: Қазақша QIUZ интеллектуалды сайысы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

: Қазақша QIUZ интеллектуалды сайысы

Материал туралы қысқаша түсінік
Интеллектуалды сайысымыздың мақсаты – ұстаздардың педагогикалық шеберліктерін шыңдау. Өзара тәжірбие алмасу және бірлесе отырып шығармашылық жұмыс істеуге бағыттау. Қазіргі заман педагогының әлеуметтік психологиялық мәдениетін жетілдіру. Бір-біріне достық сезімдерін арттыру. Шығармашылық жаңашылдыққа бастау. Өзін-өзі тануға, педагогикалық ізденімпаздыққа тәрбиелеу.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Қызылорда қаласының оқушылар мен жасөспірімдер үйі Тақырыбы: Қазақша QIUZ интеллектуалды сайысы Ғылыми әдістемелі

#1 слайд
Қызылорда қаласының оқушылар мен жасөспірімдер үйі Тақырыбы: Қазақша QIUZ интеллектуалды сайысы Ғылыми әдістемелік – меңгеруші: А. Жәлімбетова

1 слайд

Қызылорда қаласының оқушылар мен жасөспірімдер үйі Тақырыбы: Қазақша QIUZ интеллектуалды сайысы Ғылыми әдістемелік – меңгеруші: А. Жәлімбетова

Интеллектуалды сайысымыздың мақсаты –ұстаздардың педагогикалық шеберліктерін шыңдау. Өзара тәжірбие алмасу және бі

#2 слайд
Интеллектуалды сайысымыздың мақсаты –ұстаздардың педагогикалық шеберліктерін шыңдау. Өзара тәжірбие алмасу және бірлесе отырып шығармашылық жұмыс істеуге бағыттау. Қазіргі заман педагогының әлеуметтік психологиялық мәдениетін жетілдіру. Бір- біріне достық сезімдерін арттыру. Шығармашылық жаңашылдыққа бастау. Өзін-өзі тануға, педагогикалық ізденімпаздыққа тәрбиелеу. Қатысушылар: үйірме педагогтары Керекті құралдар: стикер, фломастер, ақ парақ, плакат Түрі: Сайыс Құрметті әріптестер, бұл сайыста әртүрлі қызықты сұрақтар мен тапсырмалар ұсынылады. Сайыста жеңу үшін сіздер белсенділік танытып, берілген сұрақтарға өзгелерден тезірек ойланып, жауап берулеріңіз керек. Ойын барысымен таныстырып өтейін. Ең алдымен сіздер топтарыңызға ат қойып, топ басшысын сайлау арқылы топтарыңызды не себепті солай атағандарыңызды қысқаша түсіндіріп өтесіздер. Сайыс 4 кезеңнен тұрады: 1.Креативті таныстыру. 2.«Даналық ойдан дән ізде»  3.«Білім лабиринті» интеллектуалдық сұрақтар 4.Танымал тұлғалар 5.Шығармашылық тапсырма (постер қорғау)

2 слайд

Интеллектуалды сайысымыздың мақсаты –ұстаздардың педагогикалық шеберліктерін шыңдау. Өзара тәжірбие алмасу және бірлесе отырып шығармашылық жұмыс істеуге бағыттау. Қазіргі заман педагогының әлеуметтік психологиялық мәдениетін жетілдіру. Бір- біріне достық сезімдерін арттыру. Шығармашылық жаңашылдыққа бастау. Өзін-өзі тануға, педагогикалық ізденімпаздыққа тәрбиелеу. Қатысушылар: үйірме педагогтары Керекті құралдар: стикер, фломастер, ақ парақ, плакат Түрі: Сайыс Құрметті әріптестер, бұл сайыста әртүрлі қызықты сұрақтар мен тапсырмалар ұсынылады. Сайыста жеңу үшін сіздер белсенділік танытып, берілген сұрақтарға өзгелерден тезірек ойланып, жауап берулеріңіз керек. Ойын барысымен таныстырып өтейін. Ең алдымен сіздер топтарыңызға ат қойып, топ басшысын сайлау арқылы топтарыңызды не себепті солай атағандарыңызды қысқаша түсіндіріп өтесіздер. Сайыс 4 кезеңнен тұрады: 1.Креативті таныстыру. 2.«Даналық ойдан дән ізде»  3.«Білім лабиринті» интеллектуалдық сұрақтар 4.Танымал тұлғалар 5.Шығармашылық тапсырма (постер қорғау)

І. Сайысымыздың бірінші кезеңіне келетін болсақ сіздер топтарыңызға ат қойып, топ басшысын сайлау арқылы топтарыңыз

#3 слайд
І. Сайысымыздың бірінші кезеңіне келетін болсақ сіздер топтарыңызға ат қойып, топ басшысын сайлау арқылы топтарыңызды не себепті солай атағандарыңызды қысқаша түсіндіріп өтесіздер. ІІ. Сайысымыздың екінші кезеңіне келетін болсақ бұл бөлімде сандарды ретімен орналастырсаңыздар, мақал‑мәтел оқисыздар. Т‑1, ү-17, к-9, л-3, й-15, ж-4, й-6, к-21, і-8, м-11, ү-5, і-20, е-12, о-14, р-7, й-18, с-13, і-2, р-19, е-10, ж-16. А-1, о-18, з-6, й-9, л-4, і-15, б-20, қ-2, й-22, б-12, м-16, ы-24, ы-11, а-8, д-23, л-14, а-21, ы-3, з-19, т-17, д-10, а-5, і-13, б-7 Берілетін уақыт 2 минут

3 слайд

І. Сайысымыздың бірінші кезеңіне келетін болсақ сіздер топтарыңызға ат қойып, топ басшысын сайлау арқылы топтарыңызды не себепті солай атағандарыңызды қысқаша түсіндіріп өтесіздер. ІІ. Сайысымыздың екінші кезеңіне келетін болсақ бұл бөлімде сандарды ретімен орналастырсаңыздар, мақал‑мәтел оқисыздар. Т‑1, ү-17, к-9, л-3, й-15, ж-4, й-6, к-21, і-8, м-11, ү-5, і-20, е-12, о-14, р-7, й-18, с-13, і-2, р-19, е-10, ж-16. А-1, о-18, з-6, й-9, л-4, і-15, б-20, қ-2, й-22, б-12, м-16, ы-24, ы-11, а-8, д-23, л-14, а-21, ы-3, з-19, т-17, д-10, а-5, і-13, б-7 Берілетін уақыт 2 минут

ІІІ. «Білім лабиринті» интеллектуалдық сұрақтар кезеңі. Бұл кезеңде әр топ мүшесі 1 сұрақ таңдап, жауап береді. 1.

#4 слайд
ІІІ. «Білім лабиринті» интеллектуалдық сұрақтар кезеңі. Бұл кезеңде әр топ мүшесі 1 сұрақ таңдап, жауап береді. 1. Қазақстанда білім беру жүйесінің реформасы қашан басталды және оны кім басшылық етті? Жауап: 1991 жылы, білім беру жүйесін реформалау процесін Тұңғыш Президент Нұрсұлтан Назарбаев бастады. 2. Баланың дамуының негізгі кезеңдерін анықтаған психология ғалымы кім? Жауап: Жан Пиаже. 3. «Балаларға педагогикалық ықпал жасау» теориясын ұсынған ғалым? Жауап: Александр Виготский 4. Қай педагогика теориясында оқыту мен тәрбиелеудің негізі – оқушының өзіндік жұмысы мен белсенділігі? Жауап: Дамытушы педагогика 5. Алғашқы қазақ мектебі қай қалада ашылды? Жауап: Орынбор қаласында (1850 жылы) 6. Қазақ тіліндегі алғашқы жазбаша ескерткіштер қай дәуірге жатады? Жауап: Орхон-Енисей жазбалар 7. Білім берудің негізгі мақсаты қандай? Жауап: Жеке тұлғаны дамыту, қоғамға пайдалы азамат тәрбиелеу 8. «Педагогика» сөзінің мағынасы қандай? Жауап: Педагогика – бала тәрбиесі мен білім беру туралы ғылым. 9. «Жақсы мұғалім тек білімді болмауы тиіс, ол сонымен қатар педагогикалық шеберлікке ие болуы керек» деген ұғымды алғаш рет кім айтқан? Жауап: Ян Амос Коменский 10. Балалардың еркін шығармашылығын дамытуда ерекше орын алатын теорияны ұсынған ғалым кім? Жауап: Лев Выготский

4 слайд

ІІІ. «Білім лабиринті» интеллектуалдық сұрақтар кезеңі. Бұл кезеңде әр топ мүшесі 1 сұрақ таңдап, жауап береді. 1. Қазақстанда білім беру жүйесінің реформасы қашан басталды және оны кім басшылық етті? Жауап: 1991 жылы, білім беру жүйесін реформалау процесін Тұңғыш Президент Нұрсұлтан Назарбаев бастады. 2. Баланың дамуының негізгі кезеңдерін анықтаған психология ғалымы кім? Жауап: Жан Пиаже. 3. «Балаларға педагогикалық ықпал жасау» теориясын ұсынған ғалым? Жауап: Александр Виготский 4. Қай педагогика теориясында оқыту мен тәрбиелеудің негізі – оқушының өзіндік жұмысы мен белсенділігі? Жауап: Дамытушы педагогика 5. Алғашқы қазақ мектебі қай қалада ашылды? Жауап: Орынбор қаласында (1850 жылы) 6. Қазақ тіліндегі алғашқы жазбаша ескерткіштер қай дәуірге жатады? Жауап: Орхон-Енисей жазбалар 7. Білім берудің негізгі мақсаты қандай? Жауап: Жеке тұлғаны дамыту, қоғамға пайдалы азамат тәрбиелеу 8. «Педагогика» сөзінің мағынасы қандай? Жауап: Педагогика – бала тәрбиесі мен білім беру туралы ғылым. 9. «Жақсы мұғалім тек білімді болмауы тиіс, ол сонымен қатар педагогикалық шеберлікке ие болуы керек» деген ұғымды алғаш рет кім айтқан? Жауап: Ян Амос Коменский 10. Балалардың еркін шығармашылығын дамытуда ерекше орын алатын теорияны ұсынған ғалым кім? Жауап: Лев Выготский

IV. Танымал тұлғалар кезеңі. Бұл кезеңде әр топ мүшесі өздері таңдаған тұлғаға қатысты 10 қызықты факт жазуы тиіс

#5 слайд
IV. Танымал тұлғалар кезеңі. Бұл кезеңде әр топ мүшесі өздері таңдаған тұлғаға қатысты 10 қызықты факт жазуы тиіс. 1.Қасым хан 2.Рақымжан Қошқарбаев 3.Тоқтар Әубәкіров 4.Қожанасыр 5.Сәкен Сейфуллин 6.Шоқан Уалиханов 7.Абылай хан 8.Қайрат Рұсқұлбеков 9.Ыбырай Алтынсарин 10.Әйтеке би

5 слайд

IV. Танымал тұлғалар кезеңі. Бұл кезеңде әр топ мүшесі өздері таңдаған тұлғаға қатысты 10 қызықты факт жазуы тиіс. 1.Қасым хан 2.Рақымжан Қошқарбаев 3.Тоқтар Әубәкіров 4.Қожанасыр 5.Сәкен Сейфуллин 6.Шоқан Уалиханов 7.Абылай хан 8.Қайрат Рұсқұлбеков 9.Ыбырай Алтынсарин 10.Әйтеке би

V. Сайысымыздың келесі кезеңі Шығармашылық жұмыс. Бұл кезеңде 2 топ «Қоғамдағы педагог мәртебесі» тақырыбында пос

#6 слайд
V. Сайысымыздың келесі кезеңі Шығармашылық жұмыс. Бұл кезеңде 2 топ «Қоғамдағы педагог мәртебесі» тақырыбында постер қорғаулары тиіс. Қорытынды: Бұл интеллектуалдық сайыс педагогтардың білімін арттыруға, жаңа идеяларды талқылауға және бір-бірімен тәжірибе алмасуға мүмкіндік берді. Мұндай сайыстарды болашақта да ұйымдастыру өте маңызды, өйткені олар педагогтар арасында достық қарым-қатынас пен кәсіби дамуды нығайтуға септігін тигізеді.

6 слайд

V. Сайысымыздың келесі кезеңі Шығармашылық жұмыс. Бұл кезеңде 2 топ «Қоғамдағы педагог мәртебесі» тақырыбында постер қорғаулары тиіс. Қорытынды: Бұл интеллектуалдық сайыс педагогтардың білімін арттыруға, жаңа идеяларды талқылауға және бір-бірімен тәжірибе алмасуға мүмкіндік берді. Мұндай сайыстарды болашақта да ұйымдастыру өте маңызды, өйткені олар педагогтар арасында достық қарым-қатынас пен кәсіби дамуды нығайтуға септігін тигізеді.

#7 слайд

7 слайд

Файл форматы:
pptx
20.02.2025
133
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі