыбы: Геометрияның негізгі ұғымдары.Аксиома. Теорема. 7.1.1.8кесінділер мен бұрыштарды салу аксиомаларын білу және қолдану;

27 слайд

Сабақтың тақырыбы: Геометрияның негізгі ұғымдары.Аксиома. Теорема. 7.1.1.8кесінділер мен бұрыштарды салу аксиомаларын білу және қолдану;

Өткенді қайталау

28 слайд
Өткенді қайталау

28 слайд

Өткенді қайталау

Сұрақтарға жауап бер Қай нүктелер түзуге тиісті? Қай нүктелер тиісті емес? Қай нүктелер арқылы m түзуі өтті? Қай нүктелер

29 слайд
Сұрақтарға жауап бер Қай нүктелер түзуге тиісті? Қай нүктелер тиісті емес? Қай нүктелер арқылы m түзуі өтті? Қай нүктелер арқылы өтпеді?

29 слайд

Сұрақтарға жауап бер Қай нүктелер түзуге тиісті? Қай нүктелер тиісті емес? Қай нүктелер арқылы m түзуі өтті? Қай нүктелер арқылы өтпеді?

2 аксиома Түзу бойындағы үш нүктенің тек біреуі ғана қалған екеуінің арасында жатады. 3 аксиома а) Әрбір кесіндінің нөлден

30 слайд
2 аксиома Түзу бойындағы үш нүктенің тек біреуі ғана қалған екеуінің арасында жатады. 3 аксиома а) Әрбір кесіндінің нөлден үлкен ұзындығы бар. ә) Кесіндінің ұзындығы оның әрбір нүктесі мен бөліктерінің қосындысына тең. 4 аксиома Түзу жазықтықты екі жарты жазықтыққа бөледі. 5 аксиома а) Әрбір бұрыштың нөлден үлкен градустық өлшемі болады. ә) Бұрыштың градустық өлшемі осы бұрыштың қабырғаларының арасы арқылы өтетін кез келген сәулемен бөлінетін бөліктерінің қосындысына тең.

30 слайд

2 аксиома Түзу бойындағы үш нүктенің тек біреуі ғана қалған екеуінің арасында жатады. 3 аксиома а) Әрбір кесіндінің нөлден үлкен ұзындығы бар. ә) Кесіндінің ұзындығы оның әрбір нүктесі мен бөліктерінің қосындысына тең. 4 аксиома Түзу жазықтықты екі жарты жазықтыққа бөледі. 5 аксиома а) Әрбір бұрыштың нөлден үлкен градустық өлшемі болады. ә) Бұрыштың градустық өлшемі осы бұрыштың қабырғаларының арасы арқылы өтетін кез келген сәулемен бөлінетін бөліктерінің қосындысына тең.

А В Түзу және кесінді Кез келген екі нүкте арқылы бір ғана түзу жүргізуге болады а

31 слайд
А В Түзу және кесінді Кез келген екі нүкте арқылы бір ғана түзу жүргізуге болады а

31 слайд

А В Түзу және кесінді Кез келген екі нүкте арқылы бір ғана түзу жүргізуге болады а

Берілген түзуде жатпайтын нүкте арқылы осы түзуге бір ғана параллель түзу жүргізуге болады а Аb p l Мунда тек қана a түз

32 слайд
Берілген түзуде жатпайтын нүкте арқылы осы түзуге бір ғана параллель түзу жүргізуге болады а Аb p l Мунда тек қана a түзуі b түзуіне параллель.

32 слайд

Берілген түзуде жатпайтын нүкте арқылы осы түзуге бір ғана параллель түзу жүргізуге болады а Аb p l Мунда тек қана a түзуі b түзуіне параллель.

Теорема Теорема – дәлелдеуді қажет ететін тұжырымдама Теоремалардың кері теоремасы болады. Бірақ, барлық теореманың кері

33 слайд
Теорема Теорема – дәлелдеуді қажет ететін тұжырымдама Теоремалардың кері теоремасы болады. Бірақ, барлық теореманың кері теоремасы жоқ. Мысалы: 1) Егер үшбұрыштың бір төбесінен түсірілген биссектрисасы, медианасы және биіктігі, барлығы, беттессе, онда бұл үшбұрыш – теңбүйірлі үшбұрыш. Осы теоремаға кері теорема: 2) Егер үшбұрыш теңбүйірлі болса, онда оның екі тең бүйірі қиылысқан төбесінен түсірілген биссектрисасы, медианасы және биіктігі, барлығы, беттеседі.

33 слайд

Теорема Теорема – дәлелдеуді қажет ететін тұжырымдама Теоремалардың кері теоремасы болады. Бірақ, барлық теореманың кері теоремасы жоқ. Мысалы: 1) Егер үшбұрыштың бір төбесінен түсірілген биссектрисасы, медианасы және биіктігі, барлығы, беттессе, онда бұл үшбұрыш – теңбүйірлі үшбұрыш. Осы теоремаға кері теорема: 2) Егер үшбұрыш теңбүйірлі болса, онда оның екі тең бүйірі қиылысқан төбесінен түсірілген биссектрисасы, медианасы және биіктігі, барлығы, беттеседі.

Оқулықпен жұмыс

34 слайд
Оқулықпен жұмыс

34 слайд

Оқулықпен жұмыс

Үйге тапсырма: №1.5

35 слайд
Үйге тапсырма: №1.5

35 слайд

Үйге тапсырма: №1.5

Деңгейлік тапсырмалар: 1. Фигура дегеніміз не? 2. Планиметрияда қандай фигуралар зерттеледі? 3. Үшбұрыш, төртбұрыш, көпбұр

36 слайд
Деңгейлік тапсырмалар: 1. Фигура дегеніміз не? 2. Планиметрияда қандай фигуралар зерттеледі? 3. Үшбұрыш, төртбұрыш, көпбұрыш фигураларына күнделікті өмірден қолданылатын заттардан мысалдар келтір.   4. Бір түзуде жататын А,В және С үш нүкте неше кесінді құрайды? 5. Бір түзуде жатпайтын екі кесіндінің неше ортақ нүктесі бар болуы мүмкін? 6. М нүктесі К және Р нүктелерінің арасында жатыр. Егер КР=0,9 дм, КМ = 0,3 дм болса, М және Р нүктелерінің ара қашықтығын тап.   С - АВ кесіндісінің ортасы. О- АС кесіндісінің ортасы. 1) АВ=2см болса, АС,СВ,АО и ОВ кесіндісін тап.

36 слайд

Деңгейлік тапсырмалар: 1. Фигура дегеніміз не? 2. Планиметрияда қандай фигуралар зерттеледі? 3. Үшбұрыш, төртбұрыш, көпбұрыш фигураларына күнделікті өмірден қолданылатын заттардан мысалдар келтір.   4. Бір түзуде жататын А,В және С үш нүкте неше кесінді құрайды? 5. Бір түзуде жатпайтын екі кесіндінің неше ортақ нүктесі бар болуы мүмкін? 6. М нүктесі К және Р нүктелерінің арасында жатыр. Егер КР=0,9 дм, КМ = 0,3 дм болса, М және Р нүктелерінің ара қашықтығын тап.   С - АВ кесіндісінің ортасы. О- АС кесіндісінің ортасы. 1) АВ=2см болса, АС,СВ,АО и ОВ кесіндісін тап.

РЕФЛЕКСИЯ

37 слайд
РЕФЛЕКСИЯ

37 слайд

РЕФЛЕКСИЯ

Сабақ №5

38 слайд
Сабақ №5

38 слайд

Сабақ №5

Сабақтың тақырыбы: “фигуралар теңдігі” 7.1.1.11берілген үшбұрышқа тең үшбұрыштың бар болуы аксиомасын білу; 7.1.1.7тең фи

39 слайд
Сабақтың тақырыбы: “фигуралар теңдігі” 7.1.1.11берілген үшбұрышқа тең үшбұрыштың бар болуы аксиомасын білу; 7.1.1.7тең фигуралардың анықтамасы мен қасиеттерін білу

39 слайд

Сабақтың тақырыбы: “фигуралар теңдігі” 7.1.1.11берілген үшбұрышқа тең үшбұрыштың бар болуы аксиомасын білу; 7.1.1.7тең фигуралардың анықтамасы мен қасиеттерін білу

Қандай фигураларды көріп тұрсыздар?

40 слайд
Қандай фигураларды көріп тұрсыздар?

40 слайд

Қандай фигураларды көріп тұрсыздар?

Фигуралар тең деп аталады, егер екі фигураны бір-біріне қойғанда беттесетін болса

41 слайд
Фигуралар тең деп аталады, егер екі фигураны бір-біріне қойғанда беттесетін болса

41 слайд

Фигуралар тең деп аталады, егер екі фигураны бір-біріне қойғанда беттесетін болса

Артық фигураны алып тастаңыз

42 слайд
Артық фигураны алып тастаңыз

42 слайд

Артық фигураны алып тастаңыз

Осы фигуралардың теңдігін тексеру үшін жұқа қағазды немесе пленканы фигура бетіне қойып тексеруге де болады Үш үшбұрыш

43 слайд
Осы фигуралардың теңдігін тексеру үшін жұқа қағазды немесе пленканы фигура бетіне қойып тексеруге де болады Үш үшбұрыш бір-біріне тең. Жазылуы: ΔАВС = ΔKLM = ΔRPQ.

43 слайд

Осы фигуралардың теңдігін тексеру үшін жұқа қағазды немесе пленканы фигура бетіне қойып тексеруге де болады Үш үшбұрыш бір-біріне тең. Жазылуы: ΔАВС = ΔKLM = ΔRPQ.

Тең көпбұрыштардың бұрыштары, қабырғалары тең болады Мысалы АВС және KLM үшбұрыштарында АВ = KL, АС = KM, ВС = LM,  А

44 слайд
Тең көпбұрыштардың бұрыштары, қабырғалары тең болады Мысалы АВС және KLM үшбұрыштарында АВ = KL, АС = KM, ВС = LM,  А = K, В = L, С = M.

44 слайд

Тең көпбұрыштардың бұрыштары, қабырғалары тең болады Мысалы АВС және KLM үшбұрыштарында АВ = KL, АС = KM, ВС = LM,  А = K, В = L, С = M.

Тең геометриялық фигуралар Егер кесінділердің ұзындықтары тең болса, онда екі кесінді тең болады.

45 слайд
Тең геометриялық фигуралар Егер кесінділердің ұзындықтары тең болса, онда екі кесінді тең болады.

45 слайд

Тең геометриялық фигуралар Егер кесінділердің ұзындықтары тең болса, онда екі кесінді тең болады.

Тең фигуралар Егер бұрыштардың өлшемдері тең болса онда ол бұрыштар да тең

46 слайд
Тең фигуралар Егер бұрыштардың өлшемдері тең болса онда ол бұрыштар да тең

46 слайд

Тең фигуралар Егер бұрыштардың өлшемдері тең болса онда ол бұрыштар да тең

Тең фигуралар Егер шеңберлердің радиустары тең болса , онда шеңберлер тең болады

47 слайд
Тең фигуралар Егер шеңберлердің радиустары тең болса , онда шеңберлер тең болады

47 слайд

Тең фигуралар Егер шеңберлердің радиустары тең болса , онда шеңберлер тең болады

Нью-Йорктегі «Херст» корпорация орталығы Ғимарат тең бүйірлі үшбұрыштар болып табылатын шыны блоктардан тұрады. Яғни тең

48 слайд
Нью-Йорктегі «Херст» корпорация орталығы Ғимарат тең бүйірлі үшбұрыштар болып табылатын шыны блоктардан тұрады. Яғни тең үшбұрыштардан жасалған шынылар.Ал олар өз кезегінде тұрақты алтыбұрыштарды құрайды.

48 слайд

Нью-Йорктегі «Херст» корпорация орталығы Ғимарат тең бүйірлі үшбұрыштар болып табылатын шыны блоктардан тұрады. Яғни тең үшбұрыштардан жасалған шынылар.Ал олар өз кезегінде тұрақты алтыбұрыштарды құрайды.

Лондондағы орталық офис «Свисс Ре» немесе Қияр тәріздес ғимарат деп аталып кеткен Суреттен көріп тұрғандарыңыздай ғимарат сы

49 слайд
Лондондағы орталық офис «Свисс Ре» немесе Қияр тәріздес ғимарат деп аталып кеткен Суреттен көріп тұрғандарыңыздай ғимарат сырты өлшемдері тең шыны ромбтардан жасалған.

49 слайд

Лондондағы орталық офис «Свисс Ре» немесе Қияр тәріздес ғимарат деп аталып кеткен Суреттен көріп тұрғандарыңыздай ғимарат сырты өлшемдері тең шыны ромбтардан жасалған.

Токиодағы орталық башня Көпқабатты үйдің сртынан тең геометриялық фигураларды көруге болады. Тең трапециялар, тең үшбұрышта

50 слайд
Токиодағы орталық башня Көпқабатты үйдің сртынан тең геометриялық фигураларды көруге болады. Тең трапециялар, тең үшбұрыштар

50 слайд

Токиодағы орталық башня Көпқабатты үйдің сртынан тең геометриялық фигураларды көруге болады. Тең трапециялар, тең үшбұрыштар

Аксиома

51 слайд
Аксиома

51 слайд

Аксиома

52 слайд

52 слайд

53 слайд

53 слайд

Тапсырмалар: Кез келген кесінді сызыңдар. Циркульдің көмегімен оған тең кесінді өлшеп салыңдар. 2. Қағаздан қиып алынған

54 слайд
Тапсырмалар: Кез келген кесінді сызыңдар. Циркульдің көмегімен оған тең кесінді өлшеп салыңдар. 2. Қағаздан қиып алынған ABCD шаршысын АС кесіндісі бойымен бөліңдер. Пайда болған үшбұрыштардың теңдігіне көз жеткізіңдер. AB=20м, AC=5м, BD=7,9м кесінділері берілген. Төмендегі жағдайлар үшін CD кесіндісінің ұзындығын табыңдар: 1.C мен D нүктелері AB кесіндісінде жатады. 2.С мен D нүктелері AB кесіндісіне тиісті емес. 3.C нүктесі ғана AB кесіндісіне тиісті. 4.D нүктесі ғана AB кесіндісіне тиісті.

54 слайд

Тапсырмалар: Кез келген кесінді сызыңдар. Циркульдің көмегімен оған тең кесінді өлшеп салыңдар. 2. Қағаздан қиып алынған ABCD шаршысын АС кесіндісі бойымен бөліңдер. Пайда болған үшбұрыштардың теңдігіне көз жеткізіңдер. AB=20м, AC=5м, BD=7,9м кесінділері берілген. Төмендегі жағдайлар үшін CD кесіндісінің ұзындығын табыңдар: 1.C мен D нүктелері AB кесіндісінде жатады. 2.С мен D нүктелері AB кесіндісіне тиісті емес. 3.C нүктесі ғана AB кесіндісіне тиісті. 4.D нүктесі ғана AB кесіндісіне тиісті.

55 слайд

55 слайд

Оқулықпен жұмыс

56 слайд
Оқулықпен жұмыс

56 слайд

Оқулықпен жұмыс

жауаптар

57 слайд
жауаптар

57 слайд

жауаптар

№1.48 (тексеріп көрейік)

58 слайд
№1.48 (тексеріп көрейік)

58 слайд

№1.48 (тексеріп көрейік)

№1.49 -1.50(тексеріп көрейік)

59 слайд
№1.49 -1.50(тексеріп көрейік)

59 слайд

№1.49 -1.50(тексеріп көрейік)

РЕФЛЕКСИЯ

60 слайд
РЕФЛЕКСИЯ

60 слайд

РЕФЛЕКСИЯ

Сабақ №6

61 слайд
Сабақ №6

61 слайд

Сабақ №6

Сабақтың тақырыбы: Фигуралар теңдігі 7.1.1.7 тең фигуралардың анықтамасы мен қасиеттерін білу және қолдану;

62 слайд
Сабақтың тақырыбы: Фигуралар теңдігі 7.1.1.7 тең фигуралардың анықтамасы мен қасиеттерін білу және қолдану;

62 слайд

Сабақтың тақырыбы: Фигуралар теңдігі 7.1.1.7 тең фигуралардың анықтамасы мен қасиеттерін білу және қолдану;

63 слайд

63 слайд

1. Кез келген кесінді сызыңдар. Циркульдің көмегімен оған тең кесінді өлшеп салыңдар. 2. Қағаздан қиып алынған ABCD шар

64 слайд
1. Кез келген кесінді сызыңдар. Циркульдің көмегімен оған тең кесінді өлшеп салыңдар. 2. Қағаздан қиып алынған ABCD шаршысын АС кесіндісі бойымен бөліңдер. Пайда болған үшбұрыштардың теңдігіне көз жеткізіңдер. 3. ABCD квадраты берілген. AB, BC, CD, DA, AC, BD кесінділерінің ішінен; Өзара тең болатын; Ортақ нүктесі болатын; Ортақ нүктелері болмайтын кесінділерді анықтаңдар. Сызбада көрсетіңдер. 4. AB=20м, AC=5м, BD=7,9м кесінділері берілген. Төмендегі жағдайлар үшін CD кесіндісінің ұзындығын табыңдар: 1.C мен D нүктелері AB кесіндісінде жатады. 2.С мен D нүктелері AB кесіндісіне тиісті емес. 3.C нүктесі ғана AB кесіндісіне тиісті. 4.D нүктесі ғана AB кесіндісіне тиісті. ЖЕКЕ тапсырма

64 слайд

1. Кез келген кесінді сызыңдар. Циркульдің көмегімен оған тең кесінді өлшеп салыңдар. 2. Қағаздан қиып алынған ABCD шаршысын АС кесіндісі бойымен бөліңдер. Пайда болған үшбұрыштардың теңдігіне көз жеткізіңдер. 3. ABCD квадраты берілген. AB, BC, CD, DA, AC, BD кесінділерінің ішінен; Өзара тең болатын; Ортақ нүктесі болатын; Ортақ нүктелері болмайтын кесінділерді анықтаңдар. Сызбада көрсетіңдер. 4. AB=20м, AC=5м, BD=7,9м кесінділері берілген. Төмендегі жағдайлар үшін CD кесіндісінің ұзындығын табыңдар: 1.C мен D нүктелері AB кесіндісінде жатады. 2.С мен D нүктелері AB кесіндісіне тиісті емес. 3.C нүктесі ғана AB кесіндісіне тиісті. 4.D нүктесі ғана AB кесіндісіне тиісті. ЖЕКЕ тапсырма

Тапсырма2 а түзуін жүргізіп, оның бойынан А және В нүктелерін белгілеңдер. а) АВ кесіндісінде орналасқан М және N

65 слайд
Тапсырма2   а түзуін жүргізіп, оның бойынан А және В нүктелерін белгілеңдер. а) АВ кесіндісінде орналасқан М және N нүктелерін белгілеңдер; б) а түзуі бойынанда жататын, бірақ АВ кесіндісінде жатпайтын P және Q нүктелерін белгілеңдер в) а түзуінде жатпайтын R және S нүктелерін белгілеңдер.

65 слайд

Тапсырма2   а түзуін жүргізіп, оның бойынан А және В нүктелерін белгілеңдер. а) АВ кесіндісінде орналасқан М және N нүктелерін белгілеңдер; б) а түзуі бойынанда жататын, бірақ АВ кесіндісінде жатпайтын P және Q нүктелерін белгілеңдер в) а түзуінде жатпайтын R және S нүктелерін белгілеңдер.

Топтық жұмыс

66 слайд
Топтық жұмыс

66 слайд

Топтық жұмыс

Оқулықпен жұмыс

67 слайд
Оқулықпен жұмыс

67 слайд

Оқулықпен жұмыс

РЕФЛЕКСИЯ Үйге тапсырма. №1.33

68 слайд
РЕФЛЕКСИЯ Үйге тапсырма. №1.33

68 слайд

РЕФЛЕКСИЯ Үйге тапсырма. №1.33

Сабақ №8

69 слайд
Сабақ №8

69 слайд

Сабақ №8

Сабақтың тақырыбы:

70 слайд
Сабақтың тақырыбы:

70 слайд

Сабақтың тақырыбы:

Сабақтың мақсаты: 7.1.1.7 тең фигуралард...

71 слайд
Сабақтың мақсаты: 7.1.1.7 тең фигуралард...

71 слайд

Сабақтың мақсаты: 7.1.1.7 тең фигуралард...

Министірлікпен келісілген курстар тізімі