Абай шығармашылығы. «Сегізаяқ» өлеңі




1 слайд
Ұйымдастыру
Оқушылармен амандасу, қатысуын түгендеу.
Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатымен
таныстыру;
1 слайд
Ұйымдастыру Оқушылармен амандасу, қатысуын түгендеу. Сабақтың тақырыбы мен оқу мақсатымен таныстыру;

2 слайд
2 слайд

3 слайд
САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ
Әдеби шығарманың жанрлық табиғатын ажырата
алады, әдеби шығарманың композициялық
ерекшеліктерін талдай алады.
3 слайд
САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ Әдеби шығарманың жанрлық табиғатын ажырата алады, әдеби шығарманың композициялық ерекшеліктерін талдай алады.

4 слайд
Ойтүрткі
Шын хакім, сөзің асыл – баға жет пес,
Бір сөзің мың жыл жүрсе, дәмі кетпес.
Қарадан хакім болған сендей жанның
Әлемнің құлағынан әні кетпес!
Ай, жыл өтер, дүние көшін тартар,
Өлтіріп талай жанды, жүгін артар.
Көз ашып, жұртың ояу болған сайын,
Хакім ата, тыныш бол, қадірің артар.
Мағ
жан Жұмабаев
4 слайд
Ойтүрткі Шын хакім, сөзің асыл – баға жет пес, Бір сөзің мың жыл жүрсе, дәмі кетпес. Қарадан хакім болған сендей жанның Әлемнің құлағынан әні кетпес! Ай, жыл өтер, дүние көшін тартар, Өлтіріп талай жанды, жүгін артар. Көз ашып, жұртың ояу болған сайын, Хакім ата, тыныш бол, қадірің артар. Мағ жан Жұмабаев

5 слайд
1. «Хакім» деп кімді айтады?
2.Бұл өлең кімге арналған? Авторы кім?
5 слайд
1. «Хакім» деп кімді айтады? 2.Бұл өлең кімге арналған? Авторы кім?

6 слайд
Топқа бөлу
Абайдың шығармаларының аттары жазылған парақшалар арқылы топқа бөліну.
Абайдың өлеңдері бойынша
1-топ: «Өлең» тобы
Абайдың қара сөздері бойынша
2-топ: «Ғақлия» тобы
Абайдың поэмалары бойынша
3-топ: «Дастан» тобы
6 слайд
Топқа бөлу Абайдың шығармаларының аттары жазылған парақшалар арқылы топқа бөліну. Абайдың өлеңдері бойынша 1-топ: «Өлең» тобы Абайдың қара сөздері бойынша 2-топ: «Ғақлия» тобы Абайдың поэмалары бойынша 3-топ: «Дастан» тобы

7 слайд
F (дерек
тер)
I (идея) L (туында
ған сұрақ
тар, мәселе )
A (жоспарлы
әрекет)
Абай өміріне
қатысты қысқаша
деректер жазыңыз
Абай шығарма
лары туралы
деректер білу
арқылы
қандай ой
түйдің?
Бүгінгі тақырып
қа қатысты қандай
қандай сұрағың
бар?
Бүгінгі
сабақта Абай
шығарма
сына қатысты
не білгілерің
келеді?
1-тапсырма
7 слайд
F (дерек тер) I (идея) L (туында ған сұрақ тар, мәселе ) A (жоспарлы әрекет) Абай өміріне қатысты қысқаша деректер жазыңыз Абай шығарма лары туралы деректер білу арқылы қандай ой түйдің? Бүгінгі тақырып қа қатысты қандай қандай сұрағың бар? Бүгінгі сабақта Абай шығарма сына қатысты не білгілерің келеді? 1-тапсырма

8 слайд
Жанрлық ерекшеліктер Мысалдар
Құрылымы
Мақсаты
Тілдік ерекшеліктері
2-тапсырма
Өлеңнің жанрлық ерекшеліктерін көрсетіңіз және шығармадан мысалдар
келтіре отырып дәлелдеңіз.
8 слайд
Жанрлық ерекшеліктер Мысалдар Құрылымы Мақсаты Тілдік ерекшеліктері 2-тапсырма Өлеңнің жанрлық ерекшеліктерін көрсетіңіз және шығармадан мысалдар келтіре отырып дәлелдеңіз.

9 слайд
1.Бүгінгі күні «Адамзат ардағы, адамзат ақыны,
адамзат ақылгөйі» атанған Абайды тағы қандай
сөзбен сипаттар едің? Қандай өлең дерін жатқа
білесің?
2. «Абай лебі, Абай үні, Абай тынысы – заман тынысы,
халық үні» деген М.Әуезовтің пікірінде заманға
байланысты қандай тұжырым бар?
9 слайд
1.Бүгінгі күні «Адамзат ардағы, адамзат ақыны, адамзат ақылгөйі» атанған Абайды тағы қандай сөзбен сипаттар едің? Қандай өлең дерін жатқа білесің? 2. «Абай лебі, Абай үні, Абай тынысы – заман тынысы, халық үні» деген М.Әуезовтің пікірінде заманға байланысты қандай тұжырым бар?

10 слайд
«Бір минуттық рефлексия» әдісі
1.Осы сабақтағы мен үшін ең маңызды
ақпарат_________________________
2.Әлі де маған мына жайттар
түсініксіз_____________________
3.Бүгінгі сабақтан
түйгенім________________________
10 слайд
«Бір минуттық рефлексия» әдісі 1.Осы сабақтағы мен үшін ең маңызды ақпарат_________________________ 2.Әлі де маған мына жайттар түсініксіз_____________________ 3.Бүгінгі сабақтан түйгенім________________________

11 слайд
Топтың өзара бағалауы
11 слайд
Топтың өзара бағалауы