Материалдар / Абай мен Ахмет

Абай мен Ахмет

Материал туралы қысқаша түсінік
барлығына арналған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Мамыр 2019
408
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Тақырыбы: Абай мен Ахмет шығармаларының идеялық үндестігі ( сыныптан тыс оқыған

1 слайд
Тақырыбы: Абай мен Ахмет шығармаларының идеялық үндестігі ( сыныптан тыс оқыған шығармалар бойынша )

1 слайд

Тақырыбы: Абай мен Ахмет шығармаларының идеялық үндестігі ( сыныптан тыс оқыған шығармалар бойынша )

Сабақтың түрі: Сұрақ – жауап, талдау түріндегі түзету сабағы

2 слайд
Сабақтың түрі: Сұрақ – жауап, талдау түріндегі түзету сабағы

2 слайд

Сабақтың түрі: Сұрақ – жауап, талдау түріндегі түзету сабағы

Сабақтың мақсаттары 1 . Екі ақынның өлеңдеріндегі идеялық-мазмұндық үндестікті таба білуге үйрету 2. Абай мен Ахметтің

3 слайд
Сабақтың мақсаттары 1 . Екі ақынның өлеңдеріндегі идеялық-мазмұндық үндестікті таба білуге үйрету 2. Абай мен Ахметтің сыншылдық және ағартушылық идеяларының асыл арқауы - өмір шындығында жатқандығын білдіру 3. Ұлы тұлғалардың қазақ поэзиясына енгізген жаңалықтарын және ағартушылық еңбектерін оқи отырып, отансүйгіштік, елжандылық қасиеттерінен үлгі алу, әдебиетті сүюге машықтану.

3 слайд

Сабақтың мақсаттары 1 . Екі ақынның өлеңдеріндегі идеялық-мазмұндық үндестікті таба білуге үйрету 2. Абай мен Ахметтің сыншылдық және ағартушылық идеяларының асыл арқауы - өмір шындығында жатқандығын білдіру 3. Ұлы тұлғалардың қазақ поэзиясына енгізген жаңалықтарын және ағартушылық еңбектерін оқи отырып, отансүйгіштік, елжандылық қасиеттерінен үлгі алу, әдебиетті сүюге машықтану.

Сабақтың әдіс-тәсілдері: Саралап-деңгейлеп оқыту тәсілі, “ Брейн-ринг” ойыны, сатылай кешенді талдау

4 слайд
Сабақтың әдіс-тәсілдері: Саралап-деңгейлеп оқыту тәсілі, “ Брейн-ринг” ойыны, сатылай кешенді талдау

4 слайд

Сабақтың әдіс-тәсілдері: Саралап-деңгейлеп оқыту тәсілі, “ Брейн-ринг” ойыны, сатылай кешенді талдау

Сабақтың көрнекіліктері: Абай, Ахмет суреттері, өлеңдері, аудармалары, баспасөз материалдары

5 слайд
Сабақтың көрнекіліктері: Абай, Ахмет суреттері, өлеңдері, аудармалары, баспасөз материалдары

5 слайд

Сабақтың көрнекіліктері: Абай, Ахмет суреттері, өлеңдері, аудармалары, баспасөз материалдары

Техникалық құрал: Компьютер

6 слайд
Техникалық құрал: Компьютер

6 слайд

Техникалық құрал: Компьютер

Пәнаралық байланыс: Салт-дәстүрмен, тарихпен, географиямен байланыстыру

7 слайд
Пәнаралық байланыс: Салт-дәстүрмен, тарихпен, географиямен байланыстыру

7 слайд

Пәнаралық байланыс: Салт-дәстүрмен, тарихпен, географиямен байланыстыру

Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі Оқушыларды түгендеу, сабаққа дайындау 2. Мұғалім сөзі:

8 слайд
Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі Оқушыларды түгендеу, сабаққа дайындау 2. Мұғалім сөзі: Оқушылар, бүгін әдебиет пәнінен сыныптан тыс оқыған шығармалар бойынша өтетін сабағымыз халқымыздың біртуар перзенттері, елім деп еңбек етіп, бар өмірі мен білігін сарп еткен дара тұлғалар - Абай мен Ахмет атымыздың еңбектерін тереңдете, мұқият оқуға арналып отыр.

8 слайд

Сабақтың барысы: 1. Ұйымдастыру кезеңі Оқушыларды түгендеу, сабаққа дайындау 2. Мұғалім сөзі: Оқушылар, бүгін әдебиет пәнінен сыныптан тыс оқыған шығармалар бойынша өтетін сабағымыз халқымыздың біртуар перзенттері, елім деп еңбек етіп, бар өмірі мен білігін сарп еткен дара тұлғалар - Абай мен Ахмет атымыздың еңбектерін тереңдете, мұқият оқуға арналып отыр.

1-ші деңгей: Танып оқы 1-тапсырма 1. “Дана ақынның өз халқынан және жалпы адам баласының өнер-ой байлығынан алған үш ү

9 слайд
1-ші деңгей: Танып оқы 1-тапсырма 1. “Дана ақынның өз халқынан және жалпы адам баласының өнер-ой байлығынан алған үш үлкен салалы түп – төркіні барын байқаймыз. Мұның біріншісі- қазақ халқының есте жоқ ескі заманнан жиып, өсіріп келген өз даналығы- халықтың ауызша әдебиет қоры. Екінші бір қол артқан қазынасы – араб, парсы, түрік тіліндегі шығыстың көркем классикалық поэзиясы. Үшінші үлкен өнер, мол азық алған зор саласы-орыс халқының мәдениеті және сол арқылы танып білген Еуропа мәдениеті” Сұрақ: Кімнің сөзі, кім туралы?

9 слайд

1-ші деңгей: Танып оқы 1-тапсырма 1. “Дана ақынның өз халқынан және жалпы адам баласының өнер-ой байлығынан алған үш үлкен салалы түп – төркіні барын байқаймыз. Мұның біріншісі- қазақ халқының есте жоқ ескі заманнан жиып, өсіріп келген өз даналығы- халықтың ауызша әдебиет қоры. Екінші бір қол артқан қазынасы – араб, парсы, түрік тіліндегі шығыстың көркем классикалық поэзиясы. Үшінші үлкен өнер, мол азық алған зор саласы-орыс халқының мәдениеті және сол арқылы танып білген Еуропа мәдениеті” Сұрақ: Кімнің сөзі, кім туралы?

2. Қамқор анам, анашым! Балаң мал ұрлап, кісі өлтірген жоқ. Айыбым жасымнан халқымның қамын жеп, жарық күндерге ұмтылдым. Ада

10 слайд
2. Қамқор анам, анашым! Балаң мал ұрлап, кісі өлтірген жоқ. Айыбым жасымнан халқымның қамын жеп, жарық күндерге ұмтылдым. Адам боп туған соң, адам ісін істеуге талпындым. Сол үшін тар қапас абақтының бөлмесіндемін... Сұрақ: Кімнің сөзі, қай өлеңінің мазмұнынан алынған?

10 слайд

2. Қамқор анам, анашым! Балаң мал ұрлап, кісі өлтірген жоқ. Айыбым жасымнан халқымның қамын жеп, жарық күндерге ұмтылдым. Адам боп туған соң, адам ісін істеуге талпындым. Сол үшін тар қапас абақтының бөлмесіндемін... Сұрақ: Кімнің сөзі, қай өлеңінің мазмұнынан алынған?

2-тапсырма 1. А. Құнанбаевтың өмір деректерін жүйелеп баянда. 2. А. Байтұрсынов туралы не біле

11 слайд
2-тапсырма 1. А. Құнанбаевтың өмір деректерін жүйелеп баянда. 2. А. Байтұрсынов туралы не білесің? 3. Осы екі тұлғаның ақындық өнерлерінен басқа қандай қасиеттері бізге үлгі деп ойлайсың? (Бірнеше оқушы жауаптары)

11 слайд

2-тапсырма 1. А. Құнанбаевтың өмір деректерін жүйелеп баянда. 2. А. Байтұрсынов туралы не білесің? 3. Осы екі тұлғаның ақындық өнерлерінен басқа қандай қасиеттері бізге үлгі деп ойлайсың? (Бірнеше оқушы жауаптары)

2-ші деңгей: “ Брейн-ринг” ойыны Оқушылар үш-үштен бөлініп, үш топқа орналасады. Оныншы оқушы - жүргізуші, әр топтың

12 слайд
2-ші деңгей: “ Брейн-ринг” ойыны Оқушылар үш-үштен бөлініп, үш топқа орналасады. Оныншы оқушы - жүргізуші, әр топтың үстеліне үшке бөлінген дөңгелек сектор, әр секторға екі сұрақ беріледі. (Ойынның мақсаты: ақын әрі ағартушы тұлғалардың шығармаларынан ой үндестігін табу) Сұрақ: 1-ші секторға 1. Абайдың мына өлеңдерін тақырып бойынша топтастыр “ Жаз”, “Ғылым таппай мақтанба”, “Кең жайлау”, “Менің сырым”, “Интернатта оқып жүр”, “Өлең-сөздің патшасы”, “Қараша, желтоқсан мен ...” А) Оқу, білім Ә) Адамгершілік, мінез-құлық Б) Табиғат В) Достық, махаббат 2. Ахмет қазақ халқын ұйқыдан қалай оятып еді? А) Сағатпен Ә) Есік қағып Б) Маса боп ызындап В) Өмірімен

12 слайд

2-ші деңгей: “ Брейн-ринг” ойыны Оқушылар үш-үштен бөлініп, үш топқа орналасады. Оныншы оқушы - жүргізуші, әр топтың үстеліне үшке бөлінген дөңгелек сектор, әр секторға екі сұрақ беріледі. (Ойынның мақсаты: ақын әрі ағартушы тұлғалардың шығармаларынан ой үндестігін табу) Сұрақ: 1-ші секторға 1. Абайдың мына өлеңдерін тақырып бойынша топтастыр “ Жаз”, “Ғылым таппай мақтанба”, “Кең жайлау”, “Менің сырым”, “Интернатта оқып жүр”, “Өлең-сөздің патшасы”, “Қараша, желтоқсан мен ...” А) Оқу, білім Ә) Адамгершілік, мінез-құлық Б) Табиғат В) Достық, махаббат 2. Ахмет қазақ халқын ұйқыдан қалай оятып еді? А) Сағатпен Ә) Есік қағып Б) Маса боп ызындап В) Өмірімен

Сұрақ: 2-ші секторға 1. Лирикалық қаһарман. Анықтамасын сәйкестендір А) Оқырман жүрегіне жол тауып, дәл өзіндей сырласатын өлең

13 слайд
Сұрақ: 2-ші секторға 1. Лирикалық қаһарман. Анықтамасын сәйкестендір А) Оқырман жүрегіне жол тауып, дәл өзіндей сырласатын өлең кейіпкері Ә) Өлеңді мәнерлеп оқушы Б) Өлеңді сынаушы В) Баспасөзге жариялаушы 2. Абай жастарды неге шақырды? А) Билікке Ә) Серуенге Б) Білімге В) Ақылға

13 слайд

Сұрақ: 2-ші секторға 1. Лирикалық қаһарман. Анықтамасын сәйкестендір А) Оқырман жүрегіне жол тауып, дәл өзіндей сырласатын өлең кейіпкері Ә) Өлеңді мәнерлеп оқушы Б) Өлеңді сынаушы В) Баспасөзге жариялаушы 2. Абай жастарды неге шақырды? А) Билікке Ә) Серуенге Б) Білімге В) Ақылға

Сұрақ: 3-ші секторға 1. Абай “Білімдіден шыққан сөзде” кімге кездестіруді армандады? А) Ата-анасына Ә) Жалқауға Б) Болысқ

14 слайд
Сұрақ: 3-ші секторға 1. Абай “Білімдіден шыққан сөзде” кімге кездестіруді армандады? А) Ата-анасына Ә) Жалқауға Б) Болысқа В) Талаптыға 2. Теңеу жасайтын жұрнақтарды тап А) –ым. –ім Ә) –паз, -пез Б) –шыл, -шіл В) –дай, -дей

14 слайд

Сұрақ: 3-ші секторға 1. Абай “Білімдіден шыққан сөзде” кімге кездестіруді армандады? А) Ата-анасына Ә) Жалқауға Б) Болысқа В) Талаптыға 2. Теңеу жасайтын жұрнақтарды тап А) –ым. –ім Ә) –паз, -пез Б) –шыл, -шіл В) –дай, -дей

3-ші деңгей: Тіл шеберлігі (ақындар өлеңдеріне әдеби талдау) Сұрақ 1-ші секторға: 1. Өлең-сөздің патшасы, сөз сар

15 слайд
3-ші деңгей: Тіл шеберлігі (ақындар өлеңдеріне әдеби талдау) Сұрақ 1-ші секторға: 1. Өлең-сөздің патшасы, сөз сарасы, Қиыннан қиыстырар ер данасы. Тілге жеңіл, жүрекке жылы тиіп, Теп-тегіс жүмыр келсін айналасы (Абай ) (Бірінші өлең шумағына тілдік талдау жаса) 2. Қаз едік, қатар ұшып қаңқылдаған, Сахара көлге қонып салқындаған. Бір өртке қаудан шыққан душар болып, Не қалды тәнімізде шарпылмаған. (Ахмет) 3. Адасқанның алды – жөн, арты – соқпақ, Оларға жөн, арамның сөзін ұқпақ. Қас маңғаз малға бөккен кісімсініп, Әсте жоқ кеселді істен биттей қорықпақ (Ахмет) (Соңғы екі шумақтағы айтылған ой, идеяның мақсатын анықта.)

15 слайд

3-ші деңгей: Тіл шеберлігі (ақындар өлеңдеріне әдеби талдау) Сұрақ 1-ші секторға: 1. Өлең-сөздің патшасы, сөз сарасы, Қиыннан қиыстырар ер данасы. Тілге жеңіл, жүрекке жылы тиіп, Теп-тегіс жүмыр келсін айналасы (Абай ) (Бірінші өлең шумағына тілдік талдау жаса) 2. Қаз едік, қатар ұшып қаңқылдаған, Сахара көлге қонып салқындаған. Бір өртке қаудан шыққан душар болып, Не қалды тәнімізде шарпылмаған. (Ахмет) 3. Адасқанның алды – жөн, арты – соқпақ, Оларға жөн, арамның сөзін ұқпақ. Қас маңғаз малға бөккен кісімсініп, Әсте жоқ кеселді істен биттей қорықпақ (Ахмет) (Соңғы екі шумақтағы айтылған ой, идеяның мақсатын анықта.)

Сұрақ 2-ші секторға: 1.Абайдың “Сегізаяқ”, “Бойы бұлғаң” өлеңдерімен Ахметтің “Жиған-терген”, “Тілек-батам” атты өлеңд

16 слайд
Сұрақ 2-ші секторға: 1.Абайдың “Сегізаяқ”, “Бойы бұлғаң” өлеңдерімен Ахметтің “Жиған-терген”, “Тілек-батам” атты өлеңдерін салыстырып мазмұн , ырғақ, ұйқас түрлерін салыстыр. 2. Абай мен Ахметке графикалық талдау жасаңдар Ақын шеберлігі Абай Ахмет Ұқсастықтары Портрет жасау Сөйлеу тілі (кейіпкерлер) Іс-әрекеттері Өзіндік мінез- құлықтары

16 слайд

Сұрақ 2-ші секторға: 1.Абайдың “Сегізаяқ”, “Бойы бұлғаң” өлеңдерімен Ахметтің “Жиған-терген”, “Тілек-батам” атты өлеңдерін салыстырып мазмұн , ырғақ, ұйқас түрлерін салыстыр. 2. Абай мен Ахметке графикалық талдау жасаңдар Ақын шеберлігі Абай Ахмет Ұқсастықтары Портрет жасау Сөйлеу тілі (кейіпкерлер) Іс-әрекеттері Өзіндік мінез- құлықтары

Сұрақ 3-ші секторға: Абай мен Ахметке хронологиялық кесте жаса Өмірбаяны Өскен ортасы Өсу жыл

17 слайд
Сұрақ 3-ші секторға: Абай мен Ахметке хронологиялық кесте жаса Өмірбаяны Өскен ортасы Өсу жылдары Шығармашылығы

17 слайд

Сұрақ 3-ші секторға: Абай мен Ахметке хронологиялық кесте жаса Өмірбаяны Өскен ортасы Өсу жылдары Шығармашылығы

Қорытынды: Адам бойындағы адамгершілік, адамдық қасиеттерді, қоғамдағы өзгерістерді жіті бағып, бағамдай білген қос ар

18 слайд
Қорытынды: Адам бойындағы адамгершілік, адамдық қасиеттерді, қоғамдағы өзгерістерді жіті бағып, бағамдай білген қос арыс – Абай мен Ахмет біз үшін шамшырақ. “Адамгершілік” атты адами болмыстың ең басты қасиеттерін әрбір адам бойына сіңіре білу, сол жолда қызмет ету- елім деген, азаматпын деген жанның басты міндеті. Бұл жолда еліміз егемендік алғаннан кейінгі жылдары қыруар еңбектер істелінді. Елбасымыз ұйытқы болған “Мәдени мұра” бағдарламасы аясындағы зерттеп, зерделенген еңбектер біз үшін құнды мұра,асыл қазына. Абай мен Ахметтің біз танып білмеген қырлары әлі де ашыла түсуде.

18 слайд

Қорытынды: Адам бойындағы адамгершілік, адамдық қасиеттерді, қоғамдағы өзгерістерді жіті бағып, бағамдай білген қос арыс – Абай мен Ахмет біз үшін шамшырақ. “Адамгершілік” атты адами болмыстың ең басты қасиеттерін әрбір адам бойына сіңіре білу, сол жолда қызмет ету- елім деген, азаматпын деген жанның басты міндеті. Бұл жолда еліміз егемендік алғаннан кейінгі жылдары қыруар еңбектер істелінді. Елбасымыз ұйытқы болған “Мәдени мұра” бағдарламасы аясындағы зерттеп, зерделенген еңбектер біз үшін құнды мұра,асыл қазына. Абай мен Ахметтің біз танып білмеген қырлары әлі де ашыла түсуде.

Үйге тапсырма: Оқушыларды бағалап, үйге тапсырма беру Абай мен Ахмет туралы жазылған тың материалдар іздеу,

19 слайд
Үйге тапсырма: Оқушыларды бағалап, үйге тапсырма беру Абай мен Ахмет туралы жазылған тың материалдар іздеу, баспасөз материалдарына шолу жасау

19 слайд

Үйге тапсырма: Оқушыларды бағалап, үйге тапсырма беру Абай мен Ахмет туралы жазылған тың материалдар іздеу, баспасөз материалдарына шолу жасау

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ