Материалдар / Абай Құнанбаевтің "Он жетінші қара сөзі"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Абай Құнанбаевтің "Он жетінші қара сөзі"

Материал туралы қысқаша түсінік
барлығына арналған.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Мамыр 2019
382
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Қазақ әдебиеті 8-сынып

1 слайд
Қазақ әдебиеті 8-сынып

САБАҚ ТАҚЫРЫБЫ Абайдың “он жетінші” қарасөзі

2 слайд
САБАҚ ТАҚЫРЫБЫ Абайдың “он жетінші” қарасөзі

М А Қ С А Т Ы Оқушыларға өздерінің сүйікті ақын жазушыларының өмірі және шығармашылығы туралы тереңірек ұғынуға жол сілтеу.

3 слайд
М А Қ С А Т Ы Оқушыларға өздерінің сүйікті ақын жазушыларының өмірі және шығармашылығы туралы тереңірек ұғынуға жол сілтеу. Ұлы ақынның еңбектерін оқи отырып , елін сүюге , адамгершілік , адалдық , ізгілікке , ғылым- білімді меңгерген көкірегі ояу азамат болуға баулу. Мәтіннің танымдық сипатын , құрылымдық бөліктерін өздері байқай алатын , түсіне алатын нәтижеге жеткізу. Көркем мәтінмен жұмыс істей білу дағдысын жетілдіру , оқып- түйгендері жайлы ой қорытындысын айтқызып жаттықтыру, бір – біріне түсіндіру арқылы ұжымдық шығармашылық жұмыс жүргізе білуге жетелеу. Абайдың өлеңдері мен қарасөздерін оқыту арқылы оқушыларға ақыл, қайрат , жүрек , ғылымның адам өмірінде алатын орнын түсінуге , өз бойларында осы асыл қасиеттер болу үшін күресе білуге , ақынның қарасөздерінің мәнін , ғылыми философиялық ойды түсінулерін анықтау. Абай сөзімен айтқанда болашақ «кемел адам» бейнесін , моделінің жобасын жасау

САБАҚТЫҢ МІНДЕТІ: 1.Абайдың шығармалары мен қарасөздеріндегі философиялық көзқарасын оқып , талдау арқылы мейірім , әділет , ш

4 слайд
САБАҚТЫҢ МІНДЕТІ: 1.Абайдың шығармалары мен қарасөздеріндегі философиялық көзқарасын оқып , талдау арқылы мейірім , әділет , шапағат , ар- ұят ұялаған жылы жүректі жан және бұл адам жылы жүректің жетекшісі болған нұрлы ақыл мен ыстық қайраттың иесі «толық адам» бейнесін жасау. 2.Оқушылардың топтағы жұмыстарын жүйелі жүргізіп жобалауға , жоспарлауға , бағыттауға , ой қоытуға пікір айтуға , дүние танымдық көзқарасын арттыру.

Абай кім?

5 слайд
Абай кім?

Қарасөз дегеніміз ғылым туралы , философия туралы , дін туралы қарасөзбен жазылған еңбек . Абай Құнанбаевтың 1890-1898 жыл

6 слайд
Қарасөз дегеніміз ғылым туралы , философия туралы , дін туралы қарасөзбен жазылған еңбек . Абай Құнанбаевтың 1890-1898 жылдар арасында жазылған 45 қарасөзі бар . «Ғақлия» деген өсиеттері . Қарасөз – арабтың «ғақлия» деген сөзімен мәндес. Ғақлия – көркем сөз , дана сөз , асыл сөз деген мағынаны береді . Абайдың қарасөздері адамзат баласына ортақ сөз . Кейіпкері адам , толық адам ( кемел адам) . Қарасөздері алғаш рет Семей қаласында 1948 жылы «Абай» журналында жарық көрді . Орыс , қытай , француз т.б. көптеген әлем тілдеріне аударылды. Абай қарасөзін 45 жасында жазған .

“ “ Қарасөз” модуліҚарасөз” модулі

7 слайд
“ “ Қарасөз” модуліҚарасөз” модулі

“ Мен” модулі

8 слайд
“ Мен” модулі

« Ойыма келген нәрселерді қағазға жаза берейін , ақ қағаз бен қара сияны ермек қылайын , кімде – кім ішінен керекті сөз тапса

9 слайд
« Ойыма келген нәрселерді қағазға жаза берейін , ақ қағаз бен қара сияны ермек қылайын , кімде – кім ішінен керекті сөз тапса , жазып алсын , я оқысын , керегі жоқ десе , өз сөзім өзімдікі дедім де , ақыры осыған байладым , енді мұнан басқа ешбір жұмысым жоқ .» (1-қарасөзінен үзінді)Абай қарасөзін не үшін жазды?

Сөздік жұмыс Мәдмәлат – мақсат , мұрат . Ғақлия – көркем сөз , дана сөз , асыл сөз . Нәфсі – құмар Ахирет – бақиға

10 слайд
Сөздік жұмыс Мәдмәлат – мақсат , мұрат . Ғақлия – көркем сөз , дана сөз , асыл сөз . Нәфсі – құмар Ахирет – бақиға аттанар кездегі пенде киетін киім

Қайрат, ақыл, жүрек туралы «Ақыл , қайрат , жүректі бірдей ұста , Сонда толық боласың елде

11 слайд
Қайрат, ақыл, жүрек туралы «Ақыл , қайрат , жүректі бірдей ұста , Сонда толық боласың елден ерек»

« Адам баласы адам баласынан ақыл , ғылым , ар , мінез деген нәрселермен озбақ . Одан басқа нәрселерден оздым ғой демектің б

12 слайд
« Адам баласы адам баласынан ақыл , ғылым , ар , мінез деген нәрселермен озбақ . Одан басқа нәрселерден оздым ғой демектің бәрі де ақымақтық» « Нұрлы ақыл , ыстық қайрат және оларға әмірі жүретін жылы жүрек бір кісіден табылса , онда ол «қасиетті адам» болмақ .»

“ Кемел адам” бейнесі

13 слайд
“ Кемел адам” бейнесі

“ Он жетінші” қарасөзін талдау • мәселесі – адамдыққа үйрету ; • түрі – айтыс , талас түрінде ; • мақсаты – өсиет , ғибрат

14 слайд
“ Он жетінші” қарасөзін талдау • мәселесі – адамдыққа үйрету ; • түрі – айтыс , талас түрінде ; • мақсаты – өсиет , ғибрат қалдыру .

« Абайды таныту арқылы біз Қазақстанды әлемге танытамыз . Абай әрқашан біздің ұлттық ұранымыз болуы тиіс»

15 слайд
« Абайды таныту арқылы біз Қазақстанды әлемге танытамыз . Абай әрқашан біздің ұлттық ұранымыз болуы тиіс» Н. Назарбаев

ҮЙ ТАПСЫРМАСЫ 17- қарасөзін оқу. Әдебиеттерден , баспасөз беттерінен Абай туралы не айтады екен іздеу , зерттеу . Ауыл ақс

16 слайд
ҮЙ ТАПСЫРМАСЫ 17- қарасөзін оқу. Әдебиеттерден , баспасөз беттерінен Абай туралы не айтады екен іздеу , зерттеу . Ауыл ақсақалдары мен әжелеріміздің артынан қалдырған ғибрат сөздерін жинақтау .

Назар қойып Назар қойып қарағандарыңқарағандарың ызға көп ызға көп рахмет!!!!!рахмет!!!!!

17 слайд
Назар қойып Назар қойып қарағандарыңқарағандарың ызға көп ызға көп рахмет!!!!!рахмет!!!!!