Материалдар / Абай Құнанбайұлы "Отыз екінші қарасөзінің" идеясы

Абай Құнанбайұлы "Отыз екінші қарасөзінің" идеясы

Материал туралы қысқаша түсінік
Абай Құнанбайұлы "Отыз екінші қарасөзінің" идеясы туралы презинтация
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы: Абай Құнанбайұлы «Отыз екінші қарасөзінің» идеясы Сабақтың мақсаты: 10.2.2.1

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Абай Құнанбайұлы «Отыз екінші қарасөзінің» идеясы Сабақтың мақсаты: 10.2.2.1 автор бейнесінің шығармадағы белгілі бір оқиғадағы көрінісін анықтау; 10.3.2.1 көркем шығармадағы көтерілген мәселелердің жаңашылдығына баға беру;

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: Абай Құнанбайұлы «Отыз екінші қарасөзінің» идеясы Сабақтың мақсаты: 10.2.2.1 автор бейнесінің шығармадағы белгілі бір оқиғадағы көрінісін анықтау; 10.3.2.1 көркем шығармадағы көтерілген мәселелердің жаңашылдығына баға беру;

2. Топқа топтастыру. Оқушылар 1,2,3.. санау арқылы топтастырылады. 1-топ. «Ақыл» 3-топ. «Білім» 2-то

2 слайд
2. Топқа топтастыру. Оқушылар 1,2,3.. санау арқылы топтастырылады. 1-топ. «Ақыл» 3-топ. «Білім» 2-топ. «Қайрат» 4-топ. «Ғылым» 3.Жағымды көңіл-күй орнату; «Жүрек айнасы» әдісі арқылы орындалады. Орындалу шарты: Оқушылар бір-біріне жақсы тілек айтып шығады.

2 слайд

2. Топқа топтастыру. Оқушылар 1,2,3.. санау арқылы топтастырылады. 1-топ. «Ақыл» 3-топ. «Білім» 2-топ. «Қайрат» 4-топ. «Ғылым» 3.Жағымды көңіл-күй орнату; «Жүрек айнасы» әдісі арқылы орындалады. Орындалу шарты: Оқушылар бір-біріне жақсы тілек айтып шығады.

1-тапсырма.Абайдың «Отыз екінші қарасөзі» бойынша «Білім жеделсатысы» әдісі арқылы ауызша сұрақтарға жауап беріңд

3 слайд
1-тапсырма.Абайдың «Отыз екінші қарасөзі» бойынша «Білім жеделсатысы» әдісі арқылы ауызша сұрақтарға жауап беріңдер. Дескриптор: 1. «Отыз екінші қарасөзге» қатысты мәліметтер біледі.-1б 2.Ауызша сұрақтарға жауап бере алады.-1б

3 слайд

1-тапсырма.Абайдың «Отыз екінші қарасөзі» бойынша «Білім жеделсатысы» әдісі арқылы ауызша сұрақтарға жауап беріңдер. Дескриптор: 1. «Отыз екінші қарасөзге» қатысты мәліметтер біледі.-1б 2.Ауызша сұрақтарға жауап бере алады.-1б

Ой қозғау Абайдың «Отыз екінші қарасөзінен» нені білгіміз келеді? Дескриптор: 1.Ойларын ауызша жеткізе алады,түс

4 слайд
Ой қозғау Абайдың «Отыз екінші қарасөзінен» нені білгіміз келеді? Дескриптор: 1.Ойларын ауызша жеткізе алады,түсіндіреді.-1б

4 слайд

Ой қозғау Абайдың «Отыз екінші қарасөзінен» нені білгіміз келеді? Дескриптор: 1.Ойларын ауызша жеткізе алады,түсіндіреді.-1б

2-тапсырма.Топтық жұмыс. Берілген үзінділерден автор бейнесінің көрінісін анықтаңдар. 1-топ. «Ақыл» Графикалық ор

5 слайд
2-тапсырма.Топтық жұмыс. Берілген үзінділерден автор бейнесінің көрінісін анықтаңдар. 1-топ. «Ақыл» Графикалық органайзер. «Қос диаграмма» арқылы әуелгі шартындағы автордың іс- әрекетінің жағымды,жағымсыз жақтарын Жазыңдар. 2-топ. «Қайрат» Графикалық органайзер. «Жүзім шоқтары» арқылы әуелгі шартындағы автордың іс- әрекетінің жағымды,жағымсыз жақтарын Жазыңдар. 3-топ. «Білім» Графикалық органайзер. «Балық қаңқасы» арқылы әуелгі шартындағы автордың іс- әрекетінің жағымды,жағымсыз жақтарын Жазыңдар. 4-топ. «Ғылым» Графикалық органайзер. «Таразы» арқылы әуелгі шартындағы автордың іс- әрекетінің жағымды,жағымсыз жақтарын Жазыңдар. Дескриптор: -Үзінділердің мазмұнын ашады.-1б -Жағымды қасиеттерді табады.-1б -Жағымсыз қасиеттерді атай алады-1б

5 слайд

2-тапсырма.Топтық жұмыс. Берілген үзінділерден автор бейнесінің көрінісін анықтаңдар. 1-топ. «Ақыл» Графикалық органайзер. «Қос диаграмма» арқылы әуелгі шартындағы автордың іс- әрекетінің жағымды,жағымсыз жақтарын Жазыңдар. 2-топ. «Қайрат» Графикалық органайзер. «Жүзім шоқтары» арқылы әуелгі шартындағы автордың іс- әрекетінің жағымды,жағымсыз жақтарын Жазыңдар. 3-топ. «Білім» Графикалық органайзер. «Балық қаңқасы» арқылы әуелгі шартындағы автордың іс- әрекетінің жағымды,жағымсыз жақтарын Жазыңдар. 4-топ. «Ғылым» Графикалық органайзер. «Таразы» арқылы әуелгі шартындағы автордың іс- әрекетінің жағымды,жағымсыз жақтарын Жазыңдар. Дескриптор: -Үзінділердің мазмұнын ашады.-1б -Жағымды қасиеттерді табады.-1б -Жағымсыз қасиеттерді атай алады-1б

3-тапсырма.Жұптық жұмыс. «Көршіңмен тілдес» әдісі арқылы жүзеге асады.Қарасөздегі іс-әрекеттер арқылы автордың бе

6 слайд
3-тапсырма.Жұптық жұмыс. «Көршіңмен тілдес» әдісі арқылы жүзеге асады.Қарасөздегі іс-әрекеттер арқылы автордың бейнесін ашып,топтастырыңдар.Дәптермен жұмыс. Дескриптор: 1. Автордың бейнесін ашады-1б

6 слайд

3-тапсырма.Жұптық жұмыс. «Көршіңмен тілдес» әдісі арқылы жүзеге асады.Қарасөздегі іс-әрекеттер арқылы автордың бейнесін ашып,топтастырыңдар.Дәптермен жұмыс. Дескриптор: 1. Автордың бейнесін ашады-1б

4-тапсырма.Жеке жұмыс.Дәптермен жұмыс. «SWOT» талдауы арқылы жүзеге асады. Қарасөзде көтерілген мәселелердің жаңаш

7 слайд
4-тапсырма.Жеке жұмыс.Дәптермен жұмыс. «SWOT» талдауы арқылы жүзеге асады. Қарасөзде көтерілген мәселелердің жаңашылдығына баға беріңдер. Strengths – күшті жақтары Weaknesses – әлсіз жақтары Opportunities – мүмкіндіктер Threats – қауіп Дескриптор: -Көтерілген мәселені анықтайды-1б -Жаңашылдығына баға береді.-1б

7 слайд

4-тапсырма.Жеке жұмыс.Дәптермен жұмыс. «SWOT» талдауы арқылы жүзеге асады. Қарасөзде көтерілген мәселелердің жаңашылдығына баға беріңдер. Strengths – күшті жақтары Weaknesses – әлсіз жақтары Opportunities – мүмкіндіктер Threats – қауіп Дескриптор: -Көтерілген мәселені анықтайды-1б -Жаңашылдығына баға береді.-1б

5-тапсырма.Жаңа сабақты бекіту. «Додокаэдр» әдісі арқылы сабақты бекіту сұрақтары қойылады. 1-сұрақ.Абайдың «Отыз

8 слайд
5-тапсырма.Жаңа сабақты бекіту. «Додокаэдр» әдісі арқылы сабақты бекіту сұрақтары қойылады. 1-сұрақ.Абайдың «Отыз екінші қарасөзінде» не туралы айтылған? 2-сұрақ.Қарасөздегі автордың бейнесі қандай? 3-сұрақ.Жақсы бір тілек 4-тапсырма.Білім-ғылымға қатысты бір мақал айт. 5.Отыз екінші қарасөздің тәрбиелік мәні қандай? 6.Қарасөздің жаңашылдығы қандай? 7.Тек қана күлімде! 8. “Білімді болайық!”деген сөзді қайтала. 9.Мен бүгіннен бастап кітап оқимын! 10.Абайды оқы,ерінбе! 11.Ғылым таппай мақтанба,... 12.Оқу-білім бұлағы,...

8 слайд

5-тапсырма.Жаңа сабақты бекіту. «Додокаэдр» әдісі арқылы сабақты бекіту сұрақтары қойылады. 1-сұрақ.Абайдың «Отыз екінші қарасөзінде» не туралы айтылған? 2-сұрақ.Қарасөздегі автордың бейнесі қандай? 3-сұрақ.Жақсы бір тілек 4-тапсырма.Білім-ғылымға қатысты бір мақал айт. 5.Отыз екінші қарасөздің тәрбиелік мәні қандай? 6.Қарасөздің жаңашылдығы қандай? 7.Тек қана күлімде! 8. “Білімді болайық!”деген сөзді қайтала. 9.Мен бүгіннен бастап кітап оқимын! 10.Абайды оқы,ерінбе! 11.Ғылым таппай мақтанба,... 12.Оқу-білім бұлағы,...

Назарларыңызға рахмет!

9 слайд
Назарларыңызға рахмет!

9 слайд

Назарларыңызға рахмет!

Министірлікпен келісілген курстар тізімі