Материалдар / " Алып Ер Тұңғаны жоқтау" тақырыбына Ықшам сабақ таныстырылымы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

" Алып Ер Тұңғаны жоқтау" тақырыбына Ықшам сабақ таныстырылымы

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімге арналған көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Маусым 2018
462
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Оқу мақсаттары: 6.2.3.1 шығармадағы көркем ауыстыруларды(троптарды: м

1 слайд
Оқу мақсаттары: 6.2.3.1 шығармадағы көркем ауыстыруларды(троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, литота, аллегория, антитеза, градация, арнау) анықтау;ҰМЖ: “ Туған жерім-аялы алтын бесігім” 6 - сынып Алдыңғы оқу: Тұран елі, түркілердің батырлары туралы біледі .Құндылыққа баулу: “Мәңгілік Ел”жалпыұлттық идеясынан“тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы”Тілдік мақсаттар: Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:Запыран , Бек, Пәни, Жаман – жәутік Пәнаралық байланыс: Қазақстан тарихыҚМЖ: “Алып Ер Тұңғаны жоқтау” Білу,түсіну , қолдану «Қарағаш орта мектебі» МКМ Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Мурзахиетова Қымбат«Қарағаш орта мектебі» МКМ Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Мурзахиетова Қымбат

Белсенді оқудағы әдіс-тәсілдерім «Сэлфи» әдісі «Сканерлеп оқу» әдісі «Жалғыз құты» органайзері” «Артығын тап» стратег

2 слайд
Белсенді оқудағы әдіс-тәсілдерім «Сэлфи» әдісі «Сканерлеп оқу» әдісі «Жалғыз құты» органайзері”     «Артығын тап» стратегиясы          « 1-1-1 » әдісі «Ой қозғау» әдісі «Арқаның әңгімесі» әдісі «Сканерлеп оқу» әдісі

Саралау тапсырмалары Оқу деңгейін арттыруды қажет ететін оқушыларға жұптық жұмыс - бес жолды өлеңді «Алып» сөзіне құра

3 слайд
Саралау тапсырмалары Оқу деңгейін арттыруды қажет ететін оқушыларға жұптық жұмыс - бес жолды өлеңді «Алып» сөзіне құрау .   Дарынды оқушыға : «Жақсының аты өлмейді,ғалымның хаты өлмейді» деген нақылдың жырға қаншалықты қатысы бар? Өз пікіріңізді ойтолғау түрінде жазыңыз . Саралап оқытудың нәтижесінде таланттар өз қабілеттері мен шешендіктерін одан әрі бекіте түседі. Қолдауды қажет ететін оқушылардың ішкі уәждері оянып, өздеріне деген сенімдері арта түседі. Білім дәрежесі бірдей оқу топтарына оқу жеңілдейді . Оқу деңгейін арттыруды қажет ететін оқушыларға жұптық жұмыс - бес жолды өлеңді «Алып» сөзіне құрау .   Дарынды оқушыға : «Жақсының аты өлмейді,ғалымның хаты өлмейді» деген нақылдың жырға қаншалықты қатысы бар? Өз пікіріңізді ойтолғау түрінде жазыңыз . Саралап оқытудың нәтижесінде таланттар өз қабілеттері мен шешендіктерін одан әрі бекіте түседі. Қолдауды қажет ететін оқушылардың ішкі уәждері оянып, өздеріне деген сенімдері арта түседі. Білім дәрежесі бірдей оқу топтарына оқу жеңілдейді .

БАҒАЛАУ «От шашу» арқылы бағалау «Үш шапалақ» арқылы бағалау . Кері байланыс : «Тілек беті» әдісіБАҒАЛАУ «От шашу» арқылы

4 слайд
БАҒАЛАУ «От шашу» арқылы бағалау «Үш шапалақ» арқылы бағалау . Кері байланыс : «Тілек беті» әдісіБАҒАЛАУ «От шашу» арқылы бағалау «Үш шапалақ» арқылы бағалау . Кері байланыс : «Тілек беті» әдісі

Ықшам сабақты қорытындылау Жаңартылған бағдарлама курсына дейін бағалаудың түрін және оның тапсырмаларын жасауды, дескрипто

5 слайд
Ықшам сабақты қорытындылау Жаңартылған бағдарлама курсына дейін бағалаудың түрін және оның тапсырмаларын жасауды, дескриптор құруды, кері байаныс алуды қай кезде іске асыру керек және не мақсатта екенін бімеуші едім Курс барысында әріптестермен топтық, ұжымдық жұмыстар кезінде пікірлесе отырып,белсенді оқытудың әдіс-тәсілдерін дұрыс таңдауға пайдасын тигізді. Проблемалық сұрақтарға топта пікірталас жасау кезінде оқушылардың айтылым,тыңдалым дағдылары қалыптасатындығына көз жеткіздім. ҚМЖ жасауда басшылыққа алатын құжаттардың тізімімен таныса отырып, оны құрастыруды үйрендім.Жаңартылған білім берудің мақсаты мен мазмұнын, сабақта қолданатын белсенді әдіс-тәсілдерді тиімді пайдалануды үйрендім. Критериалды бағалау,кері байланыс, рефлексия жасауды меңгердім. Сабақ барысында мұғалімнің не істейтініне емес,оқушының немен айналысатынын басты назарда ұстау керектігін білдім.Тиімді кері байланыс жасап үйрендім.Тапсырманы зерделеу арқылы бағалау мен дескриптор құрып дағдыландым. Болашақта сабағыма дұрыс мақсат қоюды, мақсатқа жету жодарын, тапсырманың тиімдісін алуды жоспарлап отырмын .