№ 52- сабақ. 2,4,6,8,10 сандарының жартысы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

№ 52- сабақ. 2,4,6,8,10 сандарының жартысы

Материал туралы қысқаша түсінік
№ 52- сабақ. 2,4,6,8,10 сандарының жартысы
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
1 сынып Математика

#1 слайд
1 сынып Математика

1 слайд

1 сынып Математика

Бөлім: Менің отбасым және достарым № 52- сабақ. 2,4,6,8,10 сандарының жартысы

#2 слайд
Бөлім: Менің отбасым және достарым № 52- сабақ. 2,4,6,8,10 сандарының жартысы

2 слайд

Бөлім: Менің отбасым және достарым № 52- сабақ. 2,4,6,8,10 сандарының жартысы

Психологиялық ахуалды жақсарту «Диалог» әдісі Мұғалім оқушылармен Қазақстанның қалалары туралы диалог бастайды. Біз қай қалада

#3 слайд
Психологиялық ахуалды жақсарту «Диалог» әдісі Мұғалім оқушылармен Қазақстанның қалалары туралы диалог бастайды. Біз қай қалада тұрамыз? Қазақстанның қандай қалаларында болдыңдар?

3 слайд

Психологиялық ахуалды жақсарту «Диалог» әдісі Мұғалім оқушылармен Қазақстанның қалалары туралы диалог бастайды. Біз қай қалада тұрамыз? Қазақстанның қандай қалаларында болдыңдар?

Өткенді пысықтау Заңдылықты тап. Өзің фигуралармен,заттармен, сандармен заңдылық құрастыр.

#4 слайд
Өткенді пысықтау Заңдылықты тап. Өзің фигуралармен,заттармен, сандармен заңдылық құрастыр.

4 слайд

Өткенді пысықтау Заңдылықты тап. Өзің фигуралармен,заттармен, сандармен заңдылық құрастыр.

#5 слайд

5 слайд

Тақырыпты ашу «Теңдей бөліп көр» ойыны Заттарды беріп, теңдей бөлдіру Мысалы: 4 алма, 5 кітап, 6қарындаш, 7 сағыз, 8 асық, 10 ү

#6 слайд
Тақырыпты ашу «Теңдей бөліп көр» ойыны Заттарды беріп, теңдей бөлдіру Мысалы: 4 алма, 5 кітап, 6қарындаш, 7 сағыз, 8 асық, 10 үшбұрыш.

6 слайд

Тақырыпты ашу «Теңдей бөліп көр» ойыны Заттарды беріп, теңдей бөлдіру Мысалы: 4 алма, 5 кітап, 6қарындаш, 7 сағыз, 8 асық, 10 үшбұрыш.

Жаңа тақырып Балаларға Қазақстан қалалары бейнеленген қиманы теңдей бөлуге көмектесу. Ол үшін 10 санының құрамын қайталауға бо

#7 слайд
Жаңа тақырып Балаларға Қазақстан қалалары бейнеленген қиманы теңдей бөлуге көмектесу. Ол үшін 10 санының құрамын қайталауға болады. Міне біз 10 қиманы теңдей бөлсек, әрбір бала 5 карточкадан алатынын анықтадық. 2, 4, 6, 8, 10 сандарын теңдей екіге бөлікке бөлсе, неше шығады? Бұл сандар қандай? Жұп па, тақ па? Мұғалім 2, 4, 6, 8, 10 сандарын теңдей екіге қалай бөлетінін түсіндірулеріне түрткі болады. Мұғалім сұрайды: қандай сандарды теңдей екіге бөлуге болады? (Жұп). Сандардың құрамын айт. Не байқадың?

7 слайд

Жаңа тақырып Балаларға Қазақстан қалалары бейнеленген қиманы теңдей бөлуге көмектесу. Ол үшін 10 санының құрамын қайталауға болады. Міне біз 10 қиманы теңдей бөлсек, әрбір бала 5 карточкадан алатынын анықтадық. 2, 4, 6, 8, 10 сандарын теңдей екіге бөлікке бөлсе, неше шығады? Бұл сандар қандай? Жұп па, тақ па? Мұғалім 2, 4, 6, 8, 10 сандарын теңдей екіге қалай бөлетінін түсіндірулеріне түрткі болады. Мұғалім сұрайды: қандай сандарды теңдей екіге бөлуге болады? (Жұп). Сандардың құрамын айт. Не байқадың?

тапсырма Қима суреттерден бірдей заттарды таңда. Оларды теңдей бөлуге тырыс. тапсырма Қандай сандар теңдей бөлінетінін және қан

#8 слайд
тапсырма Қима суреттерден бірдей заттарды таңда. Оларды теңдей бөлуге тырыс. тапсырма Қандай сандар теңдей бөлінетінін және қандай сандар теңдей бөлінбейтінін анықта. Сол сандарды ата. Оларды қалай бөлдің? Түсіндір. (бірліктермен )

8 слайд

тапсырма Қима суреттерден бірдей заттарды таңда. Оларды теңдей бөлуге тырыс. тапсырма Қандай сандар теңдей бөлінетінін және қандай сандар теңдей бөлінбейтінін анықта. Сол сандарды ата. Оларды қалай бөлдің? Түсіндір. (бірліктермен )

2-тапсырма Балалар Қазақстан қалаларының суретін салды. Бояу құйылған банкаларды қалай теңдей бөлуге болатынын жаз. Көк банкал

#9 слайд
2-тапсырма Балалар Қазақстан қалаларының суретін салды. Бояу құйылған банкаларды қалай теңдей бөлуге болатынын жаз. Көк банкалар нешеу? (6) 6 санының құрамын кім айтады? (1+5, 5+1, 2+4, 4+2, 3+3) Бояу құйылған банкалар теңдей бөлінгенде нешеуден болады? (3 және 3) Тура осылай жасыл және қызыл түсті банкаларды да теңдей бөліп алуды қарастырады.

9 слайд

2-тапсырма Балалар Қазақстан қалаларының суретін салды. Бояу құйылған банкаларды қалай теңдей бөлуге болатынын жаз. Көк банкалар нешеу? (6) 6 санының құрамын кім айтады? (1+5, 5+1, 2+4, 4+2, 3+3) Бояу құйылған банкалар теңдей бөлінгенде нешеуден болады? (3 және 3) Тура осылай жасыл және қызыл түсті банкаларды да теңдей бөліп алуды қарастырады.

Сергіту әдісі «Ойыншықтарды екінші бөлігін тап» ойыны Қырқылған ойыншық суреттерін біріктіреді

#10 слайд
Сергіту әдісі «Ойыншықтарды екінші бөлігін тап» ойыны Қырқылған ойыншық суреттерін біріктіреді

10 слайд

Сергіту әдісі «Ойыншықтарды екінші бөлігін тап» ойыны Қырқылған ойыншық суреттерін біріктіреді

Топтық жұмыс 3-тапсырма «Кім жылдам» ойыны. 100-20=80 90-30=60 100-30=70 70+20=90 6

#11 слайд
Топтық жұмыс 3-тапсырма «Кім жылдам» ойыны. 100-20=80 90-30=60 100-30=70 70+20=90 60+10=70 40+50=90 80+10=90 80-60=20

11 слайд

Топтық жұмыс 3-тапсырма «Кім жылдам» ойыны. 100-20=80 90-30=60 100-30=70 70+20=90 60+10=70 40+50=90 80+10=90 80-60=20

#12 слайд

12 слайд

Сабақты қорытындылау 4-тапсырма Оқулықтағы №4 тапсырманы топпен орындауды ұсынады. 5 айырмашылықты тап. Бұл тапсырма оқушыларда

#13 слайд
Сабақты қорытындылау 4-тапсырма Оқулықтағы №4 тапсырманы топпен орындауды ұсынады. 5 айырмашылықты тап. Бұл тапсырма оқушылардан мұқияттылықты, байқағыштықты талап етеді.

13 слайд

Сабақты қорытындылау 4-тапсырма Оқулықтағы №4 тапсырманы топпен орындауды ұсынады. 5 айырмашылықты тап. Бұл тапсырма оқушылардан мұқияттылықты, байқағыштықты талап етеді.

Қосымша тапсырма «Сәйкестендіру» әдісі 10 саны шығу үшін қай затты қай затпен біріктіру керек? Мысалы: 3 алма+7 алмұрт

#14 слайд
Қосымша тапсырма «Сәйкестендіру» әдісі 10 саны шығу үшін қай затты қай затпен біріктіру керек? Мысалы: 3 алма+7 алмұрт

14 слайд

Қосымша тапсырма «Сәйкестендіру» әдісі 10 саны шығу үшін қай затты қай затпен біріктіру керек? Мысалы: 3 алма+7 алмұрт

#15 слайд

15 слайд

Файл форматы:
pptx
24.11.2024
377
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі