Материалдар / Абай шығармашылығы. «Сегізаяқ» өлеңі

Абай шығармашылығы. «Сегізаяқ» өлеңі

Материал туралы қысқаша түсінік
Әдеби шығарманың жанрлық табиғатын ажырата алады, әдеби шығарманың композициялық ерекшеліктерін талдай алады. Оқушылар бүгінгі сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатын айқындайды.
Материал тегін
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ұйымдастыру Оқушылармен амандасу, қатысуын түгендеу. Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатымен таныстыру;

1 слайд
Ұйымдастыру Оқушылармен амандасу, қатысуын түгендеу. Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатымен таныстыру;

1 слайд

Ұйымдастыру Оқушылармен амандасу, қатысуын түгендеу. Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатымен таныстыру;

2 слайд

2 слайд

САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ Әдеби шығарманың жанрлық табиғатын ажырата алады, әдеби шығарманың композициялық ерекшеліктерін талдай алады

3 слайд
САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ Әдеби шығарманың жанрлық табиғатын ажырата алады, әдеби шығарманың композициялық ерекшеліктерін талдай алады.

3 слайд

САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ Әдеби шығарманың жанрлық табиғатын ажырата алады, әдеби шығарманың композициялық ерекшеліктерін талдай алады.

Ойтүрткі Шын хакім, сөзің асыл – баға жет пес, Бір сөзің мың жыл жүрсе, дәмі кетпес. Қарадан хакім болған сендей жанның Әлемн

4 слайд
Ойтүрткі Шын хакім, сөзің асыл – баға жет пес, Бір сөзің мың жыл жүрсе, дәмі кетпес. Қарадан хакім болған сендей жанның Әлемнің құлағынан әні кетпес! Ай, жыл өтер, дүние көшін тартар, Өлтіріп талай жанды, жүгін артар. Көз ашып, жұртың ояу болған сайын, Хакім ата, тыныш бол, қадірің артар. Мағ ­жан­ Жұ­ма­ба­ев

4 слайд

Ойтүрткі Шын хакім, сөзің асыл – баға жет пес, Бір сөзің мың жыл жүрсе, дәмі кетпес. Қарадан хакім болған сендей жанның Әлемнің құлағынан әні кетпес! Ай, жыл өтер, дүние көшін тартар, Өлтіріп талай жанды, жүгін артар. Көз ашып, жұртың ояу болған сайын, Хакім ата, тыныш бол, қадірің артар. Мағ ­жан­ Жұ­ма­ба­ев

1. «Хакім» деп кімді айтады? 2.Бұл өлең кімге арналған? Авторы кім?

5 слайд
1. «Хакім» деп кімді айтады? 2.Бұл өлең кімге арналған? Авторы кім?

5 слайд

1. «Хакім» деп кімді айтады? 2.Бұл өлең кімге арналған? Авторы кім?

Топқа бөлу Абайдың шығармаларының аттары жазылған парақшалар арқылы топқа бөліну. Абайдың өлеңдері бойынша 1-топ: «Өлең» т

6 слайд
Топқа бөлу Абайдың шығармаларының аттары жазылған парақшалар арқылы топқа бөліну. Абайдың өлеңдері бойынша 1-топ: «Өлең» тобы Абайдың қара сөздері бойынша 2-топ: «Ғақлия» тобы Абайдың поэмалары бойынша 3-топ: «Дастан» тобы

6 слайд

Топқа бөлу Абайдың шығармаларының аттары жазылған парақшалар арқылы топқа бөліну. Абайдың өлеңдері бойынша 1-топ: «Өлең» тобы Абайдың қара сөздері бойынша 2-топ: «Ғақлия» тобы Абайдың поэмалары бойынша 3-топ: «Дастан» тобы

F (дерек тер) I (идея) L (туында ған сұрақ тар, мәселе ) A (жоспарлы әрекет) Абай өміріне қатысты қысқаша деректер жазыңыз

7 слайд
F (дерек тер)   I (идея) L (туында ған сұрақ тар, мәселе ) A (жоспарлы әрекет) Абай өміріне қатысты қысқаша деректер жазыңыз     Абай шығарма лары туралы деректер білу арқылы қандай ой түйдің? Бүгінгі тақырып қа қатысты қандай қандай сұрағың бар? Бүгінгі сабақта Абай шығарма сына қатысты не білгілерің келеді? 1-тапсырма

7 слайд

F (дерек тер)   I (идея) L (туында ған сұрақ тар, мәселе ) A (жоспарлы әрекет) Абай өміріне қатысты қысқаша деректер жазыңыз     Абай шығарма лары туралы деректер білу арқылы қандай ой түйдің? Бүгінгі тақырып қа қатысты қандай қандай сұрағың бар? Бүгінгі сабақта Абай шығарма сына қатысты не білгілерің келеді? 1-тапсырма

Жанрлық ерекшеліктер Мысалдар Құрылымы Мақсаты Тілдік ерекшеліктері 2-тапсырма Өлеңнің жанрлық ерекшеліктерін көрсетіңіз ж

8 слайд
Жанрлық ерекшеліктер Мысалдар Құрылымы   Мақсаты   Тілдік ерекшеліктері   2-тапсырма Өлеңнің жанрлық ерекшеліктерін көрсетіңіз және шығармадан мысалдар келтіре отырып дәлелдеңіз.

8 слайд

Жанрлық ерекшеліктер Мысалдар Құрылымы   Мақсаты   Тілдік ерекшеліктері   2-тапсырма Өлеңнің жанрлық ерекшеліктерін көрсетіңіз және шығармадан мысалдар келтіре отырып дәлелдеңіз.

1.Бүгінгі күні «Адамзат ардағы, адамзат ақыны, адамзат ақылгөйі» атанған Абайды тағы қандай сөзбен сипаттар едің? Қандай өлең

9 слайд
1.Бүгінгі күні «Адамзат ардағы, адамзат ақыны, адамзат ақылгөйі» атанған Абайды тағы қандай сөзбен сипаттар едің? Қандай өлең дерін жатқа білесің? 2. «Абай лебі, Абай үні, Абай тынысы – заман тынысы, халық үні» деген М.Әуезовтің пікірінде заманға байланысты қандай тұжырым бар?

9 слайд

1.Бүгінгі күні «Адамзат ардағы, адамзат ақыны, адамзат ақылгөйі» атанған Абайды тағы қандай сөзбен сипаттар едің? Қандай өлең дерін жатқа білесің? 2. «Абай лебі, Абай үні, Абай тынысы – заман тынысы, халық үні» деген М.Әуезовтің пікірінде заманға байланысты қандай тұжырым бар?

«Бір минуттық рефлексия» әдісі 1.Осы сабақтағы мен үшін ең маңызды ақпарат_________________________ 2.Әлі де маған мына жайтт

10 слайд
«Бір минуттық рефлексия» әдісі 1.Осы сабақтағы мен үшін ең маңызды ақпарат_________________________ 2.Әлі де маған мына жайттар түсініксіз_____________________ 3.Бүгінгі сабақтан түйгенім________________________

10 слайд

«Бір минуттық рефлексия» әдісі 1.Осы сабақтағы мен үшін ең маңызды ақпарат_________________________ 2.Әлі де маған мына жайттар түсініксіз_____________________ 3.Бүгінгі сабақтан түйгенім________________________

Топтың өзара бағалауы

11 слайд
Топтың өзара бағалауы

11 слайд

Топтың өзара бағалауы

Министірлікпен келісілген курстар тізімі