№ 52- сабақ. 2,4,6,8,10 сандарының жартысы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1 сынып
Математика
1 слайд
1 сынып Математика
2 слайд
Бөлім: Менің отбасым және достарым
№ 52- сабақ.
2,4,6,8,10 сандарының
жартысы
2 слайд
Бөлім: Менің отбасым және достарым № 52- сабақ. 2,4,6,8,10 сандарының жартысы
3 слайд
Психологиялық ахуалды жақсарту
«Диалог» әдісі
Мұғалім оқушылармен Қазақстанның қалалары туралы
диалог бастайды. Біз қай қалада тұрамыз? Қазақстанның
қандай қалаларында болдыңдар?
3 слайд
Психологиялық ахуалды жақсарту «Диалог» әдісі Мұғалім оқушылармен Қазақстанның қалалары туралы диалог бастайды. Біз қай қалада тұрамыз? Қазақстанның қандай қалаларында болдыңдар?
4 слайд
Өткенді пысықтау
Заңдылықты тап. Өзің
фигуралармен,заттармен, сандармен
заңдылық құрастыр.
4 слайд
Өткенді пысықтау Заңдылықты тап. Өзің фигуралармен,заттармен, сандармен заңдылық құрастыр.
5 слайд
5 слайд
6 слайд
Тақырыпты ашу
«Теңдей бөліп көр» ойыны
Заттарды беріп, теңдей бөлдіру
Мысалы: 4 алма, 5 кітап, 6қарындаш, 7 сағыз,
8 асық, 10 үшбұрыш.
6 слайд
Тақырыпты ашу «Теңдей бөліп көр» ойыны Заттарды беріп, теңдей бөлдіру Мысалы: 4 алма, 5 кітап, 6қарындаш, 7 сағыз, 8 асық, 10 үшбұрыш.
7 слайд
Жаңа тақырып
Балаларға Қазақстан қалалары бейнеленген қиманы теңдей бөлуге
көмектесу.
Ол үшін 10 санының құрамын қайталауға болады.
Міне біз 10 қиманы теңдей бөлсек, әрбір бала 5 карточкадан
алатынын анықтадық.
2, 4, 6, 8, 10 сандарын теңдей екіге бөлікке бөлсе, неше шығады?
Бұл сандар қандай? Жұп па, тақ па?
Мұғалім 2, 4, 6, 8, 10 сандарын теңдей екіге қалай бөлетінін
түсіндірулеріне түрткі болады.
Мұғалім сұрайды: қандай сандарды теңдей екіге бөлуге болады?
(Жұп).
Сандардың құрамын айт. Не байқадың?
7 слайд
Жаңа тақырып Балаларға Қазақстан қалалары бейнеленген қиманы теңдей бөлуге көмектесу. Ол үшін 10 санының құрамын қайталауға болады. Міне біз 10 қиманы теңдей бөлсек, әрбір бала 5 карточкадан алатынын анықтадық. 2, 4, 6, 8, 10 сандарын теңдей екіге бөлікке бөлсе, неше шығады? Бұл сандар қандай? Жұп па, тақ па? Мұғалім 2, 4, 6, 8, 10 сандарын теңдей екіге қалай бөлетінін түсіндірулеріне түрткі болады. Мұғалім сұрайды: қандай сандарды теңдей екіге бөлуге болады? (Жұп). Сандардың құрамын айт. Не байқадың?
8 слайд
тапсырма
Қима суреттерден бірдей заттарды таңда. Оларды теңдей бөлуге
тырыс.
тапсырма
Қандай сандар теңдей бөлінетінін және қандай сандар теңдей
бөлінбейтінін анықта. Сол сандарды ата. Оларды қалай бөлдің?
Түсіндір. (бірліктермен )
8 слайд
тапсырма Қима суреттерден бірдей заттарды таңда. Оларды теңдей бөлуге тырыс. тапсырма Қандай сандар теңдей бөлінетінін және қандай сандар теңдей бөлінбейтінін анықта. Сол сандарды ата. Оларды қалай бөлдің? Түсіндір. (бірліктермен )
9 слайд
2-тапсырма
Балалар Қазақстан қалаларының суретін салды.
Бояу құйылған банкаларды қалай теңдей бөлуге
болатынын жаз.
Көк банкалар нешеу? (6)
6 санының құрамын кім айтады? (1+5, 5+1, 2+4, 4+2, 3+3)
Бояу құйылған банкалар теңдей бөлінгенде нешеуден
болады? (3 және 3)
Тура осылай жасыл және қызыл түсті банкаларды да
теңдей бөліп алуды қарастырады.
9 слайд
2-тапсырма Балалар Қазақстан қалаларының суретін салды. Бояу құйылған банкаларды қалай теңдей бөлуге болатынын жаз. Көк банкалар нешеу? (6) 6 санының құрамын кім айтады? (1+5, 5+1, 2+4, 4+2, 3+3) Бояу құйылған банкалар теңдей бөлінгенде нешеуден болады? (3 және 3) Тура осылай жасыл және қызыл түсті банкаларды да теңдей бөліп алуды қарастырады.
10 слайд
Сергіту әдісі
«Ойыншықтарды екінші бөлігін тап» ойыны
Қырқылған ойыншық суреттерін біріктіреді
10 слайд
Сергіту әдісі «Ойыншықтарды екінші бөлігін тап» ойыны Қырқылған ойыншық суреттерін біріктіреді
11 слайд
Топтық жұмыс
3-тапсырма
«Кім жылдам» ойыны.
100-20=80 90-30=60
100-30=70 70+20=90
60+10=70 40+50=90
80+10=90 80-60=20
11 слайд
Топтық жұмыс 3-тапсырма «Кім жылдам» ойыны. 100-20=80 90-30=60 100-30=70 70+20=90 60+10=70 40+50=90 80+10=90 80-60=20
12 слайд
12 слайд
13 слайд
Сабақты қорытындылау
4-тапсырма
Оқулықтағы №4 тапсырманы топпен орындауды ұсынады. 5
айырмашылықты тап. Бұл тапсырма оқушылардан
мұқияттылықты, байқағыштықты талап етеді.
13 слайд
Сабақты қорытындылау 4-тапсырма Оқулықтағы №4 тапсырманы топпен орындауды ұсынады. 5 айырмашылықты тап. Бұл тапсырма оқушылардан мұқияттылықты, байқағыштықты талап етеді.
14 слайд
Қосымша тапсырма
«Сәйкестендіру» әдісі
10 саны шығу үшін қай затты қай затпен біріктіру
керек?
Мысалы:
3 алма+7 алмұрт
14 слайд
Қосымша тапсырма «Сәйкестендіру» әдісі 10 саны шығу үшін қай затты қай затпен біріктіру керек? Мысалы: 3 алма+7 алмұрт
15 слайд
15 слайд