Абай жолы" романы: Қазақ әдебиетінің классикасы және оқушыларға тәрбиелік мәні




1 слайд
"Абай жолы" романы:
Қазақ әдебиетінің
классикасы және
оқушыларға тәрбиелік
мәні
1 слайд
"Абай жолы" романы: Қазақ әдебиетінің классикасы және оқушыларға тәрбиелік мәні

2 слайд
Жоспар
1XIX ғасырдағы Қазақ қоғамының әлеуметтік өмірі
2Абай жолы" романының маңызы
3Қазақ мәдениеті және тіл байлығы
4Романдағы Көркемдік Тәсілдер мен Әдістер
5Абай жолы" романының тәрбиелік мәні
02
6
Абай жолы" Романының Тәрбиелік Мәні
7Абай жолы" - Қазақ мәдениетінің айнасы
2 слайд
Жоспар 1XIX ғасырдағы Қазақ қоғамының әлеуметтік өмірі 2Абай жолы" романының маңызы 3Қазақ мәдениеті және тіл байлығы 4Романдағы Көркемдік Тәсілдер мен Әдістер 5Абай жолы" романының тәрбиелік мәні 02 6 Абай жолы" Романының Тәрбиелік Мәні 7Абай жолы" - Қазақ мәдениетінің айнасы

3 слайд
03
XIX ғасырдағы Қазақ
қоғамының әлеуметтік өмірі
1Романда XIX ғасырдағы қазақ халқының әлеуметтік өмірі
бейнеленген.
2Қазақ қоғамы дәстүрлік және жаңашылдық арасында
тұрған кезең.
3Әуезов кезең көріністерін шынайы мәдениет тұрғысынан
суреттейді.
4Кейіпкерлері сол дәуірдің әлеуметтік құрылымы мен
құндылықтарын көрсетеді.
3 слайд
03 XIX ғасырдағы Қазақ қоғамының әлеуметтік өмірі 1Романда XIX ғасырдағы қазақ халқының әлеуметтік өмірі бейнеленген. 2Қазақ қоғамы дәстүрлік және жаңашылдық арасында тұрған кезең. 3Әуезов кезең көріністерін шынайы мәдениет тұрғысынан суреттейді. 4Кейіпкерлері сол дәуірдің әлеуметтік құрылымы мен құндылықтарын көрсетеді.

4 слайд
04
Абай жолы" романының
маңызы
1"Абай жолы" романының басты кейіпкері – Абай, өзінің
шығармашылығы және тұлғалық қасиеттері арқылы
көрерменді рухани жақтан байытады
2Автор арқылы тұлға мен қоғамның жан-жақты байланысы
түсіндіріледі
3Абайдың ой-пікірлері және оның адам өміріндегі маңызы
Әуезов қаламымен тереңдікпен сипатталған
4Роман жас оқырмандар үшін де маңызды болып табылады
4 слайд
04 Абай жолы" романының маңызы 1"Абай жолы" романының басты кейіпкері – Абай, өзінің шығармашылығы және тұлғалық қасиеттері арқылы көрерменді рухани жақтан байытады 2Автор арқылы тұлға мен қоғамның жан-жақты байланысы түсіндіріледі 3Абайдың ой-пікірлері және оның адам өміріндегі маңызы Әуезов қаламымен тереңдікпен сипатталған 4Роман жас оқырмандар үшін де маңызды болып табылады

5 слайд
05
Қазақ мәдениеті және тіл
байлығы
1Мұхтар Әуезов өз романында қазақ тілінің байлығын және
әсемдігін көрсетеді
2Романның тілдік ерекшелігі қазақтың салт-дәстүрін
көркем әдеби тілмен жеткізуінде
3Көркем әдеби тіл жас өрендерге қазақ мәдениетін өз
түсінігімен көруге мүмкіндік береді
4Әсіресе бастауыш оқушылары үшін керемет мүмкіндік
5 слайд
05 Қазақ мәдениеті және тіл байлығы 1Мұхтар Әуезов өз романында қазақ тілінің байлығын және әсемдігін көрсетеді 2Романның тілдік ерекшелігі қазақтың салт-дәстүрін көркем әдеби тілмен жеткізуінде 3Көркем әдеби тіл жас өрендерге қазақ мәдениетін өз түсінігімен көруге мүмкіндік береді 4Әсіресе бастауыш оқушылары үшін керемет мүмкіндік

6 слайд
06
Романдағы Көркемдік
Тәсілдер мен Әдістер
1Романның құрылымында көркемдік тәсілдер мен дәстүрлі
әдістерді пайдалану авторға сюжет желісін қызықты
және тығыз етіп сақтауға көмектеседі
2Әрбір бөлімнің оқиғалары бір-біріне ұқсамайды, бұл
оқушының назарын аударатын маңызды аспектілердің бірі
3Сюжет желісі бастауыш сыныптағы оқушыларға ішкі-
сыртқы қақтығыстарды түсінуге көмектеседі
4Автордың қолданған әдістері оқушының қызығушылығын
арттырады
6 слайд
06 Романдағы Көркемдік Тәсілдер мен Әдістер 1Романның құрылымында көркемдік тәсілдер мен дәстүрлі әдістерді пайдалану авторға сюжет желісін қызықты және тығыз етіп сақтауға көмектеседі 2Әрбір бөлімнің оқиғалары бір-біріне ұқсамайды, бұл оқушының назарын аударатын маңызды аспектілердің бірі 3Сюжет желісі бастауыш сыныптағы оқушыларға ішкі- сыртқы қақтығыстарды түсінуге көмектеседі 4Автордың қолданған әдістері оқушының қызығушылығын арттырады

7 слайд
07
Абай жолы" романының
тәрбиелік мәні
1"Абай жолы" романынан қазақтың өткен тарихы, Абайдың
өнегелі өмірі және оның поэзиясы мен философиялық
тұжырымдамалары туралы біле аламыз.
2Әртүрлі құнды ақпараттар баланың оқуға деген
қызығушылығын арттырады.
3Роман бастауыш сыныптағылардың мүмкіндіктерін
кеңейте отырып, шығармашылық тұрғыдан дамуға
итермелейді.
4Бастауыш сынып оқушылары үшін маңызды ақпарат көзі
болып табылады.
7 слайд
07 Абай жолы" романының тәрбиелік мәні 1"Абай жолы" романынан қазақтың өткен тарихы, Абайдың өнегелі өмірі және оның поэзиясы мен философиялық тұжырымдамалары туралы біле аламыз. 2Әртүрлі құнды ақпараттар баланың оқуға деген қызығушылығын арттырады. 3Роман бастауыш сыныптағылардың мүмкіндіктерін кеңейте отырып, шығармашылық тұрғыдан дамуға итермелейді. 4Бастауыш сынып оқушылары үшін маңызды ақпарат көзі болып табылады.

8 слайд
08
Абай жолы" Романының
Тәрбиелік Мәні
1Романның тәрбиелік мәні зор, әсіресе жас ұрпақ үшін.
2Абайдың өнегелі жолымен жас оқушылар қазақ мәдениеті
мен тілін ең басты құндылық ретінде бағалауға үйренеді.
3Бұл «Абай жолы» романын тек тарихи емес, нағыз өлмес
туынды етеді.
4Бастауыш оқушылары осы арқылы әртүрлі өмірлік
сабақтар ала отырып, болашаққа сенімді түрде қадам
жасай алады.
8 слайд
08 Абай жолы" Романының Тәрбиелік Мәні 1Романның тәрбиелік мәні зор, әсіресе жас ұрпақ үшін. 2Абайдың өнегелі жолымен жас оқушылар қазақ мәдениеті мен тілін ең басты құндылық ретінде бағалауға үйренеді. 3Бұл «Абай жолы» романын тек тарихи емес, нағыз өлмес туынды етеді. 4Бастауыш оқушылары осы арқылы әртүрлі өмірлік сабақтар ала отырып, болашаққа сенімді түрде қадам жасай алады.

9 слайд
09
Абай жолы" - Қазақ
мәдениетінің айнасы
1"Абай жолы" романы — қазақ әдебиетінің классикалық
туындысы
2Мұхтар Әуезовтің аса бағалы шығармасы
3Роман төрт бөлімнен тұрады және қазақ халқының өмірі,
дәстүрі мен мәдениетін тереңінен суреттейді
4Сюжет Абай Құнанбайұлының өмірі мен шығармашылығы
арқылы қазақ мәдениетінің қалыптасуын баяндайды
9 слайд
09 Абай жолы" - Қазақ мәдениетінің айнасы 1"Абай жолы" романы — қазақ әдебиетінің классикалық туындысы 2Мұхтар Әуезовтің аса бағалы шығармасы 3Роман төрт бөлімнен тұрады және қазақ халқының өмірі, дәстүрі мен мәдениетін тереңінен суреттейді 4Сюжет Абай Құнанбайұлының өмірі мен шығармашылығы арқылы қазақ мәдениетінің қалыптасуын баяндайды

10 слайд
Қорытынды
"Абай жолы" — қазақ әдебиетінің ұлы мұрасы әрі
Мұхтар Әуезовтің аса бағалы шығармасы. Бұл роман
қазақ халқының өмірі мен мәдениетін тереңінен
суреттеп, Абай Құнанбайұлының өмірі арқылы қазақ
мәдениетінің қалыптасуы туралы сыр шертеді.
Әуезов кейіпкерлері арқылы XIX ғасырдағы қазақ
қоғамының әлеуметтік құрылымын дәл бейнелеген.
Абайдың шығармашылығы мен тұлғалық қасиеттері
арқылы оқушылар рухани жағынан байи алады.
Романның бай және әсем тілі қазақтың салт-
дәстүрін терең түсінуге көмектеседі, бұл әсіресе
бастауыш сынып оқушыларына пайдалы. Әр түрлі
оқиғалар мен қақтығыстар оқушының
қызығушылығын оятып, шығармашылық дамуға
ықпал етеді. Абайдың өнегелі жолы арқылы жас
ұрпақ қазақ мәдениеті мен тілін терең түсінуге
мүмкіндік алады, осылайша бұл роман нағыз өлмес
туындыға айналады.
10
10 слайд
Қорытынды "Абай жолы" — қазақ әдебиетінің ұлы мұрасы әрі Мұхтар Әуезовтің аса бағалы шығармасы. Бұл роман қазақ халқының өмірі мен мәдениетін тереңінен суреттеп, Абай Құнанбайұлының өмірі арқылы қазақ мәдениетінің қалыптасуы туралы сыр шертеді. Әуезов кейіпкерлері арқылы XIX ғасырдағы қазақ қоғамының әлеуметтік құрылымын дәл бейнелеген. Абайдың шығармашылығы мен тұлғалық қасиеттері арқылы оқушылар рухани жағынан байи алады. Романның бай және әсем тілі қазақтың салт- дәстүрін терең түсінуге көмектеседі, бұл әсіресе бастауыш сынып оқушыларына пайдалы. Әр түрлі оқиғалар мен қақтығыстар оқушының қызығушылығын оятып, шығармашылық дамуға ықпал етеді. Абайдың өнегелі жолы арқылы жас ұрпақ қазақ мәдениеті мен тілін терең түсінуге мүмкіндік алады, осылайша бұл роман нағыз өлмес туындыға айналады. 10

11 слайд
Пайдаланылған әдебиеттер
Әуезов, М. (1942-1956). Абай жолы (4 бөлімді роман-эпопея). Қазмембаспа.
Мырзахметұлы, М. (2012). Абай Құнанбайұлының философиялық ойлары. Қазақ фольклоры мен әдебиеті, 3(5), 45-52.
Құныпия, Қ. (2018). Абай және қазақ мәдениеті. Ұлттық әдебиет және оның дамуы, Алматы, 123-134.
11
11 слайд
Пайдаланылған әдебиеттер Әуезов, М. (1942-1956). Абай жолы (4 бөлімді роман-эпопея). Қазмембаспа. Мырзахметұлы, М. (2012). Абай Құнанбайұлының философиялық ойлары. Қазақ фольклоры мен әдебиеті, 3(5), 45-52. Құныпия, Қ. (2018). Абай және қазақ мәдениеті. Ұлттық әдебиет және оның дамуы, Алматы, 123-134. 11