9-сынып бойынша «Қазақ әдебиеті» пәнінен қорытынды аттестаттау туралы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Ба уыржан Момышұлы атындағы
№45 қазақ классикалық гимназиясы
Мырзабекова Қарлығаш Ерғарақызы 9-сынып бойынша
«Қазақ әдебиеті» пәнінен
қорытынды аттестаттау туралы
1 слайд
Ба уыржан Момышұлы атындағы №45 қазақ классикалық гимназиясы Мырзабекова Қарлығаш Ерғарақызы 9-сынып бойынша «Қазақ әдебиеті» пәнінен қорытынды аттестаттау туралы
2 слайд
Емтихан жұмысы 2 сағат
Емтихан жұмысы барлығы 30 балмен бағаланатын екі бөлімнен тұрады:
А бөлімі бірнеше таңдауы бар, ал В бөлімі толық жауапты қажет ететін
сұрақтарды қамтиды.
А бөлімі
Білім алушылар 4 бір және бірнеше таңдауы бар, сондай-ақ сәйкестендіру
тапсырмаларын орындайды. Тапсырмалар 1 балмен бағаланады.
В бөлімі
Білім алушылар толық жауапты қажет ететін 4 тапсырма орындайды.
Тапсырмалар 3-9 балмен бағаланады. Қазақ әдебиеті пәні бойынша емтихан жұмысының сипаттамасы
2 слайд
Емтихан жұмысы 2 сағат Емтихан жұмысы барлығы 30 балмен бағаланатын екі бөлімнен тұрады: А бөлімі бірнеше таңдауы бар, ал В бөлімі толық жауапты қажет ететін сұрақтарды қамтиды. А бөлімі Білім алушылар 4 бір және бірнеше таңдауы бар, сондай-ақ сәйкестендіру тапсырмаларын орындайды. Тапсырмалар 1 балмен бағаланады. В бөлімі Білім алушылар толық жауапты қажет ететін 4 тапсырма орындайды. Тапсырмалар 3-9 балмен бағаланады. Қазақ әдебиеті пәні бойынша емтихан жұмысының сипаттамасы
3 слайд
1-БМ Білу және түсіну
Білім алушы:
• әртүрлі жанрдағы шығармалардың мазмұнын білуі;
• өлең немесе прозалық мәтіндердің фрагменттерін; шығармалардан
дәйексөздердібілуі;
• шығарманың тақырыбын, идеясын, проблемаларын, автордың
көзқарасын, ашық және астарлы айтылған мағыналардытүсінуі тиіс.
2-БМ Қолдану және жоғары деңгей дағдылары
Білім алушы:
• оқығанына өзінің көзқарасын дәлелмен тұжырымдауы;
• әртүрлі жанрда бейнеленген шығармаларды; шығарма
композициясының сюжеттік, тілдік ерекшеліктерін, негізгі
эпизодтарын, кейіпкерлердің іс-әрекетін және амалдарын талдауы;
• жазбаша мәтіндерді құрастыру үшін алған білімін, білігін және
дағдыларын жинақтауы;
• оқылған шығарманың идеялық-көркемдік, композициялық, стильдік
тұтастығы, тілдік ресімделуі тұрғысынан көркем мәтінге сыни баға
беруі тиіс. Бағалау міндеттері
3 слайд
1-БМ Білу және түсіну Білім алушы: • әртүрлі жанрдағы шығармалардың мазмұнын білуі; • өлең немесе прозалық мәтіндердің фрагменттерін; шығармалардан дәйексөздердібілуі; • шығарманың тақырыбын, идеясын, проблемаларын, автордың көзқарасын, ашық және астарлы айтылған мағыналардытүсінуі тиіс. 2-БМ Қолдану және жоғары деңгей дағдылары Білім алушы: • оқығанына өзінің көзқарасын дәлелмен тұжырымдауы; • әртүрлі жанрда бейнеленген шығармаларды; шығарма композициясының сюжеттік, тілдік ерекшеліктерін, негізгі эпизодтарын, кейіпкерлердің іс-әрекетін және амалдарын талдауы; • жазбаша мәтіндерді құрастыру үшін алған білімін, білігін және дағдыларын жинақтауы; • оқылған шығарманың идеялық-көркемдік, композициялық, стильдік тұтастығы, тілдік ресімделуі тұрғысынан көркем мәтінге сыни баға беруі тиіс. Бағалау міндеттері
4 слайд
Бағалау міндеттері Емтихан жұмысы
1-БМ 12
2-БМ 18
Барлығы 30Балдардың үлестірілуі
Бағалау міндеттері бойынша балдардың бөлінуі.
4 слайд
Бағалау міндеттері Емтихан жұмысы 1-БМ 12 2-БМ 18 Барлығы 30Балдардың үлестірілуі Бағалау міндеттері бойынша балдардың бөлінуі.
5 слайд
Балдар Балдардың % пайыздық
қатынасы Баға
0- 11 0- 3 9 2 (қанағаттанарлықсыз)
12 -1 9 4 0- 6 4 3 (қанағаттанарлық)
20-2 5 6 5- 84 4 (жақсы)
2 6 -30 8 5 -100 5 (өте жақсы) Емтихан жұмысы үшін балдар мен бағаларды қою үдерісі
Емтихан жұмысы үшін балл қою үдерісі ұсынылған балл қою сызбасы негізінде жүзеге асырылады.
Білім алушылардың қойылған балдары балдарды бағаға айналдыру шәкіліне сәйкес бағаға
ауыстырылады.
5 слайд
Балдар Балдардың % пайыздық қатынасы Баға 0- 11 0- 3 9 2 (қанағаттанарлықсыз) 12 -1 9 4 0- 6 4 3 (қанағаттанарлық) 20-2 5 6 5- 84 4 (жақсы) 2 6 -30 8 5 -100 5 (өте жақсы) Емтихан жұмысы үшін балдар мен бағаларды қою үдерісі Емтихан жұмысы үшін балл қою үдерісі ұсынылған балл қою сызбасы негізінде жүзеге асырылады. Білім алушылардың қойылған балдары балдарды бағаға айналдыру шәкіліне сәйкес бағаға ауыстырылады.
6 слайд
6 слайд
7 слайд
А бөлімі
•
Төменде берілген бір және бірнеше таңдауы бар сұрақтарға жауап беріңіз.
1.М. Өтемісұлының дәуір шындығын бейнелеп, асқақ рух пен болашаққа деген сенімінің үлгісі қай жырда
берілген?
А) «Еменнің түбі- сары бал»
В) «Мен, мен мен едім»
С) «Исатай сөзі»
Д) «Жалған дүние»
Е) «Желп-желп еткен ала ту»
2.Ж.Баласағұнның «Құтты білік» дастанындағы 2 кейіпкерді көрсетіңіз.
А) Хас Хажыб
В) Айтолды
С) Сухайл
Д) Өгдүлміш
Е) Артықбай
7 слайд
А бөлімі • Төменде берілген бір және бірнеше таңдауы бар сұрақтарға жауап беріңіз. 1.М. Өтемісұлының дәуір шындығын бейнелеп, асқақ рух пен болашаққа деген сенімінің үлгісі қай жырда берілген? А) «Еменнің түбі- сары бал» В) «Мен, мен мен едім» С) «Исатай сөзі» Д) «Жалған дүние» Е) «Желп-желп еткен ала ту» 2.Ж.Баласағұнның «Құтты білік» дастанындағы 2 кейіпкерді көрсетіңіз. А) Хас Хажыб В) Айтолды С) Сухайл Д) Өгдүлміш Е) Артықбай
8 слайд
8 слайд
9 слайд
Тапсырма Жауабы Балл Қосымша
ақпараттар
1 В
1
2 В, D
2
3 3, 4, 5
3 Әр дұрыс жауап үшін 1 балл ұсынылады
4 1. – Д
2. – С
3. – А
4. – E
5. - F
6 . - В 6 Әр сәйкестікке 1 балдан ұсынылады
Барлығы 12А бөлімі
Балл қою
кестесі
9 слайд
Тапсырма Жауабы Балл Қосымша ақпараттар 1 В 1 2 В, D 2 3 3, 4, 5 3 Әр дұрыс жауап үшін 1 балл ұсынылады 4 1. – Д 2. – С 3. – А 4. – E 5. - F 6 . - В 6 Әр сәйкестікке 1 балдан ұсынылады Барлығы 12А бөлімі Балл қою кестесі
10 слайд
.
10 слайд
.
11 слайд
11 слайд
12 слайд
12 слайд