Әбіш Кекілбаев "Аңыздың ақыры" романы 10 сынып ҚГБ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Әбіш Кекілбаев "Аңыздың ақыры" романы 10 сынып ҚГБ

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ Әбіш Кекілбаев "Аңыздың ақыры" романына дайын презентация.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
ҮЙ ТАПСЫРМАСЫ АЛДЫНҒЫ САБАҚТЫ ПЫСЫҚТАУ «БАРАБАН» ӘДІСІ https://spinthewheel.io/wheels/LD6DlUACzL4Kkqt9qVvZcz0xJm U9MQ ==

#1 слайд
ҮЙ ТАПСЫРМАСЫ АЛДЫНҒЫ САБАҚТЫ ПЫСЫҚТАУ «БАРАБАН» ӘДІСІ https://spinthewheel.io/wheels/LD6DlUACzL4Kkqt9qVvZcz0xJm U9MQ ==

1 слайд

ҮЙ ТАПСЫРМАСЫ АЛДЫНҒЫ САБАҚТЫ ПЫСЫҚТАУ «БАРАБАН» ӘДІСІ https://spinthewheel.io/wheels/LD6DlUACzL4Kkqt9qVvZcz0xJm U9MQ ==

Сабақтың тақырыбы: Әбіш Кекілбаев «Аңыздың ақыры» романы

#2 слайд
Сабақтың тақырыбы: Әбіш Кекілбаев «Аңыздың ақыры» романы

2 слайд

Сабақтың тақырыбы: Әбіш Кекілбаев «Аңыздың ақыры» романы

Бүгінгі сабақта: -Әдеби шығарманың сюжеттік-композициялық құрлысын талдау арқылы идеялық мазмұнын терең түсінесіз

#3 слайд
Бүгінгі сабақта: -Әдеби шығарманың сюжеттік-композициялық құрлысын талдау арқылы идеялық мазмұнын терең түсінесіз

3 слайд

Бүгінгі сабақта: -Әдеби шығарманың сюжеттік-композициялық құрлысын талдау арқылы идеялық мазмұнын терең түсінесіз

https://www.youtube.com/watch?v=I10c6MhSiHU&t=61s «Кереун сұрақтар» әдісі 1.Роман неліктен « Аңыздың ақыры » деп аталған? 2.

#4 слайд
https://www.youtube.com/watch?v=I10c6MhSiHU&t=61s «Кереун сұрақтар» әдісі 1.Роман неліктен « Аңыздың ақыры » деп аталған? 2. «Аңыздың ақыры» романы қандай шығарма? 3. «Аңыздың ақыры» романында қандай үш символ жайында айтылған?

4 слайд

https://www.youtube.com/watch?v=I10c6MhSiHU&t=61s «Кереун сұрақтар» әдісі 1.Роман неліктен « Аңыздың ақыры » деп аталған? 2. «Аңыздың ақыры» романы қандай шығарма? 3. «Аңыздың ақыры» романында қандай үш символ жайында айтылған?

#5 слайд

5 слайд

1-ТАПСЫРМА Әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасаңыз. «Тарсия» әдісі Дескриптор: - Сюжеттік негізін анықтайды: - Ш

#6 слайд
1-ТАПСЫРМА Әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасаңыз. «Тарсия» әдісі Дескриптор: - Сюжеттік негізін анықтайды: - Шығарманың идеясына талдау жасайды: - Оқиғаның шешімін табады: - Көзқарасын дәлелдейді:

6 слайд

1-ТАПСЫРМА Әдеби шығармаға сюжеттік-композициялық талдау жасаңыз. «Тарсия» әдісі Дескриптор: - Сюжеттік негізін анықтайды: - Шығарманың идеясына талдау жасайды: - Оқиғаның шешімін табады: - Көзқарасын дәлелдейді:

2-ТАПСЫРМА Үзінділерді оқиға желісіне қарай талдап,ондағы көтерілген мәселені анықтаңыз Үзінді Сюжеттік құрылысыКөтерілген мәс

#7 слайд
2-ТАПСЫРМА Үзінділерді оқиға желісіне қарай талдап,ондағы көтерілген мәселені анықтаңыз Үзінді Сюжеттік құрылысыКөтерілген мәселе ...Сусыма құм баянсыздықтың тылсым құдіретін танытқысы келгендей құп-қу жүзіне жолап кеткен сәл таңбаны жалмап жұтып жатыр. Оқиғаның басталуы ...Шеру алдында адырнасын шірене тартқан садақшылар, одан кейін сұп-суық кек алмастарын көкке көтерген қылышкерлер мен найзагерлер. Олардың өкшесін баса кісендеулі құлдар мен олжалар артылған ұбақ-шұбақ керуен.Керуеннің артын ала әр халықтан таңдап алынған тұтқын қыздар. Солардан соң барып он мың нөкердің ортасында күмбірлеген сарала күймеде Әміршінің өзі келеді. Оқиғаның байланысы Дескриптор: -Үзінділерді оқиға желісіне қарай талдайды; -Көтерілген мәселені анықтайды;

7 слайд

2-ТАПСЫРМА Үзінділерді оқиға желісіне қарай талдап,ондағы көтерілген мәселені анықтаңыз Үзінді Сюжеттік құрылысыКөтерілген мәселе ...Сусыма құм баянсыздықтың тылсым құдіретін танытқысы келгендей құп-қу жүзіне жолап кеткен сәл таңбаны жалмап жұтып жатыр. Оқиғаның басталуы ...Шеру алдында адырнасын шірене тартқан садақшылар, одан кейін сұп-суық кек алмастарын көкке көтерген қылышкерлер мен найзагерлер. Олардың өкшесін баса кісендеулі құлдар мен олжалар артылған ұбақ-шұбақ керуен.Керуеннің артын ала әр халықтан таңдап алынған тұтқын қыздар. Солардан соң барып он мың нөкердің ортасында күмбірлеген сарала күймеде Әміршінің өзі келеді. Оқиғаның байланысы Дескриптор: -Үзінділерді оқиға желісіне қарай талдайды; -Көтерілген мәселені анықтайды;

3-ТАПСЫРМА Көтерілген мәселелер негізінде шығарманың идеясын анықтаңыз. Бұл өмірдің бәрі де өтпелі, адам - қонақ Асқақтық,даңғ

#8 слайд
3-ТАПСЫРМА Көтерілген мәселелер негізінде шығарманың идеясын анықтаңыз. Бұл өмірдің бәрі де өтпелі, адам - қонақ Асқақтық,даңғойлық, мақтаншақтық, дүниеқоңыздық Шығарманың идеясы Дескриптор: -Көтерілген мәселелер негізінде шығарманың идеясын анықтайды

8 слайд

3-ТАПСЫРМА Көтерілген мәселелер негізінде шығарманың идеясын анықтаңыз. Бұл өмірдің бәрі де өтпелі, адам - қонақ Асқақтық,даңғойлық, мақтаншақтық, дүниеқоңыздық Шығарманың идеясы Дескриптор: -Көтерілген мәселелер негізінде шығарманың идеясын анықтайды

Сабақты бекіту «Аңыздың ақыры» романы https://wordwall.net/resource/70893420 Түйіні - философиялық Ә

#9 слайд
Сабақты бекіту «Аңыздың ақыры» романы https://wordwall.net/resource/70893420 Түйіні - философиялық Әдісі – символикалық (көк мұнара,қызыл алма, ақ қарабас құрт) Түрі – психологиялық роман

9 слайд

Сабақты бекіту «Аңыздың ақыры» романы https://wordwall.net/resource/70893420 Түйіні - философиялық Әдісі – символикалық (көк мұнара,қызыл алма, ақ қарабас құрт) Түрі – психологиялық роман

Рефлексия «Сабақтан кейінгі әсерім» әдісі. Не сезіндім? Нені білд

#10 слайд
Рефлексия «Сабақтан кейінгі әсерім» әдісі. Не сезіндім? Нені білдім? Қандай ой түйдім? Нені үйрендім?

10 слайд

Рефлексия «Сабақтан кейінгі әсерім» әдісі. Не сезіндім? Нені білдім? Қандай ой түйдім? Нені үйрендім?

Үй тапсырмасы: «Аңыздың ақыры» романындағы кейіпкерлер жүйесіне талдау жасаңдар.

#11 слайд
Үй тапсырмасы: «Аңыздың ақыры» романындағы кейіпкерлер жүйесіне талдау жасаңдар.

11 слайд

Үй тапсырмасы: «Аңыздың ақыры» романындағы кейіпкерлер жүйесіне талдау жасаңдар.

Қорытынды Әдеби шығарманың сюжеттік-композициялық құрлысын талдау арқылы идеялық мазмұнын терең түсіндіңіз.

#12 слайд
Қорытынды Әдеби шығарманың сюжеттік-композициялық құрлысын талдау арқылы идеялық мазмұнын терең түсіндіңіз.

12 слайд

Қорытынды Әдеби шығарманың сюжеттік-композициялық құрлысын талдау арқылы идеялық мазмұнын терең түсіндіңіз.

Файл форматы:
pptx
06.03.2025
493
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі