1 слайд
Оқу мақсаттары:
6.2.3.1 шығармадағы көркем ауыстыруларды(троптарды: метафора,
кейіптеу, метонимия, гипербола, литота, аллегория, антитеза, градация, арнау)
анықтау;ҰМЖ: “ Туған жерім-аялы алтын
бесігім” 6 - сынып
Алдыңғы оқу:
Тұран елі, түркілердің
батырлары туралы біледі .Құндылыққа баулу:
“Мәңгілік
Ел”жалпыұлттық
идеясынан“тарихтың,
мәдениет пен тілдің
біртұтастығы”Тілдік мақсаттар:
Пәнге қатысты сөздік қор
мен терминдер:Запыран ,
Бек, Пәни, Жаман – жәутік Пәнаралық байланыс:
Қазақстан тарихыҚМЖ: “Алып Ер Тұңғаны жоқтау”
Білу,түсіну
, қолдану «Қарағаш орта мектебі» МКМ
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Мурзахиетова Қымбат«Қарағаш орта мектебі» МКМ
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Мурзахиетова Қымбат
2 слайд
Белсенді оқудағы әдіс-тәсілдерім
«Сэлфи» әдісі
«Сканерлеп оқу»
әдісі «Жалғыз құты»
органайзері”
«Артығын тап»
стратегиясы
« 1-1-1 » әдісі «Ой қозғау»
әдісі «Арқаның әңгімесі»
әдісі «Сканерлеп оқу»
әдісі
3 слайд
Саралау
тапсырмалары Оқу деңгейін арттыруды қажет ететін оқушыларға
жұптық жұмыс - бес жолды өлеңді «Алып» сөзіне
құрау .
Дарынды оқушыға :
«Жақсының аты өлмейді,ғалымның
хаты өлмейді» деген нақылдың жырға
қаншалықты қатысы бар? Өз
пікіріңізді ойтолғау түрінде жазыңыз . Саралап оқытудың нәтижесінде
таланттар өз қабілеттері мен
шешендіктерін одан әрі бекіте
түседі. Қолдауды қажет ететін
оқушылардың ішкі уәждері
оянып, өздеріне деген сенімдері
арта түседі. Білім дәрежесі бірдей
оқу топтарына оқу жеңілдейді . Оқу деңгейін арттыруды қажет ететін оқушыларға
жұптық жұмыс - бес жолды өлеңді «Алып» сөзіне
құрау .
Дарынды оқушыға :
«Жақсының аты өлмейді,ғалымның
хаты өлмейді» деген нақылдың жырға
қаншалықты қатысы бар? Өз
пікіріңізді ойтолғау түрінде жазыңыз . Саралап оқытудың нәтижесінде
таланттар өз қабілеттері мен
шешендіктерін одан әрі бекіте
түседі. Қолдауды қажет ететін
оқушылардың ішкі уәждері
оянып, өздеріне деген сенімдері
арта түседі. Білім дәрежесі бірдей
оқу топтарына оқу жеңілдейді .
4 слайд
БАҒАЛАУ
«От шашу» арқылы
бағалау «Үш шапалақ» арқылы
бағалау .
Кері байланыс : «Тілек
беті» әдісіБАҒАЛАУ «От шашу» арқылы
бағалау «Үш шапалақ» арқылы
бағалау . Кері байланыс : «Тілек
беті» әдісі
5 слайд
Ықшам сабақты
қорытындылау
Жаңартылған бағдарлама
курсына дейін бағалаудың түрін
және оның тапсырмаларын
жасауды, дескриптор құруды, кері
байаныс алуды қай кезде іске
асыру керек және не мақсатта
екенін бімеуші едім
Курс барысында әріптестермен топтық, ұжымдық жұмыстар
кезінде пікірлесе отырып,белсенді оқытудың әдіс-тәсілдерін дұрыс
таңдауға пайдасын тигізді. Проблемалық сұрақтарға топта
пікірталас жасау кезінде оқушылардың айтылым,тыңдалым
дағдылары қалыптасатындығына көз жеткіздім. ҚМЖ жасауда
басшылыққа алатын құжаттардың тізімімен таныса отырып, оны
құрастыруды үйрендім.Жаңартылған білім берудің мақсаты мен
мазмұнын, сабақта қолданатын белсенді әдіс-тәсілдерді тиімді
пайдалануды үйрендім. Критериалды бағалау,кері байланыс,
рефлексия жасауды меңгердім. Сабақ барысында мұғалімнің не
істейтініне емес,оқушының немен айналысатынын басты назарда
ұстау керектігін білдім.Тиімді кері байланыс жасап
үйрендім.Тапсырманы зерделеу арқылы бағалау мен дескриптор
құрып дағдыландым. Болашақта сабағыма
дұрыс мақсат қоюды,
мақсатқа жету
жодарын,
тапсырманың
тиімдісін алуды
жоспарлап отырмын .
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз