“Абайдың отыз бірінші қарасөзі” 5 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

“Абайдың отыз бірінші қарасөзі” 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
. Абайдың қарасөздерінің астарына үңіліп, кестелі тілінің сырын ұғындыру, мағынасын ашу. 2. Қарасөзді мәнеріне келтіріп оқуына мән беру, әдеби мәтінді өз беттерінше талдауға, тұжырым жасауға үйрете отырып, жүйелі, сауатты сөйлеуге дағдыландыру. 3. Абайдың өнегелі өмірін үлгі ету.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Қазақ әдебиеті 5-сынып Сабақтың тақырыбы: “Абайдың отыз бірінші қарасөзі” Пән мұғалімі: Құспекова Гульмира Аманбекқызы

#1 слайд
Қазақ әдебиеті 5-сынып Сабақтың тақырыбы: “Абайдың отыз бірінші қарасөзі” Пән мұғалімі: Құспекова Гульмира Аманбекқызы

1 слайд

Қазақ әдебиеті 5-сынып Сабақтың тақырыбы: “Абайдың отыз бірінші қарасөзі” Пән мұғалімі: Құспекова Гульмира Аманбекқызы

Сабақтың тақырыбы: Абайдың қарасөздері Асыл сөзді іздесең, Абайды оқы, ерінбе. Адамдықты көздесең, Жат тоқып ал көңілг

#2 слайд
Сабақтың тақырыбы: Абайдың қарасөздері Асыл сөзді іздесең, Абайды оқы, ерінбе. Адамдықты көздесең, Жат тоқып ал көңілге. С. Торайғыров

2 слайд

Сабақтың тақырыбы: Абайдың қарасөздері Асыл сөзді іздесең, Абайды оқы, ерінбе. Адамдықты көздесең, Жат тоқып ал көңілге. С. Торайғыров

ХХІ ғасырдың технология ақпараттарын меңгерген перзенттеріме ХІХ ғасырдың поэзия өкілі АБАЙ аталарыңнан өсиет - хат  Жыр сүй

#3 слайд
ХХІ ғасырдың технология ақпараттарын меңгерген перзенттеріме ХІХ ғасырдың поэзия өкілі АБАЙ аталарыңнан өсиет - хат  Жыр сүйер ұрпағым, жауқазын жырдың кемесіне отырып, менің қуатты ойларымды, өрнекті тілімді ерекше әрледіңдер.Жақсыға сүйсініп, жаманға күйіндіңдер. Сөзбен салған суретіме көзбен көргендей тәнті болдыңдар.  Мына кітабымда сендерге айтар аманатым бар. Ол- менің 45 қарасөзім.Ұрпақтарым, ақ қағаз бен қара сияны ермек қылдым. Кімде-кім ішінен керекті сөз тапса, жазып алсын, я оқысын, керегі жоқ десе, өз сөзім өзімдікі.  Ал енді қарасөзімнің астарын ұғып, нәріне қанып, өмірлік ұстаным етіңдер. ҒИБРАТ АЛАР ҰРПАҒЫМ, А М А Н А Т СЕНДЕРГЕ !

3 слайд

ХХІ ғасырдың технология ақпараттарын меңгерген перзенттеріме ХІХ ғасырдың поэзия өкілі АБАЙ аталарыңнан өсиет - хат  Жыр сүйер ұрпағым, жауқазын жырдың кемесіне отырып, менің қуатты ойларымды, өрнекті тілімді ерекше әрледіңдер.Жақсыға сүйсініп, жаманға күйіндіңдер. Сөзбен салған суретіме көзбен көргендей тәнті болдыңдар.  Мына кітабымда сендерге айтар аманатым бар. Ол- менің 45 қарасөзім.Ұрпақтарым, ақ қағаз бен қара сияны ермек қылдым. Кімде-кім ішінен керекті сөз тапса, жазып алсын, я оқысын, керегі жоқ десе, өз сөзім өзімдікі.  Ал енді қарасөзімнің астарын ұғып, нәріне қанып, өмірлік ұстаным етіңдер. ҒИБРАТ АЛАР ҰРПАҒЫМ, А М А Н А Т СЕНДЕРГЕ !

Абайдың отыз бірінші қарасөзі Естілген сөзді ұмытпастыққа төрт түрлі себеп бар:әуелі – көкірегі байлаулы берік болмақ

#4 слайд
Абайдың отыз бірінші қарасөзі Естілген сөзді ұмытпастыққа төрт түрлі себеп бар:әуелі – көкірегі байлаулы берік болмақ керек; екінші сол нәрсені көргенде, я естігенде ғибратлану керек; көңілденіп, тұшынып, ынтамен ұғу керек; үшінші сол нәрсені ішінен бірнеше уақыт қайтарып ойланып, көңілге бекіту керек; төртінші ой кеселдері нәрселерден қашық болу керек. Егер ой кеселдері кез болып қалса, салынбау керек. Ой кеселдері: уайымсыздық, салғырттық, ойыншы- күлкішілдік, я бір қайғыға салыну, я бір нәрсеге құмарлық пайда болу секілді. Бұл төрт нәрсе – күллі ақыл мен ғылымды тоздыратұғын нәрселер.

4 слайд

Абайдың отыз бірінші қарасөзі Естілген сөзді ұмытпастыққа төрт түрлі себеп бар:әуелі – көкірегі байлаулы берік болмақ керек; екінші сол нәрсені көргенде, я естігенде ғибратлану керек; көңілденіп, тұшынып, ынтамен ұғу керек; үшінші сол нәрсені ішінен бірнеше уақыт қайтарып ойланып, көңілге бекіту керек; төртінші ой кеселдері нәрселерден қашық болу керек. Егер ой кеселдері кез болып қалса, салынбау керек. Ой кеселдері: уайымсыздық, салғырттық, ойыншы- күлкішілдік, я бір қайғыға салыну, я бір нәрсеге құмарлық пайда болу секілді. Бұл төрт нәрсе – күллі ақыл мен ғылымды тоздыратұғын нәрселер.

Теориялық ұғым Қарасөз дегеніміз- ақын не жазушының өзі көрген өмір туралы толғаныстары, даналық ой- түйінде

#5 слайд
Теориялық ұғым Қарасөз дегеніміз- ақын не жазушының өзі көрген өмір туралы толғаныстары, даналық ой- түйіндері, оқырманмен сырласу,кеңесу,ой бөлісу сәттері. Көлемі шағын,мазмұн-мағынасы терең публицистика үлгісінде жазылған шығарма.

5 слайд

Теориялық ұғым Қарасөз дегеніміз- ақын не жазушының өзі көрген өмір туралы толғаныстары, даналық ой- түйіндері, оқырманмен сырласу,кеңесу,ой бөлісу сәттері. Көлемі шағын,мазмұн-мағынасы терең публицистика үлгісінде жазылған шығарма.

Төрт к е ң е с 1.Көкірегі байлаулы берік болмақ ... 2.Көрген, естіген нәрседен ғибрат алу керек 3.Көңілге бекітіп, ойлану

#6 слайд
Төрт к е ң е с 1.Көкірегі байлаулы берік болмақ ... 2.Көрген, естіген нәрседен ғибрат алу керек 3.Көңілге бекітіп, ойлану керек 4.Ой кеселдерінен аулақ болу керек.

6 слайд

Төрт к е ң е с 1.Көкірегі байлаулы берік болмақ ... 2.Көрген, естіген нәрседен ғибрат алу керек 3.Көңілге бекітіп, ойлану керек 4.Ой кеселдерінен аулақ болу керек.

ОЙ К Е С Е Л Д Е Р І 1.Уайымсыздық 2.Салғырттық 3.Ойыншы – күлкішіл

#7 слайд
ОЙ К Е С Е Л Д Е Р І 1.Уайымсыздық 2.Салғырттық 3.Ойыншы – күлкішіл 4.Құмарлық Арақ-шарап Азартты ойындар Есірткі Теледидар көру Элекрондық ойындар Киім Ақша Темекі Құмарлық

7 слайд

ОЙ К Е С Е Л Д Е Р І 1.Уайымсыздық 2.Салғырттық 3.Ойыншы – күлкішіл 4.Құмарлық Арақ-шарап Азартты ойындар Есірткі Теледидар көру Элекрондық ойындар Киім Ақша Темекі Құмарлық

Адамның миы туралы мәлімет Адам миында 50 млр. нейроннан тұратын квардиллиан синапстар бар. 1 секундта 10 квардилли

#8 слайд
Адамның миы туралы мәлімет Адам миында 50 млр. нейроннан тұратын квардиллиан синапстар бар. 1 секундта 10 квардиллион жиілікте іске қосылады. Нерв жүйесінде байланысу синапстары ойланбайтын жалқау адамдар қарағанда, ойланып жүретін адамдарда 40% артық. Адамның сезіміне жауап беретін мидың Вернике атты бөлігі бар. Ол сұлулықты сезінуге, көруге, ұғынуға қызмет етеді. Сұлулық – мәнерлеп өлең оқыса, жағымды әуен тыңдаса, табиғатты тамашаласа, көркем тілде сөйлесе, өзіне лайық талғаммен киінсе, сонда эмоциялық бояулар адамның рухани дамуына көмектеседі.

8 слайд

Адамның миы туралы мәлімет Адам миында 50 млр. нейроннан тұратын квардиллиан синапстар бар. 1 секундта 10 квардиллион жиілікте іске қосылады. Нерв жүйесінде байланысу синапстары ойланбайтын жалқау адамдар қарағанда, ойланып жүретін адамдарда 40% артық. Адамның сезіміне жауап беретін мидың Вернике атты бөлігі бар. Ол сұлулықты сезінуге, көруге, ұғынуға қызмет етеді. Сұлулық – мәнерлеп өлең оқыса, жағымды әуен тыңдаса, табиғатты тамашаласа, көркем тілде сөйлесе, өзіне лайық талғаммен киінсе, сонда эмоциялық бояулар адамның рухани дамуына көмектеседі.

Теледидар қауіпті ме?  Теледидар өнерге, мәдениетке, халыққа қызмет етеді.Оның адам үшін пайдасы кө

#9 слайд
Теледидар қауіпті ме?  Теледидар өнерге, мәдениетке, халыққа қызмет етеді.Оның адам үшін пайдасы көп. Өкінішке орай, оның зиян жағы да бар. Әсіресе, ол адамның денсаулығына үлкен әсер етеді.  Ғалымдар теледидар алдында ұзақ отыратын балалардың қанында холестирин көп болатынын анықтаған. Сонымен қатар көздің көруін нашарлатады.Ол адамның психологиясына әсер етеді. Балалардың ашушаң, ренжігіш болып өсуіне осы көгілдір экран кінәлі. Теледидарға құмар бала, әдетте, кітап оқымайды. Бала теледидар тұтқынына айналады да, белсенділігі төмен болады. Оны енжарлық, жалқаулық басып тұрады.  Шектен тыс телеэкранның құлы болған қауіпті. “Зерде” журналынан

9 слайд

Теледидар қауіпті ме?  Теледидар өнерге, мәдениетке, халыққа қызмет етеді.Оның адам үшін пайдасы көп. Өкінішке орай, оның зиян жағы да бар. Әсіресе, ол адамның денсаулығына үлкен әсер етеді.  Ғалымдар теледидар алдында ұзақ отыратын балалардың қанында холестирин көп болатынын анықтаған. Сонымен қатар көздің көруін нашарлатады.Ол адамның психологиясына әсер етеді. Балалардың ашушаң, ренжігіш болып өсуіне осы көгілдір экран кінәлі. Теледидарға құмар бала, әдетте, кітап оқымайды. Бала теледидар тұтқынына айналады да, белсенділігі төмен болады. Оны енжарлық, жалқаулық басып тұрады.  Шектен тыс телеэкранның құлы болған қауіпті. “Зерде” журналынан

Ой толғау сәті Біреулер сені темекі шегуге көндіруге тырысады. Біреулер сені ішімдік,тіпті есірткі де мол болатын жер

#10 слайд
Ой толғау сәті Біреулер сені темекі шегуге көндіруге тырысады. Біреулер сені ішімдік,тіпті есірткі де мол болатын жерде көңіл көтеруге шақырады. Біреулер интернетке өзің жайлы мәліметтер салуға талпындырады. Досың қатыгездік пен азғындығы бар фильм көруге шақырады. Егер осы жағдайлардың бірімен кезіксең, не істейсің? Көне саласың ба, әлде не болатындығын мұқият ойланып көресің бе? Мұндайда өзіңнен: “Қойнына от салған киімін өртемей ме? Шоқ басқан адам аяғын күйдірмей ме?”-деп сұрағаның даналыққа жатады.

10 слайд

Ой толғау сәті Біреулер сені темекі шегуге көндіруге тырысады. Біреулер сені ішімдік,тіпті есірткі де мол болатын жерде көңіл көтеруге шақырады. Біреулер интернетке өзің жайлы мәліметтер салуға талпындырады. Досың қатыгездік пен азғындығы бар фильм көруге шақырады. Егер осы жағдайлардың бірімен кезіксең, не істейсің? Көне саласың ба, әлде не болатындығын мұқият ойланып көресің бе? Мұндайда өзіңнен: “Қойнына от салған киімін өртемей ме? Шоқ басқан адам аяғын күйдірмей ме?”-деп сұрағаның даналыққа жатады.

Сүлейменнің нақыл сөздері Балам, егер сен сөздерімді қабылдасаң, Һәм жадыңда өсиеттерімді сақтасаң , Құлағың даналыққа лайым түр

#11 слайд
Сүлейменнің нақыл сөздері Балам, егер сен сөздерімді қабылдасаң, Һәм жадыңда өсиеттерімді сақтасаң , Құлағың даналыққа лайым түрік болса, Жан дүниең парасатқа дайын болса, Егер білім мен парасатты шақырсаң, Көмілген күміс пен қазынадай іздесең, Сонда Жаратқанды қастерлеуді ұғарсың.

11 слайд

Сүлейменнің нақыл сөздері Балам, егер сен сөздерімді қабылдасаң, Һәм жадыңда өсиеттерімді сақтасаң , Құлағың даналыққа лайым түрік болса, Жан дүниең парасатқа дайын болса, Егер білім мен парасатты шақырсаң, Көмілген күміс пен қазынадай іздесең, Сонда Жаратқанды қастерлеуді ұғарсың.

Файл форматы:
ppt
25.01.2019
1259
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі