Материалдар / 8-сынып Тірек-қимыл жүйесі

8-сынып Тірек-қимыл жүйесі

Материал туралы қысқаша түсінік
толық түсінікті нақты
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Түркістан облысы Ордабасы ауданы “Тоқсансай” ЖОМ Биология пәні мұғалімі : Батырханова Гүлжайна

1 слайд
Түркістан облысы Ордабасы ауданы “Тоқсансай” ЖОМ Биология пәні мұғалімі : Батырханова Гүлжайна

1 слайд

Түркістан облысы Ордабасы ауданы “Тоқсансай” ЖОМ Биология пәні мұғалімі : Батырханова Гүлжайна

Сабақтың тақырыбы: Адам қаңқасының құрылысы. Тірек – қимыл жүйесінің маңызы мен қызметі

2 слайд
Сабақтың тақырыбы: Адам қаңқасының құрылысы. Тірек – қимыл жүйесінің маңызы мен қызметі

2 слайд

Сабақтың тақырыбы: Адам қаңқасының құрылысы. Тірек – қимыл жүйесінің маңызы мен қызметі

Оқу мақсаты 8.1.6.1 тірек – қимыл жүйесінің қызметтерін сипаттау

3 слайд
Оқу мақсаты 8.1.6.1 тірек – қимыл жүйесінің қызметтерін сипаттау

3 слайд

Оқу мақсаты 8.1.6.1 тірек – қимыл жүйесінің қызметтерін сипаттау

Сабақтың мақсаты Көпшілік оқушылар үшін: Қаңқа бөлімдерін атап бере алады. Кейбір оқушылар үшін: Сүйектерд

4 слайд
Сабақтың мақсаты Көпшілік оқушылар үшін: Қаңқа бөлімдерін атап бере алады. Кейбір оқушылар үшін: Сүйектердің атауларын ажыратып айта алады. Барлық оқушылар үшін: Тірек – қимыл жүйесінің маңызы мен қызметін біледі.

4 слайд

Сабақтың мақсаты Көпшілік оқушылар үшін: Қаңқа бөлімдерін атап бере алады. Кейбір оқушылар үшін: Сүйектердің атауларын ажыратып айта алады. Барлық оқушылар үшін: Тірек – қимыл жүйесінің маңызы мен қызметін біледі.

Мақсаты: Тиімділігі : Саралау Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға ба

5 слайд
Мақсаты: Тиімділігі : Саралау Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушыларды ң қатыстырылу ы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Оқушылар бір- біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығы н арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. : І. Ұйымдасты ру кезеңі

5 слайд

Мақсаты: Тиімділігі : Саралау Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушыларды ң қатыстырылу ы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Оқушылар бір- біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады Бұл жерде саралаудың «Жіктеу» тәсілі қолданылады. Оқушылардың оқуға деген қызығушылығы н арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау еркіндігі беріледі. : І. Ұйымдасты ру кезеңі

Жаңа сабаққа кіріспе «Миға шабуыл» 1.Сүйектің қызыл кемігінің биологиялық маңызы. 2.Баланың сүйегіні

6 слайд
Жаңа сабаққа кіріспе «Миға шабуыл» 1.Сүйектің қызыл кемігінің биологиялық маңызы. 2.Баланың сүйегінің ересек адам сүйегінен қандай айырмашылығы бар? 3.Адам денесінде қанша сүйек бар?

6 слайд

Жаңа сабаққа кіріспе «Миға шабуыл» 1.Сүйектің қызыл кемігінің биологиялық маңызы. 2.Баланың сүйегінің ересек адам сүйегінен қандай айырмашылығы бар? 3.Адам денесінде қанша сүйек бар?

7 слайд

7 слайд

Дескриптор: Жалпы балл-3 -Тірек қимыл жүйесін сипаттайды; -Термин сөздермен танысып, дәптерге жазады. ; Оқ

8 слайд
Дескриптор: Жалпы балл-3 -Тірек қимыл жүйесін сипаттайды; -Термин сөздермен танысып, дәптерге жазады. ; Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма беріледі

8 слайд

Дескриптор: Жалпы балл-3 -Тірек қимыл жүйесін сипаттайды; -Термин сөздермен танысып, дәптерге жазады. ; Оқулықтағы жаңа сабақтың мәтінін оқуға тапсырма беріледі

1.Адам қаңқасының бөлімдерін талдайды. Қаңқа бөлімдері бойынша сүйек түрлерін сызба түрінде бейнелеңдер.

9 слайд
1.Адам қаңқасының бөлімдерін талдайды. Қаңқа бөлімдері бойынша сүйек түрлерін сызба түрінде бейнелеңдер.

9 слайд

1.Адам қаңқасының бөлімдерін талдайды. Қаңқа бөлімдері бойынша сүйек түрлерін сызба түрінде бейнелеңдер.

Дескриптор: Жалпы: 3- балл -Сызбаны сызады, талдайды; - Сұрақтар мен тапсырмаларға жауап береді.

10 слайд
Дескриптор: Жалпы: 3- балл -Сызбаны сызады, талдайды; - Сұрақтар мен тапсырмаларға жауап береді.

10 слайд

Дескриптор: Жалпы: 3- балл -Сызбаны сызады, талдайды; - Сұрақтар мен тапсырмаларға жауап береді.

1.Суретті қарап, қабырғалардың омыртқа жотасы және төспен қалай байланысқанын түсіндіреді. 2. Қаңқа қыз

11 слайд
1.Суретті қарап, қабырғалардың омыртқа жотасы және төспен қалай байланысқанын түсіндіреді. 2. Қаңқа қызметін талдайды. Жалпақ сүйектердің басты қызметі қандай? 3. Қаңқаның қандай бөлімінде 12 жұп жалпақ сүйек орналасқанын көрсетеді. Осы бөлімнің тағы қандай сүйектерін білесіңдер? 4. Қандай сүйектерде қоректік заттар қоры бар екеніне және неше жаста болатынына мысалдар келтіреді.

11 слайд

1.Суретті қарап, қабырғалардың омыртқа жотасы және төспен қалай байланысқанын түсіндіреді. 2. Қаңқа қызметін талдайды. Жалпақ сүйектердің басты қызметі қандай? 3. Қаңқаның қандай бөлімінде 12 жұп жалпақ сүйек орналасқанын көрсетеді. Осы бөлімнің тағы қандай сүйектерін білесіңдер? 4. Қандай сүйектерде қоректік заттар қоры бар екеніне және неше жаста болатынына мысалдар келтіреді.

Дескриптор: Жалпы балл-3 -суретпен жұмыс жасайды; -Тапсырманы талдап, мысалдар келтіреді; -Адам қаңқасыны

12 слайд
Дескриптор: Жалпы балл-3 -суретпен жұмыс жасайды; -Тапсырманы талдап, мысалдар келтіреді; -Адам қаңқасының бөлімдеріне басқа сүйек түрлері орналасуы мүмкін бе? Пікірталас ұйымдастырады.

12 слайд

Дескриптор: Жалпы балл-3 -суретпен жұмыс жасайды; -Тапсырманы талдап, мысалдар келтіреді; -Адам қаңқасының бөлімдеріне басқа сүйек түрлері орналасуы мүмкін бе? Пікірталас ұйымдастырады.

Кері байланыс «Білім теңізі» әдісі арқылы оқушылар сабақта өздерінің қаншалықты деңгейде білім алғандығы

13 слайд
Кері байланыс «Білім теңізі» әдісі арқылы оқушылар сабақта өздерінің қаншалықты деңгейде білім алғандығын әрбір теңізге Түсініксіз теңізіЕрекше теңізі Шабыттану теңізі Қанағат теңізі «Түсініксіз теңіз », « Ерекше теңіз» «Шабыттану теңіз» «Қанағат теңіздеріне » сапар шегу арқылы білдіреді

13 слайд

Кері байланыс «Білім теңізі» әдісі арқылы оқушылар сабақта өздерінің қаншалықты деңгейде білім алғандығын әрбір теңізге Түсініксіз теңізіЕрекше теңізі Шабыттану теңізі Қанағат теңізі «Түсініксіз теңіз », « Ерекше теңіз» «Шабыттану теңіз» «Қанағат теңіздеріне » сапар шегу арқылы білдіреді

«Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағаланады. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар

14 слайд
«Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағаланады. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

14 слайд

«Жапондық бағалау» әдісі арқылы бағаланады. Яғни «Дұрыс келісемін», «Толықтырамын, басқа көзқарасым бар», «Менің сұрағым бар». Сонымен қатар 1-10 баллдық жүйе бойынша оқушылардың сабаққа қатысу белсенділігі бойынша бағаланады.

15 слайд

15 слайд

Министірлікпен келісілген курстар тізімі