2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / 9-сынып қазақ тілі Газет журналдардың адам өміріндегі орны

9-сынып қазақ тілі Газет журналдардың адам өміріндегі орны

Материал туралы қысқаша түсінік
9-сынып қазақ тілі Газет журналдардың адам өміріндегі орны
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
06 Ақпан 2025
334
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ақпанның жиырма екісі. Сынып жұмысы. Газет-журналдардың адам өміріндегі орны

1 слайд
Ақпанның жиырма екісі. Сынып жұмысы. Газет-журналдардың адам өміріндегі орны

1 слайд

Ақпанның жиырма екісі. Сынып жұмысы. Газет-журналдардың адам өміріндегі орны

Оқу мақсаты. 9.3.3.1 мәтін құрылымын сақтай отырып, бірнеше графиктік мәтіндегі (диаграмма, кесте) деректерді салыстыру, маңыз

2 слайд
Оқу мақсаты. 9.3.3.1 мәтін құрылымын сақтай отырып, бірнеше графиктік мәтіндегі (диаграмма, кесте) деректерді салыстыру, маңызды тұстары мен үрдістерді (тенденция) анықтап жазу; 9.4.4.3 сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану;

2 слайд

Оқу мақсаты. 9.3.3.1 мәтін құрылымын сақтай отырып, бірнеше графиктік мәтіндегі (диаграмма, кесте) деректерді салыстыру, маңызды тұстары мен үрдістерді (тенденция) анықтап жазу; 9.4.4.3 сабақтас құрмалас сөйлемдердің мағыналық түрлерін ажырата білу, түрлендіріп қолдану;

1.Отандық қандай газет-журналдарды білесіңдер? 2.Газет-журнал саласында жұмыс істейтін мамандарды кім деп атайды? 3.Газет-журна

3 слайд
1.Отандық қандай газет-журналдарды білесіңдер? 2.Газет-журнал саласында жұмыс істейтін мамандарды кім деп атайды? 3.Газет-журнал оқисыңдар ма? 4.Газет-журналға өлең, мақала беріп көрдіңдер ме? БАҚ деген не?

3 слайд

1.Отандық қандай газет-журналдарды білесіңдер? 2.Газет-журнал саласында жұмыс істейтін мамандарды кім деп атайды? 3.Газет-журнал оқисыңдар ма? 4.Газет-журналға өлең, мақала беріп көрдіңдер ме? БАҚ деген не?

133 бет 19-аудиомәтінді тыңдаңдар. Газет-журналдардың адам өміріндегі орны.

4 слайд
133 бет 19-аудиомәтінді тыңдаңдар. Газет-журналдардың адам өміріндегі орны.

4 слайд

133 бет 19-аудиомәтінді тыңдаңдар. Газет-журналдардың адам өміріндегі орны.

Дескриптор •Мәтінді оқиды •Диаграмма жасайды 2-тапсырма. Ә) Мәтін негізінде жастарды қандай мәселе қызықтыратынын анықтап, диаг

5 слайд
Дескриптор •Мәтінді оқиды •Диаграмма жасайды 2-тапсырма. Ә) Мәтін негізінде жастарды қандай мәселе қызықтыратынын анықтап, диаграммамен көрсетіңдер?

5 слайд

Дескриптор •Мәтінді оқиды •Диаграмма жасайды 2-тапсырма. Ә) Мәтін негізінде жастарды қандай мәселе қызықтыратынын анықтап, диаграммамен көрсетіңдер?

3-тапсырма. “ПОПС формуласы” “Газет жаңалық оқу үшін ғана керек пе?” деген сұраққа жауап бере отырып, өз пікірлеріңізді білдір

6 слайд
3-тапсырма. “ПОПС формуласы” “Газет жаңалық оқу үшін ғана керек пе?” деген сұраққа жауап бере отырып, өз пікірлеріңізді білдіріңіз. Дескриптор. •Өз көзқарасын білдіреді •Себебін түсіндіреді •Мысалдармен дәлелдейді •Қорытынды жасайды

6 слайд

3-тапсырма. “ПОПС формуласы” “Газет жаңалық оқу үшін ғана керек пе?” деген сұраққа жауап бере отырып, өз пікірлеріңізді білдіріңіз. Дескриптор. •Өз көзқарасын білдіреді •Себебін түсіндіреді •Мысалдармен дәлелдейді •Қорытынды жасайды

Себеп бағыныңқылы сабақтас құрмалас сөйлем Себеп бағыныңқылы сабақтас сөйлемнің құрамындағы алғашқы сыңар басыңқы сыңарда айтыл

7 слайд
Себеп бағыныңқылы сабақтас құрмалас сөйлем Себеп бағыныңқылы сабақтас сөйлемнің құрамындағы алғашқы сыңар басыңқы сыңарда айтылған іс-әрекеттің себебін білдіреді де, неге? неліктен? не себепті? сұрақтарына жауап береді. Бағыныңқы сыңардың баяндауыштарының жасалу жолдары төмендегідей: Бағыныңқы сыңарының баяндауыштарының жасалуы: • -ып (-іп, -п) –й тұлғалы көсемше жұрнақтары арқылы: Ғасырлар бойы құлазып жатқан мың-мыңдаған гектар жерге су келіп, егістік бау- бақшалы, шұрайлы өлкеге айналды. • өткен шақ есімшеге –дықтан (-діктен) қосымшаларының жалғануы арқылы: Құлағына жайлы хабар тигендіктен, Ақан киіне бастады. • өткен шақ есімшеге соң, кейін шылауларының тіркесіп келуі арқылы: Малы кеткен соң, бағы кете бастады. •нөлдік формалы есімше мен тәуелдік жалғауының ІІІ жағындағы қимыл есіміне себепті сөзінің тіркесуі арқылы: Үш-төрт күннен бері тапсырма жасалмаған себепті, денеміз ауырлап қалыпты. •-ғасын (-гесін) формалы етістік арқылы: Оңаша үйде бөтен адам болмағасын, бұл үшеуі мұңдарын, өткен-кеткенді әңгіме қылып көп отырды.

7 слайд

Себеп бағыныңқылы сабақтас құрмалас сөйлем Себеп бағыныңқылы сабақтас сөйлемнің құрамындағы алғашқы сыңар басыңқы сыңарда айтылған іс-әрекеттің себебін білдіреді де, неге? неліктен? не себепті? сұрақтарына жауап береді. Бағыныңқы сыңардың баяндауыштарының жасалу жолдары төмендегідей: Бағыныңқы сыңарының баяндауыштарының жасалуы: • -ып (-іп, -п) –й тұлғалы көсемше жұрнақтары арқылы: Ғасырлар бойы құлазып жатқан мың-мыңдаған гектар жерге су келіп, егістік бау- бақшалы, шұрайлы өлкеге айналды. • өткен шақ есімшеге –дықтан (-діктен) қосымшаларының жалғануы арқылы: Құлағына жайлы хабар тигендіктен, Ақан киіне бастады. • өткен шақ есімшеге соң, кейін шылауларының тіркесіп келуі арқылы: Малы кеткен соң, бағы кете бастады. •нөлдік формалы есімше мен тәуелдік жалғауының ІІІ жағындағы қимыл есіміне себепті сөзінің тіркесуі арқылы: Үш-төрт күннен бері тапсырма жасалмаған себепті, денеміз ауырлап қалыпты. •-ғасын (-гесін) формалы етістік арқылы: Оңаша үйде бөтен адам болмағасын, бұл үшеуі мұңдарын, өткен-кеткенді әңгіме қылып көп отырды.

8 слайд

8 слайд

Үй тапсырмасы Себеп бағыныңқылы сабақтас құрмалас сөйлем құрау (5 сөйлем) Бір сөйлемге морфологиялық талдау жасау.

9 слайд
Үй тапсырмасы Себеп бағыныңқылы сабақтас құрмалас сөйлем құрау (5 сөйлем) Бір сөйлемге морфологиялық талдау жасау.

9 слайд

Үй тапсырмасы Себеп бағыныңқылы сабақтас құрмалас сөйлем құрау (5 сөйлем) Бір сөйлемге морфологиялық талдау жасау.

1.Оқылым. Мәтінді оқып, астындағы тест тапсырмаларын орындаңыз. Біз бесінші сыныпты бастаған жылы жағрапия пәнінен мектеп ди

10 слайд
1.Оқылым. Мәтінді оқып, астындағы тест тапсырмаларын орындаңыз. Біз бесінші сыныпты бастаған жылы жағрапия пәнінен мектеп директорының тәртіп жөніндегі орынбасары сабақ беретінін естіп қорқып қалдық. Өйткені біздің сынып оқушылары үшін «тәртіп» деген сөз онша ұнамайтын. Сыныпта бар болғаны төрт-ақ ұл. Бірақ тәртіп бұзатын ұлдар емес, қалған он алты қыз еді. Қыздар көп болғандықтан да, ұлдар тыныш жүретін, ал қыздар ұлдар сияқты небір ойға келмейтін оқиғалар ойлап табатын. Біз аз уақыттың ішінде осындай еркіндіктен айырылып қаламыз деп ойламаған едік. Зағипа апай «тәртіп» деген жалғамасы болса да қатал емес екен. Сабақта ұрыспақ түгілі дауыс көтермейді де. Бірақ ол кісінің жәй айтқан әрбір сөзі біздің жүрегімізге сіңе берді. «Жағрапия – ең бірінші картамен жұмыс істей білу. Сендер ер жеткен кездеріңде әлемге жол ашылады, еш кедергісіз жер шарының түкпір-түкпіріне баратын боласыңдар. Сол кездерде әрине мені ұмытарсыңдар, бірақ әрбір елдің жағрапиялық жағдайын, табиғи ерекшеліктерін, тіпті астанасы мен қала аттарын, өзен-көлдерін біліп тұрсаңдар, менің еңбегімнің босқа кетпегені» деп жиі айтатын. Ол кез-келген уақытта, кез-келген сұрағымызға қуана да сүйсіне жауап беретін. Жағрапия оқулығы аз уақыттың ішінде біздің бас көтермей оқитын пәнімізге айналды. Зағипа апайдың жағрапиясы біздің басқа пәндерді де қызыға оқуымызға септігін тигізді. 1. Мәтін тақырыбы ... туралы. А) жағрапия (география) пәні В) мұғалім С) тәртіп D) оқушылар 2. Асты сызылған сөзге сәйкесін табыңыз. Жағрапия оқулығы аз уақыттың ішінде біздің бас көтермей оқитын пәнімізге айналды. А) жақсы В) сүйікті С) қиын D) керекті 3. Асты сызылған сөзге сәйкесін табыңыз. Зағипа апайдың жағрапиясы біздің басқа пәндерді де қызыға оқуымызға септігін тигізді. А) жақсылығын В) көмегін С) мақсатын D) жақсы жағын 4. Әңгіменің қорытындысы бойынша оқушылар А) жағрапия пәнін оқымады В) жағрапия пәнін жақсы көріп кетті С) жағрапия қызықты пән деді D) жағрапия керек деді

10 слайд

1.Оқылым. Мәтінді оқып, астындағы тест тапсырмаларын орындаңыз. Біз бесінші сыныпты бастаған жылы жағрапия пәнінен мектеп директорының тәртіп жөніндегі орынбасары сабақ беретінін естіп қорқып қалдық. Өйткені біздің сынып оқушылары үшін «тәртіп» деген сөз онша ұнамайтын. Сыныпта бар болғаны төрт-ақ ұл. Бірақ тәртіп бұзатын ұлдар емес, қалған он алты қыз еді. Қыздар көп болғандықтан да, ұлдар тыныш жүретін, ал қыздар ұлдар сияқты небір ойға келмейтін оқиғалар ойлап табатын. Біз аз уақыттың ішінде осындай еркіндіктен айырылып қаламыз деп ойламаған едік. Зағипа апай «тәртіп» деген жалғамасы болса да қатал емес екен. Сабақта ұрыспақ түгілі дауыс көтермейді де. Бірақ ол кісінің жәй айтқан әрбір сөзі біздің жүрегімізге сіңе берді. «Жағрапия – ең бірінші картамен жұмыс істей білу. Сендер ер жеткен кездеріңде әлемге жол ашылады, еш кедергісіз жер шарының түкпір-түкпіріне баратын боласыңдар. Сол кездерде әрине мені ұмытарсыңдар, бірақ әрбір елдің жағрапиялық жағдайын, табиғи ерекшеліктерін, тіпті астанасы мен қала аттарын, өзен-көлдерін біліп тұрсаңдар, менің еңбегімнің босқа кетпегені» деп жиі айтатын. Ол кез-келген уақытта, кез-келген сұрағымызға қуана да сүйсіне жауап беретін. Жағрапия оқулығы аз уақыттың ішінде біздің бас көтермей оқитын пәнімізге айналды. Зағипа апайдың жағрапиясы біздің басқа пәндерді де қызыға оқуымызға септігін тигізді. 1. Мәтін тақырыбы ... туралы. А) жағрапия (география) пәні В) мұғалім С) тәртіп D) оқушылар 2. Асты сызылған сөзге сәйкесін табыңыз. Жағрапия оқулығы аз уақыттың ішінде біздің бас көтермей оқитын пәнімізге айналды. А) жақсы В) сүйікті С) қиын D) керекті 3. Асты сызылған сөзге сәйкесін табыңыз. Зағипа апайдың жағрапиясы біздің басқа пәндерді де қызыға оқуымызға септігін тигізді. А) жақсылығын В) көмегін С) мақсатын D) жақсы жағын 4. Әңгіменің қорытындысы бойынша оқушылар А) жағрапия пәнін оқымады В) жағрапия пәнін жақсы көріп кетті С) жағрапия қызықты пән деді D) жағрапия керек деді

Министірлікпен келісілген курстар тізімі